BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: EXCLUSIEF: Totale overname levert Feyenoord zestig miljoen op

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - maandag 09 februari 2009 - 23:07   quote  deeplink  
EXCLUSIEF: Totale overname levert Feyenoord zestig miljoen op

Nu twee groepen investeerders zich hebben verenigd, lijkt Feyenoord voor een totale overname te staan. De groep van gefortuneerde investeerders met een groot clubhart heeft de handen ineen geslagen met als doel een meerderheid van de aandelen van de club te bemachtigen. Binnenkort praten zij daarover met de clubleiding, die heeft aangegeven open te staan voor de miljoenen.

De groep investeerders is in eerste instantie bereid sámen minimaal zestig miljoen euro te investeren in Feyenoord, met een trapsgewijze uitloop naar een veel forser bedrag. Volgens insiders gaat het om honderd miljoen euro. Bij zestig miljoen heeft de groep meteen al de helft van de aandelen in handen, de rest moet op termijn in bezit komen. Feyenoord heeft het geld nodig om het negatieve eigen vermogen weg te werken.

Bovendien wil de club zich gaan versterken, zodat Feyenoord vanaf volgend seizoen weer kan meedraaien in de top van de Eredivisie. Ook de nieuwe trainer Mario Been is op de hoogte van de verregaande plannen. Hij heeft zijn beleid voor volgend seizoen al gepresenteerd. Voor een aantal spelers heeft dat consequenties. Zo is Henk Timmer bezig aan zijn laatste seizoen in De Kuip en staan ook de posities van Tim de Cler, Roy Makaay en Kevin Hofland ter discussie.

Bron: VI
R()b
 R()b - maandag 09 februari 2009 - 23:17   quote  deeplink  
Mooi! geen woorden maar daden dus!!
Al zet ik mijn twijfels bij een vertrek van De Cler,Makaay,Hofland.
Timmer weg vindt ik de meest verstandige optie.
Er moet een goede keeper komen als Krul,Veldhuizen of een andere goede keeper met enig aanzien.
En zowiezo mocht Makaay weggaan , dan zie ik graag een dodelijke spits komen!
Die goed is voor 20 á 25 doelpunten.
Awel... ik kan niet wachten tot het nieuwe seizoen begint!!
opa
 opa - maandag 09 februari 2009 - 23:22   quote  deeplink  
dat timmer wegmoet ben ik het wel mee eens, maar ik vind de laatste paar wedstrijden hofland erg sterk spelen en makaay moet je gewoon nog een seizoen houden want die komt vast ook nog wel een keer van pas... ik snap niet dat de positie van greene en lucius niet ter discussie staan maarja dat zal allemaal wel goed komen ;)
Martijn
 Martijn - maandag 09 februari 2009 - 23:33   quote  deeplink  
Klinkt goed ALS het doorgaat. Dat Timmer met pensioen moet, begrijp ik. Maar ik zou toch Makaay en De Cler houden, desnoods voor de bank. Hoewel ik ook wel weet dat ze daar eigenlijk veel teveel voor verdienen.
opa
 opa - maandag 09 februari 2009 - 23:59   quote  deeplink  
ja ik zat er ook al aan te denken. misgien proberen ze zo de aandacht af te leiden van de crisis bij die snavels... :p maar misgien denkt makaay nu ook wel van tering ik moet er toch egt ff een paar gaan scoren anders ben ik volgend jaar werkloos. dan schiet tie dr zondag ff 4 in ofzo... en timmer stopt 15 penalty's die allemaal door hem zelf veroorzaakt waren ( terugspeelbal pakken).
Nop
 Nop - dinsdag 10 februari 2009 - 07:58   quote  deeplink  
Makaay heeft GEEN FEYENOORD HART, noemt ons publiek en geen supporters, zegt nooit belangrijk voor feyenoord, nee goed voor het team etc.. hij stelt zich in intervieuws vaak boven of buiten de groep. Makaay voor een goed bedrag verkopen. Anders houden in een goed draaiend team zal hij meer scoren, alleen jammer dat hij de kansen dit seizoen niet heeft verzilverd, zondag had hij ook de wedstrijd kunnen beslissen.

Hofland behouden die heeft vorig jaar een kut jaar gehad met zijn kind, laat nu zien zonder Verbeek dat hij wel kan strijden en kan verdedigen.

De Cler was vcrig seizoen leuk kwam veel mee op via de buitenkanten maar lijkt net steeds tekort te komen kwa snelheid, en ja als verdediger kan je het niet hebben als je eruit wordt gelopen, verkopen net als Timmer.

maarja welke spelers zullen gegarandeerd een toegevoegde waarde zijn, zonder dat ze al op een kritische leeftijd zitten?
Maarja ik heb wel zin in de eerste training :)
Els
 Els - dinsdag 10 februari 2009 - 08:15   quote  deeplink  
lijkt me inderdaad een opvallend getimed stukje
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 10 februari 2009 - 08:20   quote  deeplink  
Eerst maar eens zien of dit op waarheid berust!! Die Johan Derksen klets wel eens meer uit zijn nek. Al hoop ik wl dat de club wordt gered/gefinancieerd door vermogende mensen met een feyenoord hart
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 februari 2009 - 08:36   quote  deeplink  
VI propaganda. kansloos gezever.
E. FR1908
 E. FR1908 - dinsdag 10 februari 2009 - 09:16   quote  deeplink  
haha fakking hell zon zin int nieuwe seizoen!!bn echt zo benieuwd wat er allemaal gebeure gaat:d
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 februari 2009 - 09:31   quote  deeplink  
Weet je wat t treurige is..
Dat ik bijna elk jaar rond dit tijdstip al zin heb in t nieuwe seizoen..
Joppe
 Joppe - dinsdag 10 februari 2009 - 09:38   quote  deeplink  
Lijkt me niet dat dit waar is, waarom zullen zij ter discussie staan en landzaat bijvoorbeeld niet. Die heeft 90 min gespeeld dit seizoen... Lijkt me beter als hij z`n koffer pakt en laat deze gasten eerst nog maar lekker zitten!
G-child
 G-child - dinsdag 10 februari 2009 - 10:04   quote  deeplink  
Stylzz helemaal met je eens... hopen dat het eens weer zo gaat zijn en we een seizoen vol kunnen maken zonder al te verlangen naar het volgende seizoen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: EXCLUSIEF: Totale overname levert Feyenoord zestig miljoen op









0.0047519