BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Makaay rot aub op!!luie flikker:@ en timmer erbij,

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
prikkieV
 prikkieV - dinsdag 17 februari 2009 - 09:32   quote  deeplink  
Makaay speelt momenteel waardeloos en ik vind dat de trainer hem naar de tribune moet verwijzen!

Maar op de een of andere manier is Makaay onschendbaar. Ik zeg niet dat ie op moet rotten, maar hij heeft weinig te zoeken in dit Feyenoord.
King Yvo
 King Yvo - dinsdag 17 februari 2009 - 09:46   quote  deeplink  
beenhakker is een verrader ging van ons naar 020 en timmer is over de hill met nog veel meer spelers laat de jeugd spelen en gooi de oude berenboot overboord speel 2 jaar met jeugd en iets oudere geen 30 + maar 25 + dan zal je zien dat het goed komt
Els
 Els - dinsdag 17 februari 2009 - 10:14   quote  deeplink  
Makaay speelt niet momenteel waardeloos, maar z'n rendement is laag. Lijkt me verstandig als de trainer analyseert hoe dat komt, en dan met een verstandige oplossing komt. Tribune is een van de mogelijkheden, maar niet de meest voor de hand liggende. Ik denk zelf dat hij minder moet meeverdedigen, en bruikbare ballen moet krijgen van de medespelers. Is weer een heel ander probleem.
Beenhakker is geen verrader, maar werkzaam in de bedrijfstak die voetbal heet. Zo is Jansen, nog Cruijff, nog Scholten een verrader, het zijn gewoon broodvoetballers. De jaren 50 en 60 liggen ver achter ons, niet waarschijnlijk dat dat ooit terugkomt.
Door je terminologie concludeer ik dat je een Verbeekfan bent, King Yvo, tegen Poznan hebben we met de jeugd gespeeld, en geen goed resultaat behaald, dus jouw voorgestelde experiment is al beproefd en gesneuveld. 30+ is geen probleem, zoals het ook voor jouw werkgever niet moeilijk hoeft te zijn, om jou over 30 jaar nog zinvol in te zetten. Je moet dan wel, net als bij de jeugd, de goede en minder goede punten onderkennen, en je organisatie daarop aanpassen. Zo moet je bijvoorbeeld accepteren, dat een 30+ speler bij intensievere belasting eerder spierblessures op zal lopen. Hmmm, zat daar nou net niet het probleem, afgelopen maanden?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 17 februari 2009 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 - 08:42 schreef Els het volgende:

[..]

Heb over je stelling nagedacht.
1 Waarom vind ik ons niet de beste supporters van het land:
Er is massaal tegen de spelers gekozen door de opruiende taal van de vertrekkende trainer. Kort daarvoor is, door zijn gelieg, een speler zelf bedreigd. Let wel, een eigen speler. Geen steen ofzo door een Ajaxbus, waardoor Babangida niet meer durfde te spelen, maar de woede en frustratie richtte zich op zeer bedenkelijke wijze op een eigen speler.
Pas nadat Verbeek vertrokken was kwamen sommige spelers naar buiten met de "misstanden" die onder de volksmenner Verbeek heersten, de perceptie die over de spelers bestond is door hun zelf en het bestuur in de hand gewerkt doordat ze geen openheid van zaken wilde geven over de ontstane situatie. Dan kan je natuurlijk zeggen dat dat netjes van die jongens is, maar ze hadden er blijkbaar geen moeite mee het één en ander naar de pers te lekken. Denk overigens ook dat het bestuur in deze ernstig gefaald heeft, zij hadden door doortastend optreden een hoop ellende kunnen voor komen. Het blijkt dat het Legioen een ware afspiegeling van de huidige samenleving is, inclusief mafketels die denken dat het bedreigen van mensen een oplossing vormt.

quote:

Op dit forum is inmiddels elke speler al ontslagen, of, nog charmanter, moet oprotten. Vaak volgt onze verontwaardiging de berichtgeving in de media. Dit jaar is Timmer door Derksen volledig afgebrand, dus hij moet van ons oprotten. Los van het feit dat hij in de nadagen van zijn carriere zit, en Feyenoord hem moet vervangen, kan zijn benadering toch wel iets respectvoller? Daarnaast, hij stelt zichzelf niet op, maar de trainer. Moet je dan van iemand verwachten dat hij zegt: vandaag maar ff niet trainer? Hij gaat er, ondanks alle kritiek, en reacties op de tribunes, wedstrijd na wedstrijd staan, en heeft tot afgelopen week ook altijd de media te woord gestaan. Ik vind dat moedig, weet niet of Aarts of Drenthe dat allemaal gekund had.
Ik vind de heer Derksen een grote non-valeur, die het bestaansrecht van zijn stompzinnige programma probeert te rechtvaardigen door allerlei leugens, geruchten en halve waarheden te ventileren. Als hij wat gezegd zou hebben over Timmer zou dat voor mij juist een reden zijn om lid te worden van de henk timmer fanclub. Momenteel loopt er bij de selectie een groep spelers rond waarbij ik het gevoel heb dat zij niet begrijpen wat het voor hun zou moeten betekenen om voor een club als Feyenoord te mogen spelen. Ik mis bij hun de beleving waardoor in het verleden elftallen van Feyenoord legendarisch werden.
een tekenend voorbeeld vond ik het gebrek aan reactie naar aanleiding van de overtreding van leonardo afgelopen zondag. Die had bij zijn eerst volgende balcontact al een kekie moeten krijgen.

quote:

Giovanni is zelf hier omgedoopt tot Gionokkio. Daar hoef ik verder niets meer aan toe te voegen.
Er waren evenveel reacties waarin werd aangegeven dat men van Gio af moest blijven!

quote:

Het zingen vanaf de tribune is zeer matig, laat staan origineel. Je komt blijkbaar ook al wat langer, dus dat kan je alleen maar met me eens zijn. We hebben ze ook niet altijd gesteund, laten we daar geen discussie over starten, want het heeft zelfs de krant gehaald.
Is inderdaad bedroevend, vooral het zingen tegen de joden als we niet tegen ze spelen vind ik troosteloos. Het bestuur is er met haar censuurbeleid prima in geslaagd de sfeer uit de Kuip te bannen. Toch zie je dat als er op het veld iets gebeurt (de rode kaart tegen groningen bijvoorbeeld) het legioen meteen reageert. Andersom heb ik helaas te vaak moeten constateren dat er in het veld amper wordt gereageert op het legioen. vervolgens slaat de de onmacht/desintresse? op het veld wel vaak over op de tribune.

quote:

Wat is er positief?
Niet zoveel, helaas. Ik heb nog nooit zo'n klote jaar meegemaakt. Feyenoord was ooit de rijkste, of een van de rijkste, clubs van de wereld. Dat was in de jaren '70. Wat is er gebeurd? Ik heb werkelijk geen idee, maar een parlementaire enquete lijkt me op z'n plaats. Met harde conclusies.
Waarom moeten we dan toch positief blijven?
Omdat de combinatie legioen-elftal een machtige is. Een hoop spelers uit de eredivisie willen graag naar Feyenoord. Dat is vanwege ons, vanwege het stadion, en vanwege de verwachting dat het goed zal komen. De historie speelt trouwens ook wel een rol.
We hebben individueel goede spelers. Er is iets waardoor ze geblokkeerd zijn. Dat moet verholpen worden. In de jaren '90 was Jansen de wonderdokter, zo'n vent moeten we nu ook vinden. Vlemmings kwaliteiten als hulptrainer staan denk ik niet ter discussie, maar het is niet de krachtige man om Feyenoord uit het moeras te trekken. Gudde is niet krachtig genoeg en Beenhakker staat teveel op de achtergrond.
De 9e plaats lijkt nog mogelijk, waardoor europees voetbal mogelijk is, en dat helpt bij het aantrekken van spelers, en het wegwerken van schulden.
Soms moet je positief blijven, omdat negatief worden je niets opleverd. Maak je verlies-en winstrekening en je zult zien dat ik gelijk heb. We moeten positief blijven, omdat Feyenoord verder moet, en weer terugmoet naar waar het hoort. Elftallen moeten naar de Kuip komen om het verlies te beperken, niet om 3 punten op te halen. In de nood leer je je ware vrienden kennen. Feyenoord en het elftal bezwijken bijna onder de druk. Laten wij dan die vrienden zijn. Zoals tegen Ajax, zo was het goed.
Het vermogen van Feyenoord is in de HCS periode definitief verkwanseld, daar is niets meer aan terug te draaien. Feyenoord heeft net als de rest van de nederlandse top te laat de commerciële mogelijkheden van het voetbal onderkent waardoor wij ten opzichtte van de rest van europa de boot hebben gemist. De combinatie Legioen/selectie kan inderdaad een machtige zijn maar daarbij is van belang dat de selectie daar ook van doordrongen is. Dit zie ik op dit moment eigenlijk alleen bij de eigen jeugdspelers, Gio en een beetje bij Hofland het geval. Door het beleid van Bosz en het huidige bestuur is "Het Feyenoord gevoel" vakkundig uit het hart van de club verwijderd. Een trainer is een passant en daarom is het van het van groot belang dat de rest van de technische staf de clubcultuur uitdraagt en bewaakt (Dat Henk Fräser met jongens als Fer en Wijnaldum heeft gewerkt zie je nu nog terug op het veld). Volgend jaar hebben we weer een echte clubman als trainer, wellicht dat hij het tij kan doen keren. maar ook hij kan geen ijzer met handen breken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 februari 2009 door hotjumper --
Els
 Els - dinsdag 17 februari 2009 - 10:53   quote  deeplink  
Hotjumper, we zijn het in de grond denk ik niet zo oneens, alleen uit jij je ongenoegen wat ongenuanceerder. Over Timmer en Derksen: ga eens naar de VI site, daar is een dagelijks column van de snor en over de Klassieker heet de column: strijd tussen twee gemankeerde keepers (oid)
Ons elftal wordt bevolkt door ideale schoonzonen, en ze zijn nog te klein ook. Daar doen we niets meer aan, maar voor volgend jaar kun je wel een bloedhond aantrekken, waardoor de balans wat beter wordt. Daar past de discussie niet reageren op Verbeek, ook onder. Ze zijn te lief. Tijdens de rode kaart tegen Groningen zag ik ze wel allemaal naar de scheids stormen, maar we hebben daar Jon Dahl Tomasson blijkbaar voor nodig, die kan het vuurtje opstoken.
Het Legioen gaat er bij tijd en wijlen ook wel achter staan, niets zo leuk als een gemeenschappelijke vijand. Wat ik jammer vind, is dat we zo'n incident nodig lijken te hebben, het zou mooi zijn, als het enige incident wat we nodig hadden, de aftrap zou zijn.
Het vermogen en het Feyenoord gevoel, tja, misschien heb je gelijk. Ik hoop toch stiekem dat het terugkomt, wat mij betreft samen met Fraser en De Wolf.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 17 februari 2009 - 11:08   quote  deeplink  
genuanceerd sport kijken doe ik wel bij korfbal.
Els
 Els - dinsdag 17 februari 2009 - 11:29   quote  deeplink  
Ik heb het niet zo op korfbal, maar ieder z'n meug ;-)
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 17 februari 2009 - 11:42   quote  deeplink  
ik ook niet daarom kan ik het genuanceerd bekijken.
Richard
 Richard - dinsdag 17 februari 2009 - 12:12   quote  deeplink  
Trouwens kan iemand 1 wedstrijd noemen die Feyenoord compleet heeft gespeeld,ik niet er kwamen steeds geblesseerde bij,dan weer 1 terug maar weer 2 geblesseerd en weer 1 of 2 een schrosing,echt geen 1 wedstrijd compleet en waarom is Nicky Hofs gehuurd,ook een speler met mentaliteit.
Richard
 Richard - dinsdag 17 februari 2009 - 12:13   quote  deeplink  
Ik bedoelde verhuurd,sorry
RuudN
 RuudN - dinsdag 17 februari 2009 - 12:21   quote  deeplink  
samen met tomasson kan het wel!!... en anders samen met timmer bahiahaah slory bruins landzaatje oprotten!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 17 februari 2009 - 14:03   quote  deeplink  
Slory en Bruins gewoon houden.
lee aday
 lee aday - woensdag 18 februari 2009 - 22:45   quote  deeplink  
Makaay heet niet voor niets "das Phantom".
Is in mijn ogen een wereldvoetballer bij een "zwalkende"club,als je soms het vernuft van in zijn passes ziet is dat echt klasse.
Die zeuren op dit topic zouden wat beter op Makaay moeten letten(en op hun spelling. Nog een jaartje met Koevermans of Berg komt het helemaal goed.
danny four
 danny four - donderdag 19 februari 2009 - 00:54   quote  deeplink  
http://www.feanonline.nl/item/75/grindheim-laat-zich-negatief-uit-over-verbeek.htm
Er waren meer die problemen hadden met het oude een sovjet regime,we moeten
geen zweep meer over een moe paard halen,maar boekkie sluiten en de spelers steunen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 februari 2009 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 - 09:27 schreef Kadaver het volgende:
ELSIE FOR PRESIDENT!!

[..]

Of je moet een extra haakje achter je smiley zetten, of dat eerste haakje weghalen. Sjongejonge, dat leer je op de basisschool hoor. Ouderdom? :P
Nee deze ) had gesolliciteerd op een dubbel-functie :-)
MightyAce
 MightyAce - zondag 11 maart 2018 - 14:27   quote  deeplink  
Nou Henk lees hier niet veel goeds anders
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 11 maart 2018 - 14:48   quote  deeplink  
Haha, dat was als spelerrrrr.....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 11 maart 2018 - 15:31   quote  deeplink  
Nam met een hatrick tegen Heerenveen afscheid.

Slotje
ar
 ar - zondag 11 maart 2018 - 15:52   quote  deeplink  
Verkeerd gebruikt door die pipo
Makaay held
MightyAce
 MightyAce - zondag 11 maart 2018 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 15:52 schreef ar het volgende:
Verkeerd gebruikt door die pipo
Makaay held
Eens
van geil
 van geil - dinsdag 27 maart 2018 - 22:40   quote  deeplink  
Ben er ook wel klaar mee
MightyAce
 MightyAce - woensdag 28 maart 2018 - 07:32   quote  deeplink  
Luie flikkers!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Makaay rot aub op!!luie flikker:@ en timmer erbij,

0.0063009