|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Huubs laatste weken?
Brian neemt Selène even apart om te vertellen dat hij zojuist Jaap en Lieke aantrof in het kantoor. De Antilliaan vermoedt dat Lieke Jaap aan het inpalmen is om bij haar en Claire te komen. "Jaap zal hier waarschijnlijk wel ingaan, want dan heeft hij twee dekkingen", laat Brian aan de gastspeelster weten. "Dat is toch alleen maar goed nieuws, want dan staat Huub alleen", roept Amanda als ze langsloopt. Zou Huub de komende ontslagronde ontslagen worden uit De Gouden Kooi?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
dan zou dat weer vanuit de regie gaan! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Dat gaat hem niet worden lijkt me. Jaap valt dan op den duur buiten de boot bij Lieke en Claire. Huub is in zo'n geval een betere dekking dan Lieke+Claire. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
precies zou mooi dom zijn van jaap als hij echt zou samenwerken met die claire en lieke. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
moet trouwens zeggen dat jullie wel weer van die dombo's op de site hebben boudewijn jammer!die reageren en lezen niet eens,beetje jammer dus!Ik ga geen discussie voeren op laag niveau.. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
de ene dombo heeft het met me opgelost hij bleek toch een iets mindere dombo te zijn hahahahaha,nou ja je begrijpt het wel;-)ik hap te snel denk ik shit! |
|
|
|