BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Scheidsrechters krijgen een slechte beoordeling!!!!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 februari 2009 - 14:57   quote  deeplink  
Worden ze verdomme eens wakker????? word zeker niet meer genoeg in het voordeel van die snavels gefloten???
Sanderq
 Sanderq - vrijdag 20 februari 2009 - 15:43   quote  deeplink  
wat ben jij verbitterd, zeg he... kolere...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 februari 2009 - 16:23   quote  deeplink  
Laatste was als grapje bedoeld. Wou jij beweren dat de scheidsrechters goed zijn dan in Nederland???? Niveau is hier gewoon dramatisch. Beter dat ze camerabeelden gaan gebruiken net als bij tennis. Elk team 3 mogelijkheden om beslissingen eventueel terug te laten draaien via camerabeelden. Bij tennis duurt dat ook echt niet lang, dus waarom niet bij ons.
Sanderq
 Sanderq - vrijdag 20 februari 2009 - 16:35   quote  deeplink  
Videobeelden heeft voor- en nadelen. In een wedstrijd zal er over het algemeen wel eens keer foutief voor je gefloten worden als foutief tegen je gefloten worden. Tja that's all in the game.

Ik ben niet van mening dat een overwinning van een topper (en dan ons ff buiten beschouwing gelaten, volgend seizoen beter) middels videobeelden moet worden beslist, maar op kwaliteit van de spelers. Als A beter is dan B moet A ook met foutieve beslissingen kunnen winnen van B. De videobeelden moeten dan in principe niet eens meer nodig zijn, ik vind het een zwakte als je het gebruikt. Maar ja wie ben ik? Niet Platini en ook niet Blatter :)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 februari 2009 - 16:50   quote  deeplink  
gaat niet alleen om toppers. Zijn dit seizoen al genoeg beslissingen gewest van arbiters die een wedstrijd beslist hebben. Niet alleen bij Feyenoord.
Sanderq
 Sanderq - vrijdag 20 februari 2009 - 16:57   quote  deeplink  
Dat is het stukje menselijke factor wat het voetbal voor mij de sport mede geweldig maakt :) Tuurlijk is het vervelend als je verliest door een menselijke fout, maar als je door een menselijk fout als underdog wint of gelijk speelt is toch super

nogmaals er zijn voordelen en nadelen

maar dat stukje menselijke maakt het voor mij een stuk interessanter
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 februari 2009 - 17:09   quote  deeplink  
Is alleen jammer dat je als topclub dat eerder de das om kan doen!!! Vind overigens de fouten die tegenwoordig als scheidsrechter worden gemaakt niet menselijk meer. Is bijvoorbeeld al bekent dat scheidsrechters een hekel aan bepaalde spelers hebben. Ben je al niet onpartijdig meer. Denk dat er wel meer voorbeelden aangehaald kunnen worden maar dat hoef ik je denk niet te vertellen.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 20 februari 2009 - 18:35   quote  deeplink  
ik ben het met sanderq eens, als ze steeds de videobeelden moeten checken haal je doorlopend de vaart uit het spel. Het betekend dat je dus nooit meer kwaad kan worden op de arbitrage. Je moet het met me eens zijn dat we de arbitrage tegenwoordig hard nodig hebben om af en toe een goede sfeer in de Kuip te krijgen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 februari 2009 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 - 18:35 schreef hotjumper het volgende:
ik ben het met sanderq eens, als ze steeds de videobeelden moeten checken haal je doorlopend de vaart uit het spel. Het betekend dat je dus nooit meer kwaad kan worden op de arbitrage. Je moet het met me eens zijn dat we de arbitrage tegenwoordig hard nodig hebben om af en toe een goede sfeer in de Kuip te krijgen.
Dat ligt aan Feyenoord, of hoe we nu spelen. Als het net zo snel gaat als bij tennis is de vaart echt niet meer uit het spel dan dat er soms tijd gerekt word.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 20 februari 2009 - 18:55   quote  deeplink  
dat is een beetje kromme vergelijking, bij tennis gaat het om 1 vast gegeven "de lijn" en 1 bewegend object "de bal" valt de bal aan 1 kant van de lijn dan is ie uit, valt die aan de andere kant dan isie in. Bij het voetbal heb je zo al 23 onvoorspelbaar bewegende elementen. Probeer daar maar eens iets voor te verzinnen dat in een fractie van een seconde gezien kan worden. Je kan hoogstens laten checken of een bal al dan niet over de lijn is en of een speler buitenspel staat (dan moeten de spelers wel met een soort zender uitgerust worden). je houd altijd overtredingen die niet gezien worden...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 februari 2009 - 19:20   quote  deeplink  
staat toch een vierde official bij een televisie???? Met een oortje kan het heel snel gaan. Ook niet meer keer dan 3 keer per wedstrijd per team. Herhaling en klaar.
danny four
 danny four - vrijdag 20 februari 2009 - 19:29   quote  deeplink  
ivb met zangkoren zou ik het oortje achterwege laten,anders begint zo,n official kwast
daar weer over te jengelen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 februari 2009 - 19:34   quote  deeplink  
ook weer waar.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Scheidsrechters krijgen een slechte beoordeling!!!!!!









0.0053288