BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord kan El Akchaoui voor 900.000 euro ophalen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 13 februari 2009 - 16:15
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Feyenoord kan El Akchaoui voor 900.000 euro ophalen (Het-Legioen.nl)

Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - vrijdag 13 februari 2009 - 16:55   quote  deeplink  
Feyenoord kan El Akchaoui voor 900.000 euro ophalen

Feyenoord kan NEC-linksback Youssef El-Akchaoui voor een bescheiden bedrag losweken in Nijmegen.
De 27-jarige El-Akchaoui heeft een clausule met een vaste afkoopsom in zijn contract, waardoor hij voor 900.000 euro kan worden overgenomen.

De nieuwe Feyenoordtrainer Mario Been is zeer gecharmeerd van El-Akchaoui en heeft door laten schemeren hem een als een potentiele versterking voor Feyenoord te beschouwen.

Doen!!!
agneovo
 agneovo - vrijdag 13 februari 2009 - 16:57   quote  deeplink  
leuke speler maar niet beter dan de cler in goede doen..
Peer
 Peer - vrijdag 13 februari 2009 - 17:14   quote  deeplink  
Ik heb hem liever dan de Cler; zeer goede motivatie en werklust. Zal goed bij Feyenoord passen. Gewoon met de Cler ruilen.
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 13 februari 2009 - 17:24   quote  deeplink  
Been wil waarschijnlijk van de cler af
Dan is dit wel een goede opvolger
michaelvld
 michaelvld - vrijdag 13 februari 2009 - 17:25   quote  deeplink  
mwa laat ze maar concurren met elkaar ik bedoel 2 linksbacks is altijd lekker toch
wderuit
 wderuit - vrijdag 13 februari 2009 - 17:31   quote  deeplink  
de Cler in vorm is de beste back van het noordelijk halfrond....maar kan niet eeuwig mee, helaas........dus laat maat komen, samen met zijn vriendjes Davids en Schone
dennis
 dennis - vrijdag 13 februari 2009 - 17:49   quote  deeplink  
Feyenoord moet hem zo snel mogelijk ophalen.
Lijkt me een goede versterking voor je Links Back positie.
craven
 craven - vrijdag 13 februari 2009 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 - 16:57 schreef agneovo het volgende:
leuke speler maar niet beter dan de cler in goede doen..
beter, jonger en dus rendabel
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 13 februari 2009 - 18:11   quote  deeplink  
meteen doen.... De Cler mag van mij weg, heeft absoluut niets waar gemaakt bij ons, verdedigt te slecht, aanvallend is hij wel aardig maar daar heb je geen backs voor nodig
Maximus
 Maximus - vrijdag 13 februari 2009 - 19:57   quote  deeplink  
Vorig seizoen was de cler gewoon goed! dus NIETS waar gemaakt is onzin.
sevillana
 sevillana - vrijdag 13 februari 2009 - 20:05   quote  deeplink  
Mario zal ongetwijfeld z'n plannen wel hebben.
daag gj
 daag gj - vrijdag 13 februari 2009 - 21:09   quote  deeplink  
sorry hoor maar die jongen komt zoveel tekort voor het niveau wij behoren na te streven.
mdr8
 mdr8 - vrijdag 13 februari 2009 - 21:12   quote  deeplink  
doen, heeft tenminste inzet!
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 13 februari 2009 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 - 21:09 schreef daag gj het volgende:
sorry hoor maar die jongen komt zoveel tekort voor het niveau wij behoren na te streven.
onder welke steen heb jij gezeten het afgelopen half jaar. Ik denk dat deze jongen al veel punten voor NEC heeft gepakt. goede solide verdediger laat zich niet snel gek maken en heeft een hele goed vrije trap in zijn benen. Welke speler is volgens jou beter op dit moment voor het geld dat Feyenoord kan en wil uitgeven?
fey21
 fey21 - vrijdag 13 februari 2009 - 22:38   quote  deeplink  
Ik heb nog mijn vertrouwen in de Cler.
onder V. Marwijk vond ik hem nog redelijk spelen.
Misschien kan zijn dipje omwentelen nu Verbeek is opgerot...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 14 februari 2009 - 08:58   quote  deeplink  
Direct vastleggen!!!!
moa
 moa - zaterdag 14 februari 2009 - 11:01   quote  deeplink  
Volgens mij is die 900.000 euro minder dan een jaarsalaris incl. bonusjes van de Cler?
Daarnaast is de Cler dit seizoen niet echt een rots in de branding, en stevent hij af op een bedenkelijke leeftijd.

Halen..
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 14 februari 2009 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 - 21:09 schreef daag gj het volgende:
sorry hoor maar die jongen komt zoveel tekort voor het niveau wij behoren na te streven.
wat komt hij dan tekort? en wat is t nivo dat wij nastreven en wie is dan jou geschikte kandidaat?
MarkFR
 MarkFR - zaterdag 14 februari 2009 - 11:04   quote  deeplink  
Gewoon doen. Wat is 900.000 euro nou als je weet dat investerdeers op komst zijn en dan voor zo'n speler. Komt voor zijn ploeg op en staat er altijd. Kan je dit jaar niet van de Cler zeggen. De Cler is altijd heel goed geweest bij AZ maar is bij Feyenoord nooit echt in zijn vorm geweest. Een paar wedstrijden heeft hij laten zien dat ie wel kan voetballen en dat was vorig jaar. Dan ben ik het er ook mee eens dat 2 linksbacks wel mag als je ziet hoeveel geblesseerden er zijn elke keer.

Gewoon doen dus
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 14 februari 2009 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 - 11:01 schreef moa het volgende:
Volgens mij is die 900.000 euro minder dan een jaarsalaris incl. bonusjes van de Cler?
Daarnaast is de Cler dit seizoen niet echt een rots in de branding, en stevent hij af op een bedenkelijke leeftijd.

Halen..
kan ik t wel mee eens zijn , denk zelfs dat de Cler ook nog wel die 900.000 oplevert dus dan ga je er financieel zelfs op vooruit , denk dat Mario beter dan wij in kan schatten wie waardevoller is : Cler of El Akchaoui , Mario wil straks een selectie die voor elkaar door t vuur gaat en zal dus ook op persoonlijkheid/karakter gaan letten , Tim is volgens mij kalitatief niet minder dan Youssef maar wel ouder en zit in neerwaartse spiraal waar hij helaas tot nu toe niet uitkomt , verder zit Tim in een wat wilde levensfase door allerlei relationele gebeurtenissen en Youssef is echt een superprof en voor hem is spelen voor Feyenoord echt nog een eer waar Tim een beetje "de grote jongen" uithangt dus bij gelijkheid in kwaliteit is heeft Youssef een streepje voor en zeker bij Mario
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 14 februari 2009 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 - 11:04 schreef MarkFR het volgende:
Gewoon doen. Wat is 900.000 euro nou als je weet dat investerdeers op komst zijn en dan voor zo'n speler. Komt voor zijn ploeg op en staat er altijd. Kan je dit jaar niet van de Cler zeggen. De Cler is altijd heel goed geweest bij AZ maar is bij Feyenoord nooit echt in zijn vorm geweest. Een paar wedstrijden heeft hij laten zien dat ie wel kan voetballen en dat was vorig jaar. Dan ben ik het er ook mee eens dat 2 linksbacks wel mag als je ziet hoeveel geblesseerden er zijn elke keer.

Gewoon doen dus
vorig jaar was Tim veruit de beste linksback van NL , toen kon niemand begrijpen dat hij niet in Oranje stond! Verder vind ik niet dat je Tim moet houden als je Youssef haalt , dan moet je een jeugdspeler als 2e optie klaarstomen maar geen 30jarige speler met een topsalaris op de bank hebben , dan komen we nooit uit de financiele malaise!
kale co
 kale co - zaterdag 14 februari 2009 - 17:41   quote  deeplink  
de cler een goede!! voor de baja gelijk doen youssef is een hele goeie
MarkFR
 MarkFR - zaterdag 14 februari 2009 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 - 11:10 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

vorig jaar was Tim veruit de beste linksback van NL , toen kon niemand begrijpen dat hij niet in Oranje stond! Verder vind ik niet dat je Tim moet houden als je Youssef haalt , dan moet je een jeugdspeler als 2e optie klaarstomen maar geen 30jarige speler met een topsalaris op de bank hebben , dan komen we nooit uit de financiele malaise!
Heb je gelijk in maar ik ben er toch zeker van overtuigd dat El Akchaoui een betere speler is en dat hij punten voor ons gaat pakken.
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 14 februari 2009 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 - 11:10 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

vorig jaar was Tim veruit de beste linksback van NL , toen kon niemand begrijpen dat hij niet in Oranje stond! Verder vind ik niet dat je Tim moet houden als je Youssef haalt , dan moet je een jeugdspeler als 2e optie klaarstomen maar geen 30jarige speler met een topsalaris op de bank hebben , dan komen we nooit uit de financiele malaise!
Dat is nu net het probleem van Feyenoord de afgelopen jaren. Een kwalitatief redelijke tot goede eerste elf maar daarna een veel mindere 12 tot 23. Bij blessure's is het verval te groot. En ik denk dat wanneer er kwalitatief meer spelers van hetzelfde nivo rondloopt dit de concurentie alleen maar ten goede komt. Nu staat de basis elf eigenlijk altijd al vast indien iedereen fit is.
agneovo
 agneovo - zaterdag 14 februari 2009 - 20:39   quote  deeplink  
en al was hij maar 100.000 euro zonder investeerders kunnen we niet eens een waterdrager van DOTO betalen..
Mike-Fr
 Mike-Fr - zaterdag 14 februari 2009 - 20:41   quote  deeplink  
doen doen
Danny.K
 Danny.K - zaterdag 14 februari 2009 - 21:39   quote  deeplink  
Van mij mag hij komen en Leerdam als zijn concurent, en de Cler indien mogelijk verkopen.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 14 februari 2009 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 - 21:39 schreef Danny.K het volgende:
Van mij mag hij komen en Leerdam als zijn concurent, en de Cler indien mogelijk verkopen.
Leerdam op linksback is echt een NOOD oplossing , deze jongen is een RECHTSbenige centrale(verdedigende)middenvelder maar absoluut geen linksback , hij heeft t naar behoren gedaan maar is natuurlijk geen optie voor de toekomst op die positie tenminste
Nop
 Nop - zondag 15 februari 2009 - 10:41   quote  deeplink  
ik hoor dat het een vriendelijke vriend is, maar zie weinig van hem terug in het veld, hij krijg meer de stempel knuffelmarokaan. nu NEC iets inzakt vindt ik hem absoluut geen draagkracht tonen in het team, hij maakte laatste westrijden onnodige overtredeningen, ik heb het niet zo op knuffelvoetballers, ik wil snelheid opkomende mensen, voetballers die een pass over de breedte en in de diepte kunnen geven en zelf kunnen versnellen, al die dingen mis ik helaas in hem...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord kan El Akchaoui voor 900.000 euro ophalen









0.0047869