BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vlemmings per direct ontslaan

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 februari 2009 - 07:49   quote  deeplink  
verdorie.. weer een kansloos topic.. trap ik er weer in om t te lezen!
hotjumper
 hotjumper - maandag 16 februari 2009 - 09:27   quote  deeplink  
hahahahahahaha
Kadaver
 Kadaver - dinsdag 17 februari 2009 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2009 - 05:58 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Ga jij lekker door zo wordt je steeds maffer met jou reacties . Net of jij normaal ben met reageren. Ik hoop een ding en dat is dat het goed komt met Feyenoord maar jij gaat alleen tegen iedereen en alles in de aanval die maar een beetje kritiek heeft, dus waar gaat het over??
Tegen alles en iedereen? Jij bent de eerste dit dat zegt, dus nu ben ik wel benieuwd of jij hierin medestanders hebt. Je hebt het over een beetje kritiek. Terwijl je om mijn reacties overdrijft, maak je understatements over je eigen inbrengt. Kijk voor de gein eens naar de titel van je topic. Zoals eerder gezegd, kritiek is prima, continue negativiteit is iets anders. Als je toch zo graag kritisch wilt zijn, kijk eens naar je eigen inbreng en wees eens kritisch op je zelf.
Je hoopt dat het goed komt, maar ik vind dat je als supporter niet moet hopen, maar moet bijdragen aan een goede toekomst voor Feyenoord. Je moet onze (het legioen) inbreng niet onderschatten. We kunnen Feyenoord over een dood punt helpen in de wedstrijd, maar je moet ook eens beseffen hoe zeer ook wij het elftal verlammen en hoe erg wij de druk verhogen.

Kijk voor de gein eens naar wat Els heeft geschreven in het anti-Makaaytopic van één van je matties en denk eens na over jouw invloed onder de supporters.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 februari 2009 door Kadaver --
danny four
 danny four - dinsdag 17 februari 2009 - 13:05   quote  deeplink  
Nou dat lijkt er anders wel op,want je zit zo langzamerhand heel feyenoord in de kont te kakken wonderlijke kwast!!!
danny four
 danny four - dinsdag 17 februari 2009 - 13:07   quote  deeplink  
antoniorijen
danny four
 danny four - dinsdag 17 februari 2009 - 13:08   quote  deeplink  
antoniorijen - maandag 16 februari 2009 - 06:02 quote deeplink

quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 22:00 schreef Maximus het volgende:
Hij is voor 020 en voorspelde op dat forum een overwinning voor de zandmannetjes onder een andere naam..

Ik fan van 020 laat me niet lachen, dat zou pas een grap zijn omdat jij dat denk ben je zelf een neus of niet quasimodo
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 17 februari 2009 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 - 09:38 schreef Kadaver het volgende:

[..]

Kijk voor de gein eens naar wat Els heeft geschreven in het anti-Makaaytopic van één van je matties en denk eens na over jouw invloed onder de supporters.
lol.. fawaka?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 17 februari 2009 - 14:07   quote  deeplink  
Fawaka? is dat de nieuwe Ono?
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 17 februari 2009 - 15:25   quote  deeplink  
Wat een waardeloze topic zeg, lekker slim ook. Gooi iedereen eruit. wie gaat dan trainen? De koffiejufrouw? oh nee die moet er ook uit natuurlijk. Zij zet te slappe koffie waardoor de spelers geen pit hebben.... Start eens zinnige topics, in plaats van ondoordacht dom te ouwehoeren.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 17 februari 2009 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 - 15:25 schreef Pietje1 het volgende:
... Start eens zinnige topics, in plaats van ondoordacht dom te ouwehoeren.
hoezo, wat moet je anders op internet.
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 17 februari 2009 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 - 13:08 schreef danny four het volgende:
antoniorijen - maandag 16 februari 2009 - 06:02 quote deeplink

quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 22:00 schreef Maximus het volgende:
Hij is voor 020 en voorspelde op dat forum een overwinning voor de zandmannetjes onder een andere naam..

Ik fan van 020 laat me niet lachen, dat zou pas een grap zijn omdat jij dat denk ben je zelf een neus of niet quasimodo
je heb al veel verstand voor een 4 jarige danny
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 17 februari 2009 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 - 09:38 schreef Kadaver het volgende:

[..]

Tegen alles en iedereen? Jij bent de eerste dit dat zegt, dus nu ben ik wel benieuwd of jij hierin medestanders hebt. Je hebt het over een beetje kritiek. Terwijl je om mijn reacties overdrijft, maak je understatements over je eigen inbrengt. Kijk voor de gein eens naar de titel van je topic. Zoals eerder gezegd, kritiek is prima, continue negativiteit is iets anders. Als je toch zo graag kritisch wilt zijn, kijk eens naar je eigen inbreng en wees eens kritisch op je zelf.
Je hoopt dat het goed komt, maar ik vind dat je als supporter niet moet hopen, maar moet bijdragen aan een goede toekomst voor Feyenoord. Je moet onze (het legioen) inbreng niet onderschatten. We kunnen Feyenoord over een dood punt helpen in de wedstrijd, maar je moet ook eens beseffen hoe zeer ook wij het elftal verlammen en hoe erg wij de druk verhogen.

Kijk voor de gein eens naar wat Els heeft geschreven in het anti-Makaaytopic van één van je matties en denk eens na over jouw invloed onder de supporters.
LOL kadaver.................

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5114
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vlemmings per direct ontslaan









0.0096979