|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
dit jaar zijn ze gered maar volgend jaar hebben ze weer geld nodig. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Meeuwis?? Maar is ook een twijfelachtige speler. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
nee lees ik net. vond ik zelf ook al maar een hoop mensen hebben een hoge pet op van Meeuwis |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Nou liever niet ze staan niet voor niks zo laag............. |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
K,zout niet doen allemaal Jupiler rommel |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Samenwerkingsverband?????? Net als eerst met Exelsior. Dat kan wel zijn vruchten afwerpen. Moeten ze wel in eredivisie blijven. |
|
|
|
|
mdr8
|
|
|
en de Fauw dan? Meeuwis vind ik wel een goede leider, die hebben we nu niet |
|
|
|
|
JMar
|
|
|
Wat dachten jullie van Cisse? Is volgens mij geen verkeerde spits! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Nou ja, ...................................... Kah misschien? Als versterking voor de verdediging? |
|
|
|
|
mdr8
|
|
|
Cisse zeker niet! Kah kan, maar is beetje zelfde type als Bahia.. |
|
|
|
|
edwin
|
|
|
Ik was vorig jaar gecharmeerd van Tiote! Maar die speelt inmiddels bij Twente. Voor de rest lopen er geen toekomstige sterren in bij Roda |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
Meeuwis zou bij Feyenoord kunnen uitgroeien tot een Bosveld. Heeft in ieder geval de juiste mentaliteieit |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
die Yulu Matondo past er misschien wel bij. Erg technisch en onberekenbaar, die hebben wij niet echt... |
|
|
|
|
Candy
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Als Roda echt failliet gaat en we kunnen er spelers halen dan zou Meeuwis, Kah en Matondo halen Ze zijn gratis en vragen geen extreem salaris Kan je altijd proberen Al is het maar vanwege onze smalle selectie |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
Anuaor Hadoiur! of Marcel Meeuwis!
lijkt me de beste opties |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
helemaal niets in kerkrade. ook geen spelers. |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 - 16:12 schreef Phyxsius het volgende:Als Roda echt failliet gaat en we kunnen er spelers halen dan zou Meeuwis, Kah en Matondo halen Ze zijn gratis en vragen geen extreem salaris Kan je altijd proberen Al is het maar vanwege onze smalle selectie Tuurlijk laten we alles wat gratis is binnenhalen ze voetballen gratis en voor niks, laten we eens ophouden over paniekacties ik denk als er een speler is die goed kan zijn voor Feyenoord Leo en Mario die wel zullen halen. Dit seizoen afmaken is een must en dan fris aan het nieuwe seizoen beginnen onder leiding Mario en Leo. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Kah zeker niet , 1 wedstrijd geniaal , 1 wedstrijd slecht en derde wedstrijd draaid hij door, haha Meeuwis zou iets kunnen zijn , Cissé heeft geweldige wedstrijden maar ook hele slechte denk wel dat Mario gecharmeerd is van hem. De fauw zou een optie kunnen zijn voor rechtsback maar t is allemaal geen top natuurlijk , 1 speler maximaal van Roda , kan toch niet zo zijn dat je 3 of 4 spelers weghaald bij een ploeg die nog minder is dan wijzelf op dit moment al zijn! Hadouir is geen optie voor mij maar wie mijn meningen vaker leest zal daar niet versteld van staan , is wellicht wat voor Pisvee kan ie samen met zijn vrienden voetballen............ |
|
|
|
|
royk ee
|
|
|
Meeuwis lijkt me wel wat hoor, ook goed voor de breedte van de selectie. Er komt bovendien meer concurentie..spelers gaan zich meer inzetten. Al denk ik niet dat Meeuwis haalbaar is, teneerste omdat hij wilt spelen, tentweede omdat er ook interesse is van oa pisvee. De Fauw is een twijfelgeval, maar ik zie er geen toekomst in. Kah is inderddaad kansloos. Cisse groeit.. maar zeker nog geen verbetering. Ik zie in geen enkele speler van Roda een verbetering! Maar.. omdat ze ''goedkoop'' zijn zou ik halen: Willem Janssen, Hele harde werker. Ik zie hem nog wel groeien. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 - 21:02 schreef sevillana het volgende:Nou ja, ...................................... Kah misschien? Als versterking voor de verdediging? Bij nader inzien, als er uit Roda een naam gekozen zou moeten worden kies ik idd toch ook voor Meeuwis, al zal hij waarschijnlijk zelf een andere optie hebben. Bundesliga heb ik hem wel eens over gehoord. Kortom, geen een dus! |
|
|
|
|
E. FR1908
|
|
|
KAH een goeie verdediger,uitstraling als een pitbull
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 februari 2009 door E. FR1908 -- |
|
|
|
|
Rene-vakkieRR
|
|
|
quote: Ja en ook het gedrag en iq van een pitbull... dat kost dus veel te veel kaarten door onnodig domme akties... kan me nog goed herinneren dat hij zijn eigen keeper een keer aanviel... wat een gek... |
|
|
|