BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: El Ahmadi is een zaalvoetballer!!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Ronneke
 Ronneke - zondag 15 februari 2009 - 18:07   quote  deeplink  
El Ahmadi draait, keert loopt en schiet geen meter op met de bal. Hopelijk kan de nieuwe trainer hem ook nog leren om vooruit te voetballen.
sevillana
 sevillana - zondag 15 februari 2009 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 18:07 schreef Ronneke het volgende:
El Ahmadi draait, keert loopt en schiet geen meter op met de bal. Hopelijk kan de nieuwe trainer hem ook nog leren om vooruit te voetballen.
Hoop dat er een club komt die hem wil overnemen, die gozer voegt helemaal niets toe aan Feyenoord.
E. FR1908
 E. FR1908 - zondag 15 februari 2009 - 18:14   quote  deeplink  
vind ik ook
mensen zeggen wel hij voetbald goed als feyenoord draait,betekend dus dat hij induvidueel niks inbrengt,voor mij redenen genoeg om hem op de transfer lijst te zetten,geen speler idd voor ons feyenoord
R()b
 R()b - zondag 15 februari 2009 - 18:16   quote  deeplink  
Dit seizoen vindt ik iedereen slecht , dus om nu 1 speler eruit te pikken is zo makkelijk en onzin.
De 1 na de andere post over een speler , als ik alles optel moet iedereen dus weg?
Wat een fucking onzin.
Ronneke
 Ronneke - zondag 15 februari 2009 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 18:16 schreef R()b het volgende:
Dit seizoen vindt ik iedereen slecht , dus om nu 1 speler eruit te pikken is zo makkelijk en onzin.
De 1 na de andere post over een speler , als ik alles optel moet iedereen dus weg?
Wat een fucking onzin.
He gast, heb ik gezegd dat ie weg moet, effe beter lezen aub.
R()b
 R()b - zondag 15 februari 2009 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 18:24 schreef Ronneke het volgende:
He gast, heb ik gezegd dat ie weg moet, effe beter lezen aub.
Nou volgens mij moet jij eens naar de Hans Anders , voor een paar dikke vette jampot glazen!!
Ik reageer niet eens op jou reactie , maar op die van de volgende.
Dus schaf aan die bril , waarschijlijk de 2e gratis.
sevillana
 sevillana - zondag 15 februari 2009 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 18:16 schreef R()b het volgende:
Dit seizoen vindt ik iedereen slecht , dus om nu 1 speler eruit te pikken is zo makkelijk en onzin.
De 1 na de andere post over een speler , als ik alles optel moet iedereen dus weg?
Wat een fucking onzin.
Kleine correctie; niet iedereen moet weg voor mij, ben alleen van mening dat deze mijoenenaankoop (nog steeds) niets toevoegt aan Feyenoord, kortom zonde van het geld. Had dus in zijn plaats dan liever een "breker" op het middenveld gezien. Snappo?
Marciano
 Marciano - zondag 15 februari 2009 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 18:16 schreef R()b het volgende:
Dit seizoen vindt ik iedereen slecht , dus om nu 1 speler eruit te pikken is zo makkelijk en onzin.
De 1 na de andere post over een speler , als ik alles optel moet iedereen dus weg?
Wat een fucking onzin.
Jij zegt om 1 speler nou de schuld te geven en daarna zeg je: de een na andere post over een speler dus dan gaat het tog niet om 1??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 februari 2009 door Marciano --
wderuit
 wderuit - zondag 15 februari 2009 - 18:47   quote  deeplink  
juist..weg met die vent.......
Jeli
 Jeli - zondag 15 februari 2009 - 19:19   quote  deeplink  
Fer en El Ahmadi op één middenveld is teveel van hetzelfde. Fer heeft van die twee duidelijk mijn voorkeur als controlerende middenvelder. Fer is veelzijdiger doordat hij ook aanvallend een steentje bij kan dragen. De aanvallende acties van El Ahmadi zijn bijna lachwekkend. Gezien de omstandigheden is het nog te vroeg om over een miskoop te praten, maar hij valt mij zeker niet mee.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 15 februari 2009 - 19:45   quote  deeplink  
El Ahmadi is een vergissing van € 5 milj. in Enschede lachen ze nu nog......... Misschien als Rutten naar PSV gaat kunnen we hem daar aan slijten , daar zijn ze trouwens gek op Marokaantjes dus past daar beter! Ben echt benieuwd wie Mario en Leo uit de hoge hoed gaan toveren............... Mario kennende zal hij er ook wel vanuit gaan dat hij Bruins aan t voetballen krijgt , ik zie ook Sibum wel als kandidaat is echt een sloper.........
Nop
 Nop - zondag 15 februari 2009 - 19:56   quote  deeplink  
ik hoop dat ze verder kijken dan NEC iig.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 15 februari 2009 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 19:56 schreef Nop het volgende:
ik hoop dat ze verder kijken dan NEC iig.
ja ik ook , maar je ziet vaak dat trainers graag paar spelers van hun oude club meenemen..............
Ronneke
 Ronneke - zondag 15 februari 2009 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 18:26 schreef R()b het volgende:

[..]

Nou volgens mij moet jij eens naar de Hans Anders , voor een paar dikke vette jampot glazen!!
Ik reageer niet eens op jou reactie , maar op die van de volgende.
Dus schaf aan die bril , waarschijlijk de 2e gratis.
Kleine correctie, ben net geweest en nu zie ik het.
Aktie was trouwens niet meer, kreeg wel een koker mee.
Foutje, kan gebeuren toch??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 februari 2009 door Ronneke --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 15 februari 2009 - 22:37   quote  deeplink  
Al Ahmadi tuurlijk lijdt hij iets teveel balverlies ,maar jullie zien toch hopelijk wel de drive bij die jongen.Als er straks wat meer bepalende spelers komen bij Feyenoord zal je zien dat Al Ahmadi niet opvalt in een wedstrijd maar telkens een 7 als eindcijfer zal krijgen.
ilovemo6
 ilovemo6 - maandag 16 februari 2009 - 23:19   quote  deeplink  
let maar op ik hoor Been alleen maar over NEC spelers, half NEC komt mee.
Hopelijk zijn dat niet de 'spectulaire aankopen' die de investeerders bedoelde . ik denk dan meer aan een paar super spitsen.
Volgend seizoen zijn makaay en ik denk ook tomasson exit, wie dan??
Ik zie spelers van NEC absoluut niet als versterkingen maar een manier om je positie in de middenmoot vast te houden, zal wel een opbouwend jaar worden.
;)
Robertz
 Robertz - maandag 16 februari 2009 - 23:45   quote  deeplink  
was hij maar zaalvoetballer;dan was hij nog van waarde in de zaal.
Zonder gekheid tot nu toe valt hij vies tegen.
fey21
 fey21 - dinsdag 17 februari 2009 - 01:33   quote  deeplink  
het komt nog wel goed met hem...
Robertz
 Robertz - dinsdag 17 februari 2009 - 21:28   quote  deeplink  
Oke
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 18 februari 2009 - 07:04   quote  deeplink  
Veel spelers halen hun niveau niet. Komt ook doordat er van het team geen bal klopt. El Ahmadi kan nog wat voor Feyenoord betekenen. Als wij op ons werk steeds andere dingen moeten doen om problemen op te lossen dan we zouden moeten gaat ook ons eigen werk er onder lijden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 februari 2009 door Feyenoord till i die --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3169
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: El Ahmadi is een zaalvoetballer!!!!









0.0056509