BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gestraft door de uefa

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 20 februari 2009 - 19:25   quote  deeplink  
Nou bedankt voor jullie bijdrage stelletjes waardeloze kleine groep supporters en ik hoop dat men ze gauw genoeg vinden om een levenslange stadionvebod op te leggen !!!
Zij verpesten het voor de echte fans, eerst 020 en nu europees......................

Gewoon ziekelijk deze figuren
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 februari 2009 - 19:37   quote  deeplink  
Je heb gelijk. Moet ik al wel zeggen dat we blij mogen zijn met deze straf. De harde kern kan gewoon nog. Niet zonder publiek vind ik een mee valler na afgelopen jaren. In het begin van het seizoen Europees zitten we toch hooguit met 25000 man.
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 20 februari 2009 - 20:12   quote  deeplink  
Hoeven we volgend seizoen niet bang voor te zijn, europees halen we toch niet volgens mij. Scheelt dat ook weer wat minder rellen en heibel
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 20 februari 2009 - 20:30   quote  deeplink  
Aboutaleb zei dat we die uitsluitsel (de klassieker)aan 020 hadden te danken.En die 50.000 is nu makkelijk te verhalen bij die gasten die zijn opgepakt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 februari 2009 door Leon FR1908 --
sevillana
 sevillana - vrijdag 20 februari 2009 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 - 20:30 schreef Leon FR1908 het volgende:
Aboutaleb zei dat we die uitsluitsel (de klassieker)aan 020 hadden te danken.En die 50.000 is nu makkelijk te verhalen bij die gasten die zijn opgepakt.
Natuurlijk! Prettige wedstrijd! (om maar even in de juiste sfeer te blijven)
sevillana
 sevillana - vrijdag 20 februari 2009 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 - 20:12 schreef antoniorijen het volgende:
Hoeven we volgend seizoen niet bang voor te zijn, europees halen we toch niet volgens mij. Scheelt dat ook weer wat minder rellen en heibel
Dus jij hebt het idee dat die straf alleen het volgend seizoen van kracht is?
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 20 februari 2009 - 21:37   quote  deeplink  
De mensen die er niet geweest zijn zullen wel weer het hardste zeiken. Ben benieuwd waar ik dan moet zitten.
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 20 februari 2009 - 22:00   quote  deeplink  
Gelukkig treft Feyenoord geen enkele blaam aangezien zij er alles aan gedaan hebben om te voorkomen dat er Poolse suporters kaarten konden kopen of uiteindelijk plaatsen konden bemachtigen voor Feyenoord vakken. Ook de uitgebreide indentiteits controle's bij het betreden van het stadion hebben er toe bijgedragen dat Feyenoord geen enkele blaam treft.
Huichel mode off
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 20 februari 2009 - 22:20   quote  deeplink  
Fuck de UEFA mafia.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 20 februari 2009 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 - 20:58 schreef sevillana het volgende:

[..]

Dus jij hebt het idee dat die straf alleen het volgend seizoen van kracht is?
Eerst volgende wedstrijd allemaal 2 eurootjes lappen dan hebben ze nog winst ook !!!Kunnen ze nog mooi de ramen van het maasgebouw laten lappen.:}

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 februari 2009 door Leon FR1908 --
LOBBES
 LOBBES - vrijdag 20 februari 2009 - 22:41   quote  deeplink  
En maar zeuren over het team , maar zelf ook niet je goede mentaliteit tonen.
Wat wordt feyenoord nou wijzer van al dat gezeik met die supporters rellen.
Hier helpen we de club toch niet mee !!!
Lekker stoer hoor !!!!!!!!!!!!!!
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 21 februari 2009 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 - 22:20 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Eerst volgende wedstrijd allemaal 2 eurootjes lappen dan hebben ze nog winst ook !!!Kunnen ze nog mooi de ramen van het maasgebouw laten lappen.:}
waarom? als ze gewoon de tweede ring open gooien hebben ze zat plaatsen, uefa cup wedstrijden zijn al jaren niet meer uitverkocht.
moeten ze alleen wel goed gaan opletten met andere supporters, want het is een stuk langer vliegen vanaf de tweede ring.
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 21 februari 2009 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 - 22:20 schreef F.L.E het volgende:
Fuck de UEFA mafia.
Als jij dit zegt dan zal je wel bij die raddraaiers horen!
Of niet soms en als het niet zo is dan is het triest dat je het allemaal goed praat wat die klootzakken van die kleine groep supporters doen!!
Els
 Els - zaterdag 21 februari 2009 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 - 09:26 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Of niet soms en als het niet zo is dan is het triest dat je het allemaal goed praat wat die klootzakken van die kleine groep supporters doen!!
Wat is dit nu weer voor een onzin. Kan iemand het niet ergens mee oneens zijn, zonder de boel kort en klein te slaan? Ben je in het echte leven ook zo makkelijk met je conclusies? Of alleen op dit forum?
Peer
 Peer - zaterdag 21 februari 2009 - 11:46   quote  deeplink  
Gaan we de schade ook verhalen bij Sophie Hillebrand? Er heerste die avond een opgefokte sfeer. Later bleek dat zij opname maakte voor haar programma over hooligans. M.i. heeft zij met haar programma de boel behoorlijk opgefokt.
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 21 februari 2009 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 - 09:50 schreef Els het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer voor een onzin. Kan iemand het niet ergens mee oneens zijn, zonder de boel kort en klein te slaan? Ben je in het echte leven ook zo makkelijk met je conclusies? Of alleen op dit forum?
Nou Els ik kan van mijn eigen zeggen dat ik GEEN raddraaier ben en ik het beste met iedereen voor heb!! Dus ik zal NOOIT bepaalde leuzen gaan roepen/zingen en mijn standpunt is toch heel duidelijk .... alle raddraaiers gewoon opsluiten en een levenslange stadionverbod uitgeven voor alle stadions.
Alleen zo kunnen we weer geloofwaardig overkomen bij het gewone publiek. Ik ken helaas gezinnen die vroeger graag naar Feyenoord gingen maar nu niet meer vanwege de bedreigende sfeer. Al ben ik het daar niet mee eens, maar deze mensen hebben in het verleden helaas ernstige gevallen meegemaakt met zogenaamde mede Feyenoord supporters. Zo zie je maar in Nancy en pas geleden met een Pool die in de gracht wordt gegooid en dan kort geleden weer die domme leuzen in 020......
Ik zou het meer willen zien zoals de fans van heerenveen zich gedragen, daar kunnen wij een puntje aan zuigen.
Dus Els , ik heb echt het beste met iedereen voor en ook met de fans van Feyenoord en de club zelf. Maar nu worden we ELKE keer in een verkeerd daglicht gesteld door zo'n kleine klote groep supporters
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 21 februari 2009 - 12:31   quote  deeplink  
En Els ook ik zal wel mijn minpunten hebben zoals ieder ander mens maar ik zal een ander altijd respecteren als die anderen in zijn waarde laat en eigendommen van andere heel kan laten
Els
 Els - zaterdag 21 februari 2009 - 12:54   quote  deeplink  
trek dan ook niet zo snel conclusies als iemand de uefa maffia noemt. Heeft ook met respect te maken
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 21 februari 2009 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 - 12:54 schreef Els het volgende:
trek dan ook niet zo snel conclusies als iemand de uefa maffia noemt. Heeft ook met respect te maken
Sorry hoor Els , maar dat is toch een domme uitspraak om uefa als maffia te betitelen!!
Ze zijn nog te lang tolerant geweest vind ik.
Els
 Els - zaterdag 21 februari 2009 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 - 14:39 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Sorry hoor Els , maar dat is toch een domme uitspraak om uefa als maffia te betitelen!!
Ze zijn nog te lang tolerant geweest vind ik.
Vind ik absoluut niet! Tegelijkertijd met de incidenten met Nancy was er ook voor de zoveelste keer een probleem met een engelse club, als ik het me goed herinner Liverpool. Je kunt ze dus verdenken van klasse justitie.
Daarnaast, of het terecht is om de Uefa als maffia te betitelen, is wat mij betreft niet het issue. Het valt me alleen op dat je iemandop basis van een oordeel over een instituut direct als vernielzuchtig typeert. Maw, kort door de bocht.
Heb ik vast al vaker over je geschreven...
kale co
 kale co - zaterdag 21 februari 2009 - 16:11   quote  deeplink  
ja hoor antonio laat je berijden je lijkt wel een meisje van 18 jeetje jij bent zo lief ga naar korfbal joh
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 21 februari 2009 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 - 16:11 schreef kale co het volgende:
ja hoor antonio laat je berijden je lijkt wel een meisje van 18 jeetje jij bent zo lief ga naar korfbal joh
Hey kale Co ben je ook weer onder de mensen??

Ben jij soms een van die kleine groep die het verpest voor de grote echte aanhang??
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 21 februari 2009 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 - 15:15 schreef Els het volgende:

[..]

Vind ik absoluut niet! Tegelijkertijd met de incidenten met Nancy was er ook voor de zoveelste keer een probleem met een engelse club, als ik het me goed herinner Liverpool. Je kunt ze dus verdenken van klasse justitie.
Daarnaast, of het terecht is om de Uefa als maffia te betitelen, is wat mij betreft niet het issue. Het valt me alleen op dat je iemandop basis van een oordeel over een instituut direct als vernielzuchtig typeert. Maw, kort door de bocht.
Heb ik vast al vaker over je geschreven...
Hallo Els jij mag vinden wat jij wil , maar dat incident met Liverpool vond buiten het stadion plaats en dat is een wezenlijk verschil beste jonge dame. En natuurlijk zal er wel eens een ploeg worden voorgetrokken maar dat ligt ook aan de nationale voetbalbonden. En bij ons Feyenoord gebeurt altijd wel iets negatiefs helaas met die kleine groep klootzakken............

En nog wat over Liverpool daar werd ook anders over gedacht omdat de engelse regering wel een aparte wet heeft om die klote relschoppers aan te pakken. Ook daar lopen we in Nederland op achter, anders hadden we die klootzakken allang op de korrel gehad en of opgesloten gezeten of een meldplicht gehad tijdens wedstrijden
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 21 februari 2009 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 - 16:11 schreef kale co het volgende:
En ook een meisje van 18 kan jou makkelijk aan als je alleen ben, in plaats van als je met een grote groep ben en dan van alles gaat roepen...............
Danny.K
 Danny.K - zaterdag 21 februari 2009 - 19:27   quote  deeplink  
Het is een terechte straf klaar.
Alleen jammer dat mensen die er niks mee te maken heeft voor dat vak dat zij geslachtoofert worden.
Els
 Els - zaterdag 21 februari 2009 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 - 19:14 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Hallo Els jij mag vinden wat jij wil , maar dat incident met Liverpool vond buiten het stadion plaats en dat is een wezenlijk verschil beste jonge dame.

tx ;-)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 februari 2009 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 - 20:42 schreef Els het volgende:

[..]

tx ;-)
Ten tijde van Feyenoord-Nancy was het Mancester U -Lille waar de zelfde rellen plaats vond in de CL.Alleen daar gingen onschuldige mensen per brancard van het veld af.Hun straf was slechts een geldboete.Els heeft gelijk betreft die wedstrijd alleen heeft ze Liverpool en Mancester door elkaar gehaald.Er zijn zoveel voorbeelden UEFA =MAFFIA.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 februari 2009 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 - 08:51 schreef hotjumper het volgende:

[..]

waarom? als ze gewoon de tweede ring open gooien hebben ze zat plaatsen, uefa cup wedstrijden zijn al jaren niet meer uitverkocht.
moeten ze alleen wel goed gaan opletten met andere supporters, want het is een stuk langer vliegen vanaf de tweede ring.
hahahaha
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 21 februari 2009 - 22:27   quote  deeplink  
Vergeleken met jaren '90 is t juist hardstikke rustig in t stadion en daarbuiten , er wordt alleen meer aandacht aan besteed en de mensen zijn kleinzeriger geworden , tegenwoordig is een beetje zingen al erg , ik praat t niet goed maar ik ben de jaren '90 bijna alle wedstrijden geweest en ga nu nog thuis en t is echt een stuk makker kan ik je zeggen hoor! Dus als er beweerd wordt dat gezinnen vroeger wel gingen maar nu niet meer is dat vreemd in mijn ogen , in de jaren '90 zat er maar 20.000 man maar was t veel agressiever dan nu.
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 22 februari 2009 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 - 19:27 schreef Danny.K het volgende:
Het is een terechte straf klaar.
Alleen jammer dat mensen die er niks mee te maken heeft voor dat vak dat zij geslachtoofert worden.
Dan ben ik met jou eens Danny ze moeten de persoenen alleen aanpakken en niet het hele deel van het satdion
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 22 februari 2009 - 10:27   quote  deeplink  
stadion
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 22 februari 2009 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 - 22:27 schreef jantje 1974 het volgende:
Vergeleken met jaren '90 is t juist hardstikke rustig in t stadion en daarbuiten , er wordt alleen meer aandacht aan besteed en de mensen zijn kleinzeriger geworden , tegenwoordig is een beetje zingen al erg , ik praat t niet goed maar ik ben de jaren '90 bijna alle wedstrijden geweest en ga nu nog thuis en t is echt een stuk makker kan ik je zeggen hoor! Dus als er beweerd wordt dat gezinnen vroeger wel gingen maar nu niet meer is dat vreemd in mijn ogen , in de jaren '90 zat er maar 20.000 man maar was t veel agressiever dan nu.
Beste Jantje ik zeg alleen maar dat ik een paar gezinnen ken die in die tijd wel gingen en door het geweld tegenwoordig niet meer gaan , dat bedoel ik ermee dat ze de rotte appels eruit moeten gooien
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 22 februari 2009 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 - 21:39 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ten tijde van Feyenoord-Nancy was het Mancester U -Lille waar de zelfde rellen plaats vond in de CL.Alleen daar gingen onschuldige mensen per brancard van het veld af.Hun straf was slechts een geldboete.Els heeft gelijk betreft die wedstrijd alleen heeft ze Liverpool en Mancester door elkaar gehaald.Er zijn zoveel voorbeelden UEFA =MAFFIA.
Daar heb je absoluut gelijk in Leon, daar was ook ik het niet mee eens, maar dan moet juist de nationale voetbalbond ( KNVB ) meer invloed uitoefenen en dat doen ze te weinig en in Engeland wel helaas. Zal ook wel met geld hebben te maken en commercie
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 februari 2009 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 - 22:27 schreef jantje 1974 het volgende:
Ach ik ben het helemaal met jou eens.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 februari 2009 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2009 - 10:33 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Daar heb je absoluut gelijk in Leon, daar was ook ik het niet mee eens, maar dan moet juist de nationale voetbalbond ( KNVB ) meer invloed uitoefenen en dat doen ze te weinig en in Engeland wel helaas. Zal ook wel met geld hebben te maken en commercie
Ja met geld....hypocriet vind je niet.
Marciano
 Marciano - zondag 22 februari 2009 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 - 22:41 schreef LOBBES het volgende:
En maar zeuren over het team , maar zelf ook niet je goede mentaliteit tonen.
Wat wordt feyenoord nou wijzer van al dat gezeik met die supporters rellen.
Hier helpen we de club toch niet mee !!!
Lekker stoer hoor !!!!!!!!!!!!!!
O jij weet dus wie het gedaan hebben?
hotjumper
 hotjumper - zondag 22 februari 2009 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2009 - 10:30 schreef antoniorijen het volgende:

[..]
.....dat bedoel ik ermee dat ze de rotte appels eruit moeten gooien
volgens mij krijg je daar ook een boete voor, tijden uefa cup wedstrijden.
F.L.E
 F.L.E - zondag 22 februari 2009 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 - 09:26 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Je kent me niet maar hebt wel je oordeel klaar. En dat ik de UEFA maffia noem heeft te maken dat er met 2 maten gemeten wordt door de heren van dit elite clubje.
Indien er incidenten zijn waar "grote" voetbalclubs bij betrokken zijn worden incidenten afgedaan met geld boete's of een aantal wedstrijden zonder publiek.
En zelfs die straffen worden teruggedraaid omdat de bezoekende club bezwaar makt. Zie Atletico- Liverpool dit seizoen.
Ook de ernstige rellen tussen AS Roma en Man United werden met een boete afgedaan. Waarbij er toch echt een aantal zwaar gewonden viel te betreuren.
Zodra er incidenten zijn bij clubs uit kleinere voetballanden slaat de UEFA wel keihard toe.
En het is te gek voor woorden dat de UEFA straffen niet mogen getoetst worden bij een burgerrechter, er is op die manier geen enkele controle wat deze heren in al hun wijsheid besluiten.
Daarom is de UEFA in mijn ogen een organisatie die zichzelf in stand houd zonder dat van buitenaf invloed op uit te oefenen is.
Zoals de maffia.
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 22 februari 2009 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2009 - 12:41 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Je kent me niet maar hebt wel je oordeel klaar. En dat ik de UEFA maffia noem heeft te maken dat er met 2 maten gemeten wordt door de heren van dit elite clubje.
Indien er incidenten zijn waar "grote" voetbalclubs bij betrokken zijn worden incidenten afgedaan met geld boete's of een aantal wedstrijden zonder publiek.
En zelfs die straffen worden teruggedraaid omdat de bezoekende club bezwaar makt. Zie Atletico- Liverpool dit seizoen.
Ook de ernstige rellen tussen AS Roma en Man United werden met een boete afgedaan. Waarbij er toch echt een aantal zwaar gewonden viel te betreuren.
Zodra er incidenten zijn bij clubs uit kleinere voetballanden slaat de UEFA wel keihard toe.
En het is te gek voor woorden dat de UEFA straffen niet mogen getoetst worden bij een burgerrechter, er is op die manier geen enkele controle wat deze heren in al hun wijsheid besluiten.
Daarom is de UEFA in mijn ogen een organisatie die zichzelf in stand houd zonder dat van buitenaf invloed op uit te oefenen is.
Zoals de maffia.
Jij moet eens na gaan hoe vaak De Supporters voor problemen hebben gezorgd in het buitenland in het verleden. Zo kan ik wel een hele waslijst samen stellen beste fan!!!!

En dan bijna altijd bij europese uitwedstrijden is er ALTIJD wel iets. En juist daarom wordt Feyenoord fans hard aangepakt.
Oke engelse club doen ook wel eens iets maar niet zo frequent als die kleine klote groep zogenaamde Feyenoord supporters............
F.L.E
 F.L.E - zondag 22 februari 2009 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2009 - 13:06 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Jij moet eens na gaan hoe vaak De Supporters voor problemen hebben gezorgd in het buitenland in het verleden. Zo kan ik wel een hele waslijst samen stellen beste fan!!!!

En dan bijna altijd bij europese uitwedstrijden is er ALTIJD wel iets. En juist daarom wordt Feyenoord fans hard aangepakt.
Oke engelse club doen ook wel eens iets maar niet zo frequent als die kleine klote groep zogenaamde Feyenoord supporters............
Je probeert je er weer uit te lullen door weer over feyenoord suporters te beginnen die in het buitenland voor problemen zorgen.
Daar heb ik niet over of over gehad.
Ik heb het over de UEFA maffia, die willekeurig en selectief clubs straft.
En jou standpunt over suporters die problemen veroorzaken ken ik , on volgens mij iedereen hier op dit forum , inmiddels wel.
Als ik behoefte heb aan een moraalridder die mij vertelt hoe ik me moet gedragen luister ik wel naar Balkenende en zijn christen kliek,daar heb ik jou niet voor nodig.
Dus beperk je tot algemene opmerkingen en spreek mij niet aan want je kent me niet en dat wilde ik eigenlijk ook zo houden.
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 22 februari 2009 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2009 - 13:31 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Je probeert je er weer uit te lullen door weer over feyenoord suporters te beginnen die in het buitenland voor problemen zorgen.
Daar heb ik niet over of over gehad.
Ik heb het over de UEFA maffia, die willekeurig en selectief clubs straft.
En jou standpunt over suporters die problemen veroorzaken ken ik , on volgens mij iedereen hier op dit forum , inmiddels wel.
Als ik behoefte heb aan een moraalridder die mij vertelt hoe ik me moet gedragen luister ik wel naar Balkenende en zijn christen kliek,daar heb ik jou niet voor nodig.
Dus beperk je tot algemene opmerkingen en spreek mij niet aan want je kent me niet en dat wilde ik eigenlijk ook zo houden.

Zo op je pikkie getrapt, voel je je eigen aangesproken?? Tja dat de UEFA maffia wordt dat krijg je vanzelf als je met die kleine waardeloze groep Feyenoord supporters te maken krijg.................... Als deze kl...gr...
eens normaal ging doen dan hoeven wij NIET meer bang te zijn dat we gestraft worden.....

Dus verziek het maar lekker voor de echte supporters.

Kijk straffen zoals ze in Frankrijk doen met die Twente supporter , klasse van de franse justitie, moeten ze met die kleine groep klootzakken in de kuip ook doen............
F.L.E
 F.L.E - zondag 22 februari 2009 - 22:12   quote  deeplink  
Nee jochie ik voel me niet aangesproken . Maar zoals ik al eerder schreef inhoudelijk ga je niet op argumenten in. Het enige wat jij kunt doen is in herhaling vallen en het maar over Feyenoord suporters hebben die zich, in jou ogen, misdragen.
En nu ga ik zelf in herhaling vallen. Ik heb jou niet nodig om mij te vertellen hoe ik mijn leven moet leiden of hoe ik me moet gedragen.
Dus zoals ik al eerder schreef bespaar me die moraalridderachtige Balkenende preekjes.
Want wat jij van me vind boeit me werkelijk niks.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 februari 2009 door F.L.E --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 februari 2009 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2009 - 13:42 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Zo op je pikkie getrapt, voel je je eigen aangesproken?? Tja dat de UEFA maffia wordt dat krijg je vanzelf als je met die kleine waardeloze groep Feyenoord supporters te maken krijg.................... Als deze kl...gr...
eens normaal ging doen dan hoeven wij NIET meer bang te zijn dat we gestraft worden.....

Dus verziek het maar lekker voor de echte supporters.

Kijk straffen zoals ze in Frankrijk doen met die Twente supporter , klasse van de franse justitie, moeten ze met die kleine groep klootzakken in de kuip ook doen............
Je veroordeelt iemand die het heeft over dat de uefa maffia is.En dat is toch zo genoeg bewijs dat als je een grote club ben in europa kom je er goed vanaf na ongeregeldheden.F.L.E heeft daarbij niet over supporters die jij er dan weer wel bijhaald.Nu ga ik het wel over onze supporters beginnen,Feyenoord is de club van het volk en daarbij wil ik niks goed praten want ook ik weet dat er door ons de supporters soms een hoop wordt verziekt.Maar als ik van heilige hou ga ik naar de kerk op zondag en niet naar de KUIP.Ik doe niet mee aan spreekkoren maar zolang als ik ga vanaf 84 hoor ik al spreekkoren .Moet alleen zeggen dat je de laatste jaren liederen worden gezongen met betrekking tot 020 terwijl wij niet eens tegen ze spelen.Jou veroordeling tegen FLE slaat nergens op omdat hij niet over supporters heeft gehad zoals ik dat wel heb gehad....
Ik snap er niks van vroeger was het idd veel erger dan nu.Waarom is alles opeens zo probleem dan.Zeggen mag je niks meer in deze maatschapij ,als je een peuk opsteek bekijken mensen alsof je een crimineel ben.Maar de enne na de ander verkrachting overval moord vind plaats en is vele malen verergerd maar ja laten we zingende supporters pesten rokende ouderen uit de biljartclub jagen en iedereen bekeuren die 3 kilometer te hard rijd.
hotjumper
 hotjumper - maandag 23 februari 2009 - 08:18   quote  deeplink  
Het heeft allemaal te maken met de debilisering van de samenleving. Media blaast tegenwoordig alles op. Als in Groningen iemand z'n biertje laat vallen, raast er tegen de tijd dat hart van nederland zich er mee gaat bemoeien, een golf van geweld door noord nederland.
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 23 februari 2009 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2009 - 22:12 schreef F.L.E het volgende:
Nee jochie ik voel me niet aangesproken . Maar zoals ik al eerder schreef inhoudelijk ga je niet op argumenten in. Het enige wat jij kunt doen is in herhaling vallen en het maar over Feyenoord suporters hebben die zich, in jou ogen, misdragen.
En nu ga ik zelf in herhaling vallen. Ik heb jou niet nodig om mij te vertellen hoe ik mijn leven moet leiden of hoe ik me moet gedragen.
Dus zoals ik al eerder schreef bespaar me die moraalridderachtige Balkenende preekjes.
Want wat jij van me vind boeit me werkelijk niks.
Boeien .............
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 23 februari 2009 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2009 - 23:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Je veroordeelt iemand die het heeft over dat de uefa maffia is.En dat is toch zo genoeg bewijs dat als je een grote club ben in europa kom je er goed vanaf na ongeregeldheden.F.L.E heeft daarbij niet over supporters die jij er dan weer wel bijhaald.Nu ga ik het wel over onze supporters beginnen,Feyenoord is de club van het volk en daarbij wil ik niks goed praten want ook ik weet dat er door ons de supporters soms een hoop wordt verziekt.Maar als ik van heilige hou ga ik naar de kerk op zondag en niet naar de KUIP.Ik doe niet mee aan spreekkoren maar zolang als ik ga vanaf 84 hoor ik al spreekkoren .Moet alleen zeggen dat je de laatste jaren liederen worden gezongen met betrekking tot 020 terwijl wij niet eens tegen ze spelen.Jou veroordeling tegen FLE slaat nergens op omdat hij niet over supporters heeft gehad zoals ik dat wel heb gehad....
Ik snap er niks van vroeger was het idd veel erger dan nu.Waarom is alles opeens zo probleem dan.Zeggen mag je niks meer in deze maatschapij ,als je een peuk opsteek bekijken mensen alsof je een crimineel ben.Maar de enne na de ander verkrachting overval moord vind plaats en is vele malen verergerd maar ja laten we zingende supporters pesten rokende ouderen uit de biljartclub jagen en iedereen bekeuren die 3 kilometer te hard rijd.
Daar ben ik het wel met jou eens dat bekeuren als je 3 km te hard rij en verder zijn er zat andere zaken die justitie kan aan pakken, maar daar hoor ook dat schorem van die kleine groep supporters bij helaas
hotjumper
 hotjumper - maandag 23 februari 2009 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2009 - 08:58 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Daar ben ik het wel met jou eens dat bekeuren als je 3 km te hard rij en verder zijn er zat andere zaken die justitie kan aan pakken, maar daar hoor ook dat schorem van die kleine groep supporters bij helaas
3 km te hard is 3 km te hard dus een boete, zou alleen een beetje raar worden als ze vervolgens iederéén die in hetzelfde type auto rijdt ook een bekeuring zouden geven. En dat is wat bij voetballen wel gebeurt.
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 februari 2009 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2009 - 09:10 schreef hotjumper het volgende:

[..]

3 km te hard is 3 km te hard dus een boete, zou alleen een beetje raar worden als ze vervolgens iederéén die in hetzelfde type auto rijdt ook een bekeuring zouden geven. En dat is wat bij voetballen wel gebeurt.
Ja maar dat komt omdat men van de andere supporters verwacht die kleine groep te corrigeren....
Els
 Els - maandag 23 februari 2009 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2009 - 12:41 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja maar dat komt omdat men van de andere supporters verwacht die kleine groep te corrigeren....
De doorsnee supporter is 2 koppen groter dan ik..... wat denken ze zelf
F.L.E
 F.L.E - maandag 23 februari 2009 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2009 - 12:41 schreef Stylzz het volgende:

[..]

En waarom doet die groep dat dan niet? Ik lees hier dat het er in het hele stadion maar een paar honderd zijn.
Lijkt me zinvoller dan op een forum de hele tijd af te geven op die kleine groep.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gestraft door de uefa

0.0145359