BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Don Leo': Geen contract, geld en functie

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 13 februari 2009 - 15:15
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Don Leo': Geen contract, geld en functie (De Telegraaf)

Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 13 februari 2009 - 15:23   quote  deeplink  
Beenhakker: Geen contract, geen geld, geen functie Gerelateerde artikelen

ROTTERDAM - Leo Beenhakker fungeert tot aan het einde van het seizoen als technisch adviseur van Feyenoord. „In de schaduw. Zonder contract, zonder geld en zonder officiële functie”, sprak de 66-jarige Rotterdammer vrijdag bij zijn presentatie in De Kuip.

Beenhakker combineert zijn tijdelijke rol bij zijn jeugdliefde met zijn hoofdtaken als bondscoach van Polen. In groep 3 van de WK-kwalificatie wachten tot half oktober nog zes wedstrijden. Na de duels met Noord-Ierland (28 maart) en San Marino (1 april) heeft Don Leo tot aan het einde van het seizoen zijn handen vrij.

„In het huidige seizoen zal ik bij Feyenoord geen directe bemoeienis hebben”, liet Beenhakker weten. „Alleen als trainer Leon Vlemmings het mij vraagt, zal ik mijn mening geven. Ik ga vooral naar het nieuwe seizoen kijken. Ik wil een structuur neerzetten waarin de nieuwe trainer Mario Been optimaal kan werken. Er moet meer balans komen bij Feyenoord, zowel in de selectie als in de technische staf. Dan praat je over kwaliteit, over mentaliteit en over persoonlijkheid. Daar ga ik mij de komende maanden specifiek op richten.”
kale co
 kale co - vrijdag 13 februari 2009 - 15:36   quote  deeplink  
geen verantwoording maar wel tof dat ie het doet voor nop
FR-Danny
 FR-Danny - vrijdag 13 februari 2009 - 16:11   quote  deeplink  
haha voor nop daar geloof ik niet zo in hoor:)
Die krijgt op de 1 of andere manier wel een zakcentje hoor;)

Maar doet niet af van het feit dat ik blij ben, dat Leo terug is hoor!
wderuit
 wderuit - vrijdag 13 februari 2009 - 16:57   quote  deeplink  
Geweldig...welkom thuis Leo..........er is heel veel werk voor je te doen....dus laat je feyenoordbloed maar gieren
R()b
 R()b - vrijdag 13 februari 2009 - 17:22   quote  deeplink  
in 1 woord TOP
sevillana
 sevillana - vrijdag 13 februari 2009 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 - 16:11 schreef FR-Danny het volgende:
haha voor nop daar geloof ik niet zo in hoor:)
Die krijgt op de 1 of andere manier wel een zakcentje hoor;)

Maar doet niet af van het feit dat ik blij ben, dat Leo terug is hoor!
Hij mag toch z'n onkosten wel declareren? Is een normale zaak hoor! Ben er vooralsnog best tevreden mee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 februari 2009 door sevillana --
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 14 februari 2009 - 18:07   quote  deeplink  
Welkom beste Leo , ik hoop dat het goed komt door jou adviezen. Al hoop ik wel dat de club er iets goed mee gaat doen. En aan de andere kant hoop ik dat er nu investeringen vrij komen om in nieuwe spelers te investeren. Dus welkom thuis beste Leo

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Don Leo': Geen contract, geld en functie









0.0051691