BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Komende 5 jaar niet naar 020 belachelijk!!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
WilleM1000
 WilleM1000 - donderdag 19 februari 2009 - 18:54   quote  deeplink  
Het heeft ook niets met joden te maken, maar probeer dat eens uit te leggen aan joodse mensen.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 19 februari 2009 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 - 18:37 schreef Morpheus79 het volgende:

[..]

Je vergelijkt 2 jaar in de gevangenis zitten met 5 jaar een wedstrijd niet bij mogen wonen. Daarnaast is de celstraf voor moord 10 jaar en geen 2 jaar zoals jij beweert. Ook bij goed gedrag zit je minimaal 8 jaar. Daarnaast ben je rascistisch, je kunt beter spreken over rellende jongeren in plaats van rellende marokkaanse jongeren. Ook stikken je posts van de spelfouten, simpele mensen zoals jij zorgen voor een stadionverbod van vijf jaar. Om vervolgens ook nog eens je verontwaardiging uit te spreken over deze sanctie terwijl deze vooraf duidelijk is aangekondigd. Het is werkelijk onvoorstelbaar. Je blijft maar onrust stoken, begin nu eens met je te gedragen.
gelukkig hebben we jou voor de nodige nuance, is natuurlijk vrij normaal dat 1600 man (tel dus niet eens de mensen mee die dit jaar niet bij de klassieker aanwezig waren maar toch wel eens heen wilde) voor het gedrag van een 100-tal worden gestraft, hoe licht jij deze straf ook mag vinden.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 19 februari 2009 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 - 18:37 schreef Morpheus79 het volgende:

dubbele post, sorry

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 februari 2009 door hotjumper --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 19 februari 2009 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 - 18:54 schreef WilleM1000 het volgende:
Het heeft ook niets met joden te maken, maar probeer dat eens uit te leggen aan joodse mensen.
misschien moeten ze dat eens aan die gasten van 410 vragen, waarom zij dachten dat dit wel een koele naam was.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 19 februari 2009 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 - 18:37 schreef Morpheus79 het volgende:

[..]

Je vergelijkt 2 jaar in de gevangenis zitten met 5 jaar een wedstrijd niet bij mogen wonen. Daarnaast is de celstraf voor moord 10 jaar en geen 2 jaar zoals jij beweert. Ook bij goed gedrag zit je minimaal 8 jaar. Daarnaast ben je rascistisch, je kunt beter spreken over rellende jongeren in plaats van rellende marokkaanse jongeren. Ook stikken je posts van de spelfouten, simpele mensen zoals jij zorgen voor een stadionverbod van vijf jaar. Om vervolgens ook nog eens je verontwaardiging uit te spreken over deze sanctie terwijl deze vooraf duidelijk is aangekondigd. Het is werkelijk onvoorstelbaar. Je blijft maar onrust stoken, begin nu eens met je te gedragen.
Fout. Ken persoonlijk iemand die globaal tien jaar geleden veroordeeld is voor moord en 5 jaar kreeg. Daar heeft hij er overigens maar 3 van hoeven zitten. En is er iemand racistisch als je het over MAROKAANSE rellende jongeren hebt?? Heb je het nieuws wel eens bekeken de afgelopen twee jaar???? Volgens mij ben jij hier de simpele. Mensen zoals jij zorgen ervoor dat Feyenoord straks een korfbalclub word.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 februari 2009 door Feyenoord till i die --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 19 februari 2009 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 - 19:55 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Fout. Ken persoonlijk iemand die globaal tien jaar geleden veroordeeld is voor moord en 5 jaar kreeg. Daar heeft hij er overigens maar 3 van hoeven zitten. En is er iemand racistisch als je het over MAROKAANSE rellende jongeren hebt?? Heb je het nieuws wel eens bekeken de afgelopen twee jaar???? Volgens mij ben jij hier de simpele. Mensen zoals jij zorgen ervoor dat Feyenoord straks een korfbalclub word.
bij korfbal ruleert ons eibernest! dat wordt mij te heftig
Morpheus79
 Morpheus79 - donderdag 19 februari 2009 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 - 19:55 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Fout. Ken persoonlijk iemand die globaal tien jaar geleden veroordeeld is voor moord en 5 jaar kreeg. Daar heeft hij er overigens maar 3 van hoeven zitten. En is er iemand racistisch als je het over MAROKAANSE rellende jongeren hebt?? Heb je het nieuws wel eens bekeken de afgelopen twee jaar???? Volgens mij ben jij hier de simpele. Mensen zoals jij zorgen ervoor dat Feyenoord straks een korfbalclub word.
Marokaans moet zijn Marokkaans (dubbel k), over simpel gesproken. Ik denk overigens niet dat uitsluitend Marokkaanse jongeren aan het rellen waren. Om precies deze reden is het mijns inziens een racistische opmerking. Als je het woord racisme in de Van Dale opzoekt staat er onder andere: "discriminatie op grond van iemands ras". Hier wordt niet gesproken over Nederlandse jongeren die rellen of Turkse jongeren die rellen maar uitsluitend over Marokkaanse jongeren die rellen. Met andere woorden het is een racistische opmerking. Maar ik verwacht niet van je dat je begrijpt wat ik probeer duidelijk te maken. Ik zie de meerwaarde van spreekkoren niet in. Ik ga naar een voetbalwedstrijd om voetbal te kijken niet om mijn frustraties op een achterlijke manier kenbaar te maken. Als er voor een wedstrijd duidelijk wordt vermeld dat bij kwetsende spreekkoren wordt ingegrepen en er zijn vervolgens een paar honderd "supporters" (waarvan de voorouders een paar honderd jaar geleden een rem hebben gezet op de evolutie) toch op het briljante plan komen om van alles en nog wat te roepen dan weet je wat de consequenties zijn. Ga dan niet lopen zeiken over Aboutaleb of Cohen maar over die geestelijk gehandicapten die het nodig vinden kwetsende spreekkoren uit te kramen. Ga jij de komende wedstrijden maar weer lekker scheidsrechters, en supporters van de tegenstanders van alles toewensen. Als je je daar goed bij voelt moet je het vooral niet laten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 februari 2009 door Morpheus79 --
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 19 februari 2009 - 21:25   quote  deeplink  
Meer dan terecht deze maatregel , moet men voor alle wedstrijden invoeren!!
Gewoon belachelijk wat er allemaal wordt geroepen en wat er allemaal op het veld wordt gegooid. Alleen wordt hier helaas de echte voetballiefhebber weer de dupe van.

Helaas is het WEER een kleine groep klootzakken die het voor de rest verpest. En helaas als deze kleine groep begint dan volgt er nog altijd een grote groep meelopers.
Morpheus79
 Morpheus79 - donderdag 19 februari 2009 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 - 21:25 schreef antoniorijen het volgende:
Meer dan terecht deze maatregel , moet men voor alle wedstrijden invoeren!!
Gewoon belachelijk wat er allemaal wordt geroepen en wat er allemaal op het veld wordt gegooid. Alleen wordt hier helaas de echte voetballiefhebber weer de dupe van.

Helaas is het WEER een kleine groep klootzakken die het voor de rest verpest. En helaas als deze kleine groep begint dan volgt er nog altijd een grote groep meelopers.
Ik sluit me volledig aan bij je woorden!
Candy
 Candy - donderdag 19 februari 2009 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 - 19:15 schreef hotjumper het volgende:

[..]

gelukkig hebben we jou voor de nodige nuance, is natuurlijk vrij normaal dat 1600 man (tel dus niet eens de mensen mee die dit jaar niet bij de klassieker aanwezig waren maar toch wel eens heen wilde) voor het gedrag van een 100-tal worden gestraft, hoe licht jij deze straf ook mag vinden.
't is nou eenmaal zo dat in Nederland niets doen als door anderen de regels overtreden worden ook strafbaar is of in ieder geval afgestraft wordt.

Ik snap niet dat veel mensen zo verontwaardigd doen. Ik vind de straf van 5 jaar ook een beetje overdreven, maar de boel was gewaarschuwd en wie zich brandt moet op de blaren zitten. Ons publiek heeft zich herhaaldelijk bij de klassiekers (uit en thuis) en bij Europese wedstrijden schandalig misdragen en nu worden we niet alleen op Europees gebied, maar ook in Nederland gestraft. Wat dachten we dan? Dat het maar eeuwig zo door kon gaan?

Ik dank de kleine groep hartelijk die het voor mij als trouwe supporter grondig heeft verpest, maar ik kan mijzelf tenminste in de spiegel aankijken.
Els
 Els - donderdag 19 februari 2009 - 21:43   quote  deeplink  
Voor iedereen die de opgelegde straf zo terecht vindt:
Ja, er is van tevoren gewaarschuwd, en ja, er zijn spreekkoren geweest die je als kwetsend kunt kwalificeren (Hamas, Hamas, en Heb je ook zo'n hekel aan die club uit Amsterdam) In die zin kun je dus stellen dat het te verwachten, en terecht was, de consequenties die zijn aangekondigd, zijn nu in werking gesteld. Dan mag je je natuurlijk nog steeds afvragen of de aangekondigde sanctie terecht was. Ik ben afgelopen zondag geweest, en heb niet meegedaan aan welk kwetsend spreekkoor dan ook. Toch mag ik volgend jaar niet naar de Arena. Nergens in de rechtspraak kun je gestraft worden voor een overtreding die je niet begaan hebt, maar de uitzondering is voetbal. Hier geldt collectieve schuld, en niemand kan mij uitleggen waarom dat rechtvaardig is.
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 19 februari 2009 - 21:56   quote  deeplink  
Ja Els ik zou ook graag weer naar de Arena gaan om Feyenoord aan te moedigen maar helaas hebben die kleine groep klootzakken het voor ons verpest....... Alleen ben ik dit sezoen niet mee geweest naar de arena maar volgend seizoen had ik graag weer gegaan. Nu maar zien hoe ik aan kaartjes ga komenom Mario Been en zijn spelers aan te moedigen
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 20 februari 2009 - 01:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 - 18:37 schreef Morpheus79 het volgende:

[..]

Je vergelijkt 2 jaar in de gevangenis zitten met 5 jaar een wedstrijd niet bij mogen wonen. Daarnaast is de celstraf voor moord 10 jaar en geen 2 jaar zoals jij beweert. Ook bij goed gedrag zit je minimaal 8 jaar. Daarnaast ben je racistisch, je kunt beter spreken over rellende jongeren in plaats van rellende marokkaanse jongeren. Ook stikken je posts van de spelfouten, simpele mensen zoals jij zorgen voor een stadionverbod van vijf jaar. Om vervolgens ook nog eens je verontwaardiging uit te spreken over deze sanctie terwijl deze vooraf duidelijk is aangekondigd. Het is werkelijk onvoorstelbaar. Je blijft maar onrust stoken, begin nu eens met je te gedragen.
Hij is misschien racistisch maar jij bent stigmatiserend. Door te stellen dat alleen "simpele" mensen voor dit stadion verbod gezorgd hebben. Er zijn ook genoeg hoog opgeleide en in hun dagelijks leven gerespecteerde medeburgers die bij een uit of thuiswedstrijd van hun voetbalclub zich in hun emotie's laten gaan.
En of deze sanctie nu wel of niet van tevoren is aangekondigd doet niet ter zake.
De uitgesproken straf hoort evenredig te zijn aan het gepleegde misdrijf. Ook hoort rechtsongelijkheid tussen diverse groepen niet te bestaan. Hij heeft allerzins gelijk om de vergelijking te trekken tussen de zich misdragende jongeren en de strafmaat die hen opgelegd word en de strafmaat die volgt op het gedrag van de Feyenoord suporters.
Het is voor mij in ieder geval zo duidelijk als wat, de nieuwe burgemeester van Rotterdam wil even aan iedereen laten zien dat hij wel degene met "ballen" is.
In ieder stadion in Nederland waar onze "godenzonen" zich vertonen worden er racistische en beledigende liederen gezingen. Enigzins raar dat er alleen bij Feyenoord-Ajax een issue van gemaakt word.
Ook de rellen tussen bv Utrecht en Ajax zijn genoegzaam bekend. Maar in plaats van deze wedstrijden met een suporters verbod te belasten , worden beide suporters groepen gratis toegelaten tot onderlinge wedstrijden.
In juridische taal heet zoiets rechts ongelijkheid.
Maar jij als exponent van de niet simpele mensen kan mij dit verschijnsel natuurlijk haarfijn uitleggen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 februari 2009 door F.L.E --
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 20 februari 2009 - 01:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 - 21:25 schreef antoniorijen het volgende:
Meer dan terecht deze maatregel , moet men voor alle wedstrijden invoeren!!
Gewoon belachelijk wat er allemaal wordt geroepen en wat er allemaal op het veld wordt gegooid. Alleen wordt hier helaas de echte voetballiefhebber weer de dupe van.

Helaas is het WEER een kleine groep klootzakken die het voor de rest verpest. En helaas als deze kleine groep begint dan volgt er nog altijd een grote groep meelopers.
Vind ik ook bij het eerste de beste wie niet springt is een jood in de kuip gelijk 5 jaar lang geen thuis publiek meer toelaten.
Kun je gelijk thuis vanachter je tv kijken , heb je ook geen last van je medesuporters die zich niet aan jou levensstandaard willen houden.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 februari 2009 - 08:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 - 01:17 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Hij is misschien racistisch maar jij bent stigmatiserend. Door te stellen dat alleen "simpele" mensen voor dit stadion verbod gezorgd hebben. Er zijn ook genoeg hoog opgeleide en in hun dagelijks leven gerespecteerde medeburgers die bij een uit of thuiswedstrijd van hun voetbalclub zich in hun emotie's laten gaan.
En of deze sanctie nu wel of niet van tevoren is aangekondigd doet niet ter zake.
De uitgesproken straf hoort evenredig te zijn aan het gepleegde misdrijf. Ook hoort rechtsongelijkheid tussen diverse groepen niet te bestaan. Hij heeft allerzins gelijk om de vergelijking te trekken tussen de zich misdragende jongeren en de strafmaat die hen opgelegd word en de strafmaat die volgt op het gedrag van de Feyenoord suporters.
Het is voor mij in ieder geval zo duidelijk als wat, de nieuwe burgemeester van Rotterdam wil even aan iedereen laten zien dat hij wel degene met "ballen" is.
In ieder stadion in Nederland waar onze "godenzonen" zich vertonen worden er racistische en beledigende liederen gezingen. Enigzins raar dat er alleen bij Feyenoord-Ajax een issue van gemaakt word.
Ook de rellen tussen bv Utrecht en Ajax zijn genoegzaam bekend. Maar in plaats van deze wedstrijden met een suporters verbod te belasten , worden beide suporters groepen gratis toegelaten tot onderlinge wedstrijden.
In juridische taal heet zoiets rechts ongelijkheid.
Maar jij als exponent van de niet simpele mensen kan mij dit verschijnsel natuurlijk haarfijn uitleggen.
Precies!!! Zijn zijn zelfs HOOLIGANS die bankdirecteur zijn. Voetbal word een groot saai zooitje zo. Mensen snappen niets van rivaliteit. @Morpheus. Is het je ook opgevallen dat het grootste gedeelte van het stadion stond te schreeuwen met Feyenoord-Groningen. Ook in thuiswedstrijden dezelfde maatregel misschien???? Kunnen we straks lekker met zijn allen sport 1 kijken. Is dan niet de schuld van de simpele mensen maar juist door mensen zoals jij die alleen maar over de negatieve sfeer zitten te zeiken.
Morpheus
 Morpheus - vrijdag 20 februari 2009 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 - 01:17 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Hij is misschien racistisch maar jij bent stigmatiserend. Door te stellen dat alleen "simpele" mensen voor dit stadion verbod gezorgd hebben. Er zijn ook genoeg hoog opgeleide en in hun dagelijks leven gerespecteerde medeburgers die bij een uit of thuiswedstrijd van hun voetbalclub zich in hun emotie's laten gaan.
En of deze sanctie nu wel of niet van tevoren is aangekondigd doet niet ter zake.
De uitgesproken straf hoort evenredig te zijn aan het gepleegde misdrijf. Ook hoort rechtsongelijkheid tussen diverse groepen niet te bestaan. Hij heeft allerzins gelijk om de vergelijking te trekken tussen de zich misdragende jongeren en de strafmaat die hen opgelegd word en de strafmaat die volgt op het gedrag van de Feyenoord suporters.
Het is voor mij in ieder geval zo duidelijk als wat, de nieuwe burgemeester van Rotterdam wil even aan iedereen laten zien dat hij wel degene met "ballen" is.
In ieder stadion in Nederland waar onze "godenzonen" zich vertonen worden er racistische en beledigende liederen gezingen. Enigzins raar dat er alleen bij Feyenoord-Ajax een issue van gemaakt word.
Ook de rellen tussen bv Utrecht en Ajax zijn genoegzaam bekend. Maar in plaats van deze wedstrijden met een suporters verbod te belasten , worden beide suporters groepen gratis toegelaten tot onderlinge wedstrijden.
In juridische taal heet zoiets rechts ongelijkheid.
Maar jij als exponent van de niet simpele mensen kan mij dit verschijnsel natuurlijk haarfijn uitleggen.
Probeer nu eens objectief waar te nemen in plaats van te interpreteren. Als ik het over "simpele" mensen heb dan heb ik het niet per definitie over opleidingsniveau, dat zijn jouw woorden. Daarnaast heb ik ook nooit gezegd dat ik het eens ben met de sanctie. Wat ik zeg is dat je de fout niet moet zoeken bij Aboutaleb en/of Cohen maar bij een aantal hersenlozen die zich keer op keer niet kunnen gedragen. Ook ik ben de dupe van dergelijke simpele zielen. In alle andere sporten kunnen mensen zich normaal gedragen, kun jij me misschien uitleggen wat het wangedrag van die "kleine" groep rechtvaardigt? Waar ligt de grens? Emotie rechtvaardigt blijkbaar spreekkoren over Hamas etc. Ik durf te wedden dat 90% van de mensen die dergelijke zaken uikraamt niet eens een idee heeft wat Hamas is. Dat een grote groep mensen wordt gestraft voor het wangedrag van een kleine groep achtergeblevenen vind ik ook jammer.
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 20 februari 2009 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 - 10:09 schreef Morpheus het volgende:

[..]

Probeer nu eens objectief waar te nemen in plaats van te interpreteren. Als ik het over "simpele" mensen heb dan heb ik het niet per definitie over opleidingsniveau, dat zijn jouw woorden. Daarnaast heb ik ook nooit gezegd dat ik het eens ben met de sanctie. Wat ik zeg is dat je de fout niet moet zoeken bij Aboutaleb en/of Cohen maar bij een aantal hersenlozen die zich keer op keer niet kunnen gedragen. Ook ik ben de dupe van dergelijke simpele zielen. In alle andere sporten kunnen mensen zich normaal gedragen, kun jij me misschien uitleggen wat het wangedrag van die "kleine" groep rechtvaardigt? Waar ligt de grens? Emotie rechtvaardigt blijkbaar spreekkoren over Hamas etc. Ik durf te wedden dat 90% van de mensen die dergelijke zaken uikraamt niet eens een idee heeft wat Hamas is. Dat een grote groep mensen wordt gestraft voor het wangedrag van een kleine groep achtergeblevenen vind ik ook jammer.
Het probleem ligt in het feit wat jij wangedrag vind. Ik persoonlijk vind het geen probleem dat er spreekkoren zijn. Zelfs al gaan die over Hamas, die overigens een democratisch door het Palesteinse volk gekozen regering vertegenwoordigen ,en over joden.
Het grote taboe is toch wat het allemaal zielig en erg is wat er pakweg 70 jaar geleden gebeurd is.
Selectieve verontwaardiging, diezelfde "zielige' joden moorden nu een complete burgerbevolking uit.
En wat wij als christen in de naam van het geloof 1100 jaar geleden deden moet ook kunnen . Het is tenslotte toch al zo lang geleden.
En over het feit dat jij je verheven voelt boven andere suporters die de Nederlandse taal misschien niet zo goed beheersen.
Maar jij bent ongetwijfeld ook voorstander van een burgemeester met een dubbele nationaliteit, hebt een hekel aan Geert Wilders en vind iedereen die jou gedachtengoed niet steunt simpel.
En om dan over de voorouders van medesuporters uitspraken te doen in de trand van" daar is de evolutie stil blijven staan" gaat alle perken te buiten. Misschien zijn deze mensen wel gestorven in een oorlog om jouw vrijheid van meningsuiting veilig te stellen.
Overigens blijkt dezer dagen dat de mensen die niet onder de catagorie simpel vallen de grootste boeven en graaiers te zijn die de wereld economie aan de rand van de afgrond hebben gebracht.
Nou geef mij dan maar een paar "volksjongens" die met hart en ziel achter hun club staan en niet die moraalridder Balkenende en zijn fatsoens en betuttelings politiek achterna hobbelen.
Morpheus
 Morpheus - vrijdag 20 februari 2009 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 - 11:06 schreef hotjumper het volgende:

[..]

nee,om je respectloze classificatie van je medesuporters
Ik heb helemaal geen zin in gezeur met mijn medesupporters. Maar de medesupporters die ik classificeer hebben er naar mijn mening voor gezorgd dat ik 5 jaar lang de klassieker niet meer kan bijwonen.
TERRORSNATZER
 TERRORSNATZER - vrijdag 20 februari 2009 - 21:58   quote  deeplink  
ben het wel met kale co eens hij is niet racistisch hij zegt gewoon de waarheid!!
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 20 februari 2009 - 22:38   quote  deeplink  
Resume , en Morpheus ik zal het nu in begrijpbaar nederlands proberen te schrijven, het is al triest genoeg dat we als Feyenoord suporters niet 1 front kunnen vormen tegen belachelijke overheids beslissingen, beleid binnen de club en wat niet meer.
Echt zielig dat we elkaar afrekenen op taalgebruik, schrijffouten en politieke opvattingen.
We zouden er juist trots op moeten zijn dat het Legioen bestaat uit alle lagen van onze bevolking, iets wat ze in den Haag al 70 jaar proberen.
Sorry, ik maak weeer een politiek statement

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 februari 2009 door F.L.E --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 20 februari 2009 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 - 22:38 schreef F.L.E het volgende:
Resume , en Morpheus ik zal het nu in begrijpbaar nederlands proberen te schrijven, het is al triest genoeg dat we als Feyenoord suporters niet 1 front kunnen vormen tegen belachelijke overheids beslissingen, beleid binnen de club en wat niet meer.
Echt zielig dat we elkaar afrekenen op taalgebruik, schrijffouten en politieke opvattingen.
We zouden er juist trots op moeten zijn dat het Legioen bestaat uit alle lagen van onze bevolking, iets wat ze in den Haag al 70 jaar proberen.
Sorry, ik maak weeer een politiek statement
Als je het gelijk aan je zijde heb,maak het geen reet uit...
Els
 Els - vrijdag 20 februari 2009 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 - 21:30 schreef Candy het volgende:

[..]

't is nou eenmaal zo dat in Nederland niets doen als door anderen de regels overtreden worden ook strafbaar is of in ieder geval afgestraft wordt.

Ik snap niet dat veel mensen zo verontwaardigd doen. Ik vind de straf van 5 jaar ook een beetje overdreven, maar de boel was gewaarschuwd en wie zich brandt moet op de blaren zitten. Ons publiek heeft zich herhaaldelijk bij de klassiekers (uit en thuis) en bij Europese wedstrijden schandalig misdragen en nu worden we niet alleen op Europees gebied, maar ook in Nederland gestraft. Wat dachten we dan? Dat het maar eeuwig zo door kon gaan?

Ik dank de kleine groep hartelijk die het voor mij als trouwe supporter grondig heeft verpest, maar ik kan mijzelf tenminste in de spiegel aankijken.
Niets doen is strafbaar????? Dat moet je in Pernis eens navragen! Dus waarom vind jij het bij ons wel zo terecht?
Morpheus79
 Morpheus79 - vrijdag 20 februari 2009 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 - 22:38 schreef F.L.E het volgende:
Resume , en Morpheus ik zal het nu in begrijpbaar nederlands proberen te schrijven, het is al triest genoeg dat we als Feyenoord suporters niet 1 front kunnen vormen tegen belachelijke overheids beslissingen, beleid binnen de club en wat niet meer.
Echt zielig dat we elkaar afrekenen op taalgebruik, schrijffouten en politieke opvattingen.
We zouden er juist trots op moeten zijn dat het Legioen bestaat uit alle lagen van onze bevolking, iets wat ze in den Haag al 70 jaar proberen.
Sorry, ik maak weeer een politiek statement
Ik ben het volledig met je eens dat we één front moeten vormen. Aangezien de clue van je verhaal gewoon heel sterk is zal ik je ook maar niet afrekenen op de taalfouten ;-)
Rene-vakkieRR
 Rene-vakkieRR - zondag 22 februari 2009 - 03:31   quote  deeplink  
Als we de kutspelers die we nu hebben niet snel allemaal de Maas in flikkeren dan spelen we de komende 5 jaar uberhaupt niet tegen 020, maar spelen we om het periodekampioenschap van de Jupiler League... :(

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Komende 5 jaar niet naar 020 belachelijk!!!!









0.0083498