|
|
ronnie 70
|
|
|
onvoorstelbaar hoe 200 man het gelijk van ataloboud willen bewijzen!!!!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ronnie 70
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kammetje
|
|
|
vernielingen in de binnenstad, angstig winkelend publiek. Abouthaleb heeft gelijk gekregen, hersenlozen zijn niet te corrigeren en hopelijk zijn de vele beelden waarover gesproken wordt duidelijk genoeg om het hele zooitje een stadionverbod te kunnen geven. Maar er zullen wel weer heel wat capuchonnetjes zijn opgetrokken. Stelletje klootzakken! |
|
|
|
|
ronnie 70
|
|
|
met deze jongetjes zal feyenoord moeite hebben om ooit weer een hele grote speler te worden in voetballand maar ja deze hersenloze schrijven poep met 3 oe's dus ze weten niet beter..... hun kennen beter aan het gas gaan |
|
|
|
|
daag gj
|
|
|
geen vernielingen geweest hoor volgens de berichten |
|
|
|
|
kammetje
|
|
|
lees het artikel in AD dan maar op AD.nl |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
*dubbeltokkiepost*
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 februari 2009 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Jammer dat ze niet op een normale manier kunnen demonstreren ik hoop dat ze die gasten eens aanpakken zodat degene die wel normaal doen hun ploeg kunnen blijven steunen zonder dat ze slachtoffer worden door deze dwazen. |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
................................................... |
|
|
|
|
nieuwerbrug
|
|
|
als ze echte kerels zijn geven ze hun eigen naam in plaats uit de naam van feyenoord supporters |
|
|
|
|
Dick
|
|
|
Politie benut niet de kans om deze namaak suporters op te pakken. opsluiten die gasten en een stadion verbod geven. Deze groep zijn de figuren die ook alles verzieken voor Feyenoord en de goede suporters. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Dit lijkt me echt de beste actie om van het verbod af te komen....not Hoe kun je ze zo in de kaart spelen |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
|
|
|
daag gj
|
|
|
goed bericht danny four, altijd willen ze ons in een kwaad daglicht stellen. |
|
|
|
|
aadje2
|
|
|
Wat is nou waar rustig of rellen, ik ga dan maar van rustig uit want ik kan me niet voorstellen dat de fans zo een domme misstap maken. Verder is het voor de pers wel makkelijk om van niets een rel te maken. |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
Els had deze al onder de topic huh? geplaatst:http://www.spitsnieuws.nl/archives/sport/2009/02/feyenoorders_demonstreren.html#more |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
|
|
|
danny four
|
|
|
|
|
|
aadje2
|
|
|
Dacht het wel de 020 pers speelt er weer zo op in dat Feyenoordfans de schuldige van het verbod zijn. BAH |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2009 - 10:36 schreef aadje2 het volgende:Dacht het wel de 020 pers speelt er weer zo op in dat Feyenoordfans de schuldige van het verbod zijn. BAH ja ook vandaag weer, blablablablablablabla. racisten blablablablablabla. hamas blablablablablablabla.aboudaleb blablablablablablabla.enz. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gisteren een stukje studio "voetbal" gekeken. Kon ook geen goed woord voor ons vanaf. Behalve door Jan Mulder in t begin even over el Ahmadi.
Lekker zo'n Amsterdams spartaans bolwerk. |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
quote:Op maandag 23 februari 2009 - 08:55 schreef Stylzz het volgende:Gisteren een stukje studio "voetbal" gekeken. Kon ook geen goed woord voor ons vanaf. Behalve door Jan Mulder in t begin even over el Ahmadi. Lekker zo'n Amsterdams spartaans bolwerk. Is gewoon de aandacht afleiden van het feit dat het in die rioolput in Noord Holland zo lekker gaat. Laat ze toch lullen, met een beetje mazzel speelt Sparta nacompetitie, en wordt ajaks vijfde. |
|
|
|
|
RuudN
|
|
|
er ging vorige week over het nieuws dat mede door de feyenoord supporters geen uitsupporter meer naar de klassieker mogen! en 020 werd niet genoemd VULLIS |
|
|
|