|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Kan zeker een grote worden En hij zal niet zo duur zijn |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
en je kan goed afdingen nu de autohandel op zn gat ligt. |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
quote: huuh t gaat over een speler niet over een auto btw. kweet niet of het de nieuwe amrabat van vvv kan worden eerst maar proefperiode??? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als het maar een diesel is,zijn tegenwoordig zeer snel en blijven lopen.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
maar niet meer zo goedkoop |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Gewoon sla olie bij Apie Heijn,krijg je mooi bij 40 liter 4 pakkie`s voetbalplaatjes. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Wil geen plaatjes van Appie Heijn. Hofland is er net een Hobbit op!!!! Hahahahaha!!! |
|
|
|
|
menno
|
|
|
van denk van TOUZANI in feyenoord 1 dat kan wat worden het staat op internet op de sita van feyenoord |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
welk fosiel heeft dit topic opgevist? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
anoe in anoe 12e
|
|
|
een scorende speler dus ik ga voor ruiz,dembele met hulp van inversteerders |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Denk ook wel dat messi komt met hulp van investeerders |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
peeet
|
|
|
Ze moeten Plet van Telstar halen voor weinig, hij scoort heeeeeel gemakkelijk |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: 5 letters, begint met de m van ................................................. ??? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zou goed kunnen, 't scheelt maar 1 letter
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 februari 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Ik egenlijk ook wel! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als we Makaay maar behouden!!!!! Onze superspits |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Ik denk dat we hem dan wel een flinke salaris verhoging moeten geven . |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik denk dat we volgend seizoen een speler hebben van 41,een van 35 ,een van 32 en de rest rond de 17... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahahaha............lekkere mix |
|
|
|
|
zeno1973
|
|
|
wat een dom gelul er is geen rooie cent moeten eerst zorgen dat wat ze nu hebben bij elkaar blijft (behalve sommige dure spelers) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 februari 2010 - 20:39 schreef zeno1973 het volgende:wat een dom gelul er is geen rooie cent moeten eerst zorgen dat wat ze nu hebben bij elkaar blijft (behalve sommige dure spelers) Welke dure spelers mogen er weg van jou? |
|
|
|
|
zeno1973
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
nu hebben we ze wel zo`n beetje.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Heb Bruins er ook maar bij gezet.. Die is nog jong maar voetbalt als een bejaarde. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hahahahaha maar hoef van mij niet perse weg.. Maar wel verhuren.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Tsja, maar welke Eredivisie club wilt 'm |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: misschien de buren aan de overkant van 't water |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: uhhm Sparta hahahaha kan die ze mooi ff helpen in de jupiler.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
zeno1973
|
|
|
de cler is nog wel te gebruiken als stand in voor gio heeft ook niet het eewige leven |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De Cler speelde de laatste 2 wedstrijden prima. Ik zou zeggen als Gio weer fit is. Gio op de plek van Landzaat en de cler lekker achterin houden. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 10 februari 2010 - 10:39 schreef Stylzz het volgende:De Cler speelde de laatste 2 wedstrijden prima. Ik zou zeggen als Gio weer fit is. Gio op de plek van Landzaat en de cler lekker achterin houden. is een optie |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Ik zou het geen probleem vinden als hij de salaris plafond maar geen probleem vind...
beetje dirk kuijt mentaliteit heeft die gast
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 februari 2010 door Xapter -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 10 februari 2010 - 12:52 schreef Xapter het volgende:Ik zou het geen probleem vinden als hij de salaris plafond maar geen probleem vind... beetje dirk kuijt mentaliteit heeft die gast tegen de tijd dat ie bij city uit gebalt is is ie ook 40 |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Volgend jaar koopt city weer een nieuwe voorhoede.. dus denk dat hij zo uit de gradatie is daar :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Xapter