BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bij spreekkoren vijf jaar geen supporters meer mee

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - vrijdag 13 februari 2009 - 16:19   quote  deeplink  


Cohen en Aboutaleb waarschuwen fans

Als supporters zondag tijdens de wedstrijd Ajax-Feyenoord in Amsterdam kwetsende spreekkoren zingen, mogen beide teams de komende vijf jaar geen supporters meer meenemen naar uitwedstrijden tegen de aartsrivaal. Bij elke vorm van ongeregeldheden wordt deze maatregel meteen van kracht.

Dat meldde de woordvoerster van Job Cohen vrijdag.

De Amsterdamse burgemeester heeft vrijdag gesproken met collega Ahmed Aboutaleb van Rotterdam, naar aanleiding van ongeregeldheden tijdens Jong Feyenoord - Jong Ajax van donderdgavond.

Volgens de woordvoerster zongen supporters daar onder meer 'Hamas, Hamas, Joden aan het gas'. De burgemeesters waarschuwen de supporters nu dat vergelijkbare teksten zondag niet zonder gevolgen blijven. (ANP)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 februari 2009 door Het-Legioen.nl --
FR-Danny
 FR-Danny - vrijdag 13 februari 2009 - 16:29   quote  deeplink  
oohhhhhhh:(
Zo hebben die misdadigers dat echt gezongen??
Het is toch niet te geloven zeg, nou komen ze er nog goed vanaf dan!
Bedankt hoge heren voor deze extreem milde aanpak!!
kammetje
 kammetje - vrijdag 13 februari 2009 - 16:30   quote  deeplink  
Prima maatregel! Moet niet alleen voor a.s.zondag gelden maar voor elke wedstrijd. En die bommenwerper van gisteren levenslang verbannen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 februari 2009 door kammetje --
FR-Danny
 FR-Danny - vrijdag 13 februari 2009 - 16:55   quote  deeplink  
Prima maatregel??
Nee totaal niet mee eens, dit wordt puur gezongen uit rivaliteit, heeft niets te maken met de situatie in Israƫl.
Vuurwerk naar een speler gooien is natuurlijk niet iets waar ik achter sta.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 13 februari 2009 - 18:15   quote  deeplink  
ppppppfffffffffffff kk polder taliban. GA ff serieus nemen wat er in een voetbal stadion gezongen wordt. echt jankmuilen gedrag
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 13 februari 2009 - 18:59   quote  deeplink  
Ik neem aan dat Hamas, Hamas pannekoeken op het gas, wel mag?
Stelletje stumpers, als er een anti Israel demonstratie is mag iedereen het roepen, kamerleden mogen oproepen tot een intifada maar voetbalsuporters moeten weer de braafste jongetjes van de klas zijn.
Ga je is met belangrijke zaken bezighouden stelletje overbetaalde niksnutten.
daag gj
 daag gj - vrijdag 13 februari 2009 - 21:10   quote  deeplink  
klets allemaal, elke keer voor deze match gaan ze interessant lopen doen, zelfde als met de verkiezingen, dan moet er ook altijd een popie jopie iets roepen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 14 februari 2009 - 09:00   quote  deeplink  
Hamas, Hamas, J.... aan het gas!!!!!!
Maximus
 Maximus - zaterdag 14 februari 2009 - 10:16   quote  deeplink  
Krijg je he met een burgemeester uit 020. Achmed Cohen
ronnie 70
 ronnie 70 - zaterdag 14 februari 2009 - 12:45   quote  deeplink  
cohen=terrorist.
rocutus
 rocutus - zaterdag 14 februari 2009 - 13:02   quote  deeplink  
5 jaar is wat overdreven maar op zich prima signaal! Een echte supporter roept geen kwetsende teksten. Die steunt zijn ploeg!
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 14 februari 2009 - 15:04   quote  deeplink  
ben pas in Duitsland bij Borussia Dortmund - Leverkusen geweest : kunnen wij een voorbeeld aan nemen: 75.000 toeschouers , volop bier en muziek rond en in het stadion, supporters door elkaar en geen gekanker of wat dan ook , maar wel 90min sfeer , en bij fouten van scheids niet kankeren maar nog harder voor je eigen club zingen , kon het me niet voorstellen dat dit nog kan anno 2009 , dan zie je pas hoe het bij ons verpauperd is ...........................
ga ik ook heen , k zal je t verslag brengen , ik ga al 25 jr naar Feyenoord en ik verzeker je dat t hier tegen bijv, De Graafschap al erger is dan daar bij een echte topedstrijd al weet ik ook wel dat de gele tegen de blaue iets op zich is , al heb ik wel al horen zeggen dat t niet zo agressief is maar meer verbaal en dan pro-eigen club.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 februari 2009 door jantje 1974 --
Maximus
 Maximus - zaterdag 14 februari 2009 - 15:08   quote  deeplink  
Moet je ook s naar dortmund-schalke gaan... dan zie je dat t anno 2009 ook in mofrika haat en nijd is...
powy
 powy - zaterdag 14 februari 2009 - 16:16   quote  deeplink  
een mooie variant om te zingen op de melodie van t land van maas en waal

onder een glazen dak,en altijd zonder zon,speelt een amsterdamse voetbalclub in een ufo stadion,daar trekt over de heuvels,en pollen het elftal van v basten dat aleen speelt voor t geld, supporters zeuren zeiken,en tonen hun zakdoek,maar ergens op een stoeltje zit een joooodse pannekoek!!!
Marciano
 Marciano - zaterdag 14 februari 2009 - 17:25   quote  deeplink  
ze mogen in hun handjes klappen al blijft het bij spreekwoorden!
kale co
 kale co - zaterdag 14 februari 2009 - 17:36   quote  deeplink  
kijk die foto,s motteballen bahbah aboutaleb pleur naar waar je hoort bah ben je nou al spuugzat. je mot al 5 cursussen heb gevolgd om die naam uit te spreken
ga in rabat voor burgervader spelen feyenoord -020 is oorlog en deze zal altijd voortduren lekker. het is hier nog mild ga naar italie of schotland als je hier iets roept krijg je 5jaar als je een kind verkracht 6 maanden!!!!!!!!! wat is er nou krom joh poffertjes!
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 14 februari 2009 - 17:39   quote  deeplink  
kut polder taliban

Cohen kan toch gewoon thee komen drinken?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 februari 2009 door hotjumper --
kale co
 kale co - zaterdag 14 februari 2009 - 19:03   quote  deeplink  
hahahhaha ja das onderhand welzo ja
sjonnie uit R
 sjonnie uit R - zaterdag 14 februari 2009 - 19:51   quote  deeplink  
er zijn donderdag geen spelers aangevallen net als een paar jaar geleden
maar als zondag 020 zingd joden worden kampioen mag dat wel geen suporters meer mee
ze vragen er zelf om
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 14 februari 2009 - 20:41   quote  deeplink  
Volgens mij zijn er een paar postings verdwenen, mag ik ook al niet meer opperen dat de burgervader aan Marokaans genoeg heeft?
En liedjes zingen doen we al zolang als ik ga. Over burgemeesters die op kikkers lijken. Over uitstekende brandstoffen voor een koude avond , over figuren die in de aRENa mensen plat rijden, van hotels springen en meer van dat soort ongein.
Maar dan hoor je ze niet,nee nu net voor de wedstrijd weer ff popie doen.
Nou dan maar geen publiek meer mee.
guesswho
 guesswho - zaterdag 14 februari 2009 - 20:46   quote  deeplink  
En bommen op Rotterdam mag zeker wel?! Je moet alle spreekkoren gewoon,die niet door de beugel kunnen..verbieden. Beetje treiteren,enzo moet kunnen. Dus neuzen,kakkerlakken ook verbieden,anders word het alleen maar erger.
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zondag 15 februari 2009 - 08:34   quote  deeplink  
Hoe kan een moslim het eens zijn met een jood.
Hoe zit dat met anderen wedstijden geld er dan ook een verbod.
Iedereen zingt wel wat tegen de pannenkoeken stad.
Begin eerst maar eens de vlagen uit israel uit die koekenpan te halen.
Ook tatoe laten verwijderen ik wil helpen met weg branden.
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 15 februari 2009 - 08:42   quote  deeplink  
Meer dan terecht!!!! Er zijn helaas supporters die het verzieken voor de echte fans die gewoon willen genieten. Door deze zogenaamde supporters krijgen de clubs een slechte naam terwijl die er niks aan kunnen doen!! Ja opsporen en een hele lange opsluiting geven en gewoon bijelkaar zetten en de ene die overblijft levenslang geven... Klootzakken zijn het deze geweldplegers en orde verstoorders
kammetje
 kammetje - zondag 15 februari 2009 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 08:42 schreef antoniorijen het volgende:
Meer dan terecht!!!! Er zijn helaas supporters die het verzieken voor de echte fans die gewoon willen genieten. Door deze zogenaamde supporters krijgen de clubs een slechte naam terwijl die er niks aan kunnen doen!! Ja opsporen en een hele lange opsluiting geven en gewoon bijelkaar zetten en de ene die overblijft levenslang geven... Klootzakken zijn het deze geweldplegers en orde verstoorders
110% mee eens.
F.L.E
 F.L.E - zondag 15 februari 2009 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 08:42 schreef antoniorijen het volgende:
Meer dan terecht!!!! Er zijn helaas supporters die het verzieken voor de echte fans die gewoon willen genieten. Door deze zogenaamde supporters krijgen de clubs een slechte naam terwijl die er niks aan kunnen doen!! Ja opsporen en een hele lange opsluiting geven en gewoon bijelkaar zetten en de ene die overblijft levenslang geven... Klootzakken zijn het deze geweldplegers en orde verstoorders
Zo het is dus aan jou om te bepalen of iemand een echte fan is. En ook wat er wel of niet geroepen word.
Nou succes ermee want ik bepaal zelf wel wat ik wel of niet doe. En wat van die figuren als jij ervan vinden intersseert me geen reet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 februari 2009 door F.L.E --
aadje2
 aadje2 - zondag 15 februari 2009 - 10:05   quote  deeplink  
Straks moeten we ook allemaal nog in smoking komen, en wordt je gecontroleerd of je haar wel goed zit wat een bullshit zeg.
Dick
 Dick - zondag 15 februari 2009 - 10:26   quote  deeplink  
Luizen moet je verdelgen met een vlammenwerper.
Enigste middel om de boel op te ruimen.
Nop
 Nop - zondag 15 februari 2009 - 10:31   quote  deeplink  
Belachelijk, is toch niet te stoppen elke wedstrijd hoor je tegenwoordig en wie niet springt! wat mag wel en wat mag niet? En ja als je het er mee eens bent ben je ws. niet in het stadion geweest en kijk en luister je nergens naar,supporters hebben de laatste punten voor feyenoord verdient, grun en sperma door de steun van de supporters gewonnen. profoseren hoort erbij, als de wedstrijd begint is de steun er altijd, sta je 4-0 achter krijg je altijd gezeik, 020 of wij! en ja ik haat 020 zeker vandaag gespannen opgefokt het bloed stroomt harder dan ooit ik noem het rivaliteit!
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 15 februari 2009 - 10:37   quote  deeplink  
Hallo zogenaamde fans!!!! Ten eerste kan ik ten alle tijden melden dat ik NOOIT mee doe aan spreekkoren wat dat betreft hoor ik niet bij het uitschot. En verder kan ik inderdaad niet oordelen of het echte fans zijn maar iedereen die hier aan mee doe is voor mij geen echte fan, alleen maar vanwege het FEIT dat jullie de club in diskrediet brengen en daar gaat het mij om dat jullie Feyenoord slecht in het nieuws brengen. En verder als jullie je gal kwijt willen ga dan gewoon op een doordeweekse dag naar 020 stadion maar dat durven ze niet, alleen nooit he .....................
F.L.E
 F.L.E - zondag 15 februari 2009 - 10:37   quote  deeplink  
Zelfs de coach van de tegenpartij ( Ron Jans ) roemt het legioen omdat ze het voor een scheidsrechter en tegenstander moeilijk maakt met hun intimiderend gezang.
Maar sommige hebben liever dat we stil op ons stoeltje blijven zitten, misschien kunnen we wat psalmen gaan zingen zijn die wereldverbeteraars ook weer tevreden.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 15 februari 2009 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 10:37 schreef antoniorijen het volgende:
Hallo zogenaamde fans!!!! Ten eerste kan ik ten alle tijden melden dat ik NOOIT mee doe aan spreekkoren wat dat betreft hoor ik niet bij het uitschot. En verder kan ik inderdaad niet oordelen of het echte fans zijn maar iedereen die hier aan mee doe is voor mij geen echte fan, alleen maar vanwege het FEIT dat jullie de club in diskrediet brengen en daar gaat het mij om dat jullie Feyenoord slecht in het nieuws brengen. En verder als jullie je gal kwijt willen ga dan gewoon op een doordeweekse dag naar 020 stadion maar dat durven ze niet, alleen nooit he .....................
Nogmaals ga lekker bij korfbal kijken!!!!
Jij doet nooit mee met spreekkoren????
Jij zal wel zo'n dooie zijn die nooit zingt dan.
Is dan een FEIT dat jij dus niet weet hoe je je club steunt. Dat is namelijk niet door alleen aanwezig te zijn in het stadion. FEYENOORD + AJAX = OORLOG!!!!
Is nu zo en zal altijd zo blijven.
Ga je eigen maar eens bedenken of je met al dit "uitschot" dan nog wel in een stadion wil zitten.
BURGERLUL!!!!!! WE SHALL NOT BE MOVED!!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 februari 2009 door Feyenoord till i die --
Mike-Fr
 Mike-Fr - zondag 15 februari 2009 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 10:43 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Nogmaals ga lekker bij korfbal kijken!!!!
Jij doet nooit mee met spreekkoren????
Jij zal wel zo'n dooie zijn die nooit zingt dan.
Is dan een FEIT dat jij dus niet weet hoe je je club steunt. Dat is namelijk niet door alleen aanwezig te zijn in het stadion. FEYENOORD + AJAX = OORLOG!!!!
Is nu zo en zal altijd zo blijven.
Ga je eigen maar eens bedenken of je met al dit "uitschot" dan nog wel in een stadion wil zitten.
BURGERLUL!!!!!! WE SHALL NOT BE MOVED!!!!!!!
fittty
Dick
 Dick - zondag 15 februari 2009 - 11:41   quote  deeplink  
Tomasson speelt niet.
Wegens ziekte
F.L.E
 F.L.E - zondag 15 februari 2009 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 11:32 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Je zegt het maar waar ik heen moet komen en ik ben benieuwd of je alleen durf te komen, ik heb wel vaker met raddraaiers te maken gehad dus ...........here we go.
Vertel je plekje maar en ik ben daar om je het verhaal uit te leggen want volgens mij snap je er geen snars van
Z4
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 15 februari 2009 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 11:34 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Ik zal ten alle tijden Feyenoord blijven steunen en ook blijf ik mee werken om dat uitschot uit het stadion te krijgen want het is maar een klein groepje die het voor de rest verpest, waar jij ongetwijfeld toe behoort
Ik kan jou op een blaadje geven dat het geen vijfhonderd man zijn die aan spreekkoren doen!!! Nogmaals ik denk dat direct het halve stadion leeg is als je alle mensen verwijderd die er aan mee doen. Volgens jou doet iedereen die aan spreekkoren mee doet ook mee aan rellen. Erg kortzichtig. Vandaar deze reacties. Overigens waren het ook echt geen 500 man bij de laatste ernstige rellen met 020. dus ook daar zit je alweer fout. Je moet is op houden om direct een conclusie te trekken terwijl je niet eens de helft weet. Voor mij is elke supporter gelijk!!!! Tot je op anderen gaan afgeven.
En ja!!! Ik doe alles voor mijn club. Desnoods vecht ik voor mijn club. Er is alleen een verschil. Ik kom voor Feyenoord en zoek de rellen niet specifiek op. Maar ik ga ook voor niemand opzij. En je heb de figuren die alleen komen om te knokken. Als je het over de laatste groep alleen heb kan ik je niets anders dan gelijk geven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 februari 2009 door Feyenoord till i die --
hotjumper
 hotjumper - zondag 15 februari 2009 - 15:45   quote  deeplink  
enige waar ik me aan stoor is als er over de joden wordt gezongen als we niet tegen ze spelen. Verder maakt het me niet uit wat er gezongen wordt. Vind dat er teveel waarde wordt gehecht aan wat er in een stadion gezongen wordt. Weet nog bij studio sport over de eerste keer hamassen, dat moesten ze ondertitelen omdat je het anders niet kon verstaan.....
laat in het stadion wat in het stadion gebeurt....
boobooflr
 boobooflr - vrijdag 21 augustus 2009 - 17:15   quote  deeplink  
hammas hammas alles pannekoeken op het gas !!!!!!
MMM
 MMM - vrijdag 21 augustus 2009 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 17:15 schreef boobooflr het volgende:
hammas hammas alles pannekoeken op het gas !!!!!!
Boefje
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - vrijdag 21 augustus 2009 - 17:18   quote  deeplink  
het zou verboden moeten worden..................
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 21 augustus 2009 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 17:15 schreef boobooflr het volgende:
hammas hammas alles pannekoeken op het gas !!!!!!
leeghoofd..........
MrChriz
 MrChriz - vrijdag 21 augustus 2009 - 18:21   quote  deeplink  
hahahahah

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bij spreekkoren vijf jaar geen supporters meer mee









0.0096747