BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vlemmings per direct ontslaan

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 15 februari 2009 - 15:42   quote  deeplink  
Als ik het voor het zeggen had dan was Vlemmings per direct ontslagen omdat het elftal niet aan de gang krijg, hij heeft geen personaliteit er moet snel een ander komen voor de rest van het seizoen
Kadaver
 Kadaver - zondag 15 februari 2009 - 15:43   quote  deeplink  
Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen dan.
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 15 februari 2009 - 15:46   quote  deeplink  
Mooi Kadaver dan heb jij de ballen verstand van voetbal blijkbaar.
Jij bent zeker blij met de resultaten van Feyenoord dit seizoen? Deze lul van een Vlemmings had samen met Verbeek ontslagen moeten worden .......
R()b
 R()b - zondag 15 februari 2009 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 15:42 schreef antoniorijen het volgende:
Als ik het voor het zeggen had dan was Vlemmings per direct ontslagen omdat het elftal niet aan de gang krijg, hij heeft geen personaliteit er moet snel een ander komen voor de rest van het seizoen
Grapjas!
wie wil je dan voor de groep zetten??
Van Gastel ofzo , om maar even wat te noemen??
En als die 2 keer verliest ook op straat gooien?
Gozer get a life man...
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 15 februari 2009 - 15:49   quote  deeplink  
Wat mij betreft had ie gelijk met verbeek ontslagen moeten worden
hotjumper
 hotjumper - zondag 15 februari 2009 - 15:50   quote  deeplink  
ze hadden hem er met verbeek uit moeten typhen, nu maakt het niet meer uit..
ronnie 70
 ronnie 70 - zondag 15 februari 2009 - 15:55   quote  deeplink  
volgend mij ben jij ook een pannekoek ,feyenoord kon gewoon geen vuist maken en als dan ook nog tomasson afvalt ...... heb je gezien wie er op de bank zaten....? uit ajax oogpunt gezien hebbenn hun het juist slecht gedaan...... feyenoord komt gewoon kwaliteit tekort en als er dan ook nog belangrijke spelers weg vallen is het roeien met de riemen .........koekebakker!!!!!
wderuit
 wderuit - zondag 15 februari 2009 - 15:59   quote  deeplink  
Geen ontslag, maar andere fucntie ( hulptrainer), want dit gaat helemaal de verkeerde kant op........Z.S.M.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 februari 2009 door wderuit --
ronnie 70
 ronnie 70 - zondag 15 februari 2009 - 16:01   quote  deeplink  
luister nou ze kennen niet beter misschien weer volgende week als gio en tomasson beter zijn ......accepteer en relativeer.....!!!
Kadaver
 Kadaver - zondag 15 februari 2009 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 15:46 schreef antoniorijen het volgende:
Mooi Kadaver dan heb jij de ballen verstand van voetbal blijkbaar.
Jij bent zeker blij met de resultaten van Feyenoord dit seizoen? Deze lul van een Vlemmings had samen met Verbeek ontslagen moeten worden .......
Heb ik er de ballen verstand van? Volgens mij heb ik jou op dit forum nog nooit een doordachte opmerking zie maken. Deze topic is het bewijs hiervan.
Wat wil je nou bereiken met hem te ontslaan?! Been wilt niet en Beenhakker kan niet. Wie wil je dan voor de groep zetten?! Het ontslaan en het aantrekken van een coach kost alleen maar geld die Feyenoord niet heeft.
Tuurlijk is Vlemmings geen hoofdcoach, maar naast Mario Been heb ik er wel vertrouwen in.
Kadaver
 Kadaver - zondag 15 februari 2009 - 16:04   quote  deeplink  
Pannekoek.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 15 februari 2009 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 15:46 schreef antoniorijen het volgende:
Mooi Kadaver dan heb jij de ballen verstand van voetbal blijkbaar.
Jij bent zeker blij met de resultaten van Feyenoord dit seizoen? Deze lul van een Vlemmings had samen met Verbeek ontslagen moeten worden .......
dit elftal krijgt niemand aan de praat , het elftal wat er vandaag stond is gewoon niet goed genoeg , met gio,JD en Hofland erbij was t al wat anders geweest maar dit elftal is gewoon 5 klassen minder dan Ajax en vanuit dat oogpunt viel t mij alleszins mee!

De groep is content met Vlemmings en hij doet geen rare opstellingen dus we zullen gewoon de gifbeker helemaal leeg moeten drinken!
Jeli
 Jeli - zondag 15 februari 2009 - 16:13   quote  deeplink  
Het is toch al een verloren seizoen. Laat Vlemmings het maar lekker afmaken. Is de goedkoopste oplossing. Been & Co kunnen zich nu rustig voorbereiden op het nieuwe seizoen. Nog een paar maandjes doorbijten...
kaki b
 kaki b - zondag 15 februari 2009 - 16:21   quote  deeplink  
Vergeet dit seizoen gewoon, veel beter word het toch niet.
Het heeft geen zin Feyenoord steeds af te zeiken en ze zwart te maken, beter blijven we gewoon achter ze staan en ze steunen.
We zullen ons verlies van dit seizoen moeten nemen en volgend seizoen weer opnieuw beginnen.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 15 februari 2009 - 16:28   quote  deeplink  
vind ik ook , dit seizoen komt t niet meer goed das een feit , gewoon vertrouwen in Mario en Leo dat zij de juiste mensen eruit trappen en er goede voor terughalen!
Harm 023
 Harm 023 - zondag 15 februari 2009 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 16:21 schreef kaki b het volgende:
Vergeet dit seizoen gewoon, veel beter word het toch niet.
Het heeft geen zin Feyenoord steeds af te zeiken en ze zwart te maken, beter blijven we gewoon achter ze staan en ze steunen.
We zullen ons verlies van dit seizoen moeten nemen en volgend seizoen weer opnieuw beginnen.
helaas wel, maar de club heeft nu wel onze steun idd heel hard nodig!!!
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - zondag 15 februari 2009 - 16:34   quote  deeplink  
jou per direct afmaken
whoopy2002
 whoopy2002 - zondag 15 februari 2009 - 16:34   quote  deeplink  
laten we nu eens duidelijk zijn idereen moet ontslagen worden volgens personen maar laten we nu eens kijken wat we de afgelopen 10 jaar aan trainers hebben gehad???? morgen gaat beenhakker advies geven aan vlemmings wacht even af we wachten nu toch al zo lang!!!!! qua spelers loopt er ook 1 grote puinhoop zogenaamde grote namen maar kijk naar groningen en heerenveen en kijk naar nec grote namen zijn er niet maar de prestaties zijn beter dan in onze kuip been en beenhakker gaan straks heus wel rondneuzen en ja we hebben al zoveel geduld gehad het seizoen is toch al naar de knoppe
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 15 februari 2009 - 16:59   quote  deeplink  
te laat!! Had tegelijk met Verbeek gemoeten. Je kan nu hooguit een andere hoofdtrainer aanstellen voor de rest van het seizoen.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 15 februari 2009 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 16:59 schreef Feyenoord till i die het volgende:
te laat!! Had tegelijk met Verbeek gemoeten. Je kan nu hooguit een andere hoofdtrainer aanstellen voor de rest van het seizoen.
kan jij niet gewoon vast doodgaan want volgens mij blijf je onzin uitkramen till u die.................
Dubbel V
 Dubbel V - zondag 15 februari 2009 - 17:03   quote  deeplink  
Laat Beenhakker zich met Vlemmings bemoeien, dan heb ik er wel vertrouwen in. Zo slecht doet hij het niet en hij heeft toch te maken met een zeer beperkte keus aan spelers. Als hij vandaag Tomasson, Hofland en Gio op had kunnen stellen hadden we zeker kunnen winnen en dan was hij een held geweest. Niet zeuren, dit seizoen uithobbelen en alles alvast op het volgende seizoen richten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 februari 2009 door Dubbel V --
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 15 februari 2009 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 17:03 schreef Dubbel V het volgende:
Laat Beenhakker zich met Vlemmings bemoeien, dan heb ik er wel vertrouwen in. Zo slecht doet hij het niet en hij heeft toch te maken met een zeer beperkte keus aan spelers. Als hij vandaag Tomasson, Hofland en Gio op had kunnen stellen hadden we zeker kunnen winnen en dan was hij een held geweest. Niet zeuren, dit seizoen uithobbelen en alles alvast op het volgende seizoen richten.
je slaat de spijker op zijn kop , al was winnen vandaag met die 3 ook niet vanzelfsprekend maar dan hadden we wel een serieuze kans gehad ja!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 15 februari 2009 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 17:01 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

kan jij niet gewoon vast doodgaan want volgens mij blijf je onzin uitkramen till u die.................
Is toch zo. Als hij ontslagen werd had dat tegelijk met Verbeek moeten zijn. je wil hem aanhouden als assistent voor volgend seizoen en dan zou je hem nu alsnog ontslaan. Als je dan wel maatregelen wil nemen moet je een andere interim hoofd halen en hem assistent laten blijven. Ik vergat trouwens ook nog te vermelden dat ik dat niet nodig vind. Dus eerlijk gezegd snap ik jou reactie nou niet zo.
Dubbel V
 Dubbel V - zondag 15 februari 2009 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 17:05 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

je slaat de spijker op zijn kop , al was winnen vandaag met die 3 ook niet vanzelfsprekend maar dan hadden we wel een serieuze kans gehad ja!
Dank je. Het is o zo makkelijk om overal over te zeiken maar voor velen heel moeilijk om reeel te blijven
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 15 februari 2009 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 17:07 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Is toch zo. Als hij ontslagen werd had dat tegelijk met Verbeek moeten zijn. je wil hem aanhouden als assistent voor volgend seizoen en dan zou je hem nu alsnog ontslaan. Als je dan wel maatregelen wil nemen moet je een andere interim hoofd halen en hem assistent laten blijven. Ik vergat trouwens ook nog te vermelden dat ik dat niet nodig vind. Dus eerlijk gezegd snap ik jou reactie nou niet zo.
denk dat ik jou ffff verkeerd begreep , sorry blijf dus maar Feyenoorder till u die.........haha sorry maat!
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 februari 2009 - 17:36   quote  deeplink  
onzin.
Fonsie
 Fonsie - zondag 15 februari 2009 - 17:38   quote  deeplink  
opschonen was de beste remedie geweest, niet van de trainers maar van de klagers en wat brengen ze nou weet Ma. nog wel wat schooren is of is dat te veel gevraagd, Lu. wilde toch al weg. die linker verdediger Cl is in de wet,laten zo, Van bronkhorst moet blijven das net een jonge god. en dan die To. 'k heb m'n twijfels, nee die kleine kan straks aan de bak. en dan maar hopen dat ze die blaauwe kanarie niet weer tegen komen wat een misbaksel de 12 man van arejakers 'n schijnheilige kul vink
speelde net zo toneel als die suarez. ba
sevillana
 sevillana - zondag 15 februari 2009 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 16:01 schreef ronnie 70 het volgende:
luister nou ze kennen niet beter misschien weer volgende week als gio en tomasson beter zijn ......accepteer en relativeer.....!!!
Idd, is niet anders, al ben ik er wel behoorlijk ziek van.
Maar we hebben veel te weinig kunnen brengen vandaag. (opnieuw!) Maar kijken of we volgende week weer een pot kunnen winnen want plaats 8 is nog heel ver weg!
Ronneke
 Ronneke - zondag 15 februari 2009 - 17:51   quote  deeplink  
Wat een slap gelul allemaal zeg over Vlemmings weg. Wat doet het er nog toe, er valt niets meer te winnen. Alleen maar zorgen dat we uit de degradatiezone blijven en volgende week tegen de graafschap winnen om hier een goede stap te maken. Als we deze wedstrijden met deze slectie ook blijven verliezen kan op dit moment met deze selectie de beste trainer ter wereld er niets aan veranderen, vergeet dit jaar en blijf ze steunen om ieder geval rond plaats 10-12 te blijven.
Dubbel V
 Dubbel V - zondag 15 februari 2009 - 17:53   quote  deeplink  
Vrees dat plaats 10 het hoogst haalbare is.
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 15 februari 2009 - 18:00   quote  deeplink  
Dan hoop ik dat Feyenoord er nog in blijft onder Vlemmings , ik hoop het van harte maar helaas en nog wat anders beste kadaver iedereen voorspelde een overwinning voor Feyenoord en ik was een van de weinige die het anders zag dus wie heeft er nu verstand van voetbal beste kadaver
Ronneke
 Ronneke - zondag 15 februari 2009 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 18:00 schreef antoniorijen het volgende:
Dan hoop ik dat Feyenoord er nog in blijft onder Vlemmings , ik hoop het van harte maar helaas en nog wat anders beste kadaver iedereen voorspelde een overwinning voor Feyenoord en ik was een van de weinige die het anders zag dus wie heeft er nu verstand van voetbal beste kadaver
Ik heb gezegd en geschreven dat als feyenoord niet scoort, zij gaan verliezen en het verwachtingspagtroon dat ze zouden scoren was laag als je naar de laatste 4 wedstrijden kijkt en de natte kranten die bij ons van voren spelen, dus je bent niet de enigste.
Dubbel V
 Dubbel V - zondag 15 februari 2009 - 18:03   quote  deeplink  
Soms zeg je wat je hoopt en niet wat je vreest!!!
Maximus
 Maximus - zondag 15 februari 2009 - 21:27   quote  deeplink  
Wat een gezeik hiero! HAND IN HAND jongens!!!
Ch€sz
 Ch€sz - zondag 15 februari 2009 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 15:42 schreef antoniorijen het volgende:
Als ik het voor het zeggen had dan was Vlemmings per direct ontslagen omdat het elftal niet aan de gang krijg, hij heeft geen personaliteit er moet snel een ander komen voor de rest van het seizoen
Stoeptegel
Dick
 Dick - zondag 15 februari 2009 - 21:41   quote  deeplink  
Jantje.

Nog even geduld, er gaat flink geruimd worden.
Je zal versteld staan.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 15 februari 2009 - 21:46   quote  deeplink  
ik zal niet versteld staan want ben voorbereid op de grote opruiming , al had ik de hoop dat we met deze selectie nog wel wat konden , nu blijkt dat er veel meer aan de hand is zie ook ik in dat er echt geruimd moet worden.
puffin
 puffin - zondag 15 februari 2009 - 21:48   quote  deeplink  
vlemmings denkt met jongemannen als Nieveld, Leerdam en Tiendalli een soort 0-tegendoelpuntenoorlog te kunnen winnen. Jammer, maar de realiteit verliest hij uit het oog. Vorige wedstrijden tegen Sparta en Groningen bleven ze met veel luck en kunst en vliegwerk overeind, konden de bal nog geen tien meter ver trappen. Vandaag bleek het nog een graadje erger te kunnen. Nogmaals, niks ten nadele van deze jongemannen want de veel te veel eer krijgende oudgedienden (namen overbodig om te noemen) zijn ziek, zwak of misselijk. En zijn ze niet aan het verzuimen dan pakken ze de zoveelste gele kaart waardoor ze weer een weekje vrijaf zijn. Nee, Vlemmings heeft er weinig vat op maar degenen die Verbeek hebben geslachtofferd zijn eveneens besmet!
1970
 1970 - zondag 15 februari 2009 - 21:57   quote  deeplink  
Vlemmings en de spelers die Verbeek hebben geslachtofferd moeten per volgend seizoen weg.
Met VERBEEK hadden we veel meer punten uit de wedstrijden in 2009 gehaald.
Laat de spelers die daar verantwoordelijke voor zijn eens goed gaan voetballen stelletje kl...........
Dick
 Dick - zondag 15 februari 2009 - 21:58   quote  deeplink  
Jantje
van drie ouderen buiten Timmer weet ik het al zeker.
Kadaver
 Kadaver - zondag 15 februari 2009 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 18:00 schreef antoniorijen het volgende:
Dan hoop ik dat Feyenoord er nog in blijft onder Vlemmings , ik hoop het van harte maar helaas en nog wat anders beste kadaver iedereen voorspelde een overwinning voor Feyenoord en ik was een van de weinige die het anders zag dus wie heeft er nu verstand van voetbal beste kadaver
Opzouten Johan Derksen en Hugo Borst, want hier Antoniorijen!!

Dus IEDEREEN voorspelde een overwinning en jij was één van de WEINIGEN die het anders zag? Potverdorrie heej, wat een kennis!! Ben je profeet in je vrije tijd, of lees je gewoon heel selectief?
Maximus
 Maximus - zondag 15 februari 2009 - 22:00   quote  deeplink  
Hij is voor 020 en voorspelde op dat forum een overwinning voor de zandmannetjes onder een andere naam..
Dubbel V
 Dubbel V - zondag 15 februari 2009 - 22:03   quote  deeplink  
kabouterrijen
mdr8
 mdr8 - zondag 15 februari 2009 - 22:05   quote  deeplink  
vind dit topic beetje kort door de bocht en kortzichtig, wie moet er dan trainer zijn??? de fout bij Feyenoord ligt in een kwalitatief zeer slecht selectie, niet bij een slecht trainer.. jammer dat Tomasson er niet bij was, Makaay moet echt met pensioen
puffin
 puffin - zondag 15 februari 2009 - 22:15   quote  deeplink  
juiste bewoording...kwalitatief zeer slechte selectie. Sterker nog, ziekelijke selectie zonder gevoel voor enige sfeer en humor. Nu weer verontwaardigd over item Rijnmond TV. Tjonge, jonge, ze zijn zeker nog nooit bij een cabaretvoorstelling geweest de heren. Satire, persiflage, cynisme, dubbelzinnigheden> het zijn juist mogelijkheden om de serieuze ellende wat lichter en luchtiger te maken.
rich Arnhem
 rich Arnhem - zondag 15 februari 2009 - 22:20   quote  deeplink  
Laat die man gewoon zijn werk doen. Met het materiaal dat hij op dit moment ter beschikking heeft zou zelfs de veel geprezen Guus Hiddink geen wonderen kunnen verrichten, teveel geblesseerden en lamzakken. Een dood paard trek je niet zomaar uit de sloot daar is tijd voor nodig en laten we daar nou net dit seizoen teveel van hebben er is inmiddels toch niets meer te winnen en dat is niet specifiek de schuld van Vlemmings.

Ben benieuwd hoe het gaat met Mario Been volgend seizoen als hij (met waarschijnlijk beter materiaal, als de geldschieters inderdaad uit de knip gaan) uit vier wedstrijden vier punten haalt; moet hij dan ook ontslagen worden of wordt hij dan gezien als de verlosser??
Els
 Els - zondag 15 februari 2009 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 18:00 schreef antoniorijen het volgende:
Dan hoop ik dat Feyenoord er nog in blijft onder Vlemmings , ik hoop het van harte maar helaas en nog wat anders beste kadaver iedereen voorspelde een overwinning voor Feyenoord en ik was een van de weinige die het anders zag dus wie heeft er nu verstand van voetbal beste kadaver
Wat een gezeik zeg. Wens... vader.. gedachte.. Ooit van dat spreekwoord gehoord. Zitten we nou opeens in een voetbalpoule met elkaar. Ben blij dat Kadaver op dit forum zit, heeft weloverwogen en positieve commentaren. Misschien kunnen we er eens iets van opsteken, en niet alleen maar blind spelers afbranden, die wel het kapitaal van de club vormen. Als de beleidsmakers naar dit forum kijken, en luisteren, dan is Feyenoord in 2 weken failliet. Get real, er is een hoop gebeurd dit seizoen, dankzij de door velen zo verafgoodde Verbeek, dat poets je niet in een paar wedstrijden weg, zijn verrotte invloed zit diep.
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 16 februari 2009 - 05:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 21:59 schreef Kadaver het volgende:

[..]

Opzouten Johan Derksen en Hugo Borst, want hier Antoniorijen!!

Dus IEDEREEN voorspelde een overwinning en jij was één van de WEINIGEN die het anders zag? Potverdorrie heej, wat een kennis!! Ben je profeet in je vrije tijd, of lees je gewoon heel selectief?
Ga jij lekker door zo wordt je steeds maffer met jou reacties . Net of jij normaal ben met reageren. Ik hoop een ding en dat is dat het goed komt met Feyenoord maar jij gaat alleen tegen iedereen en alles in de aanval die maar een beetje kritiek heeft, dus waar gaat het over??
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 16 februari 2009 - 06:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 22:03 schreef Dubbel V het volgende:
kabouterrijen
Dubbel V ? Waar staat dit voor? Vreemde Vogel?
Kabouterrijen wel leuk deze spelling, thanks
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 16 februari 2009 - 06:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 22:00 schreef Maximus het volgende:
Hij is voor 020 en voorspelde op dat forum een overwinning voor de zandmannetjes onder een andere naam..
Ik fan van 020 laat me niet lachen, dat zou pas een grap zijn omdat jij dat denk ben je zelf een neus of niet quasimodo

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vlemmings per direct ontslaan









0.0068280