|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
ik zie het niet gebeuren met Leo. moet ook zeggen dat ik hem zelf ook niet graag meer ziet komen. Hij roept dat hij Polen belangrijker vind dan Feyenoord. Lekker daar blijven dan. Niks combi-functie!!! Maar wie moeten we dan halen als TD??? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 - 15:49 schreef Feyenoord till i die het volgende:ik zie het niet gebeuren met Leo. moet ook zeggen dat ik hem zelf ook niet graag meer ziet komen. Hij roept dat hij Polen belangrijker vind dan Feyenoord. Lekker daar blijven dan. Niks combi-functie!!! Maar wie moeten we dan halen als TD??? Misschien dan toch maar W.v.H. op die stoel proberen? |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Gewoon halen Don Leo, als Feyenoord zijn contract niet kan afkopen dan maar zo en weet wel dat de komst van Don Leo een eis is van eventuele nieuwe geldschieters/overnemers |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
De investeerders hebben als eis gesteld dat er een goede TD komt Betaal gewoon een afkoopsom één van die investeerders wil je dat vast wel even lenen Als ze de garantie hebben dat het voor Beenhakker is |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Bernd Schuster. Scolari heeft ook tijd over. Tony Adams John Metgod
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 februari 2009 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Metgod zie ik niet zitten. Scolari komt echt niet. Schuster??? Hoeveel heb je vandaag gebruikt?? EN gedronken???? Adams heeft nog een veel te prille carriere en isgeen TD denk. +een Engelsman als TD lijkt me geen goede idee. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Misschien toch Metgod. Heeft denk wel genoeg connecties. Is alleen niet DE persoonlijkheid, die je wel nodig hebt. Rinus Israel???? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Lothar Matheus Joszef Kiprich Kees van Wonderen Franz Hasil Mike Obiku Piet de Visser Lee Towers |
|
|
|
|
kammetje
|
|
|
Eddie PG Coentje M Ove K Rinus I Pummy B Henk S Henk F Peter H John de W Reinier K |
|
|
|
|
ronnie 70
|
|
|
|
|
|
Robertz
|
|
|
tom manders,toon hermans,wim kan,wim zonneveld;leven na de dood als technische staf. |
|
|
|
|
Martijn
|
|
|
Gewoon nog even wachten, tot er meer zekerheid met die geldschieters. Beenhakker kan toch nog niets als er geen cent is. Ik verwacht dat hij binnen een paar weken toch zijn intrek neemt in het maasgebouw. Het is niet dat hij niet wil, anders had hij niet zoveel moeite gedaan om de functie in een andere vorm te gieten. |
|
|
|
|
Joszef
|
|
|
Kan Leo niet gewoon ontslag nemen bij Polen? |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
ontslagen worden is nog het makkelijkst, bel ff naar een paar ex trainers van onze competitie ;) Als Leo niet komt hoeft ie nooit meer te komen, dus ook niet als het straks toch weer beter gaat. dus LEO NU OF NOOIT! |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
Volgens mij riep Mario ook dat ie niet met feyenoord bezig was. Nog geen 2 weken later had hij al getekend. Persoonlijk denk ik dat Leo echt wel wil komen. Hij heeft gezegd dat ie zich eerst wil richten op 2 belangrijke wedstrijden van Polen. Wacht dat lekker af en kijk wat hij daarna doet. Gewoon tekenen!! |
|
|
|
|
Shinjinr1
|
|
|
Marcel Brands Willem van Hanegem |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Als we toch zo bezig zijn, Wim Rijsbergen dan misschien? |
|
|
|
|
Klop
|
|
|
Angelos Charisteas?!!?!?! |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
Kijk dat zei ik woensdag dus al. Het is wel geen 2 weken maar het komt er wel een beetje op neer |
|
|
|
|
Dick
|
|
|
of Jantje. die doet het allemaal alleen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
quote: 1974 ha ha ha proost! |
|
|
|
|
Robertz
|
|
|
Proost op de komst van leo beenbakker;hij doet het nog voor niets ook. |
|
|
|
|
Robertz
|
|
|
zijn onkosten mag hij wel declareren;zogenaamd voor niets. van waarde kan hij wel zijn voor Feyenoord. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote: dan hadden we nu wel bovenaan gestaan , haha |
|
|
|