BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Laat de hel maar losbreken!!!!!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 19 februari 2009 - 11:56   quote  deeplink  
- edit -

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 februari 2009 door Boudewijn --
kale co
 kale co - donderdag 19 februari 2009 - 16:08   quote  deeplink  
volledig mee eens
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 19 februari 2009 - 16:17   quote  deeplink  
We gaan op dit forum geen rellen of wat voor geweld dan ook verheerlijken of aanzetten tot...
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 19 februari 2009 - 16:21   quote  deeplink  
overigens hoorde ik dat er na 2 jaar gekeken wordt of de 5-jaar zonder publiek eis zal blijven bestaan of niet.
Het lijkt me een stuk zinvoller om als harde kern je van een goede kant te laten zien en op een normale manier te laten weten dat je het er niet mee eens bent, oftewel: verzin een handtekeningen actie of wat dan ook die door IEDERE feyenoord/ajax supporter GEZAMELIJK ondertekend kan worden.
Desnoods kan ik hiervoor webruimte en een database voor beschikbaar stellen.

Dat lijkt me een stuk zinvoller...
Roel
 Roel - donderdag 19 februari 2009 - 17:39   quote  deeplink  
Gwoon massaalvolgend jaar eigen vervoer naar 020....

werd eens tijd... :)
piet
 piet - donderdag 19 februari 2009 - 17:45   quote  deeplink  
vind t te triest dat ze sowieso die beslissing hebben moeten nemen. Sneu dat sommigen zich never en never niet gedragen kunnen
i'm feyenoord till i
 i'm feyenoord till i - donderdag 19 februari 2009 - 18:30   quote  deeplink  
het is allemaal bullshit. Afgelopen zondag hebben supporters zich van beide kanten redelijk goed gedragen vind ik. Een beetje ouwehoeren hoort erbij, maar we hebben bijna alleen liedjes over pannenkoeken gezongen.
En dan daarbij, is dit het domste wat ze ooit hebben kunnen beslissen, want zo lok je het alleen maar uit.
Maar ben het wel met Boudewijn eens, denk dat we met een handtekeningen actie meer bereiken dan wat dan ook.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 19 februari 2009 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 - 16:17 schreef Boudewijn het volgende:
We gaan op dit forum geen rellen of wat voor geweld dan ook verheerlijken of aanzetten tot...
Is dit voor bullshit. Ik zet aan tot niets. Stond nergens dat ik er aan mee zou doen. Heb alleen geschreven dat het van mij mocht gebeuren, zodat de burgemeesters met hunnie NEUZEN op de feiten worden gedrukt. Is toch vrijheid van meningsuiting?????? nog beter ik denk ook dast het gaat gebeuren.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 19 februari 2009 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 - 20:04 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Is dit voor bullshit. Ik zet aan tot niets. Stond nergens dat ik er aan mee zou doen. Heb alleen geschreven dat het van mij mocht gebeuren, zodat de burgemeesters met hunnie NEUZEN op de feiten worden gedrukt. Is toch vrijheid van meningsuiting?????? nog beter ik denk ook dast het gaat gebeuren.
je verheerlijkt het nu weer (oftewel: je keurt het goed) en daar is het hier niet de plek voor!
melrdam010
 melrdam010 - donderdag 19 februari 2009 - 20:20   quote  deeplink  
boudewijn ben je de meester van dit forum ofzo..
lijkt wel of je een kutje hebt
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 19 februari 2009 - 20:21   quote  deeplink  
Keur het uiteindelijk niet goed. Wat dat betreft is jou oplossing beter. ik bekijk het alleen reeel en denk dat de kans op het andere ook erg aanwezig is. Als dat gebeurt heb je de poppen helemaal aan het dansen, maar beter kunnen de heren burgemeesters niet met hun NEUS op de feiten gedrukt worden. Nogmaals ben ik ook voor jou oplossing, maar denk dat ze zich niets van zo'n actie aan trekken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 februari 2009 door Feyenoord till i die --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 19 februari 2009 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 - 20:20 schreef melrdam010 het volgende:
boudewijn ben je de meester van dit forum ofzo..
lijkt wel of je een kutje hebt
Schijnbaar wel want hij kan mijn tekst weg halen.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 19 februari 2009 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 - 20:20 schreef melrdam010 het volgende:
boudewijn ben je de meester van dit forum ofzo..
lijkt wel of je een kutje hebt
Ik ben eigenaar van Headliner en dus ook beheerder en scripter van dit forum, dus ja ik ben een soort van meester.
En ik ben gewoon een man :)
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 19 februari 2009 - 20:25   quote  deeplink  
Op zich is het geen rare beslissing (politiek gezien) deze edstrijd kost altijd enorm veel extra politiemacht en overige kosten door schade, het is alleen erg zwak hoe ze het brengen : geen stoute liedjes want dan 5 jaar .......... is natuurlijk onzin , zeg gewoon dat je als burgemeester geen zin hebt in al die kosten dan ben je tenminste eerlijk!
Als supporter die in de jaren 90 ook alle uitwedstrijden bezocht (en ook geen lieverdje as om t zomaar netjes te zeggen) denk ik er natuurlijk anders over : Ajax uit- en thuis daar draait t om ! De adrenaline giert door je donder , de hele week ben je opgewonden en de dag vd wedstrijd ben je niet meer te houden , met 1800 man naar Amsterdam : een fantastisch gevoel , ik was bij de beroemde bekerwedstrijd in t Olympisch Stadion : hij staat nog op mijn netvlies PRACHTIG! En dat srt dingen ontnemen ze de fans nu , en de sfeer zal er ook niet beter op worden.
Ik veracht een kutsfeer met nog meer Haat richting t veld omdat je die agressie niet kwijt kan naar "dat vak aan de overkant" ben echt benieuwd...........

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 februari 2009 door jantje 1974 --
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 20 februari 2009 - 01:35   quote  deeplink  
Ach ze kunnen het wel weer op de kosten gooien maar er verschijnen vandaag ook weer diverse artikellen dat die "prachtige" noord-zuid lijn in die rioolput ongeveer 1 miljard (!!!) duurder wordt dan van tevoren afgesproken. Van dat geld hadden we tot in lengte van dagen klasiekers kunnen laten spelen.
fr emiel
 fr emiel - vrijdag 20 februari 2009 - 12:25   quote  deeplink  
hakkennn
Milo
 Milo - vrijdag 20 februari 2009 - 13:20   quote  deeplink  
He Jantje, goed verwoord, ben het niet vaak eens met je maar maar nu 110%
Heb net even wat beelden op gezocht via youtube geweldig!!! rellen k..jdn!!!
kale co
 kale co - vrijdag 20 februari 2009 - 13:34   quote  deeplink  
mee eens laat het maar mis gaan eigenschuld dikke neus hahahahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 februari 2009 - 13:34   quote  deeplink  
jetzt geht los!!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3169
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Laat de hel maar losbreken!!!!!!!









0.0060360