BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: AJAX - FEYENOORD EINDUITSLAG: 2 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - zondag 15 februari 2009 - 11:29   quote  deeplink  


Nog een uurtje en dan gaat het beginnen...

Ajax - Feyenoord
Aftrap: 12.30 uur
Scheidsrechter: Vink
Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Henk Timmer; Dwight Tiendalli, Theo Lucius, Andre Bahia, Kelvin Leerdam; Karim El Ahmadi, Leroy Fer, Georginio Wijnaldum; Diego Biseswar, Roy Makaay en Andwele Slory.

Livestreams: http://www.het-legioen.nl/?action=comments&news_id=2632

Let op! Headliner en Het-Legioen.nl zijn niet verantwoordelijk voor de streaming van deze wedstrijd...


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 februari 2009 door Boudewijn --
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - zondag 15 februari 2009 - 11:40   quote  deeplink  
Tomasson doet niet mee vanwege griep, Wijnaldum is zijn vervanger....
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - zondag 15 februari 2009 - 12:09   quote  deeplink  
Wordt een lastige wedstrijd denk voor Feyenoord...
damien
 damien - zondag 15 februari 2009 - 12:32   quote  deeplink  
volgend seizoen beter
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - zondag 15 februari 2009 - 13:23   quote  deeplink  
0-0 nog...
ronnie 70
 ronnie 70 - zondag 15 februari 2009 - 13:25   quote  deeplink  
nog 45 minuten suarez in de gaten houden en dan stiekem een goal maken .......... yeh baby
Dubbel V
 Dubbel V - zondag 15 februari 2009 - 13:29   quote  deeplink  
Het moet kunnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - zondag 15 februari 2009 - 13:41   quote  deeplink  
1-0 Timmer mongool!
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 15 februari 2009 - 13:52   quote  deeplink  
als Timmer was uitgekomen dan had hij de kans gehad dat de eerste kopper (weet niet meer wie dat was, maar de bal ging maar net over hem en een Feyenoord verdediger heen) hem net geraakt had en dan was Timmer uit goal geweest.

Er stonden er echter 2 compleet vrij van Ajax die de bas er in konden blazen. Er hadden daar gewoon verdedigers bij moeten staan (man tweede paal??)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 15 februari 2009 - 13:56   quote  deeplink  
Als hij gekomen had met armen in de lucht had hij hem zeker moeten hebben.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 15 februari 2009 - 13:57   quote  deeplink  
Op de lijn had je trouwens ook geen ene klote aan hem.
Nop
 Nop - zondag 15 februari 2009 - 13:57   quote  deeplink  
BRUINS???
Nop
 Nop - zondag 15 februari 2009 - 13:58   quote  deeplink  
pfffffffffffffffffffffff
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 15 februari 2009 - 13:59   quote  deeplink  
nou, nu toch weer wel goed uitgekomen van Timmer bij die mega-kans van Suarez!
Nop
 Nop - zondag 15 februari 2009 - 14:00   quote  deeplink  
wat een simpel balverlies tering, makaay klopt niks van!!
Nop
 Nop - zondag 15 februari 2009 - 14:01   quote  deeplink  
k. vink alles heeft inmiddels geel wat feyenoord is wachten op rood
Nop
 Nop - zondag 15 februari 2009 - 14:02   quote  deeplink  
hij fluit echt alles tegen!
Nop
 Nop - zondag 15 februari 2009 - 14:07   quote  deeplink  
Michael Michael MOLS Michael Michael MOLS Michael Michael MOLSSSSS
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 15 februari 2009 - 14:08   quote  deeplink  
Na doelpunt weer om te huilen!!!
Nop
 Nop - zondag 15 februari 2009 - 14:09   quote  deeplink  
rood..... tiendalli gvd gvd
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 15 februari 2009 - 14:10   quote  deeplink  
10 man Feyenoord... dat wordt nog meer in de verdrukking achterin!
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 15 februari 2009 - 14:12   quote  deeplink  
als die goal 5cm breder was geweest was het al 4-0!
Nop
 Nop - zondag 15 februari 2009 - 14:13   quote  deeplink  
slechste man Makaay! Mols heeft al 100x meer gedaan! in 5 minuten.
superspits
Nop
 Nop - zondag 15 februari 2009 - 14:14   quote  deeplink  
KOM OP FEYENOORD 1 kans moet toch kunnen in die 2e helft!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 15 februari 2009 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 14:09 schreef Nop het volgende:
rood..... tiendalli gvd gvd
Gaf het goede voorbeeld!! Maar dan ineens. Alles op de knieen! BLOED, zweet en tranen!!
Nop
 Nop - zondag 15 februari 2009 - 14:15   quote  deeplink  
ps. hoeveel boete kreeg je per aansteker/vuurwerk en andere voorwerpen gooien?
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 15 februari 2009 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 14:13 schreef Nop het volgende:
slechste man Makaay! Mols heeft al 100x meer gedaan! in 5 minuten.
superspits
tjah... aanval Feyenoord: Mols als enige voorin tegen 5 Ajax spelers en net zie ik Makaay verdedigen!!

Ik zou zeggen liever 1-1 proberen met kans op 3-0 verliezen!
Nop
 Nop - zondag 15 februari 2009 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 14:15 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Gaf het goede voorbeeld!! Maar dan ineens. Alles op de knieen! BLOED, zweet en tranen!!
ik had veel harder geschopt als ik tiendalli was, alleen je zat erop te wachten als bijna alles wat feyenoord is geel heeft gekregen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 15 februari 2009 - 14:18   quote  deeplink  
Jetzt geht los!!!!!!!
Nop
 Nop - zondag 15 februari 2009 - 14:18   quote  deeplink  
bdw. die Suarez maakte hij geen duwfout waarop Bahia altijd wordt afgefloten bij de 1-0?
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 15 februari 2009 - 14:20   quote  deeplink  
oh oh oh oh... wat deed Timmer daar nou??? Waarom in godsnaam uitkomen als Suarez duidelijk geen vaart maakt om recht op doel te gaan...
Nop
 Nop - zondag 15 februari 2009 - 14:21   quote  deeplink  
wat een genkuffel!!! ik ben er stront ziek van!
hotjumper
 hotjumper - zondag 15 februari 2009 - 14:22   quote  deeplink  
staat ie goed te keepen blijft ie weer staan met een bal van de zijkant. imbeciel.
Dubbel V
 Dubbel V - zondag 15 februari 2009 - 14:24   quote  deeplink  
Als je voorin geen vuist kan maken kom je achterin in de problemen. Timmer van alles de schuld geven is te makkelijk.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 15 februari 2009 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 14:22 schreef hotjumper het volgende:
staat ie goed te keepen blijft ie weer staan met een bal van de zijkant. imbeciel.
Zo is het toch altijd met hem.Sommige reddingen doet niemand hem na ,maar de 0-1 is toch echt Timmer aan te rekenen.De 0-2 moet ik ff terug zien vanavond mijn stream kapte er ff mee.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 15 februari 2009 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 14:24 schreef Dubbel V het volgende:
Als je voorin geen vuist kan maken kom je achterin in de problemen. Timmer van alles de schuld geven is te makkelijk.
Ook mee eens zonder Tomasson zijn we niet beter dan de Graafschap en dat komt door Makaay.Een niet werkende spits.........
fey21
 fey21 - zondag 15 februari 2009 - 14:28   quote  deeplink  
Timmer heeft ons ook een aantal keren gered..

we hadden in dit duel tomasson echt nodig.
Makaay kan de aanval niet in zijn eentje onder zijn hoede nemen.
Wijnaldum en slory zitten in een vormdipje.
enige dreiging kwam van biseswar die ook niet veel kon uithalen..

volgende keer beter...
Nop
 Nop - zondag 15 februari 2009 - 14:30   quote  deeplink  
Makaay was echt de grootste teleurstelling in het veld, kun je nuttig zijn om de zogenoemde 0 te houden, maar dan mag je toch gvd wel 1x in de 90minuten gevaarlijk zijn??? heb nog nooit zo zwakke inzet gezien van een spits als Makaay nu heeft gedaan, na Grun. had hij wel wat goed temaken, met zijn gemistte kansen! Timmer kon niet beter maar in de hemel prijzen nee, bij 0-0 was hij the man off the match bij 2-0 heb je het niet goed gedaan niet dramatisch.
Jaapoea
 Jaapoea - zondag 15 februari 2009 - 14:30   quote  deeplink  
Ik zou zeggen makaay oprotten zakkenwasser... Slory ,lucius, timmer , mag allemaal weg.. volgend seizoen moeten er minstens 6 aankopen worden gedaan.. Feyenoord = geen topclub zo. met de prutsers, hoe heeft makaay ooit zon naam kunnen krijgen??????
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 15 februari 2009 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 14:26 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ook mee eens zonder Tomasson zijn we niet beter dan de Graafschap en dat komt door Makaay.Een niet werkende spits.........
Makaay werkt juist wel. Zie hem regelmatig verdedigen. Dat moet hij nou net niet doen, vind ik. Als hij dan wel voorin staat, staat hij daar dan ook alleen. Wel heel erg er mee eens dat Tomasson het verschil voor Feyenoord maakt op het moment. We hebben hem hard nodig op het moment.
Makaay heeft Tomasson het meeste nodig. Zonder Tomasson , kan je Makaay er inderdaad netzo goed uit halen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 februari 2009 door Feyenoord till i die --
Dubbel V
 Dubbel V - zondag 15 februari 2009 - 14:31   quote  deeplink  
Ballen tegenhouden is toch gewoon Timmer zijn werk? Net zoals het beroep van meneer Makaay is om ballen in het doel van de tegenstander te schoppen. Maar die heeft daar meer moeite mee dan welke andere spits dan ook.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 februari 2009 door Dubbel V --
Nop
 Nop - zondag 15 februari 2009 - 14:33   quote  deeplink  
Makaay = DRAMA
Makaay toont geen extra inzet met zo'n wedstrijd
Makaay loopt erbij alsof het hem geen fuck kan schelen
Makaay scoort niet creeert zel geen kansen
Makaay = EXIT
hotjumper
 hotjumper - zondag 15 februari 2009 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 14:20 schreef Boudewijn het volgende:
oh oh oh oh... wat deed Timmer daar nou??? Waarom in godsnaam uitkomen als Suarez duidelijk geen vaart maakt om recht op doel te gaan...
of kom dan tenminste goed uit en schop hem doormidden. in dit geval had ie gewoon moeten blijven staan omdat je ziet dat er door het centrum meer joden opkomen.
Maximus
 Maximus - zondag 15 februari 2009 - 14:42   quote  deeplink  
1e goal fout van timmer? Stront in je bijziende ogen zeker??? staan 2 neuzen vrij!
En Makaay rendeert niet zonder GOEDE aanvoer! Slory. Fer. Wijnaldum. Al Ehmadi. alleen balverlies vandaag! voegen niks toe. Bahia en Lucius ook een due spik en span elke x weer in de rats als daar bal in de buurt komt! Tiendalli. Leerdam en Biseswar hebben goed gespeeld.
hotjumper
 hotjumper - zondag 15 februari 2009 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 14:17 schreef Nop het volgende:

[..]

ik had veel harder geschopt als ik tiendalli was, alleen je zat erop te wachten als bijna alles wat feyenoord is geel heeft gekregen.
stomme gele kaart voor ouwehoeren, daarna had ie leonardo gewoon een dwarsleasie moeten schoppen, rood had ie toch gekregen....
Maximus
 Maximus - zondag 15 februari 2009 - 14:43   quote  deeplink  
Hij raakte die huilebal niet eens!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 15 februari 2009 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 14:42 schreef hotjumper het volgende:

[..]

stomme gele kaart voor ouwehoeren, daarna had ie leonardo gewoon een dwarsleasie moeten schoppen, rood had ie toch gekregen....
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hotjumper
 hotjumper - zondag 15 februari 2009 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 14:42 schreef Maximus het volgende:
1e goal fout van timmer? Stront in je bijziende ogen zeker??? staan 2 neuzen vrij!

als die schaatsenslijper gewoon uit komt en die bal wegstompt kunnen er 16 joden vrij staan maar komt er geen goal, nu blijft ie staan in de verkeerde kant van het doel waardoor hij bij voorkeur kansloos is.
Kadaver
 Kadaver - zondag 15 februari 2009 - 14:45   quote  deeplink  
Het was weer een Vink-show. Elk onschuldig tikje werd vorstelijk beloond met een fluitsignaal en een daarop volgende vrije trap. Alle kansen op normaal voetbal werd door Vink om zeep geholpen. KNVB mag eens een voorbeeld nemen aan de arbitrage in de Premier League, maakt de eredivisie direct aantrekkelijker ook.

Tiendalli speelde overigens ook een draak van een wedstrijd. Veel onnodig balverlies, doordat die balletjes continu van zijn voet af tikten. Leonardo was op alle fronten hem de baas.
Ik vind het jammer dat Tiendalli zich als voorheen groots talent zich zo ontwikkeld, vandaag, maar ook in de afgelopen wedstrijden, ontpopt Tiendalli zich in een middelmatige verdediger, die eerder thuishoort bij een ploeg als Vitesse, dan bij Feyenoord.
Zijn rode kaart vandaag, paste precies in de lijn van zijn spel.

Tomasson valt me vies tegen. Gisteren op de training was hij volgens mij zo fit als een hoentje, vandaag, bij de op één na belangrijkste wedstrijd van het jaar, meld hij zich ziek. De griep? Laat me niet lachen! Voor zover ik weet komt de griep geleidelijk opzetten met een verkoudheidje. Als ik me bagger voel, ga ik gewoon naar mijn werk hoor, ik knap vanzelf wel op. Mentaliteitsverschil kennelijk, want Tomasson doet dat niet. Misschien kan ik er naast zitten hoor, maar ik vind dit wel erg frappant.

Daarentegen vind ik dat we wat meer waardering mogen tonen aan onze stille, nooit klagende kracht, de rots van Rio, André Bahia. Ook vandaag trok hij zijn stabiele lijn door en verdedigde hij heel degelijk. Hij stond altijd op de goede plek en was zijn man de baas.

Feyenoord had verder mijns inziens helemaal niets te brengen in de wedstrijd en kwamen we in de tweede helft met een 2-0 nog genadig er van af.

Nog 11 wedstrijden en dan is God zij dank het seizoen weer over. Nu maar hopen, tegen beter weten, dat het volgend seizoen de wedstrijden wel het aanzien waard zijn.
Dubbel V
 Dubbel V - zondag 15 februari 2009 - 14:49   quote  deeplink  
Ik heb het al eerder gezegd, maar Bahia verdient idd veel meer respect dan dat hij meestal krijgt. In onze krakkemikkige verdediging en dito middenveld knapt hij heel veel (vuil) werk op! En ook aanvallend (corners) dreigend! RESPECT!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: AJAX - FEYENOORD EINDUITSLAG: 2 - 0









0.0062220