BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax grootste club van Nederland???

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
jjh
 jjh - woensdag 11 februari 2009 - 16:23   quote  deeplink  
Voetbal International publiceert deze week uitgebreid uit het zojuist uitgekomen nieuwe onderzoek naar beleid en merkwaarde van de clubs. Op basis daarvan wordt het tv-geld verdeeld.

Ajax is nog steeds met afstand het beste voetbalmerk en krijgt daarom dit seizoen weer het grootste deel uit de tv-gelden, 2,7 miljoen euro. Ajax zou nu 2.190.000 aanhangers hebben. Bijna twee keer zoveel als Feyenoord en PSV.

bron http://www.ajaxfans.net/nieuws-1481_Meer-dan-2-miljoen-Nederlandse-fans-voor-Ajax.html

Dit kan toch niet kloppen!!?? Ik heb ook andere onderzoeken gezien waar heel andere cijfers naar voren komen.
Mike-Fr
 Mike-Fr - woensdag 11 februari 2009 - 16:32   quote  deeplink  
laat me niet lachen
eddie1988
 eddie1988 - woensdag 11 februari 2009 - 16:35   quote  deeplink  
ja jo.
Da zijn allemaal van die nep jode die iets moete zegge en dan maar zege dat ze voor die jode zijn.
En de VI zeg dan da da de achterban is zo ken ik het ook.
veel die geen verstand heb van voetbal en die het nie intreseerd zegge maar da ze voor die jode zijn.
Dan zijn we maar volges die cijfers minder. Feyenoord heb de grootste en beste vaste aanhang.
menige jood weet nie eens wat zijn club van het weekend heb gedaan.
elke feyenoord waar je het aanvraag weet dat meteen te vertelle
Jentje
 Jentje - woensdag 11 februari 2009 - 16:40   quote  deeplink  
Laat ze lekker de grootste zijn, wij zijn de mooiste club en de trouwste aanhang...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 februari 2009 door Jentje --
fey21
 fey21 - woensdag 11 februari 2009 - 16:50   quote  deeplink  
lulkoek.

16 miljoen inwoners en 2,2 miljoen ajacieden?
Feyenoord kan gewoon niet onder dat-clubje-uit-020 zitten.
Marciano
 Marciano - woensdag 11 februari 2009 - 16:57   quote  deeplink  
020 heeft de meeste prijzen gepakt en ze haten ons warom zo'n club met die achtergrond? ik weet het antwoord ze zijn jaloers! op de mooiste en grootste club want hier lopen de suporters niet weg en hier is het altijd feest!
sevillana
 sevillana - woensdag 11 februari 2009 - 17:19   quote  deeplink  
Ach ja, de VI !!!
Dat zegt toch voldoende?
Weet niet beter als: Feyenoord heeft de meeste sympathie in Nederland!
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 11 februari 2009 - 17:30   quote  deeplink  
Ajax is idd de grootste , meest succesvolle club van nederland , de meeste mensen "zijn voor Ajax" dat is allemaal waar maar ik ben blij en trots dat ik een Feyenoorder ben hoor is mijn club en voor mij de grootste club ook!
danny four
 danny four - woensdag 11 februari 2009 - 17:30   quote  deeplink  
Wat zullen die een grote ketel hebben dan...
michaelvld
 michaelvld - woensdag 11 februari 2009 - 17:40   quote  deeplink  
nou ik weet voor de volle 200 procent dat wij meer aanhangers hebben kom op man wij net zoveel supporters als de lampies ik kan het niet geloven dat wij iets meer dan een miljoen supporters hebben ze tellen de vi medewerkers mee en die tellen met een nul teveel he
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - woensdag 11 februari 2009 - 17:46   quote  deeplink  
hebben ze zeker ook alle pannekoeken mee geteld
moa
 moa - woensdag 11 februari 2009 - 17:49   quote  deeplink  
Absolute onzin inderdaad, hoewel dit oud nieuws is, en waarschijnlijk gebaseerd op een VI polletje, komt dit berichtje wel elk jaar terug.
sevillana
 sevillana - woensdag 11 februari 2009 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 - 17:46 schreef nieuwerbrug het volgende:
hebben ze zeker ook alle pannekoeken mee geteld
En alle "meeloop aanhangers", waaronder die club zogenaamde BN'ers, je weet wel, die lui die ineens ook supporter zijn als het weer eens ff goed gaat met 020 en op die wijze ook weer eens met hen kop op de buis kunnen komen! Verder ben ik dus groot voorstander van een hertelling.
Danny.K
 Danny.K - woensdag 11 februari 2009 - 21:24   quote  deeplink  
Ach als Ajax zondag verliest en geen uitzicht meer hebben op het kampioenschap valt er in 1x weer 80% ajax suporters af dus hoe serieus moeten we dit onderzoekje nemen, er is maar 1 club met de meest trouwe aanhang en dat is ons Feyenoord.
sevillana
 sevillana - woensdag 11 februari 2009 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 - 21:24 schreef Danny.K het volgende:
Ach als Ajax zondag verliest en geen uitzicht meer hebben op het kampioenschap valt er in 1x weer 80% ajax suporters af dus hoe serieus moeten we dit onderzoekje nemen, er is maar 1 club met de meest trouwe aanhang en dat is ons Feyenoord.
Hebben ze dat uitzicht nu dan nog wel, denk je?
kale co
 kale co - donderdag 12 februari 2009 - 00:07   quote  deeplink  
er is een verschil ze zullen de toeschouwers wel bedoelt hebben 020 heeft geen fans!
als het daar slecht gaat zitten er 10.000 man al staan wij laatste zitten er nog
40,000 ach ja onderzoek foutje denk ik
Danny.K
 Danny.K - donderdag 12 februari 2009 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 - 21:28 schreef sevillana het volgende:

[..]

Hebben ze dat uitzicht nu dan nog wel, denk je?
Ligt eraan wat AZ gaat doen, maar als Feyenoord in de arena weet te winnen zie ik ajax niet meer uit hun pannenkoekdip komen.
LOBBES
 LOBBES - donderdag 12 februari 2009 - 00:44   quote  deeplink  
We hebben het kunnen zien op tv,het protest vande 020 supporters.
Het waren er zeker een stuk of 30
daag gj
 daag gj - donderdag 12 februari 2009 - 07:48   quote  deeplink  
wordt toch 0-3 zondag,joden nooit geen 3de ster.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5179
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax grootste club van Nederland???









0.0051858