BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Makaay rot aub op!!luie flikker:@ en timmer erbij,

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
E. FR1908
 E. FR1908 - zondag 15 februari 2009 - 14:34   quote  deeplink  
sjonge jonge...
E. FR1908
 E. FR1908 - zondag 15 februari 2009 - 14:35   quote  deeplink  
HEB T NOU ECHT GEHAD MET ZE

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 februari 2009 door E. FR1908 --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 15 februari 2009 - 14:36   quote  deeplink  
Heeft Tomasson gewoon echt nodig. Anders kan je hem er inderdaad beter naast laten staan. Dan maar Mols in de spits.
hotjumper
 hotjumper - zondag 15 februari 2009 - 14:37   quote  deeplink  
deed ie mee dan
Emile
 Emile - zondag 15 februari 2009 - 14:38   quote  deeplink  
stel je niet aan man timmer gaat al weg die heeft zn tijd gehad en makaay blijft gewoon niet gelijk hem de schuld geven
E. FR1908
 E. FR1908 - zondag 15 februari 2009 - 14:38   quote  deeplink  
volgens mij heeft mols meer meters gemaakt dan makaay,nee tuurlijk niet,dat niet,maar op de manier hoe mols zich presenteerd is al heel wat strijdlustiger dan dat hele makaay bij elkaar,gvd ben er zwaar ziek van

als die 60 miljoen waar blijkt te zijn,koop aub een spits van 10 miljoen ofso,BEWEGELIJK!
E. FR1908
 E. FR1908 - zondag 15 februari 2009 - 14:38   quote  deeplink  
makaay moet gwn oprotten,das mijn mening,jij hebt ene andere mening,ieder zn mening
Nop
 Nop - zondag 15 februari 2009 - 14:40   quote  deeplink  
Makaay = DRAMA
Makaay toont geen extra inzet met zo'n wedstrijd
Makaay loopt erbij alsof het hem geen fuck kan schelen
Makaay scoort niet creeert zel geen kansen
Makaay = EXIT
E. FR1908
 E. FR1908 - zondag 15 februari 2009 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 14:40 schreef Nop het volgende:
Makaay = DRAMA
Makaay toont geen extra inzet met zo'n wedstrijd
Makaay loopt erbij alsof het hem geen fuck kan schelen
Makaay scoort niet creeert zel geen kansen
Makaay = EXIT
idd!!!!!!!!
ik had hier laatst al aangekaard wie er makaay of mols wou op dit moment 70% ofso zei makaay!nou sorry ik zeg het weer

MOLS!
erwin
 erwin - zondag 15 februari 2009 - 14:48   quote  deeplink  
het is niet alleen makaay en timmer moet je el-ahmadi en fer zien ach eigenlijk is het hele elftal nog niet goed genoeg voor de jupiler league
Zonde..
 Zonde.. - zondag 15 februari 2009 - 14:52   quote  deeplink  
Ik ben lucius meer zat, zag je hoeveel fouten hij maakte en bij het 2e doelpunt rustig terug dribbelde terwijl hij met z'n luie reet even een sprintje moet trekken..!
Nop
 Nop - zondag 15 februari 2009 - 14:53   quote  deeplink  
ik neem het Makaay iig kwalijkm als je 2 vrije trappen opeist en je schiet ze wel 30 meter over maak je het goed. In een klassieker ben je altijd wel een keer gevaarlijk kom je een keer los doe 1 x iets geniaals. Tegen Grun scoor je 2x niet, wat heb je nog meer nodig om jezelf telaten zien zonder afhankelijk tezijn van de anderen. hij laat niets zien alleen maar een futloze kuthouding, ziet onds gvd als publiekk snel verkopen
King Yvo
 King Yvo - zondag 15 februari 2009 - 15:00   quote  deeplink  
Het vervelende is dat makaay eindelijk een keer niet verdedigde want als hij verdedigt staat er niemand voorin en dan schelden jullie zeikerds ook nu blijft hij hangen voorin krijgt hij geen bal dus pleur op met je gezanik
ove kuijt
 ove kuijt - zondag 15 februari 2009 - 15:27   quote  deeplink  
Wat een dom gemopper. Makaay is inderdaad niet in vorm en er gaat weinig drieging van hem uit, maar hij werkt nu wel hard.
Is hij de oorzaak van het vele en domme balverlies?? Kan hij er wat aan doen dat El Dramadi en wijnaldum de bal te lang bij zich houden?
ove kuijt
 ove kuijt - zondag 15 februari 2009 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 14:52 schreef Zonde.. het volgende:
Ik ben lucius meer zat, zag je hoeveel fouten hij maakte en bij het 2e doelpunt rustig terug dribbelde terwijl hij met z'n luie reet even een sprintje moet trekken..!
belachelijk hoe hij bij het tweede doelpunt rustig terug liep. Verder vond ik hem niet zo slecht. Blijft een middelmatige voetballer dat wel.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 15 februari 2009 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 14:52 schreef Zonde.. het volgende:
sorry maar Lucius speelde een sterke pot (binnen zijn vermogen) en ja dat 2e doelpunt toen was t al gespeeld en was zijn pijp leeg , logisch want hij heeft veel gegeven en had tijdje niet gespeeld , nogmaals ik ben Geen Theo fan maar wel reeel blijven!
ronnie 70
 ronnie 70 - zondag 15 februari 2009 - 16:26   quote  deeplink  
BOYS LUISTER VOLGEND ZEISOEN KOMT ALLES GOED ....... JA TOCH MOET WEL ....
Emile
 Emile - zondag 15 februari 2009 - 22:02   quote  deeplink  
mols is volgend jaar weg

en als makaay perse weg moet van een paar hier, wie gaat dan in de spits, lee towers?

man makaay speelt op dit moment gewoon slecht en dan wil de helft em gelijk weg hebben
Nop
 Nop - zondag 15 februari 2009 - 22:11   quote  deeplink  
Dirk Kuijt, Gonzalo Garcia, van Persie, Marcus Berg en Ola Toivonen?
Dubbel V
 Dubbel V - zondag 15 februari 2009 - 22:30   quote  deeplink  
En Ronaldo, Kaka en Matterazi...
Keep on dreaming!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 februari 2009 door Dubbel V --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 15 februari 2009 - 22:31   quote  deeplink  
Ik ben ook geen fan van Makaay maar ik zal proberen om uit te leggen waarom niet.
Makaay is een super spits die gehaald is op basis van de manier hoe hij ooit speelde.Makaay speelde altijd als schaduwspits in een 4-4-2 systeem.Aan zijn zijde speelde spitsen als Santa Cruz Podolski Pizzaro Luege.Dat waren de bewegende mensen om hem heen,daarachter liepen niet de minste middenvelders die in het bezit zijn van een steekpaas.
Bij Feyenoord komt het er bij Roy (nog)niet uit omdat hij op een eiland staat.Geen Tomasson om hem heen ,Mols wordt altijd zo laat gebracht dat er geen chemie tussen beiden opgebouwd kan worden.Makaay is eigenlijk een balletjes afwachter,en dat hij nu opeens moet gaan werken over het veld is niet eerlijk omdat in zijn nadagen nog van hem te verwachten.
Het is daarom te hopen dat Tomasson snel weer beter is en vooral beter blijft pas dan zullen we de waren Makaay gaan zien.Tot die tijd heb je niks aan hem en vraag ik mij al tijden af waarom Makaay continue op een eiland wordt gezet door Vlemmings??
Dubbel V
 Dubbel V - zondag 15 februari 2009 - 22:33   quote  deeplink  
Klopt, maar als je geen spelers hebt om Makaay aan te spelen moet je hem niet opstellen. Start dan met Mols.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 15 februari 2009 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 22:33 schreef Dubbel V het volgende:
Klopt, maar als je geen spelers hebt om Makaay aan te spelen moet je hem niet opstellen. Start dan met Mols.
Nou die houdt het geen hele wedstrijd meer vol,maar het zou kunnen.Let wel ook bij Mols moeten ze vanaf het middenveld bedienen en ze kunnen daar niet eens de bal vast houden.Zo verschrikelijk veel zeeeer simpel balverlies gezien vandaag.Zit meer angst dan vernuft in die lichaampie`s van ons.
Els
 Els - zondag 15 februari 2009 - 22:56   quote  deeplink  
Toch hartverwarmend dat wij altijd zo positief en opbouwend naar onze eigen spelers kijken. Eens kijken, wat zongen wij zo'n 10 jaar geleden? Oh ja, we zijn de beste supporters van het land. Maar goed dat we dat tegenwoordig achterwege laten, zou echt een aanfluiting zijn.
hotjumper
 hotjumper - maandag 16 februari 2009 - 06:44   quote  deeplink  
ach de supporter spiegelt zich aan zijn club.
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 februari 2009 - 07:33   quote  deeplink  
Ach, ik vraag me af hoeveel mensen die hier lopen te schreeuwen daadwerkelijk boven de 16 zijn.

En als het er veel zijn dan schaam ik me kapot voor het niveau!
(lees je tekst eens door voor je t plaatst :-)
daag gj
 daag gj - maandag 16 februari 2009 - 09:28   quote  deeplink  
wat een niveau hier zeg!
hotjumper
 hotjumper - maandag 16 februari 2009 - 09:29   quote  deeplink  
kan ik het helpen dat internet nog niet bestond toen ik 16 was???
Milo
 Milo - maandag 16 februari 2009 - 11:56   quote  deeplink  
Weten jullie waarom mols zo'n inzet heeft! omdat hij maar hooguit 15 min speelt als je met mols begint kan je hem wisselen na 30 minuten want dan is hij op.
Het valt mij op dat iedereen die naar feyenoord komt onder zijn niveau speelt.
Gio is geen leider, makaay is de spits niet meer, el hamadi is bij verre niet meer de voetballer die hij vorig seizoen was en ga zo maar door.....
F.L.E
 F.L.E - maandag 16 februari 2009 - 12:15   quote  deeplink  
Makaay heeft gisteren niet 1 bruikbare bal gehad. Nee we peren die bal 110 hoog naar voren en dan moet hij het maar in zijn eentje uitzoeken.
En ik zag hem linksback verdedigen,bij corners ballen wegkoppen en constant wel met zijn man ( Wielaard ) meelopen.
Daar kunnen een paar anderen, oa Biseswar, nog wat van leren. Maar blijf maar lekker zeiken op Makaay.
Of dacht iedereen hier dat je met dat elftal van gisteren wel ff in 020 gingen winnen zoals we altijd doen???
Jopie54
 Jopie54 - maandag 16 februari 2009 - 12:58   quote  deeplink  
We mogen blij zijn dat we bij de eerste 9 eindigen. En als er geen bezieling is bij DE klassieker, dan weet ik het ook niet meer. En zoals hierboven staat, had ik zeker niet verwacht dat we daar gingen winnen. Daar komen wij veel kwaliteit en beleving te kort. Ik moet nog maar zien dat Been dat allemaal gaat regelen. Er moet veel meer voetballend en tacktishe kwaliteit bijkomen, anders heeft Been ook niks te vertellen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 16 februari 2009 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 22:56 schreef Els het volgende:
Toch hartverwarmend dat wij altijd zo positief en opbouwend naar onze eigen spelers kijken. Eens kijken, wat zongen wij zo'n 10 jaar geleden? Oh ja, we zijn de beste supporters van het land. Maar goed dat we dat tegenwoordig achterwege laten, zou echt een aanfluiting zijn.
Zijn we nog steeds!!!! Gaat de meeste gewoon heel erg aan het hart hoe we er nu voor staan!!!! Het vertoonde spel is nou ook niet iets om positief te zijn. Kijk trouwens eens waar wij stonden voor er acties kwamen. In 020 gaan ze al huilen als ze niet direct om het kampioenschap mee doen. Sorry Els, maar ik vind het grote onzin wat je nu verkondigt. vertel mij anders eens waar we wel positief over kunnen zijn. Mario en Leo is al genoeg positiefs over geschreven. Ik ben benieuwt waar je mee op de proppen komt. Overigens is het ook nog steeds zo dat we elke wedstrijd weer achter de jongens staan. Wil niet zeggen dat we de rottige dingen niet mogen benoemen. Wij zijn Feyenoord dus mogen we daar ook onze ongezouten mening over geven. Begin te klagen als het stadion leeg blijft. elke keer weer bijna vol. Bij die neuzen had niet eens de helft er meer gezeten met deze resultaten. Bekijk het ook eens van deze kant. Media is ook groot deel verantwoordelijk voor negativiteit. Is nu een mooi stuk over de media en hun negativisme. Lees maar eens en denk maar eens goed na over mijn verhaal.
Ronneke
 Ronneke - maandag 16 februari 2009 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2009 - 12:15 schreef F.L.E het volgende:
Makaay heeft gisteren niet 1 bruikbare bal gehad. Nee we peren die bal 110 hoog naar voren en dan moet hij het maar in zijn eentje uitzoeken.
En ik zag hem linksback verdedigen,bij corners ballen wegkoppen en constant wel met zijn man ( Wielaard ) meelopen.
Daar kunnen een paar anderen, oa Biseswar, nog wat van leren. Maar blijf maar lekker zeiken op Makaay.
Of dacht iedereen hier dat je met dat elftal van gisteren wel ff in 020 gingen winnen zoals we altijd doen???
Rake taal, Makaay moet vrijgespeeld en bereikt worden en zolang hij alleen maar mee moet verdedigen komt hij niet tot zijn recht. Afkraken heeft geen zin op deze manier.
Biseswar, Slory hebben op dit moment geen rendement en El Ahmadi draait alleen cirkeltjes in het middenveld zonder diepgang. Kijk naar de selectie en wees realistisch.
Jelle
 Jelle - maandag 16 februari 2009 - 17:18   quote  deeplink  
aangezien feyenoord nu interesse heeft in Cedric van der Gun, denk ik dat ze makaay maar naast hem moeten zetten, v.d.gun is een speler die veel beweegd om ruimte te creeren. ik denk dat makaay-V.d.Gun een koningskoppel kan worden. Velthuizen of Vorm op de goal, El-Akchaoui en Dani Fernandez halen en vooral Biseswar behouden. dan denk ik dat feyenoord weer een reele kans heeft op de titel.
agneovo
 agneovo - maandag 16 februari 2009 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 14:35 schreef E. FR1908 het volgende:
HEB T NOU ECHT GEHAD MET ZE

ben jij als kind hard gevallen ofzo!!!je kan veel zeggen maar niet dat makaay lui is..Wat verwacht je nou van zo'n middenveld..je heb godver el hadraaie die alleen maar rondjes loop te draaien bij de middenstip en 8 van de 10 ballen gewoon inlever..dan heb je fer nog die ik GEEN 1 bal goed heb zien raken..wijnaldum was de hele wedstrijd onzichtbaar..slory raakt geen bal dus wat verwacht je dan van makaay...ik denk dat jij en vele andere hier hun verwachtings patroon iets te hoog hebben..
FEYENOORD KAMPIOENEN
 FEYENOORD KAMPIOENEN - maandag 16 februari 2009 - 17:40   quote  deeplink  
Makaay is met iemand om hem heen gewoon een goede spits. Iedereen loopt maar te zeiken terwijl wij allemaal superblij waren dat hun (makaay hofland, Achmadi, Tomasson en al die andere kwamen). Dus verman jezelf en blijf onze club steunen JUIST NU.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 16 februari 2009 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2009 - 12:15 schreef F.L.E het volgende:
Dit is zo. die man heeft een aantal spelers nodig die in dienst van hem spelen, dan is hij op zijn best. Hij wordt nu misbruikt. zonde gewoon. Hij is nog steeds een topspits, maar moet Tomasson, Bruins (in vorm), Guzman en eigenlijk ook Hofs om zich heen hebben om te renderen bij Feyenoord. Nu zijn er elkf spelers, maar ze wetne elkaar noooooooit te vinden. Het is geen team, dan kun je niet verwachten dat Makaay het alleen opknapt. het is geen Kuijt. Kuijt rent wel, die haalt de bal op de achterlijn als het moet.
hotjumper
 hotjumper - maandag 16 februari 2009 - 21:48   quote  deeplink  
zou mooi zijn als ze in het veld net zo voor elkaar opkomen als er buiten
sevillana
 sevillana - maandag 16 februari 2009 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2009 - 21:48 schreef hotjumper het volgende:
zou mooi zijn als ze in het veld net zo voor elkaar opkomen als er buiten
Juist, altijd en overal zich als team presenteren. Zo zou het moeten zijn, maar ja, wie brengt het die gasten aan hen verstand?
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 16 februari 2009 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 22:56 schreef Els het volgende:
ook de beste supporters mogen toch wel realistisch zijn of niet?
hotjumper
 hotjumper - maandag 16 februari 2009 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2009 - 22:23 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

blijkbaar niet.
Els
 Els - maandag 16 februari 2009 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2009 - 22:23 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

Dit is niet realistisch, dit is azijnzeiken.
Vak Q
 Vak Q - dinsdag 17 februari 2009 - 00:04   quote  deeplink  
Wat een azijn zuipers zijn jullie,vergeet niet dat Makaay een geweldige spits is mits hij goed gebruikt wordt.
In een 4-4-2 systeem met Arnoutovic of van de Gun naast hem en Thomasson er achter kan het helemaal goedkomen en peert hij er volgend seizoen 20 in.
Hij loopt nu alleen maar te verdedigen en krijgt alleen maar hoge ballen aangespeeld die hij moet doorkoppen naar zichzelf(want verder is er niemand)
Kijk wat er omheen loopt en ga dan is nadenken voordat je iemand afzeikt.
En Mols heeft zijn tijd gehad en was een prima speler en weet ook van zichzelf dat het nu zijn laatst seizoen is.(bij de tweede goal leed hij balverlies helaas maar werd ook slecht aangespeeld)
En over Lucius wil ik even kwijt dat hij zeker niet de slechtste was afgelopen zondag en dat Leerdam wel naar de bal had mogen glijden want zo hard was het schot niet en Theo moest terug vanaf de 020 helft en was zo te laat maar hij liep nog terug en dat kan ik niet van de andere middenvelders zeggen die sliepen gewoon verder.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 17 februari 2009 - 07:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2009 - 23:49 schreef Els het volgende:

[..]

Dit is niet realistisch, dit is azijnzeiken.
had ik ook liever niet gedaan, maar op één of andere manier krijgen ze me niet op de banken met hun instelling in het veld.
agneovo
 agneovo - dinsdag 17 februari 2009 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 - 07:06 schreef hotjumper het volgende:

[..]

had ik ook liever niet gedaan, maar op één of andere manier krijgen ze me niet op de banken met hun instelling in het veld.
maar met zo een instelling als die van jouw en vele andere krijg je ze biet aan het voetballen ook hoor.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 17 februari 2009 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 - 08:02 schreef agneovo het volgende:

[..]

maar met zo een instelling als die van jouw en vele andere krijg je ze biet aan het voetballen ook hoor.
Als ze al amper reageren op het legioen in de kuip vraag ik mij ten zeerste af of ze zich ook maar iets aantrekken van wat er op een internet forumpje wordt gezegd.
Slechts Gio en de spelers uit eigen jeugd lijken echt te beseffen wat het betekend om voor Feyenoord te spelen.
Els
 Els - dinsdag 17 februari 2009 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2009 - 13:23 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Zijn we nog steeds!!!! Gaat de meeste gewoon heel erg aan het hart hoe we er nu voor staan!!!! Het vertoonde spel is nou ook niet iets om positief te zijn. Kijk trouwens eens waar wij stonden voor er acties kwamen. In 020 gaan ze al huilen als ze niet direct om het kampioenschap mee doen. Sorry Els, maar ik vind het grote onzin wat je nu verkondigt. vertel mij anders eens waar we wel positief over kunnen zijn. Mario en Leo is al genoeg positiefs over geschreven. Ik ben benieuwt waar je mee op de proppen komt. Overigens is het ook nog steeds zo dat we elke wedstrijd weer achter de jongens staan. Wil niet zeggen dat we de rottige dingen niet mogen benoemen. Wij zijn Feyenoord dus mogen we daar ook onze ongezouten mening over geven. Begin te klagen als het stadion leeg blijft. elke keer weer bijna vol. Bij die neuzen had niet eens de helft er meer gezeten met deze resultaten. Bekijk het ook eens van deze kant. Media is ook groot deel verantwoordelijk voor negativiteit. Is nu een mooi stuk over de media en hun negativisme. Lees maar eens en denk maar eens goed na over mijn verhaal.
Heb over je stelling nagedacht.
1 Waarom vind ik ons niet de beste supporters van het land:
Er is massaal tegen de spelers gekozen door de opruiende taal van de vertrekkende trainer. Kort daarvoor is, door zijn gelieg, een speler zelfs bedreigd. Let wel, een eigen speler. Geen steen ofzo door een Ajaxbus, waardoor Babangida niet meer durfde te spelen, maar de woede en frustratie richtte zich op zeer bedenkelijke wijze op een eigen speler.
Op dit forum is inmiddels elke speler al ontslagen, of, nog charmanter, moet oprotten. Vaak volgt onze verontwaardiging de berichtgeving in de media. Dit jaar is Timmer door Derksen volledig afgebrand, dus hij moet van ons oprotten. Los van het feit dat hij in de nadagen van zijn carriere zit, en Feyenoord hem moet vervangen, kan zijn benadering toch wel iets respectvoller? Daarnaast, hij stelt zichzelf niet op, maar de trainer. Moet je dan van iemand verwachten dat hij zegt: vandaag maar ff niet trainer? Hij gaat er, ondanks alle kritiek, en reacties op de tribunes, wedstrijd na wedstrijd staan, en heeft tot afgelopen week ook altijd de media te woord gestaan. Ik vind dat moedig, weet niet of Aarts of Drenthe dat allemaal gekund had.
Giovanni is zelfs hier omgedoopt tot Gionokkio. Daar hoef ik verder niets meer aan toe te voegen.
Het zingen vanaf de tribune is zeer matig, laat staan origineel. Je komt blijkbaar ook al wat langer, dus dat kan je alleen maar met me eens zijn. We hebben ze ook niet altijd gesteund, laten we daar geen discussie over starten, want het heeft zelfs de krant gehaald.
Wat is er positief?
Niet zoveel, helaas. Ik heb nog nooit zo'n klote jaar meegemaakt. Feyenoord was ooit de rijkste, of een van de rijkste, clubs van de wereld. Dat was in de jaren '70. Wat is er gebeurd? Ik heb werkelijk geen idee, maar een parlementaire enquete lijkt me op z'n plaats. Met harde conclusies.
Waarom moeten we dan toch positief blijven?
Omdat de combinatie legioen-elftal een machtige is. Een hoop spelers uit de eredivisie willen graag naar Feyenoord. Dat is vanwege ons, vanwege het stadion, en vanwege de verwachting dat het goed zal komen. De historie speelt trouwens ook wel een rol.
We hebben individueel goede spelers. Er is iets waardoor ze geblokkeerd zijn. Dat moet verholpen worden. In de jaren '90 was Jansen de wonderdokter, zo'n vent moeten we nu ook vinden. Vlemmings kwaliteiten als hulptrainer staan denk ik niet ter discussie, maar het is niet de krachtige man om Feyenoord uit het moeras te trekken. Gudde is niet krachtig genoeg en Beenhakker staat teveel op de achtergrond.
De 9e plaats lijkt nog mogelijk, waardoor europees voetbal mogelijk is, en dat helpt bij het aantrekken van spelers, en het wegwerken van schulden.
Soms moet je positief blijven, omdat negatief worden je niets opleverd. Maak je verlies-en winstrekening en je zult zien dat ik gelijk heb. We moeten positief blijven, omdat Feyenoord verder moet, en weer terugmoet naar waar het hoort. Elftallen moeten naar de Kuip komen om het verlies te beperken, niet om 3 punten op te halen. In de nood leer je je ware vrienden kennen. Feyenoord en het elftal bezwijken bijna onder de druk. Laten wij dan die vrienden zijn. Zoals tegen Ajax, zo was het goed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 februari 2009 door Els --
Richard
 Richard - dinsdag 17 februari 2009 - 09:04   quote  deeplink  
Helemaal mee eens,om Timmer zo te behandelen is respectloos,hij heeft ook veel betekend voor de club en punten gepakt en met z'n verdediging voor je niveau A-1 wordt je wel onzeker.Wat de club wel moet doen is handelen anders wordt ierdereen weer weggekaapt voor onze neus Vorm,Velthuizen of Krul allemaal goede keepers,maar doe wat.Kijk maar naar Koevermans Huntelaar,Cziommer,Perez interesse,dus woorden maar geen daden.De jonger jongens kun je al helemaal niets verwijten,iemand van 17 jaar de kar te laten trekken gaat even goed,kijk maar naar Wijnaldum.Hoop zeker dat ze nog 9e worden.Alleen gek dat je clubs als Vitesse,Roda,Heracles en nog een paar inde gaten moet houden.
jxl71
 jxl71 - dinsdag 17 februari 2009 - 09:06   quote  deeplink  
Ach wat maken jullie je druk volgend jaar komt alles goed worden we zelfs kampioen ik denk zelfs ongeslagen en makaay schiet er ook weer eens dertig in .Een nadeel dat is dan wel in de jupiler leauge maar ja kleinigheidje blijf je houden .Is ook wel leuk hoor gezelig met zijn allen op bezoek bij exelsior
Kadaver
 Kadaver - dinsdag 17 februari 2009 - 09:27   quote  deeplink  
ELSIE FOR PRESIDENT!!

quote:
Op maandag 16 februari 2009 - 07:33 schreef Stylzz het volgende:
En als het er veel zijn dan schaam ik me kapot voor het niveau!
(lees je tekst eens door voor je t plaatst :-)
Of je moet een extra haakje achter je smiley zetten, of dat eerste haakje weghalen. Sjongejonge, dat leer je op de basisschool hoor. Ouderdom? :P

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Makaay rot aub op!!luie flikker:@ en timmer erbij,

0.0109009