|
Els
|
|
|
Kale Co, ik ben het gedeeltelijk met je eens. Ik vind de sfeer op de tribune eerder gezellig dan bedreigend te noemen. Ik nam vroeger, toen dat nog kon, mijn oom weleens mee, die van wildvreemden boterhammen en kartonnetjes appelsap kreeg. Hoe schattig kun je zijn. Daarentegen, ik heb ook een keer de fout gemaakt 2 vriendinnen mee te nemen naar Feyenoord-ajax. Zelf ook een paar fakkels meegenomen, en een sjaal, want dat gaf me toch een rotlucht. Van de 2 dames stond er 1 te huilen en de ander trok wat wit weg, vonden de sfeer vreselijk bedreigend. Wist ik veel, ik ben er aan gewend en ingerold. Als zo'n wedstrijd de 1e wedstrijd is die je bezoekt, zal het wel angstaanjagend zijn. Les voor mij, mijn oom kan altijd mee, net als mijn vader, stonden vroeger achter de goal, dus zijn wel wat gewend. Anderen, die voor het eerst meegaan, gewoon rustig brengen, beginnen met Heracles oid.Zo moeten vaders met hun zoontjes ook gaan denken, rustig opbouwen, tenzij je een zeer weerbaar kind hebt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 maart 2009 door Els -- |
|
|