|
|
E. FR1908
|
|
|
Als feyenoord 1 van 2 mannen zou aantrekken,voor wie zou jij kiezen?
hier mijn mening:
Vind het beide talenten,alleen Velthuizen laat het meer op zich afkomen,en Krul roept al een geruime tijd dat die graag naar feyenoord verkast! mijn keus valt daarom ook op Krul,we hebben op dit moment mensen nodig die naar Feyenoord willen!en geen afwachtertjes,met alle respect
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 februari 2009 door E. FR1908 -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
topic 641 over keepers?
van deze 2 zou ik voor Mulder kiezen |
|
|
|
|
E. FR1908
|
|
|
ik las je hebt gelijk;)
alleen zie ik het alsnog gebeuren dat feyenoord toch weer buiten de deur gaat kijken |
|
|
|
|
Het-Legioen.nl
|
|
|
Krul zie ik ook liever komen! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Als ik dan echt alleen uit deze 2 mag kiezen ga ik voor Krul, maar dat is alleen maar omdat het een stuk makkelijker zingt dan velthuizen |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
quote:Op donderdag 19 februari 2009 - 09:26 schreef hotjumper het volgende:Als ik dan echt alleen uit deze 2 mag kiezen ga ik voor Krul, maar dat is alleen maar omdat het een stuk makkelijker zingt dan velthuizen Idd na de 0-5 tegen Heracles.. Wie is er weer de lul... onze Krul klinkt best aardig dacht ik zo, wel oppassen anders moeten we de eerste 5 jaar ook zonder thuispubliek spelen... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 19 februari 2009 - 09:35 schreef F.L.E het volgende:[..] Idd na de 0-5 tegen Heracles.. Wie is er weer de lul... onze Krul klinkt best aardig dacht ik zo, wel oppassen anders moeten we de eerste 5 jaar ook zonder thuispubliek spelen... daarom zingen we: Wie is toch die Fijne knul dat is onze keeper, KRUL! |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
quote: Vooral die fijne knul doet het goed.. Kunnen ze uit 020 weer zingen homo's lopen... oeps die zijn er niet. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
dat zouden ze nooit doen, zou namelijk wel heel onsportief wezen. |
|
|
|
|
don 42
|
|
|
Krul, Vorm, Velthuizen, Mulder keeper+ reseve keeper kunnen we jaren vooruit. Nu nog verdedigers vooral op links en centraal en twee goede jonge aanvallers voor weinig dan kunnen we het nieuwe seizoen in. |
|
|
|
|
goalkeeper
|
|
|
Jongens Krul gewoon reserve keepertje bij degradatie kandidaat! Heeft paar wedstrijden leuk gekeept, echt geen versterking voor Feyenoord. Hebben met Mulder talent in huis, jongen waar rust vanuit gaat, kunnen geld wel beter besteden voor andere posities lijkt me. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 19 februari 2009 - 10:47 schreef goalkeeper het volgende:Jongens Krul gewoon reserve keepertje bij degradatie kandidaat! Heeft paar wedstrijden leuk gekeept, echt geen versterking voor Feyenoord. Hebben met Mulder talent in huis, jongen waar rust vanuit gaat, kunnen geld wel beter besteden voor andere posities lijkt me. eens, maar dat was de vraag niet in dit topic |
|
|
|
|
Richard
|
|
|
Het enige wat ik wil zeggen is:wees er snel bij Feyenoord,anders gaat weer de 3e er weer mee heen,daar is Feyenoord erg sterk in,ik zou gaan voor Vorm/Mulder of voor Veldhuizen/Mulder. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|