BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Positie hoofd klantenservice onhoudbaar!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Klop
 Klop - vrijdag 20 februari 2009 - 13:58   quote  deeplink  
Op 26 januari j.l. plaatsten Lunaticnews.nl een ingezonden brief van een supporter die ernstige vraagtekens plaatste bij het nieuwe hoofd van Feyenoord Klantenservice, Veerle S., die begin januari in dienst is getreden. Na deze ingezonden brief ontstond onder supporters commotie over deze twijfelachtige aanstelling. Na verder onderzoek bleek dat Veerle S. zelf woonachtig is in ‘Neerlands grootste poel des verderfs’, terwijl haar (toenmalige?) vriend – nota bene woonachtig in Barendrecht – een seizoenkaart heeft bij ajax.
Na de verloren Klassieker van afgelopen zondag - door het hoofd Klantenservice bijgewoond op de invalidentribune van de aRENa - verscheen ze de volgende dag op haar werk met een ajax-tasje met inhoud. Ja, u hoort het goed, ze verschijnt op de Feyenoord Klantenservice met een ajax-tasje en vertelt tegen haar collega’s hoe goed het allemaal wel bij ajax is geregeld.

Wij hadden al het vermoeden dat het hoofd Klantenservice weinig betrokken is bij Feyenoord, waarvan bovenstaande voor ons een bevestiging is. Kwalijk dat nota bene iemand die leiding geeft aan het eerste aanspreekpunt voor supporters geen enkele binding heeft met de club.

Nog kwalijker is het dat er op initiatief van Veerle S. niets meer wordt gedaan voor zieke kinderen die nog maar kort te leven hebben. Volgens Veerle is dit namelijk geen taak van Feyenoord. Een kwalijke zaak, zeker uit menselijk oogpunt!

Wij zijn van mening dat de positie van Veerle S. door bovenstaande voorbeelden onhoudbaar is geworden. Feyenoord rest niets anders dan Veerle S. per direct op non-actief te stellen. In het belang van de supporters, in het belang van Feyenoord.

Bovendien is dit dan direct een goed moment om afscheid te nemen van het selectiebeleid voor nieuw personeel zoals onder leiding van de nieuwe media manager Raymond Salomon is ingezet. Binnen dit beleid is geen plaats voor mensen met een emotionele band met Feyenoord, terwijl mensen met clubliefde juist het fundament van de organisatie (dienen te) vormen.

Salomon was verantwoordelijk voor het aannemen van Veerle S., nota bene onder protest van enkele mensen binnen Feyenoord. Salomon is nu dus ook verantwoordelijk voor het op non-actief stellen van Veerle S.

In het belang van Feyenoord.

Tjaaaaaa, hoe is dit in hemelsnaam mogelijk!?!?!?!?!?!

SCHANDE SALOMON!!!!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 20 februari 2009 - 14:05   quote  deeplink  
is weer tekenend
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 februari 2009 - 14:52   quote  deeplink  
Dit is gewoon een bevestiging hoe het beleid er aan toe is bij Feyenoord. persoonlijk denk ik dat het maar goed is dat de achternaam van mevrouw S. geheim word gehouden. Volgens verschillende moet ik eens rustig worden, maar zoals het nu gaat bij Feyenoord word mijn haat en agressiviteit steeds erger naar die club uit 020. Overigens heb ik het ook steeds meer gehad met onze eigen club. Hoe kan zo'n wijf in hemelsnaam aangenomen worden?????? Nog als hoofd klantenservice ook. Beter dat ze weg is anders had ik haar weg gehaald. Heb het zo gehad met het beleid bij Feyenoord, Rotterdam en Nederland!!!! Feyenoord is Feyenoord niet meer!!!! met pijn in mijn hart zeg ik dat ik twijfel of in nog wel een seizoenkaart neem volgend jaar. dit is op het moment een club met een beleid waar ik ernstig over twijfel of ik daar mijn geld aan uit wil geven. Misschien dat ik eens een of twee jaar een pauze in las. Val me maar aan met zijn allen ,maar houden jullie maar lekker je oogkleppen op. Ze nemen iemand anders maar in de maling maar niet mij. Moet al hard genoeg werken voor die seizoenkaart. Ik heb hart voor de club maar de club heeft schijt aan zijn supporters. Krijg je die graf Marokkaan van een burgemeester ernog bij en dat maakt het plaatje compleet. Ik roep op tot acties!!!!!!! Op een gezonde manier of desnoods op een ongezonde manier!!!!!! de gezonde manier luisteren ze toch niet naar. We moeten eens met een paar duizend man inplaats van een paar honderd man ons ongenoegen duidelijk maken bij dat maasgebouw. Ik ben voor alle mogelijke manieren om Feyenoord weer te laten worden wat het ooit geweest is.
kammetje
 kammetje - vrijdag 20 februari 2009 - 15:14   quote  deeplink  
Met mensen zoals jij, till i die, wordt Feyenoord inderdaad nooit meer wat het geweest is. Als je besluit geen seizoenkaart meer te nemen wil je dan wel beloven hier op het forum te blijven, want dat stomme geblaat zou ik anders enorm missen.
KKL
 KKL - vrijdag 20 februari 2009 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 - 14:05 schreef hotjumper het volgende:
is weer tekenend
Tekend maar toch niet verrassend(?) wanneer je de verhalen hoorde van O. te A. toen hij werkzaam was bij de commerciële afdeling van Feyenoord.

Dat daar mensen werken die totaal geen binding hebben met Feyenoord, echt helemaal niets!
Ze werken bij Feyenoord en zien onze club dan ook als een werkgever, een gewone baan.
Totaal geen gevoelens of betrokkenheid!
Ze weten totaal niet wat er onder de supporters leeft en hoe ze denken.

Feyenoord wil dat ook, geen emoties en geen betrokkenheid bij de club van binnen uit.

En zo maakt men, beetje voor beetje de club van binnenuit helemaal kapot!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 februari 2009 door KKL --
danny four
 danny four - vrijdag 20 februari 2009 - 15:18   quote  deeplink  
Hoeft 020 ook geen stadion verbod meer want die spelen zo bijna 2 x een thuispotje.
sevillana
 sevillana - vrijdag 20 februari 2009 - 15:28   quote  deeplink  
Met alle respect, maar vind de naam Salomon ook meer passen in 020!
Of zie ik het verkeerd?
danny four
 danny four - vrijdag 20 februari 2009 - 15:30   quote  deeplink  
nee
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 20 februari 2009 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 - 15:16 schreef KKL het volgende:

[..]

Tekend maar toch niet verrassend(?) wanneer je de verhalen hoorde van O. te A. toen hij werkzaam was bij de commerciële afdeling van Feyenoord.

Dat daar mensen werken die totaal geen binding hebben met Feyenoord, echt helemaal niets!
Ze werken bij Feyenoord en zien onze club dan ook als een werkgever, een gewone baan.
Totaal geen gevoelens of betrokkenheid!
Ze weten totaal niet wat er onder de supporters leeft en hoe ze denken.

Feyenoord wil dat ook, geen emoties en geen betrokkenheid bij de club van binnen uit.

En zo maakt men, beetje voor beetje de club van binnenuit helemaal kapot!!!!
als ik O te A spreek istie meestal dronken. hahahahahaha
maar je hebt gelijk, is natuurlijk ook met de technische staf gebeurt, daar vindt je ook geen echte Feyenoorders meer.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 februari 2009 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 - 15:14 schreef kammetje het volgende:
Met mensen zoals jij, till i die, wordt Feyenoord inderdaad nooit meer wat het geweest is. Als je besluit geen seizoenkaart meer te nemen wil je dan wel beloven hier op het forum te blijven, want dat stomme geblaat zou ik anders enorm missen.
Heb je hem weer, de voorbeeldsupporter!!!!! alleen naar de thuiswedstrijden kost mij wel zeker 2000 euro per jaar. Weet niet hoe het bij jou is? Hoe meer ik er achter komt door feiten hoe het beleid van de club op het moment is weet ik niet zo zeker of dat dat het waard is 2000 euro. Kan je schreeuwen, zingen, aanmoedigen wat je wil ,maar als de club van binnen uit kapot gaat heeft dat allemaal ook geen zin. Dan vind ik 2000 euro een hoop geld. ik beloof je trouwens dat ik op dit forum blijft hoor. Speciaal omdat jij het anders zo mist.
Feyenoord is geen schijntje meer van wat het geweest is en dat komt door supporters als jij die dit allemaal accepteren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 februari 2009 door Feyenoord till i die --
kammetje
 kammetje - vrijdag 20 februari 2009 - 17:09   quote  deeplink  
Sorry, till i die ik ben het eens met je dat dat klantenhoofd niet aangesteld had mogen worden. Waar ik over val is dat je gelijk weer de burgemeester er bij haalt. Is hij ook al verantwoordelijk voor het personeelsbeleid? En leg eens uit: 2000 euro? Heb je een skybox voor jezelf alleen?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 februari 2009 - 17:26   quote  deeplink  
Maakt voor mij het plaatje compleet voor mijn twijfel die burgemeester. Gaat om het geheel plaatje en de politiek die daar steeds meer in tegen werkt. Kan op het aanstellen van Been en Beenhakker na niets positiefs bedenken over Feyenoord op het moment. Over het hele voetbal in Nederland niet. Scheidsrechters, KNVB is toch allemaal om te huilen. Nogmaals ik vind 2000 euro dan een hoop geld als je een gezinnetje hebt. Dit ondanks ik twee grote Feyenoord tatoo's heb. (Dit om aan te geven wat Feyenoord voor mij betekent) 2000 euro omdat ik in zuid limburg woon en even heen en weer rijden me per wedstrijd al zeker 50 euro benzine kost. Waarom ik weg ben uit Rotterdam?? Kijk naar de burgemeester en dan krijg je vast een idee. ben er nog steeds trots op dat ik Rotterdammer ben en als die Aboutaleb weg is en er een grote schoonmaak is gehouden kom ik terug. (alhoewel de trots heel langzaam verdwijnt op deze manier) Nee, ik ben geen racist want ze hoeven niet allemaal weg. Heb zelf vrienden in alle bevolkingsgroepen. ( die zijn het allemaaal eens) Is gewoon feit dat het grootste gedeelte van bepaalde bevolkingsgroepen, uitschot is wat hier zit. en iemand met een dubbel paspoort moet hier nooit burgemeester kunnen worden. Dus ik zit wel met wrok tegenover de burgemeester. (meer tegen de regering)
kammetje
 kammetje - vrijdag 20 februari 2009 - 17:49   quote  deeplink  
Ach lieve schat, je bent 2 maanden geleden uit Rdam gevlucht toen je hoorde wie de nieuwe burgemeester zou worden. Maar nog heb ik geen verklaring voor die 2000 euro. Retourtje benzine voor max 20 keer plus duurste seizoenkaart, ik zou het voor minder kunnen.
Rene-vakkieRR
 Rene-vakkieRR - vrijdag 20 februari 2009 - 18:12   quote  deeplink  
Veerle S., de naam wordt geschreven als ware zij een crimineel. En dat terwijl de echte criminelen bij Feyenoord op de tribune zitten. Domme mensen met zo ongeveer maar 3 hersencellen (die ze ook nog niet gebruiken) die er verantwoordelijk voor zijn dat Feyenoord wéér een zware straf van de UEFA heeft gekregen en die er voor zorgen dat veel vaders niet meer met hun zoontjes naar het voetballen toe durven gaan.

Ik hoop dat DEZE lieden als eerste de Kuip worden uitgeschopt en nooit meer terug komen. Gevolgd door Veerle S. want iemand met een binding met 020 is wat mij betreft inderdaad ook niet de aangewezen persoon om hoofd klantenservice bij Feyenoord te zijn.

Ach zoals het nu gaat zit het er eerder in dat "we" volgend seizoen naar Veendam en Haarlem toe moeten dan dat we "Europa in" gaan dus van die straf van de UEFA hebben we voorlopig toch geen last...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 februari 2009 door Rene-vakkieRR --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 20 februari 2009 - 18:18   quote  deeplink  
290 voor 20 x met de trein met korting
200 seizoenkaart vakkie x
1510 over voor drankjes hapjes fan-artikelen en misschien een paar uit wedstrijden
dat is 75,50 per wedstrijd (aan vreten en zuipen ben ik per wedstrijd wel 50 euri kwijt)

dus je zit zo op de 2000 euri per seizoen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 februari 2009 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 - 17:49 schreef kammetje het volgende:
Ach lieve schat, je bent 2 maanden geleden uit Rdam gevlucht toen je hoorde wie de nieuwe burgemeester zou worden. Maar nog heb ik geen verklaring voor die 2000 euro. Retourtje benzine voor max 20 keer plus duurste seizoenkaart, ik zou het voor minder kunnen.
Nee al drie jaar geleden. Toen was de situatie op Zuid al ernstig. De burgemeester geeft alleen maar aan dat ik gelijk heb gehad. Alle competitie, beker en europacup wedstrijden. Reiskosten a 40 euro per keer op en neer. (30x per jaar zeker dus) Seizoenkaart vakkie R, kaartjes europacup en beker. Eerste training! Open dag! Feyenoorder in hart en nieren dus bij bijna alles wat in de Kuip gebeurt wat betrekking heeft tot Feyenoord. Happie en een drankie tijdens het verblijf. Afgelopen jaren een half pakje peuken meer per wedstrijd van de stress. (hahahahah). Boetes voor spreekkoren. (geintje) Ga maar eens rekenen dan kom je al snel in de buurt of er over heen. Bijvoorbeeld bij de klassieker ben ik al 50 euro kwijt voor ik in de Kuip zit. Ga er zelfs ruim overheen denk ik. Doordeweekse wedstrijden eet ik natuurlijk ook buiten de deur want anders haal ik het allemaal niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 februari 2009 door Feyenoord till i die --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 februari 2009 - 18:39   quote  deeplink  
Probeer ik heel af en toe ook nog een uit wedstrijd te gaan.
danny four
 danny four - vrijdag 20 februari 2009 - 18:51   quote  deeplink  
Het lijkt weer een koopje vergeleken bij die 50.000 die het kost toen zo,n kwast een pool de gracht inkieperde.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 20 februari 2009 - 18:56   quote  deeplink  
hahahahahahahahahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 februari 2009 - 19:14   quote  deeplink  
Dat lijkt het inderdaad wel. maar ik heb voor dat geld dan ook geen POOl in de gracht mogen gooien. Dat had natuurlijk een hoop goed gemaakt. (hahahahahaha)
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - vrijdag 20 februari 2009 - 19:30   quote  deeplink  
is het niet veerle salomon
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 februari 2009 - 19:33   quote  deeplink  
Goeie Nieuwerbrug. Niet eens over na gedacht.
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - vrijdag 20 februari 2009 - 19:37   quote  deeplink  
het is zo
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 februari 2009 - 19:38   quote  deeplink  
Dus Salomon heeft een seizoenkaart voor 020 en woont in Barendrecht???? Beiden onjuist volgens mij.
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - vrijdag 20 februari 2009 - 19:49   quote  deeplink  
Dit bedoel ik maar , leuk die forums iedereen die klets maar wat raak af en toe is er wat waar en voor dat je het weet krijg je een heel ander verhaal
neem nou alleen de forum wie er nieuwe speler moet worden volgend jaar er word van de week gezegd dat beenhakker op de tribune zat voor fernandez en gelijk noemt een stel mensen op de forum dat deze speler volgend jaar naar feyenoord moet komen terwijl 90% niet eens weet wie het is laat staan dat ze hem hebben zien spelen ,ik bedoel maar iedereen kletst maar wat mee
danny four
 danny four - vrijdag 20 februari 2009 - 20:07   quote  deeplink  
maakt niks uit bij twijfel in de pek met veren en anders bellen ze apeldoorn maar ofzo.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 februari 2009 - 20:10   quote  deeplink  
Snap je niet helemaal. Ik spreek je toch tegen. Klopt dat je allemaal maar wat neer kan zetten. Dat is ook het doel van het forum. Zijn sommige vaste bezoekers en die gaan toch regelmatig discussies aan. Dat is helemaal waar het forum uiteindelijk voor dient. Zag het meer als een geintje ,maar jij ging er serieus op door. Ik sprak je tegen. Snap dus even niet wat je nu wil zeggen.
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - vrijdag 20 februari 2009 - 20:18   quote  deeplink  
ik zei alleen veerle salomon wil niet zeggen dat ze een relatie hebben of hebben gehad kan ook familie zijn toch
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 20 februari 2009 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 - 19:49 schreef nieuwerbrug het volgende:
Dit bedoel ik maar , leuk die forums iedereen die klets maar wat raak af en toe is er wat waar en voor dat je het weet krijg je een heel ander verhaal
neem nou alleen de forum wie er nieuwe speler moet worden volgend jaar er word van de week gezegd dat beenhakker op de tribune zat voor fernandez en gelijk noemt een stel mensen op de forum dat deze speler volgend jaar naar feyenoord moet komen terwijl 90% niet eens weet wie het is laat staan dat ze hem hebben zien spelen ,ik bedoel maar iedereen kletst maar wat mee
Ach ja je kan toch beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen niet!!
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 21 februari 2009 - 08:54   quote  deeplink  
ze moet gewoon weg wezen.
Els
 Els - zaterdag 21 februari 2009 - 09:25   quote  deeplink  
Wat een idioot verhaal. Kan Feyenoord geen goed personeel uit eigen gelederen krijgen. En als het waar is, waarom wil zij bij Feyenoord werken? Iemand van Wakker Dier staat toch ook niet bij de slager?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 21 februari 2009 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 - 20:18 schreef nieuwerbrug het volgende:
ik zei alleen veerle salomon wil niet zeggen dat ze een relatie hebben of hebben gehad kan ook familie zijn toch
zit wat in!!!
danny four
 danny four - zaterdag 21 februari 2009 - 10:08   quote  deeplink  
Gewoon screanen..doen ze zelfs bij de jostiband.
Bokito
 Bokito - zaterdag 21 februari 2009 - 12:31   quote  deeplink  
heeft Feyenoord een klantenservice ????
is dat dat telefoonnummer wat ik nooit kan bereiken of dat emailadres dat nooit beantwoord wordt ????
danny four
 danny four - zaterdag 21 februari 2009 - 12:50   quote  deeplink  
Ja klopt maar er moet 020 voor het nummer,t,is nu de 020 services zeg maar.
Madhopfc
 Madhopfc - zaterdag 21 februari 2009 - 16:18   quote  deeplink  
Opzouten met dat wijf, ooit hebben wij een directrice gehad, mr. Nicole Edelenbos, en die mocht ook niet blijven werken bij Feyenoord omdat haar 020 vriend werkte bij 020.
Ik kijk weleens bij vacatures bij Feyenoord en daar staat altijd als eis dat je aantoonbare affiniteit met Feyenoord hebt, dat is in deze sollicitatie dus ernstig misgegaan.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 21 februari 2009 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 - 17:26 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Maakt voor mij het plaatje compleet voor mijn twijfel die burgemeester. Gaat om het geheel plaatje en de politiek die daar steeds meer in tegen werkt. Kan op het aanstellen van Been en Beenhakker na niets positiefs bedenken over Feyenoord op het moment. Over het hele voetbal in Nederland niet. Scheidsrechters, KNVB is toch allemaal om te huilen. Nogmaals ik vind 2000 euro dan een hoop geld als je een gezinnetje hebt. Dit ondanks ik twee grote Feyenoord tatoo's heb. (Dit om aan te geven wat Feyenoord voor mij betekent) 2000 euro omdat ik in zuid limburg woon en even heen en weer rijden me per wedstrijd al zeker 50 euro benzine kost. Waarom ik weg ben uit Rotterdam?? Kijk naar de burgemeester en dan krijg je vast een idee. ben er nog steeds trots op dat ik Rotterdammer ben en als die Aboutaleb weg is en er een grote schoonmaak is gehouden kom ik terug. (alhoewel de trots heel langzaam verdwijnt op deze manier) Nee, ik ben geen racist want ze hoeven niet allemaal weg. Heb zelf vrienden in alle bevolkingsgroepen. ( die zijn het allemaaal eens) Is gewoon feit dat het grootste gedeelte van bepaalde bevolkingsgroepen, uitschot is wat hier zit. en iemand met een dubbel paspoort moet hier nooit burgemeester kunnen worden. Dus ik zit wel met wrok tegenover de burgemeester. (meer tegen de regering)
dus jij bent Lagrouw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
B.M.
 B.M. - zondag 12 juli 2009 - 14:59   quote  deeplink  
Begin januari in dienst... dan is haar proeftijd dus nog net niet verlopen. OPZOUTEN dat wijf. Er is vast wel iemand met een Feyenoordhart te vinden voor deze functie.
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zondag 12 juli 2009 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 14:59 schreef B.M. het volgende:
Begin januari in dienst... dan is haar proeftijd dus nog net niet verlopen. OPZOUTEN dat wijf. Er is vast wel iemand met een Feyenoordhart te vinden voor deze functie.
oud nieuws

hebben ze je los gelaten of ben je ontsnapt........................?
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 juli 2009 - 09:04   quote  deeplink  
ik denk dat ie heel langzaam leest of typt.
hotjumper
 hotjumper - maandag 13 juli 2009 - 09:53   quote  deeplink  
o o h , w a t i s d a a r m i s m e e ?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Positie hoofd klantenservice onhoudbaar!!









0.0119159