BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Investeerders willen spectaculaire aankopen!!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 februari 2009 - 10:02   quote  deeplink  
ben benieuwt wat ze als spectaculaire aankopen zien??? Ze willen waarschijnlijk ook Makaay vervangen. Wie in hemelsnaam willen ze halen als gelijkwaardige of betere vervanging. Ik heb zelf wel een paar namen als spectaculaire aankopen: Elia, Pranjic, v. Bommel, Boulahrouz, Mathijssen en Kuyt. Kuyt is ook de enige naam die ik kan verzinnen die minimaal een gelijkwaardige of een betere vervanging is. Of er moeten mensen zijn die er voor zijn om Klaas-Jan te willen halen, maar dat zie ik echt niet zitten. 020 verleden hoeft geen probleem te zijn, maar zie hem met zijn verleden niet zitten. als hij er dertig in schiet voor ons praat ik natuurlijk weer anders. Zijn uitspraken de laatste tijd over eeen eventuele overgang naar Feyenoord in het verleden zijn me in het verkeerde keelgat geschoten. wie zouden jullie als spectaculaire aankopen zien????? Wel betaalbaar. Niet aankomen met een Ronaldinho of Messi of zo'n ander figuur.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 februari 2009 - 10:07   quote  deeplink  
ik weet dat ik al bijna de zelfde topic heb geopend, maar dit gaat over SPECTACULAIRE aankopen. Niet over een Sankoh, Botteghin, Schöne enz.
dit even voordat ik weer van die negatieve reacties krijg.
fr1990
 fr1990 - woensdag 11 februari 2009 - 10:08   quote  deeplink  
boulahrouz,Kuyt,Suchy,zuiverloon,Gervinho. zou ik goede aankopen vinden en daarmee kunnen we makkelijk in de top 5 komen.

------------mulder--------------
zuiverloon--suchy--boulahrouz--gio
-----------el ahmadi----------
wijnaldum-----fer-------de guzman
---------kuyt-----gervinho-------

zal wel niet haalbaar zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 februari 2009 door fr1990 --
KKL
 KKL - woensdag 11 februari 2009 - 12:30   quote  deeplink  
----------------Mulder--------------

Silva--Vlaar--Majstorovic--El Akchaoui

-------El Ahmadi--Gio--------

De Guzman----Tomasson------Wijnaldum

-------------------Kuyt----------

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 februari 2009 door KKL --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 februari 2009 - 12:35   quote  deeplink  
Silva, Majstorovic, El Akchaoui vind ik absoluut geen SPECTACULAIRE aankopen. Leuk om een kans te geven dat wel. Arnautovic wil ik nog aan mijn rijtje toevoegen. is zeker een spectaculaire aankoop die een hele grote word. Vind het een super voetballer van wat ik tot nu toe van hem gezien heb. Nieuwe Ibrahimovic!!!
ariefr
 ariefr - woensdag 11 februari 2009 - 12:39   quote  deeplink  
kuyt komt toch niet, hoe graag je het ook zou willen, ik zou me richten op talenten en een goede routinier kopen
biertied
 biertied - woensdag 11 februari 2009 - 12:56   quote  deeplink  
denk boulahrouz braafheid berg en arnautovich of zoiets
chrissie
 chrissie - woensdag 11 februari 2009 - 13:06   quote  deeplink  
zou dirk echt niet over te halen zijn ??
terrorcorps rotterda
 terrorcorps rotterda - woensdag 11 februari 2009 - 13:15   quote  deeplink  
ik zie iedereen een mooie opstelling maken over hoe FEYENOORD eruit zou moeten zien. Laat ik het ook is proberen...........................................................krul........................zuiverloon..vlaar....boulahrouz..v.bronckhorst.............fer............v.bommel................wijnaldum.....de.guzman.......biseswar...............tomasson.....koevermans............
antoniorijen
 antoniorijen - woensdag 11 februari 2009 - 13:18   quote  deeplink  
Spectaculaire aankopen? Dan denk je toch aan een Messi,Kaka,Ronaldo van Manchester U of zoiets lijkt me.
Dus laten we gewoon normaal doen en over normale aankopen die misschien wel mogelijk zijn en dan denk ik vooral een verdedigers en aanvallers en een jonge keeper
Jopie54
 Jopie54 - woensdag 11 februari 2009 - 13:19   quote  deeplink  
Waar gaat dit over???!!!!! Laten we eerst nou maar es afwachten wat er allemaal gaat gebeuren. Inversteerders willen spectaculaire aankopen? Waar staat dat??? Dat moet eerst maar es rond zijn, voordat iedereen zich al rijk rekend. beetje nuchter blijven.
WilleM1000
 WilleM1000 - woensdag 11 februari 2009 - 13:27   quote  deeplink  
Heel goed Jopie54. Als supporter worden we al jaren aan het lijntje gehouden. Het wordt een keer tijd dat de mensen die feyenoord leiden eerlijker worden ten opzichte van de supporters en niet steeds met dingen naar buiten komen die nog helemaal niet zeker zijn.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 11 februari 2009 - 13:44   quote  deeplink  
Kaka, Rooney, Beckham, Kuyt, S. Kalou, van Nistelrooy

lijkt me wel een redelijk spectaculair rijtje
fey21
 fey21 - woensdag 11 februari 2009 - 16:33   quote  deeplink  
kuyt zal pas komen als hij half versleten is...
opa
 opa - woensdag 11 februari 2009 - 16:41   quote  deeplink  
KUYT AUB KOM TERUG :P haha je weet maar nooit!
Ronneke
 Ronneke - donderdag 12 februari 2009 - 15:57   quote  deeplink  
Leuk he, al die namen.
Je hebt er alleen niets aan omdat wij dit niet bepalen.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 12 februari 2009 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 - 16:41 schreef opa het volgende:
KUYT AUB KOM TERUG :P haha je weet maar nooit!

Moeten ze kinderen niet naar school, is toch voor iederéén beter als ze dat in nederland gaan doen. Leuk in katwijk naar de school van pappa, die dan weer naar Feyenoord komt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Investeerders willen spectaculaire aankopen!!!!









0.0061528