BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been en Beenhakker willen Fernandez

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - maandag 16 februari 2009 - 11:55   quote  deeplink  


Leo Beenhakker, de nieuwe technisch adviseur van Feyenoord, liet zondagmiddag de Klassieker links liggen en bezocht de thuiswedstrijd van het NEC van Mario Been tegen SC Heerenveen. Behalve linksback Youssef El-Akchaoui wordt ook rechtsback Dani Fernández veel genoemd als mogelijke versterking voor de Rotterdammers. Hij ontbrak tegen Heerenveen echter vanwege een hamstringblessure. (De Telegraaf)
Stefio
 Stefio - maandag 16 februari 2009 - 12:08   quote  deeplink  
El-Akchaoui zou ik zo en zo halen en fernadnez kan ook wel denk ik
biertied
 biertied - maandag 16 februari 2009 - 12:12   quote  deeplink  
tiendalli sppelde tegen ajax erg slecht dus een rechtback zou fijn zijn
R()b
 R()b - maandag 16 februari 2009 - 12:22   quote  deeplink  
Tiendalli moet blijven , je kan niet iemand op paar slechte wedstrijden beoordelen.
Helemaal niet in dit kut team!
Jopie54
 Jopie54 - maandag 16 februari 2009 - 12:45   quote  deeplink  
Tiendalli is een van de weinige, zoniet de enige van de spelers die redelijk goed presteerd en daarnaast ook nog vrij constant is. Als die jongen met een goeie verdediging speelt komt het helemaal goed.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 16 februari 2009 - 13:31   quote  deeplink  
Tiendalli in ieder geval niet weg doen. Maar aangezien greene en Lucius van mij wel weg moeten!!! Fernandez halen en dan kan hij het uit vechten met Tiendalli
Sander
 Sander - maandag 16 februari 2009 - 13:38   quote  deeplink  
Volgens mij komt deze interesse doordat Tiendalli zijn contract aan het einde van dit seizoen afloopt. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij niet wil verlengen en dat dit besluit reeds bekend is bij de directie
lucas
 lucas - maandag 16 februari 2009 - 13:42   quote  deeplink  
het is sowieso al afgelopen met tiendalli met v hooijdonk als assistent
daag gj
 daag gj - maandag 16 februari 2009 - 14:03   quote  deeplink  
kennen ze niets beters halen, bij Nek lopen geen versterkingen voor ons!
dennis
 dennis - maandag 16 februari 2009 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2009 - 13:42 schreef lucas het volgende:
het is sowieso al afgelopen met tiendalli met v hooijdonk als assistent
Hij is geen Assistent hoor;)
Toch?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 februari 2009 door dennis --
dennis
 dennis - maandag 16 februari 2009 - 14:07   quote  deeplink  
El' Akchouai zie ik wel als versterking maar Fernandez..
Weet ik het niet echt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 februari 2009 door dennis --
PVDD
 PVDD - maandag 16 februari 2009 - 14:35   quote  deeplink  
Fernandez kan ik alleen begrijpen als de Cler gaat verdwijnen. Maar ik heb ook mijn twijfels of het wel een waardevolle voetballer voor Feyenoord is.
internationaal
 internationaal - maandag 16 februari 2009 - 15:00   quote  deeplink  
wanneer gaat feyenoord eens een paar goede aanvallers kopen?er wordt wel erg weinig gescoord.aanval is de beste verdediging.voor een verdediging is het goed te weten dat er een makkelijk scorende aanval is.feyenoord moet tenminste 2 goede aanvallers kopen,een vleugelspits en een die zowel in het centrum als op de vleugel kan spelen.concentreer niet alleen op de verdediging maar ook vooral op de aanval
RuudN
 RuudN - maandag 16 februari 2009 - 15:05   quote  deeplink  
Leerdam vond ik erg goed tegen de joden!!.. als hij fysiek wat sterker word dan word het wel een aardige speler!!
RuudN
 RuudN - maandag 16 februari 2009 - 15:06   quote  deeplink  
El' Akchouai kan ook rechtsback!! is rechtsbenig
mdr8
 mdr8 - maandag 16 februari 2009 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2009 - 14:35 schreef PVDD het volgende:
Fernandez kan ik alleen begrijpen als de Cler gaat verdwijnen. Maar ik heb ook mijn twijfels of het wel een waardevolle voetballer voor Feyenoord is.
hij is RECHTSback... dus totaal niks over de Cler te zeggen hierbij. Tja vindt m redelijk, kan m niet echt goed inschatten. El Ackchoui mag van mij komen.

Maar eigenlijk zie ik liever echte goede talenten die net goed zijn voor de basis en snel kunnen doorgroeien! mja daar is geen geld voor
schiedam
 schiedam - maandag 16 februari 2009 - 19:26   quote  deeplink  
hamstringblessure halen past in deze groep ;-)
hotjumper
 hotjumper - maandag 16 februari 2009 - 19:31   quote  deeplink  
tot nu toe nog geen naam gehoord waarvan ik denk: YESSSSSSS!!!!!!
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 16 februari 2009 - 19:45   quote  deeplink  
Zijn dit nu spelers die Feyenoord naar een hoger plan moeten brengen??
Ik hoop dat Leo het wel beter weet en nu moet ie maar eerst eens met die geldschieters gaan praten wat zij willen investeren in Feyenoord!!!!!!!!
Dan pas kunnen ze zaken gaan doen en anders hou het gewoon helemaal op en moet men de jeugd maar de kans gaan geven. En timmer kunnen ze nu al op de bank gaan zetten en dan een talentvolle keeper zoals Darley de kans geven om te laten zien wat ie waard is...................
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 16 februari 2009 - 19:54   quote  deeplink  
Komt morgen. Kuyt, Bosvelt, Moulijn, van Hanegem, Kindvall, Israel, De Wolf, Kreijermaat, Fraser, Heus, v. Hooijdonk, Janssen, Kiprich, Metgod, Obiku, v. Gobbel, v. Wonderen, Dudek, de Goey , Eddy P.G., en dan houden we Gio en Tomasson!!!!! Als we eerlijk zijn denk ik dat iedereen toch een rilling krijgt a;s de een van deze namen valt bij een transfer. Is alleen jammer dat het voor 99% bejaarden zijn. Maar dit zijn zeker namen waar je YESSSSSSSS van zegt. Ach die goede oude tijd. Weet je nog vroeger??? Hahahahahahaha!!!! Het word een HETE ZOMER!!!!!!!!!
hotjumper
 hotjumper - maandag 16 februari 2009 - 19:57   quote  deeplink  
hahahahahahahaha

van die zomer hoop ik wel....
Rene-vakkieRR
 Rene-vakkieRR - maandag 16 februari 2009 - 20:02   quote  deeplink  
Alles beter dan het BRANDHOUT wat we nu in de verdediging hebben staan, daar schieten de tranen van in je sokken :-((
ilovemo6
 ilovemo6 - maandag 16 februari 2009 - 20:33   quote  deeplink  
EUH nec hoort afdankertjes van ons als versterking te zien, als wij bij nec moeten gaan shoppen gaat er iets fout.
Volgens mij staat nec ook niet bovenaan.
Rene-vakkieRR
 Rene-vakkieRR - maandag 16 februari 2009 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2009 - 20:33 schreef ilovemo6 het volgende:
EUH nec hoort afdankertjes van ons als versterking te zien, als wij bij nec moeten gaan shoppen gaat er iets fout.
Volgens mij staat nec ook niet bovenaan.
Wie wilde je dan halen? John Terry van Chelsea en Puyol van Barcelona???
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 16 februari 2009 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2009 - 15:05 schreef RuudN het volgende:
Leerdam vond ik erg goed tegen de joden!!.. als hij fysiek wat sterker word dan word het wel een aardige speler!!
maar geen linksback!
sevillana
 sevillana - maandag 16 februari 2009 - 22:04   quote  deeplink  
Zullen we het maar gewoon aan Mario en Leo overlaten en rustig afwachten wat er komende zomer uit de heli komt stappen? Ik heb niet de indruk dat er ook maar iemand bij de club zich laat beinvloeden door alles wat wij met z'n allen hier op de forums achter laten. Slechter als dit seizoen kan het in principe toch niet worden, dus gewoon maar weer hopen op het volgende seizoen. (dat zijn we toch wel gewend in de loop van de jaren?)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 februari 2009 door sevillana --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been en Beenhakker willen Fernandez









0.0049629