BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Henk Timmer mag uitkijken naar nieuwe club

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 11 februari 2009 - 13:25
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Henk Timmer Mag Uitkijken Naar Nieuwe Club (Officiële Feyenoord Clubsite)

Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 11 februari 2009 - 19:45   quote  deeplink  
Feyenoord heeft besloten aan het einde van dit seizoen afscheid te nemen van Henk Timmer. De directie heeft dit de doelman onlangs laten weten, zodat hij ruim de tijd heeft om uit te kijken naar een nieuwe club.

Henk Timmer heeft in zijn huidige contract staan dat deze overeenkomst met nog een jaar zou worden verlengd, indien hij dit seizoen dertig wedstrijden of meer onder de lat staat. Op dat aantal zit hij al bijna en die grens lijkt hij dus ruimschoots te gaan passeren.

De voor het komende seizoen aangestelde hoofdtrainer Mario Been heeft de clubleiding echter laten weten dat Timmer in zijn plannen voor volgend jaar niet voorkomt. De directie is hierop met Timmer en diens zaakwaarnemer in gesprek gegaan om de ‘voortzettingsclausule’ te laten vervallen. Hierover zijn de partijen het inmiddels eens geworden.

‘Henk kan dit seizoen uiteraard gewoon afmaken’, stelt algemeen directeur Eric Gudde. ‘Echter, het zou voor Feyenoord en voor Henk zelf niet goed zijn om het nieuwe seizoen in te gaan in de wetenschap dat hij niet de eerste keus is van de nieuwe trainer.’

Hij vervolgt: ‘We weten dat Henk volgend jaar graag nog naar het WK in Zuid-Afrika wil. De kans dat hij daarvoor wordt geselecteerd is veel groter als hij komend seizoen bij een andere club onder de lat staat, dan wanneer hij tegen die tijd bij Feyenoord tweede of wellicht zelfs derde doelman zou zijn. Feyenoord op haar beurt heeft er natuurlijk geen baat bij om zo’n ervaren doelman met bijbehorend salaris in dienst te houden, terwijl de nieuwe trainer al heeft aangegeven dat deze van hem geen of nauwelijks speelminuten zal krijgen. Dit is voor alle partijen dus de beste oplossing.’

hoe hoog zou de afkoopsom zijn??
hotjumper
 hotjumper - woensdag 11 februari 2009 - 19:47   quote  deeplink  
0 neem ik aan. Anders speelt die de rest van het seizoen gewoon niet meer magtie ook weg.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 11 februari 2009 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 - 19:47 schreef hotjumper het volgende:
0 neem ik aan. Anders speelt die de rest van het seizoen gewoon niet meer magtie ook weg.
Dat zou wel een beetje heel hypocriet zijn om hem 'ineens' helemaal niet meer op te stellen vanwege het geld.
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 11 februari 2009 - 19:53   quote  deeplink  
das niet hypocriet dat is zakelijk! over hypocriet gesproken: kijk naar jezelf met je berichtverwijder gedoe!
mdr8
 mdr8 - woensdag 11 februari 2009 - 19:54   quote  deeplink  
eindelijk word er nagedacht in de Kuip, ben timmer heel dankbaar voor zijn tijd bij Feyenoord, heeft het lang goed gedaan, maar het is tijd voor een keeper die er nu nog eens drie seizoenen kan staan
sevillana
 sevillana - woensdag 11 februari 2009 - 20:07   quote  deeplink  
Misschien komt hij ook wel weer "thuis", in Zwolle?
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 11 februari 2009 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 - 19:53 schreef jantje 1974 het volgende:
das niet hypocriet dat is zakelijk! over hypocriet gesproken: kijk naar jezelf met je berichtverwijder gedoe!
ik hou het graag een beetje netjes hier. en ik wordt er niet voor betaald ;)
hotjumper
 hotjumper - woensdag 11 februari 2009 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 - 19:48 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dat zou wel een beetje heel hypocriet zijn om hem 'ineens' helemaal niet meer op te stellen vanwege het geld.
voor de punten hoeven ze het ook niet te doen.
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 12 februari 2009 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 - 20:12 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik hou het graag een beetje netjes hier. en ik wordt er niet voor betaald ;)
ok , daar kan ik wel inkomen! (af en toe leuk om de grens te zoeken .......................)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 februari 2009 - 09:04   quote  deeplink  
Daaaaaaag Timmer!!!!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 12 februari 2009 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 - 19:48 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dat zou wel een beetje heel hypocriet zijn om hem 'ineens' helemaal niet meer op te stellen vanwege het geld.
hm ja, maar zo zit t niet.
Volgend jaar zou die op de bank zitten en bankzitters gaan niet mee naar Zuid Afrika met ome Bert.

Dus dan eieren voor je geld kiezen.
kale co
 kale co - donderdag 12 februari 2009 - 14:08   quote  deeplink  
ja daaaaaaaaaaaaag timmer eindelijk
daag gj
 daag gj - donderdag 12 februari 2009 - 14:57   quote  deeplink  
Jammer Henkie, ik gun je het beste, je bent geen topkeeper maar zeker niet zo slecht als iedereen beweert, het ga je goed en veel succes in Afrika in 2010!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 februari 2009 - 15:03   quote  deeplink  
is ook zo daag GJ! inderdaad bedankt voor de tijd dat je nog wel een goede keeper was Henkie!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Henk Timmer mag uitkijken naar nieuwe club









0.0055379