|
|
Het-Legioen.nl
|
|
|
'NEC-backs in belangstelling Feyenoord'
Achter de schermen wordt er druk gesleuteld aan het nieuwe Feyenoord. Diverse namen zingen er inmiddels rond in De Kuip.
Volgens Voetbal International is de nieuwe trainer Mario Been van plan om zijn huidige NEC-backs Dani Fernández en Youssef El-Akchaoui mee te nemen naar Rotterdam. Verder zou Been graag sc Heerenveen-aanvaller Roy Beerens inlijven.
Eerder sijpelde al door dat Feyenoord interesse heeft in Cedric van der Gun en Michel Vorm van FC Utrecht.
Bron: ELF Voetbal |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
vorm en v/d gun hoeven van mij niet, geld kan beter besteed worden. |
|
|
|
|
derq
|
|
|
vorm wel, vd gun niet. vorm is goede keeper, kan nog veel beter worden, en zeer serieus met zn vak bezig. |
|
|
|
|
derq
|
|
|
vd gun misschien voor de breedte... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Beerens vindt ik wel een goede speler. Maar ja Heerenveen is geen Feyenoord kwa druk! Straks heb je een Lurling 2 , dus ik vindt het ook wel weer een risico aankoop. |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Van de Gun niet de andere wel graag zelfs. |
|
|
|
|
derq
|
|
|
ja man... je hebt gelijk, vd gun beerens, fernandez, dat zijn jongens die misschien niet goed met druk om kunnen gaan. been houdt vaak geen rekening met het mentale aspect van topsport en de daarbij horende druk.
wat denk je, als vorm hier zo blundert als afgelopen weekend voelt ie zich nooit meer zelfverzekerd. net als krul bij newcastle.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 februari 2009 door derq -- |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Laat Beerens ook maar komen en dan gelijk Pranjic erbij nemen met El-Akchaoui, Fernandez en als keeper gewoon Darley of Mulder een kans geven!! Verder moet er nog een bikkel komen voor op het middenveld hebben jullie suggesties?? En nog een voetballende spits en een bikkelharde centrale verdediger |
|
|
|
|
derq
|
|
|
van bommel... boulah.... falcao |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote: Mooie suggestie , maar of het haalbaar is ?? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
v.d. Gun niet. de rest mag van mij wel komen. |
|
|
|
|
Candy
|
|
|
Hhhmm, weet het met Vorm niet zeker. Denk dat Krul verder gaat komen. v.d. Gun heeft wat mij betreft teveel 020 aan zich kleven. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Beste Derq, met druk moet je leren omgaan en Been kan je daarin begeleiden... je krijgt geen ervaring door nooit Europees te spelen omdat je geen ervaring hebt, net als dat je niet met druk leert omgaan als je dit nooit mag meemaken. Spelers maak je beter door vertrouwen geven en zelfvertrouwen laten krijgen. De spelers die jij noemt zijn niet te halen en te betalen... feyenoord start aankomend seizoen niet als rijke club, maar als een club eindelijk uit de schulden (hopelijk). Ik zeg alle genoemde spelers in deze topic, behalve v/d Gun... gaat het niet maken... te licht. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik ben niet zo enthousiast over deze namen. Geloof niet dat dit spelers zijn die Feyenoord nou direct versterken. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote: vd gun is gratis want contract loopt af ................ |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ow komt ie op amateur basis? |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote: geen transfersom jumper , salaris hebben ze allemaal! grapjas! |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
quote: zelfs dan hoef ik hem niet |
|
|
|
|
derq
|
|
|
als er 30 (minimaal) miljoen vrijkomt kun je in iedergeval wat leuks doen. daar ga ik nog steeds van uit. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 - 22:18 schreef derq het volgende:als er 30 (minimaal) miljoen vrijkomt kun je in iedergeval wat leuks doen. daar ga ik nog steeds van uit. v/d gun halen zie nou niet echt als iets leuks, meer een gevalletje "we kunnen niet beter" |
|
|
|