BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wanneer halen we pranjic?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
jampie
 jampie - zondag 22 februari 2009 - 20:04   quote  deeplink  
Pranjic de super versterking voor feyenoord?
moa
 moa - zondag 22 februari 2009 - 20:10   quote  deeplink  
Prijskaartje...
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 22 februari 2009 - 20:17   quote  deeplink  
Als er geld is denk ik...................en dan is het nog de vraag of ie wel naar Feyenoord wil komen !! Ik dacht dat ie ooit een voorkeur voor 020 had uitgesproken omdat zijn vriend Sulemanji
daar voetbald. Maar als ie zie hoe ie daar speelt dan wilt ie misschien wel naar Rotterdam komen.
Maar dat alles ligt aan het toekomst plaatje van de club .........
Kadaver
 Kadaver - zondag 22 februari 2009 - 20:46   quote  deeplink  
In een interview van 3 weken geleden van hem in de VI, zegt hij dat heeft warme gevoelens heeft voor Feyenoord, vanwege het stadion en zijn achterban. Als de financiƫle middelen er waren en hij de keuze had tussen 020 en Feyenoord, zal hij waarschijnlijk voor het laatste gaan.
King Yvo
 King Yvo - zondag 22 februari 2009 - 20:56   quote  deeplink  
eindelijk een goeie naam om te versterken
derq
 derq - zondag 22 februari 2009 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2009 - 20:17 schreef antoniorijen het volgende:
Als er geld is denk ik...................en dan is het nog de vraag of ie wel naar Feyenoord wil komen !! Ik dacht dat ie ooit een voorkeur voor 020 had uitgesproken omdat zijn vriend Sulemanji
daar voetbald. Maar als ie zie hoe ie daar speelt dan wilt ie misschien wel naar Rotterdam komen.
Maar dat alles ligt aan het toekomst plaatje van de club .........
hey ik heb met danijel gepraat eind vorige zomer, en hij vertelde dat feyenoord niet genoeg had geboden waar heerenveen 9 miljoen wou hebben.
Hij zei verder dat hij feyenoord de mooiste club van nederland vond en dat hij het heel jammer vond dat er niet genoeg geld was om hem te halen.
dit zei hij toen net bekend was dat mickey naar ajax ging.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 februari 2009 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2009 - 20:46 schreef Kadaver het volgende:
In een interview van 3 weken geleden van hem in de VI, zegt hij dat heeft warme gevoelens heeft voor Feyenoord, vanwege het stadion en zijn achterban. Als de financiƫle middelen er waren en hij de keuze had tussen 020 en Feyenoord, zal hij waarschijnlijk voor het laatste gaan.
Dat heb ik dan net weer niet gelezen JAMMER!!!
Ik dacht dat hij altijd aan huilen was om bij 020 te spelen.......
Vandaag bij 020-Volendam geweest ivm mijn zoon z`n jeugdelftal maar hij kan beter naar ons komen,met hem erbij en nog 2 goede versterkingen gaan wij het volgendjaar stukken beter doen.Pranjic is een uitstekende naam.PS 020 heeft weer verschrikkelijk gezwijnt vandaag bahhhhh.En oja halfvol stadion he bij die neuzen ,en maar zeggen dat het uitverkocht is......
jampie
 jampie - zondag 22 februari 2009 - 21:41   quote  deeplink  
Iedereen praat wel over namen van bommel boulahrouz maar met pranjic die dacht ik 10 miljoen moet kosten kun je meer druk naar voren opbouwen en meer balbezit. dus de verdediging komt minder onder druk te staan.

p.s de verdedigers van nec zijn echt niet beter als die van feyenoord hoorz!!!
Ajacied14
 Ajacied14 - zondag 22 februari 2009 - 22:12   quote  deeplink  
er is toch geen geld, probeer eerst investeerders te lokken
ariefr
 ariefr - zondag 22 februari 2009 - 22:13   quote  deeplink  
te weinig geld hebben we, maar de vraag is hebben we niet middenvelders genoeg, ik denk dat je beter op andere posities ken kijken. Alhoewel ik pranjic zeer graag zie komen, superspeler die een beetje onderschat wordt vind ik, dat hij nu nog bij heereveen rondloopt...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 februari 2009 door ariefr --
sevillana
 sevillana - zondag 22 februari 2009 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2009 - 20:17 schreef antoniorijen het volgende:
Als er geld is denk ik...................en dan is het nog de vraag of ie wel naar Feyenoord wil komen !! Ik dacht dat ie ooit een voorkeur voor 020 had uitgesproken omdat zijn vriend Sulemanji
daar voetbald. Maar als ie zie hoe ie daar speelt dan wilt ie misschien wel naar Rotterdam komen.
Maar dat alles ligt aan het toekomst plaatje van de club .........
Dacht ook iets gelezen te hebben over een voorkeur voor 020 ivm z'n maatje Sulejmani. Meen overigens dat hij toen ook iets vertelde over z'n verbazing dat 020 hem ook niet gelijktijdig met z'n maatje naan 020 heeft gehaald!
R()b
 R()b - zondag 22 februari 2009 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2009 - 22:14 schreef sevillana het volgende:

[..]

Dacht ook iets gelezen te hebben over een voorkeur voor 020 ivm z'n maatje Sulejmani. Meen overigens dat hij toen ook iets vertelde over z'n verbazing dat 020 hem ook niet gelijktijdig met z'n maatje naan 020 heeft gehaald!
Ja ik heb het ook gelezen.
Hij wou liever naar 020 toe i.v.m Sulejmani.
Dan erbij vindt ik 9 miljoen voor pranjic echt bezopen!!
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - zondag 22 februari 2009 - 23:17   quote  deeplink  
hij komt niet hij gaat gewoon naar het buitenland
derq
 derq - zondag 22 februari 2009 - 23:28   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 februari 2009 door derq --
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 23 februari 2009 - 07:46   quote  deeplink  
Komende woensdag mogen er 20 supporters aan tafel op varkenoord samen met Boudewijn Poelman en Eric Gudde om de toekomstplannen aan te horen!!
Dan zullen we weten of er geld vrij komt hoop ik...........en dan gauw Pranjic en Beerens van Heerenveen halen.
hotjumper
 hotjumper - maandag 23 februari 2009 - 08:00   quote  deeplink  
voorlopig niet. te duur.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 23 februari 2009 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2009 - 21:12 schreef derq het volgende:

[..]

hey ik heb met danijel gepraat eind vorige zomer, en hij vertelde dat feyenoord niet genoeg had geboden waar heerenveen 9 miljoen wou hebben.
Hij zei verder dat hij feyenoord de mooiste club van nederland vond en dat hij het heel jammer vond dat er niet genoeg geld was om hem te halen.
dit zei hij toen net bekend was dat mickey naar ajax ging.
Waarom komt iedereen weer met dit soort berichten? Dit wordt van elke speler gezegd die een versterking is voor Feyenoord. Stuntelaar heeft dat gezegd, en zo nog meer. Denk je nou echt dat het geloofwaardig is dat jij met Daniel praat en dat hij zegt dat hij Feyenoord de mooiste club van Nederland vindt? Dit soort spelers laat zich nooit uit over een voorkeur. tuurlijk wil hij graag naar Ajax als Ajax vele miljoenen op de bank heeft staan en Sulleman speelt daar. Hij speelde fantastisch met hem samen. Geloof me als Twente met een salaris van 2 miljoen komt is Twente ineens de mooiste club van Nederland!! Voor buitenlanders ligt de voorkeur bij de club waar de kans op grote successen groot is en het geld in overvloed is.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wanneer halen we pranjic?









0.0057320