|
|
E. FR1908
|
|
|
http://www.het-legioen.nl/index.php?action=comments&news_id=2589
nou wat denken we ervan,zal het zo gaan of niet? ik blijf zeggen 0-1 of 1-2 voor ons,maar daarbij zeg ik wel ik elke week met de poul hier thuis,de neuzen nooit laat winnen,en nu ZEKER niet,maar wat zegt ons gevoel? goed gevoel of negatief gevoel? + dat ik hugo eerder altijd een fijne man vond om naar te kijken,laatste tijd scoort die niet veel punten bij me..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 februari 2009 door E. FR1908 -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
0-1. Borst moet zijn bek houden!!! |
|
|
|
|
wderuit
|
|
|
ik ben bang jongens.............member 1984 |
|
|
|
|
piet
|
|
|
ik heb er eerlijk gezegt ook niet echt een goed gevoel bij |
|
|
|
|
Crooswijk Verzet!
|
|
|
En toch maken we meer kans om in de Arena te winnen dan in de Kuip, is laatste jaren vaak zo geweest. Ajakks speelt beter in de Kuip vanwege de vijandige sfeer waardoor ze meer als team tegen de rest spelen. Dit hebben spelers zelf gezegd het roept saamhorigheid op. Dat zal Feyenoord nu ook moeten hebben, ze hebben weinig te verliezen. De druk ligt bij Ajakkks, ze hebben het kampioenschap laten liggen de laatste wedstrijden en MOETEN zich NU bewijzen tegen de aartsrivaal uit Rotterdam. Ze weten dat als ze nu verliezen de hel uitbreekt in de Arena voor Marco & co. De enige waar ik bang voor ben is de rancune van Timmer... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Geen goed gevoel over, maar Borst moet altijd z'n mond houden |
|
|
|
|
PVDD
|
|
|
Die jongen van S.P.A.R.T.A. kan beter zijn B.E.K. houden als het niet over S.P.A.R.T.A. gaat. |
|
|
|
|
daag gj
|
|
|
|
|
|
Jopie54
|
|
|
Dit gaat hem niet worden, hoe pijnlijk het ook is om te zeggen. Wellicht als ze er meteen bovenop klappen, maar ben er bang voor. |
|
|
|
|
Einstein
|
|
|
Hugo moet zijn irritante muil houden. Verstand van voetbal heeft ie niet. Hij hoort links en rechts wel eens wat, maar aan zijn voetbalinzicht hecht ik TOTAAL geen waarde. Laat hem lekker op zijn eigen clubje letten, de kneus.
1-2 |
|
|
|
|
R.spoorenn
|
|
|
ik ben er bang voor, ik denk minimaal gelijkspel mits ze dan ook alles geven. hoop dat makaay zijn dag heeft, dan kan het nog wel is een verrasing opleveren. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
J.... GAAN ERAAN!!! J.... GAAN ERAAN!!! J.... GAAN ERAAN OLE OLE!!!! NIET WINNEN IS EEN DING MAAR ERAAN MOETEN ZE ZEKER!!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
hoop op een paar Nieveldjes.... |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Hoop een een zelfde ajax als tegen Vitesse, enigste verschil is dat wij niet kunnen scoren om ze zo nog depressiever te maken dan dat ze al zijn. Hopelijk opleving van Makaay. Maak me alleen zorgen om onze verdediging, en ja, ajax-feyenoord........ kijk naar de historie. |
|
|
|