|
|
R!ck
|
|
|
Bij Rapid Wien???? Erwin Hoffer, Veli Kavlak, Nikica Jelavic, Stefan Maierhofer. Alle 4 jong aanvaller en kunnen ook alle 4 terecht op het middenveld kosten waarschijnlijk niet veel, alle 4 hebben ze al gespeeld voor hun land. Waarschijnlijk kosten ze per stuk ongeveer 4/5 miljoen, misschien wat voor de bank en anders verhuren aan heerenveen of twente.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 februari 2009 door R!ck -- |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Luton Shelton, Thomas Enevoldsen, Anders Due en Thomas Augustinussen(!). |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 - 15:16 schreef R!ck het volgende:Bij Rapid Wien???? Erwin Hoffer, Veli Kavlak, Nikica Jelavic, Stefan Maierhofer. Alle 4 jong aanvaller en kunnen ook alle 4 terecht op het middenveld kosten waarschijnlijk niet veel, alle 4 hebben ze al gespeeld voor hun land. Waarschijnlijk kosten ze per stuk ongeveer 4/5 miljoen, misschien wat voor de bank en anders verhuren aan heerenveen of twente. spelers van 4 a 5 miljoen halen uit C-voetballand Oostenrijk en dan ook nog voor de bank of verhuur? We moeten goede BASISspelers halen die beter zijn dan we al hebben , wat een gek zeg.................4 a 5 mljoen pst. haha niet duur haha |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
En Jantje weer on-topic???? waar ging dat ineens allemaal over? we kunnen trouwens ook gewoon een heel elftal cyprioten. Voor de verhuur of voor op de bank. wat eenachterlijk idee zeg. 4 uit Oostenrijk. |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
hoezo dom ik zeg toch niet alle 4 ??? als ik Feyenoord was zou ik er zowieso 1tje proberen te halen ze zijn niet slecht dus..... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 - 20:08 schreef R!ck het volgende:hoezo dom ik zeg toch niet alle 4 ??? als ik Feyenoord was zou ik er zowieso 1tje proberen te halen ze zijn niet slecht dus..... Sorry ik dacht dat je ze alle vier bedoelde!!! kan je dan alleen niet beter bij Salzburg gaan shoppen??? |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
die verdediger njaa maar kd8 dat we een nog een extra spits zochten en dan die erdediger van salzburg maar halen dan? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Hebben bij Salzburg volgens mij en spits lopen die er al dertig in heeft hangen. Of is dat bij een andere club? Volgens mij niet. |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
zou best wel eens kunnen njaa we zien wel wat er komt wij zijn de scout van feyenoord niet en ze zullen denk ik ook niet naar ons luisteren :P misschien moeten we ervoor zorgen dat ze eens in oostenrijk of zwitserland gaan scouten er lopen daar aardig wat talenten rond, khoop zowieso dat ze die Hoffer halen en die verdediger van salzburg en dan hebben we denk ik een redelijke selectie. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Lopen overal leuke spelers maar Feyenoord is er alleen vaak te laat of helemaal niet bij!!!! We zien het wel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 februari 2009 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 - 20:15 schreef Feyenoord till i die het volgende:Hebben bij Salzburg volgens mij en spits lopen die er al dertig in heeft hangen. Of is dat bij een andere club? Volgens mij niet. Janka (of Zanka) heet hij geloof ik Is misschien een idee Volgens de UEFA is de competitie waar hij speelt net zo zwaar als de onze Alleen denk ik niet dat hij wil De Spaanse en Italiaanse top en subtop wilde hem al hebben Dan ga je niet nog even naar Feyenoord |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Weet niet hoe oud hij is. Kans is wel klein. Als hij nog erg jong is wil hij misschien nog een tussenstop maken. En behoorlijke Nederlandse invloed bij Salzburg. ga je sowieso wel een hoog salaris kosten als je het uberhaupt wil proberen. Eerst maar eens zien hoeveel geld we hebben van de zomer. Als ik het goed begrepen heb is die zestig miljoen voor een paar jaar. Niet om alleen van de zomer te investeren. Hoop toch dat ze na spelers verkopen en geld van die zestig miljoen (als dat rond komt) we een miljoen of 25 te besteden hebben. Heb je denk toch echt wel nodig wil je weer enigszins bj de top komen. Verschillende zwakke en missende schakels in selectie. Moet dan toch echt wat centjes gaan kosten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 februari 2009 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Zal wel gelijk flink geinvesteerd worden Geld maakt geld Behalve als je het op de bank laat staan Onze toekomst zal afhangen van het aankoopbeleid deze zomer En ik denk dat dat wel goed zit met Mario en Leo |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Dat zijn we dan volledig eens!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als ik het goed begrijp komt er 60 miljoen vrij waar ze 5 jaar mee moeten doen.Sommige geven die 60 miljoen uit in 1 seizoen,dat kan niet de bedoeling zijn toch.Vind dat er rustig bekeken moet worden hoe het geld moet worden besteed.Met 2 a 3 gerichten aankopen kunnen we al een heel ander Feyenoord verwachten volgend seizoen. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 - 21:18 schreef Leon FR1908 het volgende:Als ik het goed begrijp komt er 60 miljoen vrij waar ze 5 jaar mee moeten doen.Sommige geven die 60 miljoen uit in 1 seizoen,dat kan niet de bedoeling zijn toch.Vind dat er rustig bekeken moet worden hoe het geld moet worden besteed.Met 2 a 3 gerichten aankopen kunnen we al een heel ander Feyenoord verwachten volgend seizoen. Ik weet alleen dat goede spelers geld maken De rest laat ik over aan Been en Leo Als zij besluiten dat ze het geld verspreiden over 5 jaar vertrouw ik op hen Maar als zij nu gelijk 40 miljoen willen uitgeven omdat het elftal in hun ogen te zwak is vertrouw ik hen ook |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Volledig eens!!! hier onder weer helemaal eens!!
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
In Leo en Matio heb ik gewoon alle vertrouwen Bij Bosz vond ik dat hij een kans moest krijgen met geld Maar dan is het afwachten wat hij ermee doet Spelers van Mario en Leo krijgen van mij direct alle vertrouwen En ik denk dat meerdere supporters zo denken Dat geeft die spelers eigen;lijk al een voorsprong Aankopen van Bosz werden toch extra kritisch bekeken Als Leo iets doet vertrouwt iedereen dat het goed is En als ze dat niet gelijk doen, dan doen ze dat wel nadat ze Leo hebben horen praten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 - 21:57 schreef Phyxsius het volgende:In Leo en Matio heb ik gewoon alle vertrouwen Bij Bosz vond ik dat hij een kans moest krijgen met geld Maar dan is het afwachten wat hij ermee doet Spelers van Mario en Leo krijgen van mij direct alle vertrouwen En ik denk dat meerdere supporters zo denken Dat geeft die spelers eigen;lijk al een voorsprong Aankopen van Bosz werden toch extra kritisch bekeken Als Leo iets doet vertrouwt iedereen dat het goed is En als ze dat niet gelijk doen, dan doen ze dat wel nadat ze Leo hebben horen praten Ja dat is waar ,ook je vorige reactie.Maar sommige clubs kunnen zich ook goed versterken met aankopen van rond de 5 miljoen .Dus dat moeten wij ook kunnen toch?Dan zijn we met 20 tot 25 miljoen klaar met 4 goede spelers die ook weer goed verkoopbaar zijn als de tijd rijp is. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Iedereen die de nieuwe topic al bekeken had. Kijk nog eens heb wat aangepast wat het beter maakt denk ik. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 - 22:11 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja dat is waar ,ook je vorige reactie.Maar sommige clubs kunnen zich ook goed versterken met aankopen van rond de 5 miljoen .Dus dat moeten wij ook kunnen toch?Dan zijn we met 20 tot 25 miljoen klaar met 4 goede spelers die ook weer goed verkoopbaar zijn als de tijd rijp is. Zeker Dat is ook de intentie (zo goedkoop mogelijk een zo goed mogelijk elftal krijgen) Maar als er ergens een topper loopt voor 10 miljoen moet dat extra geld geen reden zijn om het niet te doen |
|
|
|
|
scf-rotterdam
|
|
|
velthuizen 2 miljoen fernandez 1 miljoen boularuz 2 miljoen el ach 9 ton meeuwis 1 miljoen smolarek 2 miljoen beerens 6 miljoen amoutrovic 6 miljoen
voor een kleine 27 miljoen heb je een prima gebruikbare spelers dan houd je nog zat geld over voor evt. winterstop of nieuwe seizoen |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Velthuizen zal 3 miljoen kosten Fernandez is in eerste instantie transfervrij Boulahrouz zal 4 of 5 miljoen kosten El-Akchoui heb je gelijk in Meeuwis mocht vorig jaar niet weg voor 3,3 miljoen, gezien deproblemen bij Roda zullen ze tevreden zijn met 2,5 miljoen en misschien Greene Smolarek is transfervrij Beerens heeft 5,5 miljoen in zijn contract staan Arnoutovic zal (helaas) rond de 10 miljoen gaan kosten Ik zou zeggen handel snel, neem een risico en haal Van Wolfswinkel voor Hofs en 2 miljoen
Als je dan van Wolfswinkel haalt in plaats van Arnoutovic zal het je ongeveer 19 miljoen gaan kosten
Lijkt een redelijk elftal |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2009 - 10:25 schreef Heist het volgende:bjarsmyr doen sankoh doen douglas doen arnautovic doen v bommel dan krijg je een winnaar doen claudemir Stephen Appiah (een gok met z'n gezondheid, zeker een evaluatie waard) Henri Saivet supertalent 18 jaar holtby talent Yoann Pelé keeper talent Vaclav Kadlec spits supertalent doen Jesús Gámez Duarte rechtsback 23 jaar Juan Román Riquelme Nicolas Martin Gorobsov Nikola Zigic Bruno Ecuele Manga c verd Bosko Jankovic r mid Keirrison spits supertalent doen Dentinho - Bruno Ferreira Bonfim r en l buiten doen Davide Santon r en l back hmmm, heb je gegoogeld op "buitenlandse voetballer die nooit bij Feyenoord zal komen"? |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 - 23:10 schreef Phyxsius het volgende:Velthuizen zal 3 miljoen kosten Fernandez is in eerste instantie transfervrij Boulahrouz zal 4 of 5 miljoen kosten El-Akchoui heb je gelijk in Meeuwis mocht vorig jaar niet weg voor 3,3 miljoen, gezien deproblemen bij Roda zullen ze tevreden zijn met 2,5 miljoen en misschien Greene Smolarek is transfervrij Beerens heeft 5,5 miljoen in zijn contract staan Arnoutovic zal (helaas) rond de 10 miljoen gaan kosten Ik zou zeggen handel snel, neem een risico en haal Van Wolfswinkel voor Hofs en 2 miljoen Als je dan van Wolfswinkel haalt in plaats van Arnoutovic zal het je ongeveer 19 miljoen gaan kosten Lijkt een redelijk elftal Als Arnautovic 10 miljoen moet kosten dan nooit halen. Er zijn wel meer spelers als hij voor veel minder. Hij is erg jong, hij is 19 jaar ofzo? Max 5 miljoen voor bieden en anders verder kijken. In Zweden lopen er ook veel goeie rond die voor minder te koop zijn. Misschien moet ze Piet de Visser eens uit de mottenballenzak trekken en zijn zwarte boekje afpakken!! Zeker als ik hoor dat hij Pato heeft aangegeboden bij PSV...
Meeuwis lijkt me ook niet het niveau dat we willen. Beerens en Pranjic zijn welkom evenals Koevermans. Verder vd Gun eventueel en kijk rond of er een reincarnatie van Rene Notten rond loopt... |
|
|
|
|
Marciano
|
|
|
Arnautovic en pranjic en een goeie keeper! |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Beerens,Pranjic,Arnautovic en de 2 backs van NEC En voor op doel een keuze uit Vorm,Mulder of Vermeer. Deze spelers zou ik graag zien komen of het financieel haalbaar is denk ik liever niet aan ha ha. |
|
|
|
|
scf-rotterdam
|
|
|
nou als amautrovic 10 miljoen moet gaan kosten dan moet je die nooit halen maar die kost geen 10 mil hoor en fernandes is als nog geen transfervrij en bula kost echt geen 5 mil meer smolarek heb nog een contract tot 2010 meeuwis kost ook geen 3,5 mil en beerens moet je gewoon 6 mil bieden om psv af tetroefen en wolfswinkel is ook een bruikbare speler maar voor de breedte |
|
|
|
|
scf-rotterdam
|
|
|
oja velthuizen is echt geen 3a4 mil als dat zo is haal maar krul of vorm |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 - 00:08 schreef scf-rotterdam het volgende:nou als amautrovic 10 miljoen moet gaan kosten dan moet je die nooit halen maar die kost geen 10 mil hoor en fernandes is als nog geen transfervrij en bula kost echt geen 5 mil meer smolarek heb nog een contract tot 2010 meeuwis kost ook geen 3,5 mil en beerens moet je gewoon 6 mil bieden om psv af tetroefen en wolfswinkel is ook een bruikbare speler maar voor de breedte Ik geloof niet dat jij goed op de hoogte bent Voor Arnoutovic was 5 miljoen vorig jaar veel te weinig Toen had hij nog niks gepresteerd Nu heeft hij met 2/3 seizoen er al rond de 10 in liggen Dat is voor een jongen van 19 heel goed Dus die jongen kost echt wel rond de 10 miljoen
Fernandes is transfervrij Dat wil zeggen: Jij zegt van niet Been (zijn huidige trainer) zegt van wel Adriaanse (vorige trainer) zegt van wel Derksen zegt van wel Die jongen zelf zegt van wel De club waar NEC hem van gehuurd heeft zegt van wel Wie denk jij dat ik geloof?
Bij Meeuwis zei ik 2,5 miljoen Eerst lezen dan pas beter weten
En 6 miljoen bieden om PSV af te troeven heeft geen zin Waarom? Heerenveen moet akkoord gaan met 5,5 Dat staat in het contract van Beerens Als wij 5,5 miljoen bieden en PSV 10 miljoen dan bepaald Beerens waar hij heengaat en Heerenveen niet Dus is het aan Beerens zelf Dus om PSV af te troeven moet je Beerens meer geld geven dan PSV van plan is
En Smolarek Kun je ook transfervrij zijn terwijl je nog een contract hebt? Ja, dat kan Als je club van je af wil Wil zijn club dat? Ja dat willen ze Waarom denk je dat hij verhuurd is? Geen club wilde hem definitief over nemen
Wolfswinkel is een groot talent Niks voor de breedte Die moet aan spelen toekomen En dat lukt hem ook bij Feyenoord Goed genoeg voor de basis van dit Feyenoord (Been speelt met 3 aanvallers, Tomasson achter Makaay en V. Wolfswinkel is dan een mogelijkheid)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 februari 2009 door Phyxsius -- |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Vitesse heeft aan PSV tussen de 3 en 4 miljoen gevraagd Zelf zie ik ook liever Krul (als er geld gaat komen) Die jongen kost 2,5 miljoen Maar die zal wel meer salaris vragen Hij wordt nou niet echt onderbetaald bij Newcastle |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 - 13:53 schreef Phyxsius het volgende:[..] Ik geloof niet dat jij goed op de hoogte bent Voor Arnoutovic was 5 miljoen vorig jaar veel te weinig Toen had hij nog niks gepresteerd Nu heeft hij met 2/3 seizoen er al rond de 10 in liggen Dat is voor een jongen van 19 heel goed Dus die jongen kost echt wel rond de 10 miljoen Fernandes is transfervrij Dat wil zeggen: Jij zegt van niet Been (zijn huidige trainer) zegt van wel Adriaanse (vorige trainer) zegt van wel Derksen zegt van wel Die jongen zelf zegt van wel De club waar NEC hem van gehuurd heeft zegt van wel Wie denk jij dat ik geloof? Bij Meeuwis zei ik 2,5 miljoen Eerst lezen dan pas beter weten 2,5 milj is teveel voor deze speler , max 1 milj. en dan nog is t een grote gok of hij Feyenoord beter maakt , ik denk van niet En 6 miljoen bieden om PSV af te troeven heeft geen zin Waarom? Heerenveen moet akkoord gaan met 5,5 Dat staat in het contract van Beerens Als wij 5,5 miljoen bieden en PSV 10 miljoen dan bepaald Beerens waar hij heengaat en Heerenveen niet Dus is het aan Beerens zelf Dus om PSV af te troeven moet je Beerens meer geld geven dan PSV van plan is Wolfswinkel is een groot talent Niks voor de breedte Die moet aan spelen toekomen En dat lukt hem ook bij Feyenoord Goed genoeg voor de basis van dit Feyenoord (Been speelt met 3 aanvallers, Tomasson achter Makaay en V. Wolfswinkel is dan een mogelijkheid) dat zijn 2 aanvallers en een nr. 10 , Been is meer vd buitenspelers......... |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Been moet ook werken naar het materiaal dat hij heeft En het was natuurlijk maar een suggestie |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Mulder- gratis Dani Fernandez- gratis El Akchaoui- 900.000 Boulahrouz- 2 miljoen (volgens mij gelimiteerd) Loovens- 2 miljoen Davids- 3 miljoen (dacht ik, maar weet ik niet zeker) Pranjic- 8 miljoen Arnoutovic- 8 miljoen (zal hij inmiddels zeker kosten) Wolfswinkel- 2 miljoen (inclusief ruil Hofs) Smolarek- gratis
Dat is dan 25 miljoen bij mekaar.
Verkoop: Greene, Lucius, Bruins, de Guzman, Landzaat, Vincken (10 miljoen)
Als de investeerders daadwerkelijk investeren hebben we toch wel 15 miljoen???? Dan ben ik ook zeer tevreden. als dit zou lukken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 februari 2009 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 - 14:59 schreef Feyenoord till i die het volgende:Mulder- gratis Dani Fernandez- gratis El Akchaoui- 900.000 Boulahrouz- 2 miljoen (volgens mij gelimiteerd) Loovens- 2 miljoen Seedorf- 3 miljoen (dacht ik, maar weet ik niet zeker) Pranjic- 8 miljoen Arnoutovic- 8 miljoen (zal hij inmiddels zeker kosten) Wolfswinkel- 2 miljoen (inclusief ruil Hofs) Smolarek- gratis Dat is dan 25 miljoen bij mekaar. Verkoop: Greene, Lucius, Bruins, de Guzman, Landzaat, Vincken (10 miljoen) Als de investeerders daadwerkelijk investeren hebben we toch wel 15 miljoen???? Dan ben ik ook zeer tevreden. als dit zou lukken. Greene = 5 ton Lucius = 3 ton Bruins = 1 miljoen Guzman = 4 miljoen , meer zal je er nu niet voor krijgen en zijn contract wordt ook steeds korter Landzaat = 5 ton Vincken = 2 ton
ik kom slechts op 6,5 miljoen aan inkomsten ,
Seedorf is toch géén optie? nee die wil en kan hier niet spelen , verder kan ik met je aankoopbeleid wel leven , al vind ik echt dat we een goede centrale verdedigende mid.velder moeten kopen. Twente zal Arnautovich niet laten gaan voor 8 miljoen dus we zullen wat meer nodig hebben dan die 25 miljoen , wellicht dat Pranjic voor 6 milj. al gehaald kan worden hij is tenslotte ook "al" 27, en hij zal dus niet méér geld opbrengen bij doorverkoop over 3 jr ofzo.................... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 - 15:07 schreef jantje 1974 het volgende:[..] Greene = 5 ton Lucius = 3 ton Bruins = 1 miljoen Guzman = 4 miljoen , meer zal je er nu niet voor krijgen en zijn contract wordt ook steeds korter Landzaat = 5 ton Vincken = 2 ton ik kom slechts op 6,5 miljoen aan inkomsten , Seedorf is toch géén optie? nee die wil en kan hier niet spelen , verder kan ik met je aankoopbeleid wel leven , al vind ik echt dat we een goede centrale verdedigende mid.velder moeten kopen. Twente zal Arnautovich niet laten gaan voor 8 miljoen dus we zullen wat meer nodig hebben dan die 25 miljoen , wellicht dat Pranjic voor 6 milj. al gehaald kan worden hij is tenslotte ook "al" 27, en hij zal dus niet méér geld opbrengen bij doorverkoop over 3 jr ofzo.................... Sorry ik bedoelde Davids van NEC!!! Ook een enge naam!!!! Been heeft zelf al geroepen dat hij nu goed bij Feyenoord zou passen. |
|
|
|
|
scf-rotterdam
|
|
|
ag feyenoord moet toch een keeper halen 2 backs en centrale ver een mid en 3 aanvallers die echt toevoegend zijn om weer bij de top 5 te komen |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 - 15:07 schreef jantje 1974 het volgende:[..] Greene = 5 ton Lucius = 3 ton Bruins = 1 miljoen Guzman = 4 miljoen , meer zal je er nu niet voor krijgen en zijn contract wordt ook steeds korter Landzaat = 5 ton Vincken = 2 ton ik kom slechts op 6,5 miljoen aan inkomsten , Seedorf is toch géén optie? nee die wil en kan hier niet spelen , verder kan ik met je aankoopbeleid wel leven , al vind ik echt dat we een goede centrale verdedigende mid.velder moeten kopen. Twente zal Arnautovich niet laten gaan voor 8 miljoen dus we zullen wat meer nodig hebben dan die 25 miljoen , wellicht dat Pranjic voor 6 milj. al gehaald kan worden hij is tenslotte ook "al" 27, en hij zal dus niet méér geld opbrengen bij doorverkoop over 3 jr ofzo.................... overigens ben ik ook een fel voorstander van Engelaar. Je wou toch een controlerende middenvelder. Maar ja, hoeveel kost hij??. komt graag want is een ras Feyenoorder. Was de beste vriend van mijn achterneefje. Vandaar dat ik dat weet. |
|
|
|
|
scf-rotterdam
|
|
|
engelaar zou zeer zeker een aanwinst zijn |
|
|
|
|
scf-rotterdam
|
|
|
met krul of velthuizen el ach fernandez boularouz engelaar of meeuwis beerens smolarek amautrovic of koevermans
heb je zeker een elftal waar je in de top 5 kan komen |
|
|
|
|
senna10
|
|
|
|
|
|
scf-rotterdam
|
|
|
lekker bijdehand alemaal poelman was de rijkste daarzo en die inversteerders hadden vertrouwen in hem maar door dat de rest hem op een afstand houd stap hij op en kan ook in een nadelig zijn voor die inversteerders plus feyenoord had 14 miljoen kunnen vangen voor guzman vond poelman ook een schande dat dat niet gebeurt is bedankt bestuur |
|
|
|
|
scf-rotterdam
|
|
|
ik hoop dat het goed komt met die gesprekken met die inversteerders |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
wderuit
|
|
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 - 17:24 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] overigens ben ik ook een fel voorstander van Engelaar. Je wou toch een controlerende middenvelder. Maar ja, hoeveel kost hij??. komt graag want is een ras Feyenoorder. Was de beste vriend van mijn achterneefje. Vandaar dat ik dat weet. Orlando is 30 en heeft een slecht jaar , en spelers van 30+ hadden we al genoeg vind je niet? Of we moeten er vd huidige 30-ers een stuk of wat wegdoen, trouwens leuk voor je achterneef , Orlando is idd rotterdammer,heeft bij Feyenoord gespeeld maar heeft ook al heel vaak gemeld dat hij niet zoveel met Feyenoord heeft........................als Rutten niet naar Schalke was gegaan had Orlando nu trouwens IN 020 gespeeld
Orlando hadden ze 3 jr geleden moeten halen maar ik vind t nu te laat , ik ga voor een dynamische verd.middenvelder : een echte balafpakker type Bosvelt. Al zal die niet heel gemakkelijk te vinden zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2009 door jantje 1974 -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Was leuk voor mijn achterneef!!!! Is helaas overleden. Ze hebben samen bij NAC gespeeld. Engelaar heeft wel degelijk wat met Feyenoord. Ik snap wel dat hij niet op ons blijf wachten. hadden hem hier moeten houden of veel eerder terug moeten halen. |
|
|
|
|
RuudN
|
|
|
Spelers die voor Feyenoord door het vuur willen gaan !!.. Het Geen Woorden maar Daden mentaliteit!!!!!!!.... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Goed samengevat RuudN. Niets aan toe te voegen. |
|
|
|