BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fanatisme mag niet alleen z.g.n. wicky supporters

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
kale co
 kale co - woensdag 18 februari 2009 - 13:14   quote  deeplink  
Je mag niet te fanatiek zijn want anders krijg je stadion verbod! feyenoord heeft liever zgn wicky drinkers met een broodtrommeltje in een busje mee naar het voetbal.klapvee!

Feyenoord stond bekent om geweldige sfeer en steun met gezang vuurwerk en ja soms een uitspatting Waar zijn we gebleven
Kadaver
 Kadaver - woensdag 18 februari 2009 - 13:34   quote  deeplink  
http://forum.headliner.nl/topic-11154/
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 18 februari 2009 - 15:34   quote  deeplink  
Is toch al langer bekent. Ze willen alleen de burgerlul (liefst met goede baan want kunnen ze de seizoenskaarten no0g meer opschroeven) met zijn zoon nog in de Kuip. Els vond de sfeer de laatste tijd niet zo goed in de kuip. Snap ik, want als je kut zegt en het staat op camera krijg je direct een jaar stadionverbod. Zijn ze waarschijnlijk vergeten dat die zogenaamde asocialen over het algemeen het hardst zingen van allemaal. Maar ja krijgen er steeds meer een stadionverbod voor de kleinste wiswasjes. Ik zeg niet dat alle stadionverboden onzin zijn maar het gaat zo echt de verkeerde kant op.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 18 februari 2009 - 22:34   quote  deeplink  
nog ff en we trekken al het publiek bij het korfbal weg.... omdat het in de kuip zo knus is.

KK polder taliban hiero...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fanatisme mag niet alleen z.g.n. wicky supporters









0.0051178