BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenooord wil Beerens

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - dinsdag 24 februari 2009 - 08:38   quote  deeplink  
Roy Beerens werd de afgelopen dagen veelvuldig in verband gebracht met PSV. Volgens VI-hoofdredacteur Johan Derksen is ook een andere club uit de traditionele top 3 geinteresseerd. Mario Been, volgend seizoen trainer bij Feyenoord, zou namelijk 'zeer gecharmeerd' zijn van de vleugelaanvaller. Dat meldde Derksen maandagavond in Voetbal International.

Beerens heeft naar verluid een gelimiteerde transfersom in zijn contract, welke rond de 5,5 miljoen euro zou liggen. Het contract van Beerens loopt in de zomer van 2010 af, maar Heerenveen heeft de optie om het contract nog met één jaar te verlengen.

Beerens speeld sinds 2007 voor Heerenveen, nadat hij eerder al voor NEC en PSV speelde.
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 24 februari 2009 - 09:06   quote  deeplink  
Mooi gauw naar de kuip halen is tenminste een vleugelspeler met een neusje voor de goal om te scoren en die zijn er niet veel en dan gelijk Pranjic halen voor de linkerkant mooi toch met zulke buitenspelers en dan goeie opkomende backs erbij, dat wordt smullen in de kuip. En verder nog een goede centraleverdediger bv
Botteghin van Zwolle en ook Honda oppikken bij VVV Venlo en dan komen we bij ee spits , wie oh wie?? En een keeper hebben we al dat moet Darley of Mulder worden. Die Darley staat echt goed te keepen bij jong Feyenoord
Dr. Snuggles
 Dr. Snuggles - dinsdag 24 februari 2009 - 09:26   quote  deeplink  
Blijft altijd linke soep, zulk soort spelers. Leuk voor de 'sub-top ', straks je weer het Lurling-effect.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 24 februari 2009 - 09:31   quote  deeplink  
Is een goede maar zal naar PSV gaan. heeft al verschillende uitspraken in het nadeel van Feyenoord gedaan. Zie liever Pranjic komen.
JMar
 JMar - dinsdag 24 februari 2009 - 10:13   quote  deeplink  
Vwb. Beerens: we hebben al Biseswar, Slory en Vincken
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 24 februari 2009 - 10:25   quote  deeplink  
Ik denk dat Feyenoord beter voor een spits kan gaan. Met alle aanwezige middenvelders is 4-4-2 meer geschikt. Ook Makaay komt dan beter tot zijn recht.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 24 februari 2009 - 10:25   quote  deeplink  
gaat terug naar psv denk ik
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 24 februari 2009 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 - 10:25 schreef hotjumper het volgende:
gaat terug naar psv denk ik
PSV hoopt met Ooijer een 2e Cocu terug te halen... Word ook een mislukking denk ik.

Beerens komt bij PSV vandaan, is daar afgedankt toen als niet goed genoeg. Weet niet of die zo graag terug gaat.

wij kunnen m vast niet betalen.
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - dinsdag 24 februari 2009 - 14:00   quote  deeplink  
die gaat tog naar psv beerens of dan moeten ze snel handelen
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 24 februari 2009 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 - 09:26 schreef Dr. Snuggles het volgende:
Blijft altijd linke soep, zulk soort spelers. Leuk voor de 'sub-top ', straks je weer het Lurling-effect.
Dus wie en waar moet je dan halen? spelers van een echt grote club kun je niet halen dus je zal altijd spelers uit de subtop moeten halen , (wat een goede zaak is) en een risico is een aankoop altijd , toen we 1 1/2 jr geleden Gio,Makaay,Hofland,deCler,Slory,Bruins haalden dachten we ook dat we kampioen werden................

vind t niet zo een SNUGGERE reactie van SNUGGLES
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 24 februari 2009 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 - 10:13 schreef JMar het volgende:
Vwb. Beerens: we hebben al Biseswar, Slory en Vincken
Beerens heeft meer kwaliteit dan deze 3 bij elkaar denk ik (lichtelijk overdreven)
en is ook weinig geblesseerd en das met bovenstaande 3 wel anders , Bisesar valt tot nu toe mee maar met zulke kromme poten kunnen blessures niet uit blijven..........

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 februari 2009 door jantje 1974 --
Danny.K
 Danny.K - dinsdag 24 februari 2009 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 - 14:50 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

Beerens heeft meer kwaliteit dan deze 3 bij elkaar denk ik (lichtelijk overdreven)
en is ook weinig geblesseerd en das met bovenstaande 3 wel anders , Bisesar valt tot nu toe mee maar met zulke kromme poten kunnen blessures niet uit blijven..........
Precies.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 24 februari 2009 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 - 13:11 schreef Stylzz het volgende:

[..]

PSV hoopt met Ooijer een 2e Cocu terug te halen... Word ook een mislukking denk ik.

Beerens komt bij PSV vandaan, is daar afgedankt toen als niet goed genoeg. Weet niet of die zo graag terug gaat.

wij kunnen m vast niet betalen.
heeft zelf al aangegeven dat ie wel open stond voor een terugkeer.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 24 februari 2009 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 - 10:13 schreef JMar het volgende:
Vwb. Beerens: we hebben al Biseswar, Slory en Vincken
Ik heb Tim Vincken vanochtend nog bezig gezien op een training.Hij had het heel zwaar maar is niet vreemd als je er zolang uit ben geweest.Maar de blik in zijn ogen en de manier hoe hij van het veld ging denk ik dat het nog wel even duurd voor hij weer terug is.Als hij al ooit nog echt terug komt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 februari 2009 door Leon FR1908 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenooord wil Beerens









0.0055439