BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is Lodewijks geschikt als keepertrainer??

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
antoniorijen
 antoniorijen - woensdag 18 februari 2009 - 19:08   quote  deeplink  
Hallo beste Fans,

Wat denken jullie van deze stelling?

Ik heb mijn vraagtekens vanwege het feit dat Henk Timmer zoveel fouten in de wedstrijden maakt dat ik mijn twijfels heb over Patrick Lodewijks als keepertrainer.
Wat mij betreft kan Joop Hiele niet snel genoeg beginnen!!
Als keepertrainer wel te verstaan. En Patrick Lodewijks heeft een fantastische mentaliteit maar ik denk dat ie nog een beetje ervaring tekort komt helaas maar verder een fantastische vent.................
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 18 februari 2009 - 19:26   quote  deeplink  
Ik denk dat het aan de handschoenenfabrikant ligt??????????????????????????????????
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 18 februari 2009 - 19:28   quote  deeplink  
Nee!!! Joop hiele halen!!!! Lodewijks inderdaad een goede vent en het was een goede keeper, maar ik vind het geen trainer.
@Antoniorijen
Dat wij het nog een keer met elkaar eens zijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 februari 2009 door Feyenoord till i die --
antoniorijen
 antoniorijen - woensdag 18 februari 2009 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 - 19:28 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Nee!!! Joop hiele halen!!!! Lodewijks inderdaad een goede vent en het was een goede keeper, maar ik vind het geen trainer.
@Antoniorijen
Dat wij het nog een keer met elkaar eens zijn
Tja de wonderen zijn de wereld nog niet uit ............
Marciano
 Marciano - woensdag 18 februari 2009 - 21:45   quote  deeplink  
Dat kan je pas zien als er een jonge keeper op doel komt want Timmer is te oud!
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 18 februari 2009 - 22:08   quote  deeplink  
denk ook niet dat Lodewijks een fantastisce trainer is , was zelf echt een trainingsbeest maar weet nou niet of dat zo een goede basis is , dat srt types zijn vaak taktisch/technisch niet zo sterk , elke keeper heeft weer een andere aanpak nodig en tegenwoordig is ook t meevoetballen zéér belangrijk , weet ook niet of Hiele wel de juiste man is hoor , Joop staat bekend als een schreeuerd maar nu hij met jeugd bezig is zal hij wellicht wat bijdraaien , ook over de positie van keeperstrainer veracht ik de juiste beslissing van Leo en Mario
Marciano
 Marciano - woensdag 18 februari 2009 - 22:22   quote  deeplink  
Ja maarja, psv wil of wilde hem niet voor niks hebben!
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 18 februari 2009 - 22:26   quote  deeplink  
maar heeft hem ook weer weggestuurd........nogmaals ik weet t niet , wat belangrijk is bij een keeperstrainer is de klik met de 3 keepers , je bent elke dag met zijn 4en dus dan is dat erg belangrijk.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 18 februari 2009 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 - 22:08 schreef jantje 1974 het volgende:
... ook over de positie van keeperstrainer veracht ik de juiste beslissing van Leo en Mario
waarom veracht je die? hahahaahahahaha

ben het wel met je eens over Mario.
R()b
 R()b - woensdag 18 februari 2009 - 22:30   quote  deeplink  
Nou ik vindt de stelling een beetje kort door de bocht.
Wat kan je Timmer een kerel van 37 á 38 jaar nog leren dan??
Aan de andere kant ging het wel goed met Mulder.
Ik denk dat ze bij Feyenoord volgend seizoen allemaal gaan evalueren.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 18 februari 2009 - 22:35   quote  deeplink  
Misschien is Henk een trage leerling???
freddy1978
 freddy1978 - dinsdag 24 februari 2009 - 19:44   quote  deeplink  
ze moeten eens een trainer halen met een certificaat. Ik heb er zelf ook twee maar ik zou die gasten wel wat kunnen leren.want die gasten geven training die ze zelf hebben gehad maar dat is niet altijd goed.
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 24 februari 2009 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 - 19:44 schreef freddy1978 het volgende:
ze moeten eens een trainer halen met een certificaat. Ik heb er zelf ook twee maar ik zou die gasten wel wat kunnen leren.want die gasten geven training die ze zelf hebben gehad maar dat is niet altijd goed.
Moet jij dan niet even gauw gaan solliciteren als keepertrainer van Feyenoord
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 24 februari 2009 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 - 22:27 schreef hotjumper het volgende:

[..]

waarom veracht je die? hahahaahahahaha

ben het wel met je eens over Mario.
omdat mijn W vaak blijft hangen mis ik hem nog weleens.............
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 mei 2013 - 13:32   quote  deeplink  
d21f3f9ba6e2479b37e25394841348bb.png

lodewijks2.jpg

Feyenoord heeft met Patrick Lodewijks overeenstemming bereikt over een nieuw contract.

De keeperstrainer zal zijn huidige, tot 2014 lopende verbintenis met twee jaar verlengen, waardoor hij tot medio 2016 aan Feyenoord verbonden is. Lodewijks zal op korte termijn zijn handtekening zetten onder de nieuwe overeenkomst.

De oud-doelman zal naast zijn werkzaamheden als keeperstrainer vanaf komend seizoen ook het beloftenelftal onder zijn hoede nemen. Lodewijks is daarmee de opvolger van Giovanni van Bronckhorst, die na afloop van dit seizoen stopt als coach van Jong Feyenoord/Excelsior. Dit seizoen coachte Lodewijks al samen met Van Bronckhorst het beloftenelftal.

Technisch directeur Martin van Geel laat weten blij te zijn dat Lodewijks langer aan de club verbonden blijft. Patrick maakt naar volle tevredenheid deel uit van onze uitstekend functionerende staf. Daarbij is het voor Feyenoord een goede zaak dat hij vanwege de continuïteit bij de beloften blijft coachen. Wij hebben er alle vertrouwen in dat hij die functie goed kan invullen.

Lodewijks, die beschikte over een doorlopend contract, ziet de verlenging als een blijk van waardering voor zijn werk. Ik was blij verrast dat de club al in dit stadium wilde praten over verlenging. Ook bij mij was er geen twijfel, omdat ik het erg naar mijn zin heb. Daarnaast krijg ik als coach van de beloften de kans om me verder te ontwikkelen als trainer. Dat is ook met het oog op de toekomst. Ik heb daar ik erg veel zin in.
Bron:FRfanatics

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is Lodewijks geschikt als keepertrainer??









0.0061309