BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De zin en onzin over de harde kern!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
kale co
 kale co - maandag 23 februari 2009 - 21:40   quote  deeplink  
Ok de laatste berichten over de harde kern van feyenoord zijn niet positief! aller eerst. Als er iets over joden wordt geroepen; is dat niet bedoeld tegen het joodse volk!! maar een geuzen naam voor onze tegenstander 020!!
ten 2de kan iedereen gewoon naar het stadion want in het stadion gebeurt er namelijk zelden wat!zeker niet tegen oudern kindern etc.... de vijand is altijd iemand die ook wil knokken nooit onschuldige mensen dus wat op dit forum allemaal geroepen wordt is totale onzin!! Ik denk persoonlijk dat het een beetje wordt overtrokken feyenoord staat voor fanatiek en fanatisme al jaren zo in de jaren 80/90 was het allemaal veel erger en nu wordt er al tegengesputterd als er iets over iemand geroepen wordt jammer want zo erg is het toch allemaal niet!
Els
 Els - maandag 23 februari 2009 - 23:20   quote  deeplink  
Kale Co, ik ben het gedeeltelijk met je eens. Ik vind de sfeer op de tribune eerder gezellig dan bedreigend te noemen. Ik nam vroeger, toen dat nog kon, mijn oom weleens mee, die van wildvreemden boterhammen en kartonnetjes appelsap kreeg. Hoe schattig kun je zijn. Daarentegen, ik heb ook een keer de fout gemaakt 2 vriendinnen mee te nemen naar Feyenoord-ajax. Zelf ook een paar fakkels meegenomen, en een sjaal, want dat gaf me toch een rotlucht. Van de 2 dames stond er 1 te huilen en de ander trok wat wit weg, vonden de sfeer vreselijk bedreigend. Wist ik veel, ik ben er aan gewend en ingerold. Als zo'n wedstrijd de 1e wedstrijd is die je bezoekt, zal het wel angstaanjagend zijn. Les voor mij, mijn oom kan altijd mee, net als mijn vader, stonden vroeger achter de goal, dus zijn wel wat gewend. Anderen, die voor het eerst meegaan, gewoon rustig brengen, beginnen met Heracles oid.Zo moeten vaders met hun zoontjes ook gaan denken, rustig opbouwen, tenzij je een zeer weerbaar kind hebt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 maart 2009 door Els --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De zin en onzin over de harde kern!!









0.0049788