BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Welke spelers zou je graag bij feyenoord willen zien voor het volgend seizoen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hotjumper
 hotjumper - woensdag 10 februari 2010 - 21:04   quote  deeplink  
degradatie?
legrande
 legrande - woensdag 10 februari 2010 - 21:23   quote  deeplink  
wanderson hahahahahahaha
sevillana
 sevillana - woensdag 10 februari 2010 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 - 18:28 schreef Xapter het volgende:
garnituur..
bitter?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 11 februari 2010 - 08:12   quote  deeplink  
mosterd erbij
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 11 februari 2010 - 09:52   quote  deeplink  
De nieuwe spelers zullen komen uit eigen jeugd en/of jonge transfervrije spelers met potentie (de Castelen variant zou ik zeggen). De financiele situatie van het profvoetbal in Nederlend in het algemeen en Feyenoord in het speciaal is zo slecht dat er echt niet meer ingekocht kan worden.

Alleen voetballers en kooplustige supporters lijken het nog niet door te hebben. Feyenoord kan met de huidige selectie mee in de top6 zal ik maar zeggen en met af en toe een mazzeltje kan er de komende jaren misschien een beker worden gepakt of via een tweede plaats CL worden afgedwongen.

Het goede nieuws is dat Feyenoord met zijn grote aanhang en gedwongen sanering afgezet tegen de algehele malaise in het (internationale) voetbal misschien eerder dan verwacht dat geluk zal hebben.

En ach mensen het blijft maar een spelletje
hotjumper
 hotjumper - donderdag 11 februari 2010 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 - 09:52 schreef sportdwaas het volgende:
De nieuwe spelers zullen komen uit eigen jeugd en/of jonge transfervrije spelers met potentie (de Castelen variant zou ik zeggen). De financiele situatie van het profvoetbal in Nederlend in het algemeen en Feyenoord in het speciaal is zo slecht dat er echt niet meer ingekocht kan worden.

Alleen voetballers en kooplustige supporters lijken het nog niet door te hebben. Feyenoord kan met de huidige selectie mee in de top6 zal ik maar zeggen en met af en toe een mazzeltje kan er de komende jaren misschien een beker worden gepakt of via een tweede plaats CL worden afgedwongen.

Het goede nieuws is dat Feyenoord met zijn grote aanhang en gedwongen sanering afgezet tegen de algehele malaise in het (internationale) voetbal misschien eerder dan verwacht dat geluk zal hebben.

En ach mensen het blijft maar een spelletje
Het kan inderdaad zomaar eens een geluk bij een ongeluk blijken te zijn dat het bij ons nu al slecht gaat. De afgelopen transfer periodes hebben al aangetoond dat er weinig beweging zit in de (inter)nationale spelersmarkt. Clubs die nu nog heel brede selecties hebben zouden het de komende seizoenen best lastig kunnen krijgen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 februari 2010 - 11:06   quote  deeplink  
Ons geluk (ik typte eerst, onze mazzel, maar das meer voor 020) is dat er veel contracten aflopen en we een kwalitatief sterke jeugdopleiding hebben.

Dus aankomende jaren top 5 spelen moet haalbaar zijn met eigen jeugd en hier en daar een versterking.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 11 februari 2010 - 21:10   quote  deeplink  
zou mogelijk moeten zijn

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Welke spelers zou je graag bij feyenoord willen zien voor het volgend seizoen









0.0086300