BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van der gun: Feyenoord is en blijft natuurlijk een grote en geweldige club

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
deedee1969
 deedee1969 - maandag 16 februari 2009 - 16:12   quote  deeplink  
benieuwd naar de meningen hier...

UTRECHT (ANP) - Mario Been, de toekomstige trainer van Feyenoord, noemde hem onlangs op Eredivisie Live een ,,zeer interessante speler''. De kenners in de voetballerij weten na zo'n ontboezeming doorgaans genoeg. Cedric van der Gun, de man in vorm bij FC Utrecht, speelt komend seizoen in De Kuip.

,,Ja, ik heb van veel mensen gehoord dat Mario Been dat over mij heeft gezegd'', liet de 29-jarige Hagenaar maandag weten. ,,Dat is natuurlijk altijd leuk om te vernemen, zeker uit de mond van een trainer die het ontzettend goed doet. Hij laat bij NEC zien dat hij zijn ploeg en zijn spelers graag lekker laat voetballen. Dat past wel bij mij.''

Een mogelijke verhuizing van Van der Gun naar Rotterdam-Zuid hoeft niet al te veel moeite en geld te kosten. Hij heeft in Rob (en diens broer Karel) Jansen namelijk dezelfde zaakwaarnemer als Mario Been en als Leo Beenhakker, de nieuwe technisch adviseur in De Kuip. Bovendien loopt het contract van Van der Gun komende zomer in de Galgenwaard af en zoals algemeen bekend is het armlastige Feyenoord dol op transfervrije spelers.

Maar FC Utrecht, dat hem een nieuwe aanbieding voor drie jaar heeft gedaan, en nogal wat andere eredivisieclubs willen de snelle aanvaller eveneens aan zich binden. ,,Feyenoord is en blijft natuurlijk een grote en geweldige club, ook al draaien ze dit seizoen niet volgens de verwachtingen'', erkende Van der Gun, die met FC Utrecht toevallig zondag thuis tegen het NEC van Mario Been aantreedt.

,,Die link met Feyenoord wordt echter door anderen gelegd en niet door mij. Er is in elk geval nog geen duidelijkheid over mijn toekomst. Dat loopt nog. Ik moet gewoon mijn best blijven doen en mocht er interesse zijn, dan hoor ik het wel. Ik kan me over het algemeen heel goed afsluiten voor randzaken. Ik richt me op de dingen die ik moet doen. De rest zet ik van me af.''

Van der Gun wil zichzelf geen laatbloeier noemen. Niettemin lijkt het erop dat hij de grote belofte die hij was bij Ajax, waar hij van 1998 tot 2003 onder contract stond, alsnog gaat inlossen. Twee zware knieblessures wierpen hem de afgelopen jaren bij Borussia Dortmund en FC Utrecht ver terug. ,,Dat waren zware en vervelende tijden. Ik heb denk ik door blessures in totaal wel meer dan honderd wedstrijden gemist. Maar daar ben ik nu helemaal niet meer mee bezig. Ik denk alleen nog maar aan voetbal.''

Pas begin 2008 keerde Van der Gun bij FC Utrecht terug in de schijnwerpers. En nu, ruim een jaar later, is Van der Gun plotseling 'hot'. Met vijf treffers, waaronder een hattrick tegen De Graafschap (3-0), en een handvol assists, heeft hij een belangrijk aandeel in de ongeslagen opmars van zijn ploeg in 2009. Over de vorm van zijn leven wil hij echter niet spreken.

,,Dat vind ik een tikje overdreven. Qua spel ben ik gewoon mezelf, zoals ik altijd geweest ben. Ik ben feitelijk weinig veranderd als voetballer. Ik steek inderdaad wel lekker in mijn vel. Een gebrek aan vertrouwen in mezelf heb ik eigenlijk nooit gehad. Maar als je gaat scoren en assists op je naam begint te krijgen, val je op. Dat is nu met mij het geval. Heel leuk om mee te maken, maar ik laat me daardoor niet van de wijs brengen. Het loopt gewoon lekker met de hele ploeg.''
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 16 februari 2009 - 16:28   quote  deeplink  
leuk voor hem. is niet goed genoeg
daag gj
 daag gj - maandag 16 februari 2009 - 17:44   quote  deeplink  
let op Mario, niet allemaal middelmaat halen zoals Gun, Fernandez en die back van Nek, die zijn echt niet goed genoeg, anders op voorhand hetzelfde seizoen als dit jaar.
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 16 februari 2009 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2009 - 17:44 schreef daag gj het volgende:
let op Mario, niet allemaal middelmaat halen zoals Gun, Fernandez en die back van Nek, die zijn echt niet goed genoeg, anders op voorhand hetzelfde seizoen als dit jaar.
allemaal uitblinkers bij clubs die boven ons staan en jongens die echt graag bij Feyenoord willen spelen en bereid zijn alles te geven , dat is al een vooruitgang , de Suarez,Sulejmani,Berg en dat soort jongens is voorlopig voor ons niet haalbaar , als de beste 16 van deze selectie blijven en dat aangevuld met gewillige goede jongens zijn e al een stap verder , al hoop ook ik natuurlijk op een paar echte kanjers maar of dat gaat lukken............
FEYENOORD KAMPIOENEN
 FEYENOORD KAMPIOENEN - maandag 16 februari 2009 - 18:18   quote  deeplink  
Van der Gun is nu goes bezig maar toch ook alweer 29 dus geen die heeft geen transfer waarde meer na zijn contract er van uitgaande dat hij 2 of 3 seizoenen zou tekenen. Fernandez en El-Akchaoui (zo heet die back van NEK)zijn denk ik klaar voor een stap hoger en met hun vechtlust en inzet kunnen ze een hoop betekenen. Die Swalbuarez en Sulemanie hoef ik hier niet te zien spelen. Berg zou leuk zijn maar moet iets van 15miljoen kosten dus dat is toch niet haalbaar
Mike-Fr
 Mike-Fr - maandag 16 februari 2009 - 18:19   quote  deeplink  
kijken jullie geen tv die gozer blinkt uit man
mdr8
 mdr8 - maandag 16 februari 2009 - 18:35   quote  deeplink  
nou en hij is 29.. moeten we niet hebben... haal liever beerens, Makaay staat volgend seizoen toch nog wel in de spits, dat werkt wel met tomasson en beerens eromheen
hotjumper
 hotjumper - maandag 16 februari 2009 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2009 - 18:19 schreef Mike-Fr het volgende:
kijken jullie geen tv die gozer blinkt uit man
bij utrecht man.... net als lulring destijds bij heerenveen....
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 16 februari 2009 - 19:12   quote  deeplink  
Halen die hap samen met Beerens dan hebben we 2 goeie buitenspelers die wel een balbehandeling hebben in tegenstelling tot Slory
hotjumper
 hotjumper - maandag 16 februari 2009 - 19:35   quote  deeplink  
Wil eerst wel eens zien of Mario er in slaagt Slory (en Bruins) op niveau te krijgen. is in potentie een betere speler dan v/d gun en is een stuk jonger.
Peer
 Peer - maandag 16 februari 2009 - 19:38   quote  deeplink  
Zie allemaal "net niet" spelers langskomen. Waar is de ambitie. We willen meer dan de tiende plaats!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 16 februari 2009 - 19:58   quote  deeplink  
v. Bommel, Boulahrouz, Boateng, Wolfswinkel, Bjarsmyr, Spits van Salzburg, Pranjic ????
Rene-vakkieRR
 Rene-vakkieRR - maandag 16 februari 2009 - 20:01   quote  deeplink  
Opzouten met die van der Gun. Die is van hetzelfde niveau als het BRANDHOUT wat we nu op het veld hebben staan!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 16 februari 2009 - 20:03   quote  deeplink  
Was geintje maar met 60 miljoen kom je een eind denk ik. Na verkoop overbodige spelers zeker. Weet niet precies wat de eisen zijn voor de schulden en hoeveel het nu nog precies is. Van Bommel is al transfervrij van de zomer. Bjarsmyr is geloof ook niet duur. Boateng heeft geloof nog een jaar. Boulahrouz geloof ook nog maar een jaar. Wolfswinkel zal ook echt niet meer dan vijf miljoen zijn. Echt een heel eind.
Rene-vakkieRR
 Rene-vakkieRR - maandag 16 februari 2009 - 20:05   quote  deeplink  
Als je Vorm, Boulahrouz, van Bommel, Pranjic en nog een goede spits erbij haalt, dan staan we in april 2010 weer met 200.000 man op de Coolsingel :)
har
 har - maandag 16 februari 2009 - 20:21   quote  deeplink  
Verkoop overbodige spelers? Geen hond die nog spelers van het huidige feyenoord wil!
RuudN
 RuudN - maandag 16 februari 2009 - 20:24   quote  deeplink  
V.d Gun = ongeschikt!.. heeft net als babos, aerts, lulring, kolkka, huysegyms, greene , bahia, bruins ,slory, lucius, ostlund. allemaal KUIPVREES!!!= de rest waar ik ff niet op kwam!!..
RuudN
 RuudN - maandag 16 februari 2009 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2009 - 20:24 schreef RuudN het volgende:
V.d Gun = ongeschikt!.. heeft net als babos, aerts, lulring, kolkka, huysegyms, greene , bahia, bruins ,slory, lucius, ostlund. allemaal KUIPVREES!!!+ de rest waar ik ff niet op kwam!!..
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 februari 2009 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2009 - 20:24 schreef RuudN het volgende:

[..]

jezelf quoten... narcistisch?
Rene-vakkieRR
 Rene-vakkieRR - maandag 16 februari 2009 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2009 - 20:24 schreef RuudN het volgende:
V.d Gun = ongeschikt!.. heeft net als babos, aerts, lulring, kolkka, huysegyms, greene , bahia, bruins ,slory, lucius, ostlund. allemaal KUIPVREES!!!= de rest waar ik ff niet op kwam!!..
Ik vind het met de "kuipvrees" van Bahia nog wel meevallen, die heeft nog wel aardige wedstrijden gespeeld en die kunnen we er (als reserve) wel bijhouden.

Met de overige namen ben ik het helemaal eens. Voor zover ze nog niet vertrokken zijn... OPDONDEREN met die gasten, wat mij betreft per direkt!

Zet er maar gasten van de A1 in die nog wel het "gras op willen vreten"!!! Ik erger me vooral kapot aan die Bruins met die laconieke houding van hem, maar ondertussen kan ie nog geen breedtepass over 3 meter bij een medespeler in de voeten spelen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 februari 2009 door Rene-vakkieRR --
hotjumper
 hotjumper - maandag 16 februari 2009 - 22:00   quote  deeplink  
nu moet ik zeggen dat ik dit seizoen zelfs terug verlang naar Ostlund. Die kon tenminste verdedigen, alleen absoluut niet opkomen. Nu is het helaas andersom.
sevillana
 sevillana - maandag 16 februari 2009 - 22:14   quote  deeplink  
Ik verlang zelfs terug naar Ruud Heus, John de Wolf, Henk Fräser, Bennie Vino en nog wel een paar anderen ook. Maar ja, geweest is geweest, dat type voetballers zoeken is hetzelfde verhaal als die naald en die hooiberg. Back to topic; iig een aardige uitspraak van die van der Gun, een soort van verkapte sollicitatie misschien?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 februari 2009 door sevillana --
hotjumper
 hotjumper - maandag 16 februari 2009 - 22:23   quote  deeplink  
waarschijnlijk, ik vind hem niet goed genoeg.
sevillana
 sevillana - maandag 16 februari 2009 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2009 - 22:23 schreef hotjumper het volgende:
waarschijnlijk, ik vind hem niet goed genoeg.
verwijs naar het onderstaande:
sevillana - maandag 09 februari 2009 - 23:02 edit quote deeplink

quote:
Op maandag 09 februari 2009 - 20:30 schreef hotjumper het volgende:
Wij moeten weer naar de top, dan haal je toch geen spelers die het bij een andere topclub niet gered heeft.
Denk overigens dat Slory beter is.

Eens, denk ook dat het geen echte aanwinst zal zijn. Krijg trouwens direkt al weer Landzaat visioenen!
hotjumper
 hotjumper - maandag 16 februari 2009 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2009 - 22:27 schreef sevillana het volgende:

[..]

verwijs naar het onderstaande:
sevillana - maandag 09 februari 2009 - 23:02 edit quote deeplink

quote:
Op maandag 09 februari 2009 - 20:30 schreef hotjumper het volgende:
Wij moeten weer naar de top, dan haal je toch geen spelers die het bij een andere topclub niet gered heeft.
Denk overigens dat Slory beter is.

Eens, denk ook dat het geen echte aanwinst zal zijn. Krijg trouwens direkt al weer Landzaat visioenen!
kut, die had ik net verdrongen.
sevillana
 sevillana - maandag 16 februari 2009 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2009 - 22:36 schreef hotjumper het volgende:

[..]

kut, die had ik net verdrongen.
Tja, sorry hoor, had het ff laten weten!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van der gun: Feyenoord is en blijft natuurlijk een grote en geweldige club









0.0062930