BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Een burgemeester de dood toe wensen????

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 23 februari 2009 - 07:53   quote  deeplink  
Weer lekker leuzen geroepen tijdens De Graafschap tegen Feyenoord, daar zijn ze weer die klootzakken die Feyenoord een slechte naam bezorgen!!!!
En dan maar mopperen dat er straffen worden uit gedeeld??
Ook dit nieuws komt bij de UEFA terecht............ en maar roepen dat de UEFA een maffia organisatie is!!!!

Blijkt maar weer dat de maatregels die worden allemaal terecht zijn ................klaar over. Helaas verpesten zij het voor de ECHTE SUPPORTERS
hotjumper
 hotjumper - maandag 23 februari 2009 - 07:59   quote  deeplink  
ik heb niks gehoord tijdens studio sport.
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 23 februari 2009 - 08:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2009 - 07:59 schreef hotjumper het volgende:
ik heb niks gehoord tijdens studio sport.
Ik heb de wedstrijd live gevolgd en dat werd dus echt wel geroepen ..
hotjumper
 hotjumper - maandag 23 februari 2009 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2009 - 08:09 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Ik heb de wedstrijd live gevolgd en dat werd dus echt wel geroepen ..
ok
F.L.E
 F.L.E - maandag 23 februari 2009 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2009 - 08:09 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Ik heb de wedstrijd live gevolgd en dat werd dus echt wel geroepen ..
Op de Tv? Echte suporter...
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 23 februari 2009 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2009 - 08:45 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Op de Tv? Echte suporter...
ja een echte supporter die helaas niet meer mee wenst te gaan naar uitwedstrijden met dat kleine groepje zooitje wat erbij zit. Ik ben 12 jaar lang mee geweest naar uitwedstrijden
Pietje1
 Pietje1 - maandag 23 februari 2009 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2009 - 08:45 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Op de Tv? Echte suporter...
Niet iedereen KAN naar uitwedstrijden F.L.E. dat weet je ook. Er zijn maar een paar honderd kaarten beschikbaar voor de Graafschap. Wees blij dat er nog mensen zijn die Eredivisie live hebben, daarvan gaat ook geld naar de club. Dus, ja echte supporter.
F.L.E
 F.L.E - maandag 23 februari 2009 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2009 - 08:55 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

ja een echte supporter die helaas niet meer mee wenst te gaan naar uitwedstrijden met dat kleine groepje zooitje wat erbij zit. Ik ben 12 jaar lang mee geweest naar uitwedstrijden
ach gut, je zou wel mee moeten gaan kun je mooi bijbeltjes uitdelen
Madhopfc
 Madhopfc - maandag 23 februari 2009 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2009 - 08:45 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Op de Tv? Echte suporter...
Wat een hersenloze opmerking...op de tv en dan geen echte supporter zijn. Bij een thuiswedstrijd (met nog zo'n 10.000 plekken over) had je opmerking nog enig hout gesneden maar bij een uitwedstrijd met pak hem beet 800 kaarten beschikbaar (en die hele uitwedstrijdenregeling) is het echt een zeer domme opmerking! Net zo dom om onze "eigen" burgemeester dood te wensen. Als bv.iemand tegen jou zegt "val dood" , ga jij dan harder lopen voor die persoon of denk je bij jezelf " zak in de stront en zoek het uit". Ik denk dat laatste en als je dus wat wil bereiken bij de burgemeester laat je mensen van de supp. vereniging met hem in gesprek gaan.!!!
hotjumper
 hotjumper - maandag 23 februari 2009 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2009 - 08:57 schreef F.L.E het volgende:

[..]

ach gut, je zou wel mee moeten gaan kun je mooi bijbeltjes uitdelen
hahahahahaha

vindt het alleen geen argument in een discussie, hoevaak iemand naar het stadion gaat en waarom.
F.L.E
 F.L.E - maandag 23 februari 2009 - 09:19   quote  deeplink  
Nou volgens moraalriddertje Antoniorijen waren de mensen die er gisteren waren geen echte suporters. Omdat ze dat amsterdoms met 2 paspoorten getooide medelander die zich burgemeester mag noemen het een en ander toewenste.
Je hebt helemaal gelijk. Het is niet aan mij om te bepalen wie er echte suporters zijn. Daar hebben we Antonio voor, hoe kon ik toch zo dom zijn.
Maar ja laag opleidings nivo werkeloos , gescheiden, aan de drank en drugs, dus compleet hersenloos.
F.L.E
 F.L.E - maandag 23 februari 2009 - 09:21   quote  deeplink  
Sorry, ik vergat nog crimineel.
E. FR1908
 E. FR1908 - maandag 23 februari 2009 - 09:31   quote  deeplink  
of je er bij bent of niet
feyenoord zit in in je hart of niet
waar je ook woont,waar je ook leeft
1 ding hebben we allemaal gemeen

feyenoord leeft in ons

begin elkaar nou nie af te blaffe of je er bij bent of niet
ik ben er iedere thuis wedstrijd
maar ik weet ook van velen die er nooit zijn
zeker een fr hart hebben..
dus wat maakt t uit waar je bent of zit?
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 23 februari 2009 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2009 - 09:19 schreef F.L.E het volgende:
Nou volgens moraalriddertje Antoniorijen waren de mensen die er gisteren waren geen echte suporters. Omdat ze dat amsterdoms met 2 paspoorten getooide medelander die zich burgemeester mag noemen het een en ander toewenste.
Je hebt helemaal gelijk. Het is niet aan mij om te bepalen wie er echte suporters zijn. Daar hebben we Antonio voor, hoe kon ik toch zo dom zijn.
Maar ja laag opleidings nivo werkeloos , gescheiden, aan de drank en drugs, dus compleet hersenloos.
Over wie heb je het Nu????
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 23 februari 2009 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2009 - 08:57 schreef F.L.E het volgende:

[..]

ach gut, je zou wel mee moeten gaan kun je mooi bijbeltjes uitdelen
Ja joodse bijbeltjes...............
daag gj
 daag gj - maandag 23 februari 2009 - 09:57   quote  deeplink  
die kutmarokaan moet van het voetbal en zeker van ons afblijven, hij komt aan de klassieker, over het algemeen toch 2 matchen per seizoen waar het allemaal voor te doen is voor ons, zonder de rest te vergeten.
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 23 februari 2009 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2009 - 09:57 schreef daag gj het volgende:
die kutmarokaan moet van het voetbal en zeker van ons afblijven, hij komt aan de klassieker, over het algemeen toch 2 matchen per seizoen waar het allemaal voor te doen is voor ons, zonder de rest te vergeten.
Een andere 'kutmarokkaan' scoorde wel tegen de Graafschap!!
Ga aub je tanden poetsen, jij moet je schamen....
kale co
 kale co - maandag 23 februari 2009 - 11:41   quote  deeplink  
antoniorijen al eerder gezegd gooi je zelf voor de trein of zo jezus heilig boontje
Richard
 Richard - maandag 23 februari 2009 - 12:30   quote  deeplink  
Ten eerste is de UEFA srtaf terecht en geen uitsupporters meer naar Ajax is jammer maar terrecht,de zogenaamde harde kern die moet verwijderd worden dat geld ook voor de harde kern van andere ploegen die zich buiten het boekje gedragen of eigenlijk niet gedragen.Zij verpesten het voor de rest weer een aansteker tegen het hoofd v/d scheids bij NEC belachelijk gewoon.Als dit zo door gaat gaan er helemaal geen uit supporters meer mee.Als de UEFA weer moet straffen richting mijn cluppie dan is het weer een paar jaar geen europees voetbal in de havenstad.Bij oranje was het mooi in Bern vaders en oma en opa met kleinkind op de nek in het oranje,dat moet ook weer terug in het normale voetbal.Er is een Twente supporter gestraft in Marseille een half jaar cel in Frankrijk en terrecht,mag hier ook wel,als ik in de Kuip zit zie ik regelmatig figuren rondlopen die misschien 5 min naar de wedstrijd kijken en de rest kijken of er nog geknokt kan worden,weg met die gasten
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 februari 2009 - 12:37   quote  deeplink  
Ach.. je kan best je onvrede uitten, maar iemand dood wensen is gewoon niet goed.
Het heeft ook geen zin, vooral in t stadion heeft t geen zin, want ahmed zit echt niet in Doetinchem.

verder zal t m waarschijnlijk ook niet zoveel doen en werkt het alleen maar rolbevestigend.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 februari 2009 door Stylzz --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 23 februari 2009 - 13:17   quote  deeplink  
wat is er gezongen dan????
daag gj
 daag gj - maandag 23 februari 2009 - 17:56   quote  deeplink  
zelfde liedje als van Leonardo alleen dan voor die kutmarokaan
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 februari 2009 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2009 - 13:17 schreef Feyenoord till i die het volgende:
wat is er gezongen dan????
Wie niet springt is een Aboutaleb.Ik zweer het ik had ook gesprongen hahaha
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 23 februari 2009 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2009 - 12:30 schreef Richard het volgende:
Ten eerste is de UEFA srtaf terecht en geen uitsupporters meer naar Ajax is jammer maar terrecht,de zogenaamde harde kern die moet verwijderd worden dat geld ook voor de harde kern van andere ploegen die zich buiten het boekje gedragen of eigenlijk niet gedragen.Zij verpesten het voor de rest weer een aansteker tegen het hoofd v/d scheids bij NEC belachelijk gewoon.Als dit zo door gaat gaan er helemaal geen uit supporters meer mee.Als de UEFA weer moet straffen richting mijn cluppie dan is het weer een paar jaar geen europees voetbal in de havenstad.Bij oranje was het mooi in Bern vaders en oma en opa met kleinkind op de nek in het oranje,dat moet ook weer terug in het normale voetbal.Er is een Twente supporter gestraft in Marseille een half jaar cel in Frankrijk en terrecht,mag hier ook wel,als ik in de Kuip zit zie ik regelmatig figuren rondlopen die misschien 5 min naar de wedstrijd kijken en de rest kijken of er nog geknokt kan worden,weg met die gasten
Zo is het maar net Richard en IEDEREEN die hierop fel tegengas geeft is zelf lid van de harde kern.......uitroeien die gasten en daar bedoel ik mee NOOIT meer in de stadions laten en tijdens voetbalwedstrijden een meldplicht bij de blauwkorps
Danny.K
 Danny.K - maandag 23 februari 2009 - 19:34   quote  deeplink  
Gaat wel lekker met de reputatie van de Feyenoordsuporters iemand de dood wensen een pool in de gracht gooien wat krijgen we nog meer, als het zo door gaat gaan we nog meer wedstrijden op het spel zetten dan alleen maar de klassieker.
Ik baal er ook van dat de klassieker zonder uitpubliek gespeelt moet worden en ik ben ook zeker niet tegen een demonstratie maar dan wel op een normale manier, waarom nou weer een terras slopen en andere vernielingen.
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 23 februari 2009 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2009 - 11:06 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Een andere 'kutmarokkaan' scoorde wel tegen de Graafschap!!
Ga aub je tanden poetsen, jij moet je schamen....
werd tijd ook dat die KUTmarokaan een keer zou scoren! En wat is er mis met t woord Kut marokaan? zit niks gelogen in zonder t racistisch te bedoelen , als een roodharige speler niet voldoet is het toch ook een kutrooie of niet soms??
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 23 februari 2009 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2009 - 11:41 schreef kale co het volgende:
antoniorijen al eerder gezegd gooi je zelf voor de trein of zo jezus heilig boontje
Hey kale Quoot, Als jij iemand onder de terin wenst blijkt maar weer wat voor malloot jij ben
Ik kan dan een meningsverschil met jou hebben maar jou wenst ik niet onder een trein!!!
Alleen uit jou antwoord blijkt gewoon dat je een stel kippenhersens heb, net zoals vele van de 'harde kern'
Ik wenst mijn ergste vijand nog geen dood toe en zo denk een normaal mens
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 23 februari 2009 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2009 - 19:36 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

werd tijd ook dat die KUTmarokaan een keer zou scoren! En wat is er mis met t woord Kut marokaan? zit niks gelogen in zonder t racistisch te bedoelen , als een roodharige speler niet voldoet is het toch ook een kutrooie of niet soms??
een kutrooie is ook racistisch, jantje......
RuudN
 RuudN - maandag 23 februari 2009 - 19:43   quote  deeplink  
ach.. wat een gezeik zeg over wat je wel en niet mag zingen!..

er is al meer dan tientallen jaren haat tussen Feyenoord en die mensen die zich 020 noemen.. mooie zangteksten en gezeik over bommen en Hamas!.. en nu komt er een meneer met 2 nationaliteiten eigenlijk 3 met 020 erbij!.. vertellen dat wij niet mogen!! ik vond die spreekkoren nog wel mee val de laatste keer!!.. tis erger geweest! ( dit was allang afgesproken werk )

en laat die meneer met 3 nationaliteiten eerst maar eens naar zn eigen land gaan kijken voordat ie hier de boel probeerd teverzieken!
een Nederlandse burgermeester op Mekka zal nooit gebeuren!!
Hier kan alles!!...
F.L.E
 F.L.E - maandag 23 februari 2009 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2009 - 19:33 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Zo is het maar net Richard en IEDEREEN die hierop fel tegengas geeft is zelf lid van de harde kern.......uitroeien die gasten en daar bedoel ik mee NOOIT meer in de stadions laten en tijdens voetbalwedstrijden een meldplicht bij de blauwkorps
Zo dus iedereen met een andere mening dan "messias" Antoniorijen is lid van de harde kern. En die zouden moeten worden uitgeroeid, en nooit meer een stadion in, en meldplicht. Toe maar, er was eens een tijdje geleden ook een aantal mensen die er zo over dachten. Niet ons gedachtegoed volgen dan uitroeien...daar krijg je dan 75 jaar later van die rare liedjes over.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 februari 2009 door F.L.E --
har
 har - maandag 23 februari 2009 - 19:56   quote  deeplink  
Is Niet Zo Slim.........................
Jeli
 Jeli - maandag 23 februari 2009 - 20:17   quote  deeplink  
Ik vind het ook niet leuk als anderen gaan bepalen wat ik wel mag of niet mag, maar Antonio heeft natuurlijk wel gelijk. Het is niet de burgermeester die het voor Feyenoord keer op keer verknald, maar een groepje van 100 tot 200 extreem rechtse jochies. Daar hoef je volgens mij niet zo lang over te discussieren.
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 23 februari 2009 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2009 - 19:48 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Zo dus iedereen met een andere mening dan "messias" Antoniorijen is lid van de harde kern. En die zouden moeten worden uitgeroeid, en nooit meer een stadion in, en meldplicht. Toe maar, er was eens een tijdje geleden ook een aantal mensen die er zo over dachten. Niet ons gedachtegoed volgen dan uitroeien...daar krijg je dan 75 jaar later van die rare liedjes over.
Nee hoor alleen degene die het hardst tegen mij ingaan, zoals een opmerking dat ik voor de trein moet springen, dat zijn van die zielige figuurtjes en jou mening respecteer ik wel.
Als men niet meteen van die haatdragende reacties op mij afvuren. En de messias ben ik echt niet, alleen ik ben zo teleurgesteld in de 'harde kern' dat ik misschien wel te snel roep dat iedereen bij dat zooitje hoor! Maar die kale Co , die hoor daar echt wel bij als je een medemens dood wenst
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 23 februari 2009 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2009 - 20:17 schreef Jeli het volgende:
Ik vind het ook niet leuk als anderen gaan bepalen wat ik wel mag of niet mag, maar Antonio heeft natuurlijk wel gelijk. Het is niet de burgermeester die het voor Feyenoord keer op keer verknald, maar een groepje van 100 tot 200 extreem rechtse jochies. Daar hoef je volgens mij niet zo lang over te discussieren.
thanks for your support, Jeli
F.L.E
 F.L.E - maandag 23 februari 2009 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2009 - 20:17 schreef Jeli het volgende:
Ik vind het ook niet leuk als anderen gaan bepalen wat ik wel mag of niet mag, maar Antonio heeft natuurlijk wel gelijk. Het is niet de burgermeester die het voor Feyenoord keer op keer verknald, maar een groepje van 100 tot 200 extreem rechtse jochies. Daar hoef je volgens mij niet zo lang over te discussieren.
Je kan de schuld ook bij die andere 1400 man leggen die weigeren deze 200,hoe jij erbij komt dat ze extreem rechts zijn is mij een raadsel,te corrigeren.
Zoals ik al eerder schreef, doe er dan wat aan als het maar zo'n klein clubje mensen is.
Maar het is gewoon simpel, op een forum een grote bek maar in het stadion de andere kant op kijken.
derq
 derq - maandag 23 februari 2009 - 20:32   quote  deeplink  
nou en wij zijn toch feyenoord. dan moet je hard zijn... dat moeten we weer uitstralen. niemand fuckt met feyenoord!
hotjumper
 hotjumper - maandag 23 februari 2009 - 21:06   quote  deeplink  
Tsja, ik moet eerlijk zeggen dat ik me, als ik in het stadion zit, er niet echt druk om kan maken. Het stoort me eigenlijk alleen als ze tegen Joden gaan zingen als we niet tegen ze spelen. er wordt zoveel geroepen in het stadion en ik zal gerust af en toe een onvertogen woord laten vallen bij een scheidsrechterlijke dwaling. Maar als dat mijn mede supporters stoort kunnen ze dat gerust tegen me zeggen.
Verder vind ik dat het weer buitenproportioneel wordt opgeblazen, er wordt verdomme gedaan alsof er de 15de een pogrom door de amsterdamse binnenstad heeft geraast.

Zoals ik al eerder had aangegeven, als men het niet zo uitgelicht had steeds in de media dan had het hamassen al lang een stille dood gestorven.
kale co
 kale co - maandag 23 februari 2009 - 21:15   quote  deeplink  
nou antonio ik zit op w3 bovenin in het hoekje kom jij nou gewoon de eerste beste thuis wedstrijd mij even vertellen dat ik kippenhersentjes heb joh ipv over internet
zo bijdehand te doen. jij veroordeeld de harde kern van feyenoord! die staan alleen voor de club en ja roepen wel eens wat. schijnbaar heb jij zo,n geweldige opvoeding gehad dat godfried bomans roept ipv gvd maar als je mensen zelf zo veroordeeld doet dat in iemand ze gezicht en niet over internet joh.
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 23 februari 2009 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2009 - 21:15 schreef kale co het volgende:
nou antonio ik zit op w3 bovenin in het hoekje kom jij nou gewoon de eerste beste thuis wedstrijd mij even vertellen dat ik kippenhersentjes heb joh ipv over internet
zo bijdehand te doen. jij veroordeeld de harde kern van feyenoord! die staan alleen voor de club en ja roepen wel eens wat. schijnbaar heb jij zo,n geweldige opvoeding gehad dat godfried bomans roept ipv gvd maar als je mensen zelf zo veroordeeld doet dat in iemand ze gezicht en niet over internet joh.
Nou kale Co ik wil het best recht in je gezicht zeggen maar wie vertel mij dat JIJ alleen komt ipv met je vriendjes van de harde kern?? En ja vandie harde kern ben ik bang, dat klopt omdat ikzelf een keer opgejaagd ben door die klootzakken samen met 2 andere vrienden en 3 dames

Terwijl wij daar ook met een Feyenoord tenue rond liepen dus wat denk je dan hoe ik over die klootzakken van de harde kern denk........
Tja en jij als jij wenst dat ik maar voor de trein moet springen dan ben JIJ triest voor woorden maar dit heb ik al eerder gezegd
Els
 Els - maandag 23 februari 2009 - 23:53   quote  deeplink  
Ik vind het zo jammer dat jullie dit doen. Kunnen we het niet gewoon hartgrondig met elkaar oneens zijn, en accepteren dat iedereen zijn liefde voor Feyenoord anders beleefd. Iedereen mag naar het vak komen waar ik zit, maar ik verwacht dan wel dat dat is om me op te halen voor een biertje, en niet voor wat jullie nu insinueren.
Robertz
 Robertz - dinsdag 24 februari 2009 - 00:15   quote  deeplink  
Geen ruzie maken met de burgemeester;je kan hem niets verwijten.
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 24 februari 2009 - 08:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2009 - 23:53 schreef Els het volgende:
Ik vind het zo jammer dat jullie dit doen. Kunnen we het niet gewoon hartgrondig met elkaar oneens zijn, en accepteren dat iedereen zijn liefde voor Feyenoord anders beleefd. Iedereen mag naar het vak komen waar ik zit, maar ik verwacht dan wel dat dat is om me op te halen voor een biertje, en niet voor wat jullie nu insinueren.
Hallo Els ,

Ik wil best eens een biertje met jou drinken alleen weet ik niet in welk vak jij zit!
Maar ik zit dit seizoen nog in vak K en ik ga volgend seizoen naar vak KK, dus laat het even weten of je een biertje van mij wil drinken kunnen we ook eens in discussie gaan. En je heb helemaal gelijk we drijven het veel te ver door, maar ik kan het niet hebben als ene Co van mij verlangd dat ik even voor de trein moet springen.
Els
 Els - dinsdag 24 februari 2009 - 16:11   quote  deeplink  
Zit op T. KK lijkt me een vreselijk eind klimmen.
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 24 februari 2009 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 - 08:01 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Hallo Els ,

Ik wil best eens een biertje met jou drinken alleen weet ik niet in welk vak jij zit!
Maar ik zit dit seizoen nog in vak K en ik ga volgend seizoen naar vak KK, dus laat het even weten of je een biertje van mij wil drinken kunnen we ook eens in discussie gaan. En je heb helemaal gelijk we drijven het veel te ver door, maar ik kan het niet hebben als ene Co van mij verlangd dat ik even voor de trein moet springen.
jij hoeft niet voor de trein hoor Antonio : spring volgend jaar maar van KK , hebben wij er ook nog wat aan!
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 24 februari 2009 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2009 - 21:15 schreef kale co het volgende:
nou antonio ik zit op w3 bovenin in het hoekje kom jij nou gewoon de eerste beste thuis wedstrijd mij even vertellen dat ik kippenhersentjes heb joh ipv over internet
zo bijdehand te doen. jij veroordeeld de harde kern van feyenoord! die staan alleen voor de club en ja roepen wel eens wat. schijnbaar heb jij zo,n geweldige opvoeding gehad dat godfried bomans roept ipv gvd maar als je mensen zelf zo veroordeeld doet dat in iemand ze gezicht en niet over internet joh.
jij bent geen harde kern Co , jou groepje daarbovenin W3 is gewoon een stelletje brulapen maar is geen ouderwetse S.C.F dus doe je niet groter voor dan je bent vriend!
Klop
 Klop - dinsdag 24 februari 2009 - 18:55   quote  deeplink  
He boys (en Els),

wat een geweldig Forum hebben we toch he. Ken alleen in Rotterdam he!!

Maarre; laten we onze frustatie lekker op die kut ALItaleb uitten met zn schijnheilige gedrag. Hij had zo stoer op moeten treden toen zn vriendjes uit Palestina bij hem voor de 'deur'met zn paar honderden Hamas Hamas liepen te roepen tijdens die kutdemonstraties tegen de oorlog in Israel!! Nee toen was meneertje ALItaleb niet thuis...
Hij maakt een grote fout door zich nu tegen de echte Rotterdammers, wij Feyenoorders, te keren!!! Je ziet wat het hier alleen al teweeg brengt......

We should not be moved!! En laten zeker onze club NIET in de steek!!!
damien
 damien - dinsdag 24 februari 2009 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2009 - 19:39 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

een kutrooie is ook racistisch, jantje......

kut antonio
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 24 februari 2009 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2009 - 19:39 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

een kutrooie is ook racistisch, jantje......
wat ben jij toch een stumperd.
antoniorijen
 antoniorijen - woensdag 25 februari 2009 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 - 20:25 schreef damien het volgende:

[..]

kut antonio
vriendje van jantje?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 25 februari 2009 - 19:43   quote  deeplink  
moet je dan vriendjes zijn om dezelfde mening te hebben?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Een burgemeester de dood toe wensen????









0.0092849