|
|
eriver
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
danny four
|
|
|
Degene die vooraf al besloten heeft om te winnen wint!!!,maar dan moeten we dat allemaal gaan doen....FEYENOORD WINT!!!! |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
lachen als we winnen maar de meeste spelers hebben last van een uit syndroom!! Ze kunnen niks meer buiten de kuip.... Dus helaas wordt het niks vandaag denk ik maar ik hoop wel dat we winnen |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
wie er voor gaat wint, 020 zal de eerste 30 min. er helemaal voor gaan, dat zullen ze ook wel moeten met dat gezeik, wanneer dat slim en net paniekerig wordt afgestraft en in die tijd snieki de 0-1 scoren kun je de wedstrijd overnemen, ga je over in paniek/chaos ben je kansloos. Ik zeg blijf rustig en straf hun drift af, geef tommasson de bal op de middenlijn en lob hem er heel mooi in over stekelenburg en ga het heel lang vieren! en neem de wedstrijd aub snel over! |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
wij gaan winnen alleen hoeveel is de vraag. |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
Een heel luizige 0-1. 89 minuut en buitenspel. Kunnen ze weer lekker janken op de scheids daar in die ufo in buitenveldert. |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
wie heeft mijn pannenkoek gestolen waar is mijn pannenkoek. ........................................................... pannenkoeken lopen altijd weg.............................. ........................................................... en wie niet springt die is een pannenkoek.................. |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
ham + as ham + as cohen in het grassssssssssssssssssssssssssssssss. |
|
|
|
|
Mike-Fr
|
|
|
quote:Op zondag 15 februari 2009 - 10:39 schreef F.L.E het volgende:Een heel luizige 0-1. 89 minuut en buitenspel. Kunnen ze weer lekker janken op de scheids daar in die ufo in buitenveldert. zeker toppunt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 februari 2009 door Mike-Fr -- |
|
|
|
|
Jentje
|
|
|
We zullen ze laten beven, ze zullen wat beleven... |
|
|
|
|
Dick
|
|
|
Tomasson doet niet mee is ziek. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
erwin berntssen
|
|
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
quote: echte feyenoord supporter lekker positief!!!! help je je team mee koekebakker |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Zonder Tomasson was het niets en word het niets!!!!! Kan ik ook niets aan doen. Timmer bleef trouwens weer staan bij die 0-1. Direct laten oprotten. |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Zo zie je maar weer niks in 020 zoals zo vaak helaas en deze keer weer Timmer die in zijn eigen 5 meter gebied laat verrassen, wat een drama deze vent ik ben blij dat we daar volgend seizoen van verlos zijn |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
66min. nog steeds geen makaay!!! wat een klootzak!! laat zien dat je een klassieker kent! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Fonsie
|
|
|
Eertse helft gezien. moeilijk om te winnen met zo'n klootzak van een P. Vinkie. fer krijgt geel ,word eerst aan z'n schirt getrokken Piet houd z'n ogen dicht. 26 min. voor de ogen van vink word Bizi. drie keer opzij gedouwd valt op de bal,vrije trap Ajax, één moment later Bahia duwd, geel Blunder vink oneman schow. 32 min Vermalen nam de bal mee met de hand geen geel ,klasse Vinkie je discrimineerd, 4 min Makaai geen buitenspel, kijk naar de voeten weg aanval weer Vinkie, wederom zeer verdacht en zo word de klucht compleet, 37 min. Lindgreen scheurd leerdam onder uit die kanarie moet toch echt naar Hans anders, ziet niks. 44 min Suarez schow rent Elamide voor de ogen van vinkie onderste boven natuurlijk u raad het al geen geel kun je ook niet maken als twaalde man van Arejakes ze spelen heel duidelijk onder één hoedje. 47 min Kenedy trapt veel te hoog , geeft aan ik heb toch niks gedaan , ja zegt vikie ik moet nou toch wel eens fluiten, ba viesderd. even later Luicius geel, suikerpopie valt, de blauwe kanarie is dan in één keer weer waker , hier kan ik weer wat mee, En doen toch. waar zijn we me bezig blauwe preutser, daar uit vlogt het eerste doelpunt ...vinkie staat te lachen, wat een hoen. 57 min weer heeft kanarie zijn ogen vol strond, vermalem trekt slory aan het schirt onderuit , Das geel, o nee vikie is het even vergeten dat het zo moet, goed gedaan twaalfde man, je bent een heerlijke vent. 67 min tiendalie word omver geschop door de Suares schow , maar krijgt zelf geel, vinkie vinkie waar ben je me bezig, 70 min sure breekt door buiten spel zou je zeggen maar niemand in nederland krijgt het te zien van al de goud haantjes, mooi en wel zo verdacht, de blaauwe kanarie kruipt efe later weer uit z'n dop, Wijnaldun pakt sure de bal af of moet ik zeggen de kleuter, tiendali houd er geel aan over door het geblunder of twaalde man van Ajax, 82 min de blaauwe kanarie heeft z'n zin hij kan en terecht tiendali z'n tweede geel geven even later suarez laat zich vallen in het strafscop gebied hij en vinkie lachen en hebben plezier , twaaf ajaxsieden winnen van 10 man uit rotterdan , de beelden kunnen worden gecontroleerd , jammer genoeg, maar dit is een afgang van voetbal en hè p. v de flierefuiter, bedankt voor je medewerking prut vent. |
|
|
|
|
Dubbel V
|
|
|
Carnaval wezen vieren? Blauwe mannetjes, kanaries, vinkies... Haha, wel leuk stukje hoor. |
|
|
|