BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: VERKOOP GREENE, GEEF TIENDALLI EEN KANS

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
jeroentjuhhhh
 jeroentjuhhhh - maandag 16 februari 2009 - 10:08   quote  deeplink  
Wow, ik zag eindelijk iemand rechtsachter die kan verdedigen!
Gast138
 Gast138 - maandag 16 februari 2009 - 10:30   quote  deeplink  
Ik weet niet wat jij gisteren heb gedronken, maar het tast wel je gezichtsvermogen aan.
Tiendali heeft gisteren overduidelijk laten zien waarom geen trainer tot GJV het in hem zag zitten. Die man kan echt niets.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 februari 2009 door Gast138 --
hotjumper
 hotjumper - maandag 16 februari 2009 - 11:06   quote  deeplink  
vond dit 1 van zijn mindere wedstrijden, vooral die gele kaart voor ouwehoeren was zonde, die had ie beter kunnen gebruiken om een neus af te zagen.
F.L.E
 F.L.E - maandag 16 februari 2009 - 11:32   quote  deeplink  
Was gisteren de slechtste aan Feyenoord zijde. En had idd beter een kaart kunnen pakken door judas Leo doormidden te schoppen. Snap ook niet goed waarom Vlemmings hem liet staan je kon gewoon op die rode kaart wachten.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 16 februari 2009 - 13:33   quote  deeplink  
schele!!!! was een van zijn slechtste wedstrijden!!!! Wel behouden en het laten uitvechten met een aankoop!!!
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 16 februari 2009 - 18:06   quote  deeplink  
heeft een leuke periode gehad maar nu is duidelijk dat hij niet bij Feyenoord hoort .punt
agneovo
 agneovo - maandag 16 februari 2009 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2009 - 11:32 schreef F.L.E het volgende:
Was gisteren de slechtste aan Feyenoord zijde. En had idd beter een kaart kunnen pakken door judas Leo doormidden te schoppen. Snap ook niet goed waarom Vlemmings hem liet staan je kon gewoon op die rode kaart wachten.
slechtste????schei toch uit...wat dacht jezelf van el ahmadi..die liep cirkeltje om de middenstip..8 van de 10 ballen zomaar ingeleverd..
mdr8
 mdr8 - maandag 16 februari 2009 - 18:38   quote  deeplink  
tiendalli is te licht voor het niveau dat feyenoord ambieert, maarja hoe lang duurt t nog voor we weer op dat niveau zijn??? Tiendalli is bruikbaar, maar Greene ook! Persoonlijk zie ik nog liever Greene dan Tiendalli
hotjumper
 hotjumper - maandag 16 februari 2009 - 18:43   quote  deeplink  
zullen we het maar houden op collectief falen... Ik vraag me bijvoorbeeld nog steeds af waarom niemand die judas meteen ff terug pakte na zijn overtreding. voor je ploeggenoten opkomen heet dat.
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 16 februari 2009 - 19:09   quote  deeplink  
Nou ze kunnen alle twee weg denk ik want Been wil Fernandez van NEC mee nemen.
Gelijk opgelost dan maar
FR-0180
 FR-0180 - maandag 16 februari 2009 - 19:12   quote  deeplink  
ik ben het zeker met jeroentjuh eens, misschien niet ze beste wedstrijden maar het is zeker een jongen die we kunnen gebruiken en goed kan verdedigen ! greene moet oprotten
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 16 februari 2009 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2009 - 18:43 schreef hotjumper het volgende:
zullen we het maar houden op collectief falen... Ik vraag me bijvoorbeeld nog steeds af waarom niemand die judas meteen ff terug pakte na zijn overtreding. voor je ploeggenoten opkomen heet dat.
eens!!!!
Rene-vakkieRR
 Rene-vakkieRR - maandag 16 februari 2009 - 20:09   quote  deeplink  
Greene verkopen? Hahaha dat is op zich wel humor. Je mag al blij zijn als ie GRATIS de poort uit loopt....
ilovemo6
 ilovemo6 - maandag 16 februari 2009 - 23:21   quote  deeplink  
Tiendalli heeft een veels te grote neus
Robertz
 Robertz - maandag 16 februari 2009 - 23:43   quote  deeplink  
als een van de twee zich nog kan verbeteren dan moet die blijven.
Rene-vakkieRR
 Rene-vakkieRR - dinsdag 17 februari 2009 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2009 - 23:43 schreef Robertz het volgende:
als een van de twee zich nog kan verbeteren dan moet die blijven.
De vraag stellen is hem beantwoorden.. :-) Als 1 van deze 2 spelers zich nog zou kunnen verbeteren dan had dat toch zo langzamerhand al wel gebeurd moeten zijn. Ze komen beiden schromelijk te kort voor de Nederlandse top. Maar goed, zo hebben we nog wel een stuk of 10 spelers rondlopen....
piet
 piet - dinsdag 17 februari 2009 - 08:24   quote  deeplink  
ben t eens met rene... ze komen beiden echt flink tekort. en zo zijn er meerderen. wil je echt in top van eredivisie mee kunnen draaien zouden er zeker 8-10 vervangen moeten worden. T is echt niks zo..helaas
King Yvo
 King Yvo - dinsdag 17 februari 2009 - 09:41   quote  deeplink  
greene is een aanfluiting is veeeeeeel te licht en tiendalli speelde weken aardig en moest ineens weer op de bank en nu weer spelen zo krijgt een speler nooit zelf vertrouwen
Robertz
 Robertz - dinsdag 17 februari 2009 - 21:32   quote  deeplink  
Tiendalli blijft;Greene over en uit.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 18 februari 2009 - 06:59   quote  deeplink  
GROTE SCHOONMAAK!!!!
F1908R
 F1908R - woensdag 18 februari 2009 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2009 - 10:30 schreef Gast138 het volgende:
Ik weet niet wat jij gisteren heb gedronken, maar het tast wel je gezichtsvermogen aan.
Tiendali heeft gisteren overduidelijk laten zien waarom geen trainer tot GJV het in hem zag zitten. Die man kan echt niets.
hou je mond man.. gisteren was die slecht,.. maar de rest van het seizoen steekt HIJ er bovenuit

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: VERKOOP GREENE, GEEF TIENDALLI EEN KANS









0.0047569