BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Komende 5 jaar niet naar 020 belachelijk!!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
kale co
 kale co - woensdag 18 februari 2009 - 10:10   quote  deeplink  
jongens morgen wordt bekend dat we onze club niet meer mogen steunen in de uitwedstrijden tegen 020 andersom geldt dat natuurlijk ook;

Met deze maatregel is de verloedering van het voetbal dus defenitief. Vraag mij af willen wij wel een burgemeester die zich schijnbaar alleen druk maakt over een paar liedjes die gezongen worden tijdens een voetbal wedsrtrijd??

En zouden ze niet iets doen aan verkrachters en berovingen op oude mensen ipv voetbalsupporters aan te pakken???
agneovo
 agneovo - woensdag 18 februari 2009 - 10:18   quote  deeplink  
iedereen weet dat er vooraf gezegd werd dat er bij spreekkoren of ongeregeldheden deze sanctie zou volgen..iedereen moet in dit geval gewoon naar zich zelf kijken..
Els
 Els - woensdag 18 februari 2009 - 10:49   quote  deeplink  
Eens dat er van tevoren gewaarschuwd werd, maar is de selectieve verontwaardiging ten opzichte van alles wat er rondom het voetbal gebeurd, niet een beetje te groot? Baldadigheid levert je gewoonlijk een vermaning van je ouders op, maar een supporter een stadionverbod. Belediging levert over het algemeen hooguit een taakstraf op, maar een supporter een collectieve (!) ban van 5 jaar. Om maar niet te spreken over demonstaties, pro Palestijnen, of anti-Israel, mij om het even. Daar is dezelfde anti-semitische cq discriminerende cq beledigende leuze geroepen. Geldt er nu ook een waarschuwing? Als het nog 1 keer gebeurd, dan 5 jaar geen demonstraties meer in Rotterdam?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 februari 2009 door Els --
japman
 japman - woensdag 18 februari 2009 - 10:50   quote  deeplink  
Ach, het bewijst met name hoe erg aboutaleb in de zak zit bij cohen. Maar, mogen er de komende vijf jaar geen pro palestina demonstraties meer plaatsvinden, daar werd toch ook het een en ander geroepen???
agneovo
 agneovo - woensdag 18 februari 2009 - 11:13   quote  deeplink  
volgens mij raken we van het onderwerp af want volgens mij ging het over het feit dat we 5 jaar niet naar uitwedstrijden mogen tegen 020..en mijn mening is dat we het aan ons zelf te danken hebben..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 18 februari 2009 - 11:14   quote  deeplink  
Ik snap de verontwaardiging van jullie niet.
Er wordt van te voren gewaarschuwd. En ze waarschuwen ook niet voor de eerste keer.
Je kunt niet aan de gang blijven. Dus ik vind de straf terecht, maar wel te lang.
japman
 japman - woensdag 18 februari 2009 - 11:23   quote  deeplink  
De waarschuwing was duidelijk, het is niet slim om vervolgens toch weer in de oude fouten te vervallen, echter wil ik alleen aangeven dat ik het nergens op vind slaan, de nadruk op kwetsende teksten in stadions is, naar mijn mening, nogal overdreven. Iedereen mag van alles roepen, gebeurt het echter in een stadion dan is het opeens een groot maatschappelijk probleem. En vijf jaar? Dat is echt belachelijk lang.
Marciano
 Marciano - woensdag 18 februari 2009 - 12:02   quote  deeplink  
Ga tog weg man! wat is er nou gebeurd? vroeger was het 5 jaar geen suporters bij rellen en nu verloopt het zonder rellen en moeten ze weer wat anders te zeiken hebben!
F.L.E
 F.L.E - woensdag 18 februari 2009 - 12:22   quote  deeplink  
Bericht is voorbarig . Er is tot op heden nog niets besloten. En anders mooi vrij vervoer ipv die klote combi.
agneovo
 agneovo - woensdag 18 februari 2009 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 - 12:02 schreef Marciano het volgende:
Ga tog weg man! wat is er nou gebeurd? vroeger was het 5 jaar geen suporters bij rellen en nu verloopt het zonder rellen en moeten ze weer wat anders te zeiken hebben!
ja maar het feit blijf dat er gewaarschuwd is vooraf en iedereen dacht lekker van dat gebeurd toch niet..en als je dan het risico neem om het toch te doen moet je achteraf ook niet gaan janken..
craven
 craven - woensdag 18 februari 2009 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 - 12:02 schreef Marciano het volgende:
Ga tog weg man! wat is er nou gebeurd? vroeger was het 5 jaar geen suporters bij rellen en nu verloopt het zonder rellen en moeten ze weer wat anders te zeiken hebben!
idd. dit is bullshit, ze hebbben altijd wat te zeiken.
agneovo
 agneovo - woensdag 18 februari 2009 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 - 12:31 schreef craven het volgende:

[..]

idd. dit is bullshit, ze hebbben altijd wat te zeiken.
en wij niet hier dan?????
kale co
 kale co - woensdag 18 februari 2009 - 13:09   quote  deeplink  
gaat nog steeds om 5 jaar !!!!!!!! als je iemand doodschiet krijg je 2 jaar!als er zogenaamde protesten zijn van marokanen gebeurt er niets!
Jaren is er al bij voetbal een soort strijd hun de joden en wij de kakerlakken dus moet er dan gelijk 5 jaar geen mens meer naar het voetbal

ik heb een betere rellende marokaanse jongeren gelijk terug naar marokko dan zal het wel rustig worden in rotterdam aboutaleb!
agneovo
 agneovo - woensdag 18 februari 2009 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 - 13:09 schreef kale co het volgende:
gaat nog steeds om 5 jaar !!!!!!!! als je iemand doodschiet krijg je 2 jaar!als er zogenaamde protesten zijn van marokanen gebeurt er niets!
Jaren is er al bij voetbal een soort strijd hun de joden en wij de kakerlakken dus moet er dan gelijk 5 jaar geen mens meer naar het voetbal

ik heb een betere rellende marokaanse jongeren gelijk terug naar marokko dan zal het wel rustig worden in rotterdam aboutaleb!
bla bla bla....als iemand meerdere keren mensen doodschiet krijg hij levenslang en ook geen 5 jaar..jij vergelijk appels met peren..ze hebben er zelf om gevraagd door het toch te doen..dus nou niet achteraf gaan janken..hadden ze vooraf aan moeten denken
Marciano
 Marciano - woensdag 18 februari 2009 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 - 12:22 schreef agneovo het volgende:

[..]

ja maar het feit blijf dat er gewaarschuwd is vooraf en iedereen dacht lekker van dat gebeurd toch niet..en als je dan het risico neem om het toch te doen moet je achteraf ook niet gaan janken..
Ik heb niet gezegt dat het niet zou gebeuren hoor! Want het gebeurt tog wel en het zal altijd gebeuren het blijft 020 - Feyenoord!
agneovo
 agneovo - woensdag 18 februari 2009 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 - 15:15 schreef Marciano het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegt dat het niet zou gebeuren hoor! Want het gebeurt tog wel en het zal altijd gebeuren het blijft 020 - Feyenoord!
ja precies maar dan moet er ook niet geklaagd worden als ze zo optreden er tegen..word zelf in de hand gewerkt
kale co
 kale co - woensdag 18 februari 2009 - 15:26   quote  deeplink  
agneovo ga lekker naar de graafschap of zo joh misschien ben jij wel zo,n wicky supporter
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 18 februari 2009 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 - 13:31 schreef agneovo het volgende:

[..]

bla bla bla....als iemand meerdere keren mensen doodschiet krijg hij levenslang en ook geen 5 jaar..jij vergelijk appels met peren..ze hebben er zelf om gevraagd door het toch te doen..dus nou niet achteraf gaan janken..hadden ze vooraf aan moeten denken
Niet mee eens. Hooguit 8 jaar voor moord. Is het in de media gekomen dan krijg je ineens wel ween hoge straf. Ga maar eens graven in de vonissen voor moord de afgelopen tien jaar. Leonardo kreeg vijf jaar voor de moord op Picornie en nu krijgen wij vijf jaar voor stoute woorden!!! Belachelijk!!!!
opa
 opa - woensdag 18 februari 2009 - 15:28   quote  deeplink  
sowieso vind ik het allemaal wel triest. als je één keer de fout in gaat als voetbalsupporter kan je dat meteen een stadionverbod kosten. en als je dan je straf hebt ''uitgezeten'' mag je alsnog geen seizoenskaart voor dezelfde periode als dat je stadionverbod is. slaat gewoon nergens op allemaal. en oja je krijgt dan ook nog naast de boete van feyenoord ook nog een boete van de knvb. allemaal tering gezeik. oké in sommige gevallen is het nodig maar als ze een beetje goed kijken plukken ze er zo de rotte appels ertussen uit.
ik was zondag in de aRENa en ik vond het qua spreekkoren nog wel meevallen eigelijk. veel minder dan de vorige jaren en ik vind dat we juist beloond zouden moeten worden:P
craven
 craven - woensdag 18 februari 2009 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 - 12:35 schreef agneovo het volgende:

[..]

en wij niet hier dan?????
wezenlijk verschil, discussie of uitvoerende macht. er zijn geen noemswaardige dingen gebeurd. Kom op wat verwachten ze dan een tennispubliek. Dit altijd zo geweest. dat heet rivaliteit.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 18 februari 2009 - 15:38   quote  deeplink  
Ze komen er vanzelf achter. Gaat die vijf jaar door dan kan je er op wachten dat de boefjes de avond van te voren even afspreken. Ze moeten die graf lijers die in bijna alle grote steden de buurten terroriseren is hard aanpakken inplaats van ons te blijven pesten. Heb je namelijk veel meer last van. Mijn oma durft na zessen (zomer of winter) niet meer naar buiten. En die heeft niet de keuze gehad om er tussin te gaan zitten. Dus waar hebben we het over.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 februari 2009 door Feyenoord till i die --
agneovo
 agneovo - woensdag 18 februari 2009 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 - 15:28 schreef craven het volgende:

[..]

wezenlijk verschil, discussie of uitvoerende macht. er zijn geen noemswaardige dingen gebeurd. Kom op wat verwachten ze dan een tennispubliek. Dit altijd zo geweest. dat heet rivaliteit.

ja dat begrijp ik ook maar dit is allemaal achteraf gezwam..ik bedoel nu gaat iedereen klagen dat 5 jaar te lang is terwijl ze weten dat het ging gebeuren..ipv te klagen hadden ze beter geen "kwetsende spreekkoren" kunnen doen..ik ben het er ook niet mee eens hoor laat dat duidelijk zijn maar je kan niet zeggen dat we niet gewaarschuwd waren
craven
 craven - woensdag 18 februari 2009 - 16:11   quote  deeplink  
Mee eens, maar ik vond de kwetsende spreekkoren erg mee vallen. Laten ze de raddraaiers die munten/aanstekers gooide naar biseswar.
agneovo
 agneovo - woensdag 18 februari 2009 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 - 16:11 schreef craven het volgende:
Mee eens, maar ik vond de kwetsende spreekkoren erg mee vallen. Laten ze de raddraaiers die munten/aanstekers gooide naar biseswar.
daar ben ik het dus ook mee eens..
grom48
 grom48 - woensdag 18 februari 2009 - 16:39   quote  deeplink  
vrijheid van meningsuiting, dus ook in een voetbalstadion....
Marciano
 Marciano - woensdag 18 februari 2009 - 16:39   quote  deeplink  
Het is al gauw erig in de arena want bij het word pannekoek krijg je een stadionverbod!XD
R()b
 R()b - woensdag 18 februari 2009 - 18:11   quote  deeplink  
Ja sommige mensen leren niet.
En moeten als kindjes behandeld worden!
Fr-1908
 Fr-1908 - woensdag 18 februari 2009 - 18:34   quote  deeplink  
terechte actie, we zijn er voor gewaarschuwd en al hou je je er niet aan dan word het toegepast. Het is erg jammer maar belofte maakt schuld!!!
Marciano
 Marciano - woensdag 18 februari 2009 - 18:42   quote  deeplink  
kom op nou jongens dit is 020 - Feyenoord wat verwacht je dan dat iedereen rustig zonder wat te zeggen naar het stadion gaat en rustig gaat zitten lekker een potje voetbal gaan kijken en weer naar huis! Dan kan je het beter voor altijd gaan verbieden inplaats van 5 jaar!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 18 februari 2009 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 - 18:11 schreef R()b het volgende:
Ja sommige mensen leren niet.
En moeten als kindjes behandeld worden!
Wel eens in de Kuip gezet bij Feyenoord-Ajax??????? Zo ja, vind je het dan niet erg om bij zeker 20000 kindjes te zitten. Zijn er toch zeker zoveel die leuzen, scheldwoorden, spreekkoren gebruiken. Denk zelfs nog wel meer. (zeker tijdens die wedstrijd)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 18 februari 2009 - 19:46   quote  deeplink  
Ook weer zoiets. Burgemeesters maken het pas morgen officieel bekent want zijn bang voor boze supporters. Wat is hun definitie van supporters???? Horde seriemoordenaars, divisie commando's, aliens van Mars met hele grote tanden???? Kunnen zich nu dan beter druk gaan maken voor de avond voor de wedstrijd, of wanneer we naar Volendam moeten. Snap dit echt niet. 1. word gestraft als moordenaar! 2. Nu hebben de boefjes alleen maar meer redenen om buiten de wedstrijden om af te spreken. heb je tenminste niets meer in de hand. Spreek ik dit allemaal goed? Nee, maar het gebeurt waarschijnlijk wel. De lol is er wel een stuk uit met de wedstrijden nu. De lol uit het hele voetbal gaat eruit. Commerciele kutzooi en een hypocriete regering!!!!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 18 februari 2009 - 22:25   quote  deeplink  
Je zou eens kunnen uitzoeken of ze dat juridisch hard kunnen maken. Als iederéén die er was een zaak aanspant, dat ie niet gezongen heeft en dus onterecht bestraft wordt. Kan een boeiende zaak worden.
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 18 februari 2009 - 22:29   quote  deeplink  
t komt die burgemeesters el goed uit , scheelt ze een hoop extra kosten , dat zal er mee te maken hebben , die Aboutaleb kan zich beter richtten op de criminaliteit in Rotterdam , dit is wel heel makkelijk om beetje de goedheiligman te spelen!
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 18 februari 2009 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 - 22:25 schreef hotjumper het volgende:
Je zou eens kunnen uitzoeken of ze dat juridisch hard kunnen maken. Als iederéén die er was een zaak aanspant, dat ie niet gezongen heeft en dus onterecht bestraft wordt. Kan een boeiende zaak worden.
burgemeester kan dit zonder redenen doen , ik noem t zielig en machtsmisbruik.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 18 februari 2009 - 22:37   quote  deeplink  
Dan maar met zoveel mogelijk mensen verzamelen bij de kuip om daar te kijken, hebben ze extra politie inzet in 2 steden nodig.
Kuyt topper
 Kuyt topper - woensdag 18 februari 2009 - 22:42   quote  deeplink  
Het zijn niet alleen de spreekkoren. Elk jaar worden er weer tientallen "zieke" mensen opgepakt. Zij verpesten het allemaal voor de rest, die wel alleen voor de voetbal komen. Dit is de kern van het probleem. Het verbieden van uitpubliek is een consequentie van het gedrag van deze "supporters".
Marciano
 Marciano - woensdag 18 februari 2009 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 - 22:42 schreef Kuyt topper het volgende:
Het zijn niet alleen de spreekkoren. Elk jaar worden er weer tientallen "zieke" mensen opgepakt. Zij verpesten het allemaal voor de rest, die wel alleen voor de voetbal komen. Dit is de kern van het probleem. Het verbieden van uitpubliek is een consequentie van het gedrag van deze "supporters".
Iedereen die uit mee gaat doet mee aan spreekkoren!
Dick
 Dick - woensdag 18 februari 2009 - 22:56   quote  deeplink  
5 jaar geen suporters meer naar Ajax.
Na 2 jaar wordt het weer bekeken.
LOBBES
 LOBBES - woensdag 18 februari 2009 - 23:04   quote  deeplink  
Tja dat krijg je met een burgemeester die niet weet wat hij wil.
De ene week een sparta sjaal en de andere week een feyenoord sjaal???????????
En zijn grote vriend woont in een 020 stad !!!!!!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 18 februari 2009 - 23:04   quote  deeplink  
Komt nooit meer goed,hiermee wordt de ellende ALLA Engeland buiten de stadions harder en zwaarder doorgezet.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 19 februari 2009 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 - 22:42 schreef Kuyt topper het volgende:
Het zijn niet alleen de spreekkoren. Elk jaar worden er weer tientallen "zieke" mensen opgepakt. Zij verpesten het allemaal voor de rest, die wel alleen voor de voetbal komen. Dit is de kern van het probleem. Het verbieden van uitpubliek is een consequentie van het gedrag van deze "supporters".
ik had het gelezen ja!!! Weer dertig zieke geesten opgepakt. Waren geestelijk niet helemaal goed. Hadden een Ajaxsyndroom ofzo iets!! hahahahahaha!!! De burgemeesters raken de controle zo alleen maar kwijt. Gaan ze mekaar tenminste buiten de wedstrijden om op zoeken. Leuk als je met je gezinnetje op de zwarte markt in Beverwijk loopt ofzo. Of met je vriendin of vrouw gezellig een avondje gaat stappen. Ze bereiken hier niets mee. Als er in die vijf jaar niets gebeurt, is iedereen tenminste extra opgeladen als er wel weer supporters mee mogen. Is echt niet over na gedacht.
F.L.E
 F.L.E - donderdag 19 februari 2009 - 08:38   quote  deeplink  
He he eindelijk verlost van die vreselijke combi regeling. Vrij vervoer voor beide clubs, of wat dachten die 2 Pvda rukkers dat we nu thuisbleven?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 februari 2009 door F.L.E --
WilleM1000
 WilleM1000 - donderdag 19 februari 2009 - 09:21   quote  deeplink  
Het wordt een keer tijd dat deze zogenaamde supporters leren dat je met bepaalde spreekkoren mensen heel erg kan kwetsen.Ik ben zelf feyenoord supporter maar heb ook joodse familie, weet je hoeveel pijn dat doet als je die dingen hoort en wat je elke keer weer moet uitleggen.Dus denk een keer na voordat je wat roept.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 19 februari 2009 - 09:33   quote  deeplink  
De joden hebben niks met Joden te maken....
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 19 februari 2009 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 - 09:21 schreef WilleM1000 het volgende:
Het wordt een keer tijd dat deze zogenaamde supporters leren dat je met bepaalde spreekkoren mensen heel erg kan kwetsen.Ik ben zelf feyenoord supporter maar heb ook joodse familie, weet je hoeveel pijn dat doet als je die dingen hoort en wat je elke keer weer moet uitleggen.Dus denk een keer na voordat je wat roept.
Zoals hotjumper al schreef heeft dat niets met elkaar te maken. Maar als jij dat wel vind, moeten die joden zich ook eens bedenken hoeveel onschuldige families er in Palestina steeds aan gaan. Sorry hoor maar dit schiet een beetje in het verkeerde keelgat. Moeten ze bij 020 zijn en daar vertellen dat ze zich geen joden meer mogen noemen. Daar ligt namelijk de kern van het probleem.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 februari 2009 door Feyenoord till i die --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 februari 2009 - 11:19   quote  deeplink  
De supportersvereniging Feyenoord is verontwaardigd over publieksverbod bij uitwedstrijden van de club tegen Ajax. Volgens Joop Verschure vielen de kwetsende spreekkoren rond de recente klassieker 100 procent mee.
___

Het is maar wat je mee vallen noemt.
Wat we nu mee vinden vallen, sprak men 15 jaar geleden schande van.

En zo glijden we langzaam steeds meer af.

Ik wil uiteraard niet de moraalridder uithangen. Maar ik vind dit signaal wel een keer goed, men voegt de daad bij het woord. Goede aktie. Al is 5 jaar wel lang, gelukkig zit er na 2 jaar een evaluatie periode.
kale co
 kale co - donderdag 19 februari 2009 - 11:30   quote  deeplink  
willem 1000 jij weet toch wel beter het heeft niks te maken met joden als bevolkingsgroep
remco1978
 remco1978 - donderdag 19 februari 2009 - 17:39   quote  deeplink  
Kan iemand mij dan eens vertellen wat er allemaal gezongen zou zijn dan. Er zijn overal reactie's hierop maar nergens lees je wat er gezongen zou zijn.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 19 februari 2009 - 18:29   quote  deeplink  
iets over een palestijnse politieke beweging, de aanhangers van, een niet nader te noemen, voetbalclubje en een fossiele brandstof
Morpheus79
 Morpheus79 - donderdag 19 februari 2009 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 - 13:09 schreef kale co het volgende:
gaat nog steeds om 5 jaar !!!!!!!! als je iemand doodschiet krijg je 2 jaar!als er zogenaamde protesten zijn van marokanen gebeurt er niets!
Jaren is er al bij voetbal een soort strijd hun de joden en wij de kakerlakken dus moet er dan gelijk 5 jaar geen mens meer naar het voetbal

ik heb een betere rellende marokaanse jongeren gelijk terug naar marokko dan zal het wel rustig worden in rotterdam aboutaleb!
Je vergelijkt 2 jaar in de gevangenis zitten met 5 jaar een wedstrijd niet bij mogen wonen. Daarnaast is de celstraf voor moord 10 jaar en geen 2 jaar zoals jij beweert. Ook bij goed gedrag zit je minimaal 8 jaar. Daarnaast ben je racistisch, je kunt beter spreken over rellende jongeren in plaats van rellende marokkaanse jongeren. Ook stikken je posts van de spelfouten, simpele mensen zoals jij zorgen voor een stadionverbod van vijf jaar. Om vervolgens ook nog eens je verontwaardiging uit te spreken over deze sanctie terwijl deze vooraf duidelijk is aangekondigd. Het is werkelijk onvoorstelbaar. Je blijft maar onrust stoken, begin nu eens met je te gedragen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 februari 2009 door Morpheus79 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Komende 5 jaar niet naar 020 belachelijk!!!!









0.0080828