BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Onderdrukking door aboutaleb dat nooit! feyenoord wij blijven gaan!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
kale co
 kale co - donderdag 19 februari 2009 - 12:35   quote  deeplink  
wie denkt die man wel dat ie is dan wij laten ons door niemand tegen houden ook niet door een of ander burgemeestertje die hier denkt even de dienst uit te komen maken! Laat ie lekker zijn landgenoten aanpakken die al jaren hier de boel verzieken waardoor mij oma bijv; moest verhuizen uit de getto!! Als voetbal supporters iets roepen dan moet dat 5 jaar bestraft worden! en als bestuurders van leefbaar worden geschopt doet ie of dat ze neus bloeit

ONGESCHIKT: ABOUTALEB EN COHEN

GA ECHTE PROBLEMEN AANPAKKEN DIE ER TOE DOEN
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 februari 2009 - 13:09   quote  deeplink  
dit is voer voor alle wilders/verdonk/etc stemmers.
agneovo
 agneovo - donderdag 19 februari 2009 - 14:10   quote  deeplink  
ga een leven zoeken...heb dit al eerder gezegd dat je niet moet janken..dit was vooraf aangekondigd..dat er een stelletje MONGOOLEN dan toch denken dat ze alles kunnen maken..je ziet het...
kale co
 kale co - donderdag 19 februari 2009 - 15:59   quote  deeplink  
ja ik kom uit nederland inderdaad!!trots op ook agneovo heb ik al eerder gezegd jij behoort tot cat; wicky supporters bah en moa zegt al genoeg!
kale co
 kale co - donderdag 19 februari 2009 - 16:05   quote  deeplink  
geef alleen het verschil aan tussen de straffen voor voetbalsupporters en criminelen die al jaren de steden terroriseren meer niet!dat je gelijk discriminatie erbij haalt zegt meer over jullie dan over mij!
agneovo
 agneovo - donderdag 19 februari 2009 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 - 15:59 schreef kale co het volgende:
ja ik kom uit nederland inderdaad!!trots op ook agneovo heb ik al eerder gezegd jij behoort tot cat; wicky supporters bah en moa zegt al genoeg!
maak mij niet uit onder welk type supporter jij mij stop..ik kom al 28jaar in de kuip en ik begrijp dat er heel veel rivaliteit tussen ons en 020 zit alleen vind ik dat "jij"plus de rest die denken dat het "niet eerlijk"is heel kinderlijk denken..jij geef iedereen de schuld behalve degene die werkelijk de schuldige zijn en dat zijn die "mongoolen"waar ik het over heb..en als jij je daar door aangesproken voelt dan is dat heel jammer voor jouw..er werd volgens mij 2jaar geleden een vijfjaarsregeling ingesteld en bij ongeregeldheden en spreekkoren bij het 1e en de beloftes zou die van kracht gaan...dus niemand kan zeggen dat het uit de lucht kwam vallen
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 19 februari 2009 - 16:23   quote  deeplink  
Wat is er eigenlijk precies voorgevallen qua ongeregeldheden? Naast spreekkoren ook fysiek en materieel geweld?
agneovo
 agneovo - donderdag 19 februari 2009 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 - 16:23 schreef Boudewijn het volgende:
Wat is er eigenlijk precies voorgevallen qua ongeregeldheden? Naast spreekkoren ook fysiek en materieel geweld?
nou er zijn in iedergeval 22 020-supporters opgepakt..en ze kijken niet alleen naar de wedstrijd van zondag maar ook naar de wedstrijd van de beloftes en van vorig jaar..
hotjumper
 hotjumper - donderdag 19 februari 2009 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 - 16:23 schreef Boudewijn het volgende:
Wat is er eigenlijk precies voorgevallen qua ongeregeldheden? Naast spreekkoren ook fysiek en materieel geweld?
flessen gooiende snavels
hotjumper
 hotjumper - donderdag 19 februari 2009 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 - 13:09 schreef Stylzz het volgende:
dit is voer voor alle wilders/verdonk/etc stemmers.
denk dat het standpunt van geert wilders tov voetbal supporters hier nog vele zal tegen vallen.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 19 februari 2009 - 19:09   quote  deeplink  
Ze moeten gewoon eens ophouden spreekkoren buiten de context van een (beladen) wedstrijd te plaatsen. En als ze menen dat er strafbare feiten worden gepleegd dan moeten ze de daders op pakken. En niet een hele groep straffen voor het gedrag van enkelen.
agneovo
 agneovo - donderdag 19 februari 2009 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 - 19:09 schreef hotjumper het volgende:
Ze moeten gewoon eens ophouden spreekkoren buiten de context van een (beladen) wedstrijd te plaatsen. En als ze menen dat er strafbare feiten worden gepleegd dan moeten ze de daders op pakken. En niet een hele groep straffen voor het gedrag van enkelen.
het gaat niet enkel om spreekkoren..
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 19 februari 2009 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 - 13:09 schreef Stylzz het volgende:
dit is voer voor alle wilders/verdonk/etc stemmers.
Dit is inderdaad koren op de molen voor Verdonk en Wilders. Ben ook blij toe. Alhoewel Wilders ook wat tegen voetbal heeft. Lat ze ondanks dat maar snel met zijn tweeen aan de macht komen. eerste wat ze dan moeten doen is Aboutaleb uitzetten. Kan die bosjesmannen pesten in de Sahara.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 19 februari 2009 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 - 14:10 schreef agneovo het volgende:
ga een leven zoeken...heb dit al eerder gezegd dat je niet moet janken..dit was vooraf aangekondigd..dat er een stelletje MONGOOLEN dan toch denken dat ze alles kunnen maken..je ziet het...
Ga jij nou eens een leven zoeken. Aangekondigd of niet, het is gewoon bullshit. Die mongolen waar jij het over hebt hadden die verdomde snelkookpan moeten laten afbranden. Dan hadden ze recht van spreken gehad. Aboutaleb moet zijn soortgenoten is zo hard aanpakken. Durven de oudere Nederlanders tenminste ook weer over straat s'avonds in Zuid.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 19 februari 2009 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 - 19:46 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Dit is inderdaad koren op de molen voor Verdonk en Wilders. Ben ook blij toe. Alhoewel Wilders ook wat tegen voetbal heeft. Lat ze ondanks dat maar snel met zijn tweeen aan de macht komen. eerste wat ze dan moeten doen is Aboutaleb uitzetten. Kan die bosjesmannen pesten in de Sahara.
dan vertrek ik ook maar die kant op, vreselijke ego-politici.
Kadaver
 Kadaver - donderdag 19 februari 2009 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 - 19:46 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Dit is inderdaad koren op de molen voor Verdonk en Wilders. Ben ook blij toe. Alhoewel Wilders ook wat tegen voetbal heeft. Lat ze ondanks dat maar snel met zijn tweeen aan de macht komen. eerste wat ze dan moeten doen is Aboutaleb uitzetten. Kan die bosjesmannen pesten in de Sahara.
Je hebt wel door dat Wilders voornamelijk heel sterk inspeelt op de publieke opinie van de 'lagere' klasse (met alle respect) en de dingen die hij roept maar voor 20% waar zijn?
Ik vermoed dat de kiezers erg bedrogen uitkomen, als Wilders aan de macht komt, maar dat even terzijde.
Morpheus79
 Morpheus79 - donderdag 19 februari 2009 - 22:43   quote  deeplink  
Het probleem ligt bij de hersenloze nepsupporters niet bij de burgemeesters. Een klein groepje kanslozen verpest het voor alle normale supporters.
Els
 Els - donderdag 19 februari 2009 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 - 22:43 schreef Morpheus79 het volgende:
Het probleem ligt bij de hersenloze nepsupporters niet bij de burgemeesters. Een klein groepje kanslozen verpest het voor alle normale supporters.
Kort door de bocht. Als ze echt zo'n hekel aan die spreekkoren hebben, dan moeten ze die jongens eruitpakken en er iets van zeggen. Er wordt te makkelijk en te snel naar stadionverboden en wedstrijdbans gegrepen.
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 20 februari 2009 - 00:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 - 20:47 schreef Kadaver het volgende:

[..]

Je hebt wel door dat Wilders voornamelijk heel sterk inspeelt op de publieke opinie van de 'lagere' klasse (met alle respect) en de dingen die hij roept maar voor 20% waar zijn?
Ik vermoed dat de kiezers erg bedrogen uitkomen, als Wilders aan de macht komt, maar dat even terzijde.
Gelukkig komen we er nu niet bedrogen uit...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 februari 2009 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 - 20:47 schreef Kadaver het volgende:

[..]

Je hebt wel door dat Wilders voornamelijk heel sterk inspeelt op de publieke opinie van de 'lagere' klasse (met alle respect) en de dingen die hij roept maar voor 20% waar zijn?
Ik vermoed dat de kiezers erg bedrogen uitkomen, als Wilders aan de macht komt, maar dat even terzijde.
Ja hoor. Ik stem ook op Rita Verdonk. Rita en Geert in een coalitie waar Rita de meeste zetels van heeft. Kan zij Geert in toom houden want die gaat vaak te ver. Ken overigens ook genoeg mensen uit de hogere klassen maar die wel in Rotterdam wonen die wel op hem stemmen. Ik ben er overigens trots op dat ik uit een arbeidersfamilie kom. Maar het is natuurlijk ook zo dat dat ook de klasse is waar niet naar geluisterd word dus dat is de beste doelgroep. Uiteindelijk hebben alle klassen mekaar nodig. dat begrijpen ze alleen bijna nergens. Kijk maar naar die Morpheus.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 februari 2009 door Feyenoord till i die --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 20 februari 2009 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 - 22:43 schreef Morpheus79 het volgende:
Het probleem ligt bij de hersenloze nepsupporters niet bij de burgemeesters. Een klein groepje kanslozen verpest het voor alle normale supporters.
Als ze dit aan willen pakken dan zouden ze dus die, volgens jou, hersenloze- en nepsupporters aan moeten pakken. Of zou je het ook normaal vinden dat je automatisch een bekeuring thuis gestuurd krijgt omdat je bijvoorbeeld een lease-Seat hebt.
We weten tenslotte allemaal dat die altijd te hard rijden.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 februari 2009 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 - 08:55 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Als ze dit aan willen pakken dan zouden ze dus die, volgens jou, hersenloze- en nepsupporters aan moeten pakken. Of zou je het ook normaal vinden dat je automatisch een bekeuring thuis gestuurd krijgt omdat je bijvoorbeeld een lease-Seat hebt.
We weten tenslotte allemaal dat die altijd te hard rijden.
ik heb een lease seat..en je hebt gelijk.. LOL!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 februari 2009 - 13:51   quote  deeplink  
Morpheus79 is gewoon een kansloze mongool die eigenlijk liever bij korfbal had gezeten. Maar ja, hij is nou eenmaal ooit naar de Kuip mee genomen. Ik zal nooit toestaan dat Feyenoord een burgerlulletjes club word. De zogenaamde simpele supporter heeft Feyenoord gemaakt en we kunnen het net zo makkelijk afbreken. Feyenoord is van het volk en niet van zo'n dooie!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 februari 2009 door Feyenoord till i die --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 20 februari 2009 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 - 13:51 schreef Feyenoord till i die het volgende:
.... Ik zal nooit toestaan dat Feyenoord een burgerlulletjes club word. ...
ben bang dat je, voor een groot deel, al te laat bent.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 februari 2009 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 - 14:07 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ben bang dat je, voor een groot deel, al te laat bent.
De strijd is nog niet gestreden!!!! Na het besluit van de burgemeesters is het wachten op de escalatie. Dan zien we wel weer wat er dan gebeurt. Anders met zijn allen actie.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Onderdrukking door aboutaleb dat nooit! feyenoord wij blijven gaan!!









0.0069239