BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Exclusief: beleidsplan Been!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 februari 2009 - 10:47   quote  deeplink  
Timmer is aan zijn laatste seizoen bezig!!! (hoera!!!!) De plekken van de Cler, Hofland en Makaay staan ook ter discussie. Ben benieuwt of het waar is.
Dit stond vermeld in een bericht over een eventuele overname waar die zestig miljoen mee gemoeit is. Hierin stond dat Been zijn beleidsplan al heeft ingediend en dat die spelers (eventueel) op de schop zitten. (feyenoordnet.nl)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 februari 2009 door Feyenoord till i die --
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 10 februari 2009 - 11:07   quote  deeplink  
Ja wat moet ik met geruchten...Ik zou liever zien dat Feyenoord officieel bekend maakt dat ze in gesprek zijn voor een overname of financiele injectie. En dan als Been een beleidsplan heeft kenbaar gemaakt dan maakt men dit pas openbaar als men zeker is van eredivisie behoud of europees voetbal. En verder Hofland,Makaay en De Cler hebben na dit seizoen nog een 1 jarige contract. Dus die kunnen ze niet zomaar even op straat zetten
Morpheus79
 Morpheus79 - dinsdag 10 februari 2009 - 11:12   quote  deeplink  
Het lijkt me ook niet erg verstandig om Hofland, De Cler en Makaay weg te sturen. Makaay wordt niet op de juiste manier benut. Hofland begint langzamerhand beter te spelen en De Cler heeft een dramatisch seizoen maar kan veel beter. Ik zou alledrie de spelers houden. Timmer zou ik als reserve ook nog een jaartje houden. Ik vind hem de laatste weken behoorlijk keepen.
chrissie
 chrissie - dinsdag 10 februari 2009 - 11:16   quote  deeplink  
erger nog....... wat doet timmer als hij te horen krijgt dat ie volgend jaar op kan zouten?? volgens mij vindt ie zichzelf nog aardig goed keepen. mag hopen dat hij er niet nog slechter van gaat keepen dit seizoen als ie deze geruchten hoort....
hij mag van mij overigens wel gaan hoor!
hofland laatste twee wedstrijden idd goed bezig.... makaay iedere week weer de hoop dat ie los gaat komen maar..........
Morpheus79
 Morpheus79 - dinsdag 10 februari 2009 - 11:29   quote  deeplink  
@crissie, ik heb ook iedere week de hoop dat Makaay goals gaat maken maar hij wordt gewoon verkeerd gebruikt. Het ligt niet aan hem. Hij staat compleet geïsoleerd voorin. Bij zijn voorgaande clubs Bayern en Deportivo kreeg hij veel vaker bespeelbare ballen. Hij laat zich nu constant terugzakken naar het middenveld. Als De Guzman en Tomasson een heel seizoen samen met Makaay kunnen spelen dan denk ik dat 't echt een erg sterk trio kan worden maar goed ze hebben dit seizoen helaas niet samen kunnen spelen.
craven
 craven - dinsdag 10 februari 2009 - 11:32   quote  deeplink  
Wet wel dat deze 3 een aardig salaris krijgen en als je volgend seizoen jongere en betere spelers kan krijgen, waarom niet?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 februari 2009 - 11:43   quote  deeplink  
Timmer mag van mij ook weg. Wat Craven zegt is ook waar. waarom zouden we ze niet verkopen als we eventueel jongere en betere spelers op die plek kunnen krijgen? Alhoewel ik wel denk dat als het team draait het alledrie hele nuttige spelers zijn.
KKL
 KKL - dinsdag 10 februari 2009 - 11:43   quote  deeplink  
Ik wil ook wel het beleidsplan voor Mario schrijven hoor!!!

Weg:
Lammers, Beukers, Brard, Gudde en Raad van Commisarissen

Weg:
- Timmer
- Lucius
- Greene
- Hofland
- De Cler
- Makaay

Nieuw:

Assistent trainer:
Henk Fräser

Spitsentrainer:
Pierre van Hooijdonk

Algemeen Directeur:
Kees Jansma

Technisch Directeur:
Leo Beenhakker

Hoofd Jeugdopleidingen:
Henk van Stee

Spelers:
- Sankoh
- Majstorovic
- Silva
- Kuyt
- Oper
- Garcia Garcia

Mag toch wel een beetje dromen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 februari 2009 door KKL --
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 10 februari 2009 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 - 11:07 schreef antoniorijen het volgende:
Ja wat moet ik met geruchten...Ik zou liever zien dat Feyenoord officieel bekend maakt dat ze in gesprek zijn voor een overname of financiele injectie.
Een woordvoerder heeft al bekent dat de club bezig is met investeerders
schiedam
 schiedam - dinsdag 10 februari 2009 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 - 16:41 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Een woordvoerder heeft al bekent dat de club bezig is met investeerders
al een week geleden ben je op vakantie geweest?
Jeli
 Jeli - dinsdag 10 februari 2009 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 - 11:12 schreef Morpheus79 het volgende:
Het lijkt me ook niet erg verstandig om Hofland, De Cler en Makaay weg te sturen. Makaay wordt niet op de juiste manier benut. Hofland begint langzamerhand beter te spelen en De Cler heeft een dramatisch seizoen maar kan veel beter. Ik zou alledrie de spelers houden. Timmer zou ik als reserve ook nog een jaartje houden. Ik vind hem de laatste weken behoorlijk keepen.
Helemaal mee eens. Je moet pas spelers verkopen als je betere vervangers hebt. Vooralsnog zijn de jeugdspelers die op hun plaatsen (kunnen) spelen niet beter.
R()b
 R()b - dinsdag 10 februari 2009 - 23:55   quote  deeplink  
Rob van Dijk en Mols gaan zeker weten weg.

Ik zou Piet Veldhuizen kopen en Timmer als 2e keeper houden.
Een killer spits kopen , wat mij betreft 1 uit BoerieBoerie!
Maar wel een zekerheid voor 20 á 25 doelpunten per seizoen!
Anders wordt het meedraaien om het kampioenschap zeer moeilijk.

2 verdedigers van formaat.
Pols een Boulahrouz eens dat kan toch geen kwaad?
Of een viking uit Noorwegen!

Het hoeft geen 70 miljoen te kosten op zo'n manier.
daag gj
 daag gj - woensdag 11 februari 2009 - 06:41   quote  deeplink  
Velthuizen ken echt niet keepen! Vorm of Krul en trouwens Timmer heeft helemaal geen slecht seizoen, zijn meevoetballen is dramatisch dat wel. Cler, Roy en Hofland altijd houden en balangrijk maken, terug naar de top.
antoniorijen
 antoniorijen - woensdag 11 februari 2009 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 - 16:41 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Een woordvoerder heeft al bekent dat de club bezig is met investeerders
Ja hallo er is NIKS officieel bekend gemaakt hoor want anders lees je dit wel op de officiele feyenoord site......
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 februari 2009 - 09:16   quote  deeplink  
jullie zijn niet bij!!! staat misschien niet op Feyenoord site maar het word van alle kanten steeds meer bevestigt.
G-child
 G-child - woensdag 11 februari 2009 - 09:24   quote  deeplink  
Daag gj, aan je naam te zien heb je er nog geen kaas van gegeten... Timmer is in de afgelopen twee wedstrijden voor het eerst uit zijn 5-meter gebied geweest... hiernaast is mijn vraag of jij toevallig Krul het afgelopen seizoen meer dan 10 wedstrijden hebt zien keepen? nee toch? De Cler, Roy en Hofland lekker mee laten voetballen, en lukt het ze niet UIT DIE TUNNEL en eens verder kijken wat de wereld en speciaal Nederland heeft te bieden... en niet steeds terug vallen op oude afbouwende ex-feyenoorders...
G-child
 G-child - woensdag 11 februari 2009 - 09:26   quote  deeplink  
Trouwens nu al tevreden met Been... ;)
kale co
 kale co - woensdag 11 februari 2009 - 09:44   quote  deeplink  
kkl goed gesproken en gezien
Klop
 Klop - woensdag 11 februari 2009 - 10:02   quote  deeplink  
Ik zou Makaay, Hofland en Cler ook houden. Is het niet voor de basis dan wel voor de ervaring en routine die overgebracht moet worden op de jonkies. Ben het ermee eens dat Makaay te weinig presteert, maar wordt idd niet goed in stelling gebracht. Je ziet met Tomasson erbij dat er al weer meer kansen gecreeerd worden, dus ook ik blijf hopen dat Makaay loskomt....
Cler is idd met een kutseizoen bezig, ligt in scheiding. Tja gaat je niet in de koude kleren zitten, maar Feyenoord is ook geen sociale werkplaats. Dus niet presteren is opzouten!!

Dus samengevat: Dag Timmer en Cler koop een warme jas voor op de reservebank, Drenthe weet nog wel een goede winkel.....
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 februari 2009 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 - 10:02 schreef Klop het volgende:
Ik zou Makaay, Hofland en Cler ook houden. Is het niet voor de basis dan wel voor de ervaring en routine die overgebracht moet worden op de jonkies. Ben het ermee eens dat Makaay te weinig presteert, maar wordt idd niet goed in stelling gebracht. Je ziet met Tomasson erbij dat er al weer meer kansen gecreeerd worden, dus ook ik blijf hopen dat Makaay loskomt....
Cler is idd met een kutseizoen bezig, ligt in scheiding. Tja gaat je niet in de koude kleren zitten, maar Feyenoord is ook geen sociale werkplaats. Dus niet presteren is opzouten!!

Dus samengevat: Dag Timmer en Cler koop een warme jas voor op de reservebank, Drenthe weet nog wel een goede winkel.....
Anders moet je bij Drenthe zijn buurman zijn. Ene Stuntelaar!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 februari 2009 door Feyenoord till i die --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 11 februari 2009 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 - 11:43 schreef KKL het volgende:
Ik wil ook wel het beleidsplan voor Mario schrijven hoor!!!

Weg:
- Hofland
- De Cler
- Makaay

Nieuw:

Spitsentrainer:
Pierre van Hooijdonk

Mag toch wel een beetje dromen?
Dromen wel, maar dit deel vind ik neigen richting nachtmerrie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 februari 2009 door Stylzz --
KKL
 KKL - woensdag 11 februari 2009 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 - 11:37 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dromen wel, maar dit deel vind ik neigen richting nachtmerrie.
Hoezo Stylzz?
Leg uit aub.
Klop
 Klop - woensdag 11 februari 2009 - 13:23   quote  deeplink  
Ik sta ook niet echt te springen om Pierre, kan me nog wat incidentjes herinneren van Pierre met bijv. de Guzman. Petje verscheuren etc. Niet echt een voorbeeld van een eventuele goede assistent, toch?! Als TD ga ik ook twijfelen aan Don Leo, met zijn uitspraken van ' doe ik er in mijn vrije tijd wel bij' . Laten we aub daar nou niet aan beginnen, gaan de investeerders ook niet accepteren denk ik!! Ik kan op dit moment ook geen goede TD noemen hoor, ben te gauw geneigt een man met een Feijenoordverleden te noemen zoals Willem. Echter weet ook wel beter dat op het gebied van organisatie dit niets is voor hem en hij het ook niet ambieert. Wordt nog een hele opgave voor onze mannen op Zuid!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Exclusief: beleidsplan Been!!!









0.0064671