|
|
kale co
|
|
|
ik wil iedereen hierbij oproepen aankomende 5jaar los naar 020 te gaan wij organiseren zelf een combi hahaha en anders gaan we de wedstrijd bij aboutaleb voor de deur bekijken zal die wel leuk vinden!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik ga mee!!! Hahahaha!!! Gaat wel gebeuren denk. misschien niet naar de wedstrijd, maar dan spreken de boefjes wel ergens anders af. Ze raken de controle zo alleen maar kwijt. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: die is niet thuis dan, die heeft namelijk gewoon een seizoenkaart van ajax |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
quote: Mooi kunnen we binnen gaan zitten, kopje thee drinken ofzo. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: waterpijpje dr bij.. gezellig. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: cohen was van de kopjes thee... |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
quote: Nou die 2 Pvda lutsers zijn het zo met elkaar eens. Ik zie het verschil niet.. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
inderdaad zijn we van die vreselijke combi regeling af eindelijk kunnen we weer zelf gaan you can ban a feyenoord fan pvda bobo,s .. we mogen niet meer roken niet meer naar het voetbal dalijk moet je een e-mail sturen als je wil wippen.. dit land is niet meer vrij we worden langzaam een 2de DDR |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
het stomme is, als ze niet zoveel aandacht aan het hammassen hadden geschonken, had je het nu waarschijnlijk niet meer gehoord.
De volgende stap is natuurlijk dat bepaalde caberetiers niet voor publiek mogen optreden omdat ze grappen maken die de gevestigde orde niet aanstaat. |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
quote:Op donderdag 19 februari 2009 - 11:44 schreef hotjumper het volgende:het stomme is, als ze niet zoveel aandacht aan het hammassen hadden geschonken, had je het nu waarschijnlijk niet meer gehoord. De volgende stap is natuurlijk dat bepaalde caberetiers niet voor publiek mogen optreden omdat ze grappen maken die de gevestigde orde niet aanstaat. Nee cabaretiers mogen alles roepen onder het mom vrijheid van menings uiting, politici mogen alles roepen, demonstanten mogen alles roepen, eigenlijk mag iedereen alles roepen.......behalve voetbal suporters. Dat zijn namelijk staatsgevaarlijke gekken die je eigenlijk in Guantanamo Bay moet opsluiten. Jammer dat Obama dat gaat sluiten, misschien iets voor op Schiermonikoog? |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
helemaal mee eens fle hahahahah |
|
|
|