BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Biseswar sluit Nederlandse topclub niet uit

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - dinsdag 10 februari 2009 - 13:18   quote  deeplink  


Biseswar sluit Nederlandse topclub niet uit

Diverse clubs uit grote voetballanden hebben volgens zaakwaarnemer Jeroen Hoogerwerf belangstelling voor Diego Biseswar, maar ook clubs in Nederland hebben interesse getoond. “Dat lijkt me niet zo verrassend", aldus de belangenbehartiger. "Volgens mij zou iedere eredivisietrainer Diego nu in z’n selectie willen."

Het contract van de twintigjarige aanvaller van Feyenoord loopt aan het einde van het seizoen af en voorlopig heeft hij nog geen aanstalten gemaakt om ook na dit seizoen in De Kuip actief te zijn. Met zeven doelpunten is de jeugdinternational, die een half jaar geleden uit Rotterdam-Zuid mocht vertrekken, zelfs clubtopscorer.

Biseswar sluit een zomertransfer naar een Nederlandse topclub niet uit. "Ik houd alle opties open. In maart word ik 21. Het is belangrijk dat ik de komende twee jaar heel veel wedstrijden kan spelen en mezelf kan blijven ontwikkelen. Ik moet nu eerst voor mezelf duidelijk krijgen waar ik daar de meeste kans op maak."

Bron: Voetbalzone

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 februari 2009 door Het-Legioen.nl --
Jopie54
 Jopie54 - dinsdag 10 februari 2009 - 13:32   quote  deeplink  
Ga AUB!!!!!! wat een gezeik rond die gozer. Als hij wilde blijven dan had ie daar wel op aangestuurd. Ga als je denkt het ergens anders beter te hebben. Eens een Feyenoorder altijd een Feyenoorder. Geen andere NL-topclub!!!!
Zou het erg zonde vinden als hij weggaat, maar ga niet dreigen met andere NL-clubs.
sevillana
 sevillana - dinsdag 10 februari 2009 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 - 13:32 schreef Jopie54 het volgende:
Ga AUB!!!!!! wat een gezeik rond die gozer. Als hij wilde blijven dan had ie daar wel op aangestuurd. Ga als je denkt het ergens anders beter te hebben. Eens een Feyenoorder altijd een Feyenoorder. Geen andere NL-topclub!!!!
Zou het erg zonde vinden als hij weggaat, maar ga niet dreigen met andere NL-clubs.
Wat heet dreigen? En wat heet gezeik? Kan me nog wel herinneren dat er sprake was van flink wat gezeik bij Feyenoord om hem kwijt te raken! Kan me dus wel een beetje voorstellen dat hij nu z'n bedenkingen heeft, al is het ook wel weer zo dat hij aan Feyenoord uiteindelijk te danken heeft dat hij z'n kunsten nu kan tonen. Gewoon maar afwachten, misschien dat een goed gesprek met Mario uiteindelijk beslissend kan/zal zijn?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 februari 2009 - 13:47   quote  deeplink  
*Gaap*

next!
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 10 februari 2009 - 14:04   quote  deeplink  
loser laten gaan dan maar eens een feyenoorder altijd een feyenoorder dus doeiiiii als je gaat dreigen met andere
'topclubs' in nederland. Volgens mij kan dat er maar een zijn en dat is AZ
Jopie54
 Jopie54 - dinsdag 10 februari 2009 - 14:05   quote  deeplink  
sevillana;
Duidelijk, maar ben het een beetje zat aan het worden. Hij was 'toen' ook niet goed genoeg, dus logisch dat ze van hem af wilde. Die kans heeft ie nu wel gekregen om het te laten zien. Geef hem ook geen ongelijk om verder te kijken, maar wordt allemaal zo aangedikt. Hoop ook zeker dat ie blijft, maar dan niet over lijken.
colombiaan
 colombiaan - dinsdag 10 februari 2009 - 14:21   quote  deeplink  
ok alles is niet gegaan zoals het hoort maar ga niet de hele tijd lopen roepen dat deze club is geintereseerd en die ... flikker dan gewoon op vind het helemaal niet zo geweldige voetballer
sevillana
 sevillana - dinsdag 10 februari 2009 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 - 14:05 schreef Jopie54 het volgende:
sevillana;
Duidelijk, maar ben het een beetje zat aan het worden. Hij was 'toen' ook niet goed genoeg, dus logisch dat ze van hem af wilde. Die kans heeft ie nu wel gekregen om het te laten zien. Geef hem ook geen ongelijk om verder te kijken, maar wordt allemaal zo aangedikt. Hoop ook zeker dat ie blijft, maar dan niet over lijken.
Ook duidelijk, al vind ik nog wel dat het begrip "dreigen" een beetje overdreven, en ook wat aangedikt, is.
Jopie54
 Jopie54 - dinsdag 10 februari 2009 - 14:31   quote  deeplink  
sevillana;

klopt, dreigen hoeft ie ook niet, want hij heeft de regie in handen. Maargoed genoeg erover gezegd we zien het wel.
Klop
 Klop - dinsdag 10 februari 2009 - 14:35   quote  deeplink  
heren, laten we nou niet doen alsof we verloren zijn zonder Diego. Tuurlijk heeft hij het goed gedaan dit seizoen, maar tegelijk heeft hij het ook enorm slecht gedaan bepaalde wedstrijden.
Als het verhaal van de inversteerders waar is komt hij volgend jaar waarschijnlijk op de bank, want dan worden er GOEDE voetballers gehaald!

Diego SUCCES en toch bedankt voor je mooie goals!!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 februari 2009 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 - 14:04 schreef antoniorijen het volgende:
loser laten gaan dan maar eens een feyenoorder altijd een feyenoorder dus doeiiiii als je gaat dreigen met andere
'topclubs' in nederland. Volgens mij kan dat er maar een zijn en dat is AZ
AZ is nog geen topclub.
Danny.K
 Danny.K - dinsdag 10 februari 2009 - 15:08   quote  deeplink  
Ach hetzelfde verhaal als de Guzman zijn jongens die veel aan Feyenoord te danken heeft en daarna graag aan hun zelf willen denken maar vergeten uit welke vijfer ze jaren gevist hebben, jammer had Biseswar er graag nog bij gehad maar Mario zal wel met een goed alternatief komen laten we hopen.
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 10 februari 2009 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 - 14:41 schreef Stylzz het volgende:

[..]

AZ is nog geen topclub.
Tja maar ze staan NU wel dik boven aan, dus is dat nu de enige topclub in Nederland
E. FR1908
 E. FR1908 - dinsdag 10 februari 2009 - 15:43   quote  deeplink  
naja als die denkt dat die bij een neuze club of pisvee beter uit de voeten is dan bij ons,moet die gwn gaan,denk dat die binnen nederland,bij ons,van de topclubs gewoon basis positie houd en genoeg wedstrijden kan spelen
maar als ik het laatste tijd zo hoor,denk ik dat die komende zomer zo de deur uit loopt..naja t kan mij nog maar weinig schelen,als die een FR hart had,had die allang bij getekend

sjonge jonge jonge

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 februari 2009 door E. FR1908 --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 februari 2009 - 15:44   quote  deeplink  
graag of niet!! begrijp dat hij niet happig is om bij Feyenoord bij te tekenen maar om dan te gaan dreigen met andere topclubs uit Nederland.
Danny.K
 Danny.K - dinsdag 10 februari 2009 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 - 15:44 schreef Feyenoord till i die het volgende:
graag of niet!! begrijp dat hij niet happig is om bij Feyenoord bij te tekenen maar om dan te gaan dreigen met andere topclubs uit Nederland.
Waarom zou hij niet happig moeten zijn, Mario Been komt staat bekent dat hij spelers beter maakt en Feyenoord krijgt ook naar alle waarschijnlijkheid een kapitaalinjectie beter kan toch niet, of hij wil in een pannenkoek huis voetballen met Bassie.
sjonnie uit R
 sjonnie uit R - dinsdag 10 februari 2009 - 16:16   quote  deeplink  
Kan nog nog veel leren van makaay heefd veel aan feyenoord te danken pipo
anders had hij bij fc bal op het dak gespeeld.
ariefr
 ariefr - dinsdag 10 februari 2009 - 16:19   quote  deeplink  
Az is een topclub, maar biseswar rakkte hiervoor geen pepernoot, ze hebben hem verhuurd om te kijken of hij wat kon, hij speelde niet goed en disciplinair had ie veel problemen. Dan lijkt me logisch dat een club je kwijt wil en hadden we in t begin niet zoveel blessures gehad had ie nu ook niet gespeeld, hij doet het dit seizoen goed , hij staat altijd basis en heeft het vertoruwen van iedereen dus waarom zou je twijfelen?
aadje2
 aadje2 - dinsdag 10 februari 2009 - 16:19   quote  deeplink  
Goede truc van Diego zo bied Feyenoord hem een beter contract aan.(gaat altijd om poen)
LOBBES
 LOBBES - dinsdag 10 februari 2009 - 16:29   quote  deeplink  
Ga maar samen met leonardo op de bank zitten bij die neuzen,daar kun je nog iets leren van die pannenkoek
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 10 februari 2009 - 16:46   quote  deeplink  
AZ is geen topclub, ze hebben een topploeg
Dat is een verschil

Feyenoord is topclub, wij hebben helaas geen topploeg
schiedam
 schiedam - dinsdag 10 februari 2009 - 17:08   quote  deeplink  
doeg diego!!!!!!!!
Ronneke
 Ronneke - dinsdag 10 februari 2009 - 17:27   quote  deeplink  
Als het echt waar is dan oprotten met die gast als hij zulke uitspraken doet terwijl hij weet wat er gaat spelen volgend seizoen. Geen feyenoord hart dus ............ move met die vent.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 10 februari 2009 - 18:33   quote  deeplink  
ach zal zn zaakwaarnemer wel achter zitten, die heeft natuurlijk baat bij een leuke transfer, krijgt weer een gedeelte van het tekengeld ofzo. Ik wacht het gewoon af.
Klop
 Klop - woensdag 11 februari 2009 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 - 16:46 schreef Phyxsius het volgende:
AZ is geen topclub, ze hebben een topploeg
Dat is een verschil

Feyenoord is topclub, wij hebben helaas geen topploeg
Mooi gesproken!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Biseswar sluit Nederlandse topclub niet uit









0.0056619