BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Er zou toch een gesprek komen met die inversteerders afgelopen vrijdag

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - zaterdag 21 februari 2009 - 16:21   quote  deeplink  
waar blijven ze dan
jjh
 jjh - zaterdag 21 februari 2009 - 16:37   quote  deeplink  
Nou dat zal heus niet direct naar buiten komen. Het is pas zaterdag. Misschien heeft Derksen er maandag nog wat over te melden. Hopelijk kunnen ze nu eens wat binnenboord houden zonder dat het uitlekt naar de pers. Laat de investeerders maar even in de luwte.
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - zaterdag 21 februari 2009 - 16:50   quote  deeplink  
nou zou graag willen weten wat de eisen van hun zijn ik vind wij als supporters daar wel op de hoogte gehouden mogen worden
daag gj
 daag gj - zaterdag 21 februari 2009 - 17:02   quote  deeplink  
er zal waarschijnlijk wederom niets gebeuren bij ons, volgend jaar weer zo'n seizoen.
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - zaterdag 21 februari 2009 - 17:07   quote  deeplink  
dat denk ik ook dat er niks gaat gebeuren
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - zaterdag 21 februari 2009 - 17:33   quote  deeplink  
dus eerst zien dan geloven
tweety
 tweety - zaterdag 21 februari 2009 - 17:37   quote  deeplink  
Nou, het is inderdaad opvallend rustig rond dat inversteerders gedoe maar ik denk dat jjh gelijk heeft.
moa
 moa - zaterdag 21 februari 2009 - 17:39   quote  deeplink  
Hopelijk wordt het idd. eindelijk eens stil gehouden.
Het is voor ons wel leuk om te weten wat de eisen e.d. zijn, maar uiteindelijk heeft niemand daar wat aan,
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - zaterdag 21 februari 2009 - 17:43   quote  deeplink  
het zal allemaal wel maar toch wil ik het eerst zien en dan geloven er worden genoeg fabeltjes verteld
kammetje
 kammetje - zaterdag 21 februari 2009 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 - 16:50 schreef scf-rotterdam het volgende:
nou zou graag willen weten wat de eisen van hun zijn ik vind wij als supporters daar wel op de hoogte gehouden mogen worden
Schandalig dat ze jou niet als eerste inlichten. Ik zou het niet pikken!
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - zaterdag 21 februari 2009 - 18:08   quote  deeplink  
ja kammetje ik vind dat gewoon dat we op de hoogte gehouden moeten worden maja maar wil dit eerst maar zien want heb het gevoel dat dit niks van waar is
R()b
 R()b - zaterdag 21 februari 2009 - 18:14   quote  deeplink  
Oh God zeg!
Ze zijn niet verplicht om die gesprekken naar buiten te brengen!!!!
Danny.K
 Danny.K - zaterdag 21 februari 2009 - 18:24   quote  deeplink  
Om heel eerlijk zou ik ook wel willen weten waar we aantoe zijn, maar ik kan er wel begrip voor hebben dat ze het binnenkamers houden.
Ze zullen er nog mee bezig zijn want het gaat over veel geld en belangen van de club en inversteerders, nu is het afwachten wat er gaat gebeuren en laten we hopen dat er iets moois uitkomt voor ieder die Feyenoord een warm hard toe draagt.
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 21 februari 2009 - 19:03   quote  deeplink  
Nou ze zullen wel gesproken hebben neem ik aan, want anders zou Mario Been en Leo Beenhakker hier niet aan begonnen zijn!!
Ik heb wel ergens gelezen dat een van die investeerders een jeugdvriend van Mario Been is en waar die in de jeugd ook nog mee heeft samen gevoetbald.
Ik hoop en neem aan dat men het naar buiten zullen brengen zodra er meer bekend is want er is inderdaad veel geld mee gemoeid en er zal het een en ander uitgezocht moeten worden als men met deze investeerders in zee gaan en vanuit de investeerders zullen ze ook wel het een en ander meoten gaan uitzoeken want het is en blijft wel geld van hun natuurlijk

Zal zeker nog worden vervolgd en die Derksen laat die maar lekker prijs schieten ipv met echt nieuws te komen
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - zaterdag 21 februari 2009 - 19:10   quote  deeplink  
we moeten hoe moeilijk het ook is geduld hebben , die investeerders zijn er echt niet na 1 gesprek uit het ga niet over een paar centen gaat nog wel even tydje over heen
colombiaan
 colombiaan - zaterdag 21 februari 2009 - 22:05   quote  deeplink  
jullie lijken wel een stelletje oude wijven laat ze gewoon hun werk doen we horen vanzelf als er iets nieuws is
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - zaterdag 21 februari 2009 - 23:11   quote  deeplink  
maja We zien het wel mot het eerst nog zien
sevillana
 sevillana - zaterdag 21 februari 2009 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 - 19:10 schreef nieuwerbrug het volgende:
we moeten hoe moeilijk het ook is geduld hebben , die investeerders zijn er echt niet na 1 gesprek uit het ga niet over een paar centen gaat nog wel even tydje over heen
Denk ik ook, ja
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 22 februari 2009 - 00:17   quote  deeplink  
toch lijkt t mij nog steeds sterk dat investeerders in deze tijd van "recessie" wel ineens véél geld in een voetbalclub gaan steken , alle "magnaten"hebben veel geld verloren...........ik hoop dat ik t helemaal mis heb maar..............
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 22 februari 2009 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2009 - 00:17 schreef jantje 1974 het volgende:
toch lijkt t mij nog steeds sterk dat investeerders in deze tijd van "recessie" wel ineens véél geld in een voetbalclub gaan steken , alle "magnaten"hebben veel geld verloren...........ik hoop dat ik t helemaal mis heb maar..............
Ik wil niet vervelend doen maar

De club heeft bevestigd dat er gesprekken zijn
De investeerders zijn bij naam genoemd en hebben het bevestigd
De investeerders hebben de komst van Beenhakker als eis gesteld
Feyenoord heeft hemel en aarde bewogen om Beenhakker te krijgen

Wat heb jij nog meer nodig voor jij in ieder geval in die gesprekken gelooft?
hotjumper
 hotjumper - zondag 22 februari 2009 - 11:58   quote  deeplink  
geloof best dat ze er zijn maar ik ben bang dat ze er niet uitkomen.
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - zondag 22 februari 2009 - 17:35   quote  deeplink  
woensdag mogen 20 supporters deel uit maken over de toekomst plannen van feyenoord en zullen ook infomatie gegeven worden over die inversteerders
Kiprich
 Kiprich - zondag 22 februari 2009 - 23:44   quote  deeplink  
Come on kameraden (in goede en in slechte tijden). Laat wij als supporters nu alleen maar even bezig houden met het aanmoedigen van spelers en laten we de investeerders en de beleidsbepalers in alle luwte tot een overeenkomst te komen. Hoe meer bemoeienissen van buitenaf (lees supporters en pers) hoe meer het averechts gaat werken. Als beide partijen bevestigen dat er gesprekken zijn, mogen we toch als volwassen mensen aannemen dat het allemaal serieus is?????????

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Er zou toch een gesprek komen met die inversteerders afgelopen vrijdag









0.0080859