BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Tomasson: UEFA Cup haalbaar (FR-Fanatic)

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sevillana
 sevillana - maandag 23 februari 2009 - 21:23   quote  deeplink  
................. Veelzeggend wat dat betreft was dat Tomasson na afloop meteen informeerde naar de uitslagen van de concurrenten voor de play-offs. Die om Europees voetbal welteverstaan. ,,Ja, natuurlijk kijk ik daarnaar. De uitslagen waren prima, al was het nog beter geweest als FC Utrecht had gewonnen van NEC. We lopen dit weekend twee punten in op NAC en drie op FC Utrecht. Als we van De Graafschap hadden verloren, was het over geweest. Dit was onze laatste kans. Thuis tegen FC Groningen hebben we een prima wedstrijd gespeeld en waren we de morele winnaar, daarvoor wonnen we van Sparta en nu weer van De Graafschap. We moeten heel reëel blijven. We hebben een verschrikkelijk seizoen achter de rug en zijn nog niet klaar. Maar het is nog steeds mogelijk om achtste te worden. Met de ploeg die we nu hebben, moeten we nog een end kunnen komen.’’ ...........................

DIT LEES IK MAAR AL TE GRAAG! DAT IS DE JUISTE INSTELLING, EN VERDER MAAR HOPEN DAT HIJ DIT OOK OP DE REST VAN HET TEAM KAN OVERBRENGEN!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 februari 2009 door sevillana --
hotjumper
 hotjumper - maandag 23 februari 2009 - 21:39   quote  deeplink  
tsja, toch blijft het een kut-seizoen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 februari 2009 door hotjumper --
Danny.K
 Danny.K - maandag 23 februari 2009 - 21:54   quote  deeplink  
Als dat nou nog zou lukken zou wel mooi zijn, maar ik ben wel met Hotjumper eens het blijft een rampseizoen.
Het enige wat mij nog blij zou maken dat ajax en psv geen kampioen worden iedereen behalve die 2 ploegen.
sevillana
 sevillana - maandag 23 februari 2009 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2009 - 21:39 schreef hotjumper het volgende:
tsja, toch blijft het een kut-seizoen
Dat ben ik wel met je eens, ik hoop natuurlijk ook dat we niet nog een keer zo'n drama-seizoen zullen beleven. Ik bedoel alleen maar aan te geven dat JDT het gelukkig nog wel positief benadert en dat juich ik gewoon van harte toe. Laten we niet vergeten dat hij zo'n 4 maanden niet heeft gespeeld en dat Feyenoord daardoor een lange periode toch wel een behoorlijke portie loopvermogen en voetbal-kennis heeft gemist. Verder hoop ik als Feyenoord supporter ook dat ze in Alkmaar aan het eind van het seizoen het kampioenschap mogen vieren en dat de tukkers ook hen feestje mogen vieren vanwege de 2e plaats. Het volgend seizoen met Mario zie ik nu al positief tegemoet!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 februari 2009 door sevillana --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Tomasson: UEFA Cup haalbaar (FR-Fanatic)









0.0071349