BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: AJAX - FEYENOORD EINDUITSLAG: 2 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Kadaver
 Kadaver - zondag 15 februari 2009 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 14:45 schreef hotjumper het volgende:

[..]

als die schaatsenslijper gewoon uit komt en die bal wegstompt kunnen er 16 joden vrij staan maar komt er geen goal, nu blijft ie staan in de verkeerde kant van het doel waardoor hij bij voorkeur kansloos is.
Stompen? Dat komt Timmer ook nooit gelegen. Zulke ballen moet hij gewoon hebben.

quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 14:33 schreef Nop het volgende:
Makaay = DRAMA
Makaay toont geen extra inzet met zo'n wedstrijd
Makaay loopt erbij alsof het hem geen fuck kan schelen
Makaay scoort niet creeert zel geen kansen
Makaay = EXIT

Nop, wil je eerst eens denken voordat je typt. Je weet zelf heel goed wat voor een speler Makaay is. Het is bedroevend om te zien hoe hij misbruikt wordt bij Feyenoord. Hij wordt nauwelijks meer in stelling gebracht, omdat hij door zijn teamgenoten niet begrepen wordt. Balletjes terugkaatsen is nu het enige wat hij kan doen.
erwin
 erwin - zondag 15 februari 2009 - 14:52   quote  deeplink  
je hebt gelijk kadaver wat dacht je van fer en el-ahmadi eigenlijk was en is het helemaal niks wat een drama om te janken
Nop
 Nop - zondag 15 februari 2009 - 14:57   quote  deeplink  
denken ik bedenk me het gehele seizoen al, eerst waarom meedoen met die fucking olympische spelen, ik denk al heel het seizoen, wat is je prioriteit dat moet FEYENOORD ZIJN! als ik zijn instelling ziet, en dat heeft niks te maken met de andere die onder niveau speelden, je inzet doe jezelf opgeteld met zijn ervaring vindt ik makaay DRAMA!!!
Kadaver
 Kadaver - zondag 15 februari 2009 - 15:03   quote  deeplink  
Makaay toont genoeg inzet. Hij knapt verdedigende klusjes op, omdat er achterin gefaald wordt, terwijl dat het laatste is waar je Makaay zou moeten hebben. Makaay is een ballen afwachter, het vrijspelen en afmaken is zijn taak. Dat wist je van te voren, toen je zo hard stond te juichen toen hij tekende, dus moet je hem nu niet achteraf gaan bekritiseren op zijn inzet, omdat het zo'n één dimensionaal begrip voor jou is. Die kerel zet zich heus wel in, maar als zijn team zijn kwaliteit niet weet te gebruiken, dan moet je hem uberhaupt niet in het elftal zetten, of als club aantrekken. Daarom: denken voordat je typt.

Feyenoord moet op de counter spelen met Makaay als uiterste punt. Hier moet hij mensen om zich heen hebben die hem de juiste steekbal geeft. Anders heb je geen fuck aan hem en staat hij terug te kaatsen zoals hij nu doet.

Wat betreft Tomasson, ik las net ergens dat hij heel de nacht heeft lopen kotsen, dus ik neem mijn woorden terug.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 februari 2009 door Kadaver --
Dubbel V
 Dubbel V - zondag 15 februari 2009 - 15:06   quote  deeplink  
Dan moet hij dus niet opgesteld worden als Tomasson niet meedoet. Dan moet je met Mols starten.
Kadaver
 Kadaver - zondag 15 februari 2009 - 15:09   quote  deeplink  
Vind ik ook.
Dubbel V
 Dubbel V - zondag 15 februari 2009 - 15:15   quote  deeplink  
Laat Beenhakker zich er maar eens mee bemoeien. Kan me niet voorstelen, dat hij dat niet ziet.
sjonnie uit R
 sjonnie uit R - zondag 15 februari 2009 - 15:24   quote  deeplink  
lekker negatief doen over makaay maar is gio en tomasson ook over een stoelpoot gevallel ook ben al 45 jaar suporter ook de schuld van gjv gio niet meer gespeeld naar zijn vertrek

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: AJAX - FEYENOORD EINDUITSLAG: 2 - 0









0.0103740