|
|
Roberto Gonzalez
|
|
|
Is een hele grote Talent, Marokkaans international, onder contract bij Tottenham, 5 miljoen zou genoeg zijn, Kijk op Youtube en dan zal je het zien |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Heb jij je huiswerk Nederlands al af? |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Géén woorden maar DADEN met al die geruchten van je! |
|
|
|
|
Roberto Gonzalez
|
|
|
ik zeg niej dat hij gaat maar dat ik heb wel heel geschikt vindt voor feyenoord |
|
|
|
|
Roberto Gonzalez
|
|
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
niej=niet en ik vind is zonder t erachter en t is Feyenoord met een F |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Precies! Zo is dat! Wil je dat ff goed onthouden dan? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 11 februari 2009 - 22:04 schreef Roberto Gonzalez het volgende:Is een hele grote Talent, Marokkaans international, onder contract bij Tottenham, 5 miljoen zou genoeg zijn, Kijk op Youtube en dan zal je het zien Dat moet je ons niet vertellen , mail het die hoge heren maar :D |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
mischien moet de burgemeester bemiddelen hahahahahahaha |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
quote:Op woensdag 11 februari 2009 - 22:04 schreef Roberto Gonzalez het volgende:Is een hele grote Talent, Marokkaans international, onder contract bij Tottenham, 5 miljoen zou genoeg zijn, Kijk op Youtube en dan zal je het zien Wij schijnen allemaal talenten te willen kopen???? Goede ervaren 24+ tot 30 voetballers hebben we nodig, jonge spelers zat. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
heb ff zitten kijken leuke pingelaar, maar bedroevende passing en het afwerken op doel doet Biesewar beter. laat maar zitten wat mij betreft. |
|
|
|
|
Boerenkool met worst
|
|
|
Zeg Maximus volgens mij kun jij je beter gaan aanmelden voor een potje Lingo op de buis. Typisch iets voor zielige ouwe zemelaars die graag aandacht zoeken. Heb je nix anders te doen of zo, of zit je nu al achter de geraniums. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die