BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vitesse wil Nicky Hofs behouden

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sevillana
 sevillana - vrijdag 20 februari 2009 - 21:07   quote  deeplink  
ARNHEM - Theo Bos wil stadgenoot Nicky Hofs behouden voor Vitesse. De nieuwe trainer van de Arnhemse club heeft de leiding gevraagd te proberen Hofs los te weken bij Feyenoord.

Hoe zijn de meningen over Hofs en het plan van Theo Bos?
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 20 februari 2009 - 21:22   quote  deeplink  
Bos heeft groot gelijk!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 20 februari 2009 - 21:29   quote  deeplink  
Hofs is toch een schakeltje die we dit seizoen hebben gemist.Het is een bijtertje op het middenveld.Stom geweest om juist hem uberhaut te verhuren.
Ik lees soms wel eens reaktie`s van supporters die blij zijn dat hij bij Vitesse speeld en hopen dat hij niet meer terug komt.Ik kan dat niet begrijpen ,Theo Bos ziet het gewoon goed.
edwin
 edwin - vrijdag 20 februari 2009 - 21:30   quote  deeplink  
Hofs is alleen maar geblesseerd of pakt domme gele kaarten. Lekker daar bij Vitesse laten!
sevillana
 sevillana - vrijdag 20 februari 2009 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 - 21:29 schreef Leon FR1908 het volgende:
Hofs is toch een schakeltje die we dit seizoen hebben gemist.Het is een bijtertje op het middenveld.Stom geweest om juist hem uberhaut te verhuren.
Ik lees soms wel eens reaktie`s van supporters die blij zijn dat hij bij Vitesse speeld en hopen dat hij niet meer terug komt.Ik kan dat niet begrijpen ,Theo Bos ziet het gewoon goed.
Hofs vormde vorig seizoen wel een aardig koppeltje met Makaay, maar heeft op een zeker moment het nodige aan blessure-pech gekregen. En okay, hij pakte wel de nodige (en vaak onnodige!) kaarten maar hij was ook vaak wel nadrukkelijk aanwezig in het veld.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 20 februari 2009 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 - 21:37 schreef sevillana het volgende:

[..]

Hofs vormde vorig seizoen wel een aardig koppeltje met Makaay, maar heeft op een zeker moment het nodige aan blessure-pech gekregen. En okay, hij pakte wel de nodige (en vaak onnodige!) kaarten maar hij was ook vaak wel nadrukkelijk aanwezig in het veld.
Zo zie ik het ook..
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 20 februari 2009 - 21:49   quote  deeplink  
Hofs=karakter en dat is precies wat er ontbreekt bij dat stellletje slappe lullen wat er nu in het vewld staat.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 20 februari 2009 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 - 21:30 schreef edwin het volgende:
Hofs is alleen maar geblesseerd of pakt domme gele kaarten. Lekker daar bij Vitesse laten!
Ik denk dat in de puntenverdeling van voetballer van het jaar Hofs er beter vanaf komt dan welke middenvelder van ons dan ook.Hofs draagt Vitesse wie draagt Feyenoord???(Tomasson als hij fit is)
En over blessure vergelijkingen komen we helemaal als slechste uit de bus.
sevillana
 sevillana - vrijdag 20 februari 2009 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 - 21:49 schreef F.L.E het volgende:
Hofs=karakter en dat is precies wat er ontbreekt bij dat stellletje slappe lullen wat er nu in het vewld staat.
Zo iets dergelijks, ja. Een uitzondering daar gelaten dan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 februari 2009 door sevillana --
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 20 februari 2009 - 23:11   quote  deeplink  
Hofs heeft zelf gevraagd om bij Vitesse te gaan spelen. Hij had geen zin meer in Feyenoord. Hij snauwde achteraf nog dat hij blij is dat hij weg is want hij heeft bij ons niets geleerd!! Lekker verkopen en veel geld voor vangen!! Of je speelt graag voor Feyenoord of helemaal niet. Opzouten met hem.
Morpheus79
 Morpheus79 - vrijdag 20 februari 2009 - 23:15   quote  deeplink  
Hofs ruilen voor Van Wolfswinkel lijkt me wel een prima deal.
sevillana
 sevillana - vrijdag 20 februari 2009 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 - 23:11 schreef Pietje1 het volgende:
Hofs heeft zelf gevraagd om bij Vitesse te gaan spelen. Hij had geen zin meer in Feyenoord. Hij snauwde achteraf nog dat hij blij is dat hij weg is want hij heeft bij ons niets geleerd!! Lekker verkopen en veel geld voor vangen!! Of je speelt graag voor Feyenoord of helemaal niet. Opzouten met hem.
Zit wat in, ja! Hoewel er inmiddels ook bij Feyenoord wel weer een andere trainer is/komt, dat betekent ook "nieuwe ronde, nieuwe kansen"

Morpheus79 - vrijdag 20 februari 2009 - 23:15 quote deeplink

Hofs ruilen voor Van Wolfswinkel lijkt me wel een prima deal.

Is ook een strak plan!
R()b
 R()b - zaterdag 21 februari 2009 - 00:22   quote  deeplink  
Hofs zijn verhuur snap ik niet!?
Heeft toch veel assists gegeven op Makaay , en altijd de volle 100% gegeven in wedstrijden.
Hofs is idd iemand die een vuurtje kan stoken in een wedstrijd.
Feyenoord mist karakter en Hofs heeft dat gewoon.
Landzaat en De Guzman zullen Feyenoord wel verlaten in de zomer , dus is een Hofs zeer bruikbaar in de selectie en goed genoeg voor een basisplaats.
fey21
 fey21 - zaterdag 21 februari 2009 - 00:57   quote  deeplink  
hofs werd waarschijnlijk verhuurd, omdat ze ervan uitgingen dat De Guzman een heel seizoen zou spelen.
Hierdoor zou Hofs weinig speeltijd krijgen, wat betekent dat het beter is om hem te verhuren.
Helaas is De Guzman geblesseerd, waardoor we nu weinig opties voor op tien hebben.

Wijnaldum dan maar??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 februari 2009 door fey21 --
don 42
 don 42 - zaterdag 21 februari 2009 - 02:08   quote  deeplink  
Hofs voor 2,5 miljoen verkopen, 1 miljoen + hofs voor van Wolfswinkel dan hebben we een jonge aanvaller voor weinig en hofs zijn zin bij vites.
Loopt nog een goeie aanvaller daar Lasse Nilson kn ook opgehaalt worden voor vijf miljoen ook een optie.
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 21 februari 2009 - 16:11   quote  deeplink  
Laat Hofs daar blijven
Ik snap sommige supporters echt niet hier
Hebben ze hetover veel assists op Makaay
Dat kan zijn
Maar dat waren maar 2 wedstrijden!!!!
Tegen Utrecht in de beker gaf hij 3 assists en Nog een wedstrijd tegen VVV
Moeten we hem daarom terug halen?
Iedereen heeft het over een Hofs van 2 wedstrijden, terwijl hij er meer dan 40 voor ons heeft gespeeld

Als hij 40 wedstrijden speelt en we onthouden er maar 2, zegt dat dan niet genoeg over zijn niveau?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vitesse wil Nicky Hofs behouden









0.0090060