BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Rookverbod in de Kuip

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - dinsdag 24 februari 2009 - 12:38   quote  deeplink  
Feyenoord verzoekt supporters rookverbod op te volgen

Feyenoord doet een dringend verzoek aan haar supporters om tijdens het bezoek aan de thuiswedstrijden de regels en wetten die per 1 juli van vorig jaar in Nederland van kracht zijn te respecteren en op te volgen. Dit betekent onder andere dat er absoluut niet gerookt mag worden in de verschillende publiekskantines die het stadion telt.

Geconstateerd is dat het rookverbod in de Maaszaal (Maaszijde), Stadionzaal (Olympiazijde) en Legioenzaal (Noordzijde) genegeerd wordt. Dit heeft er inmiddels toe geleid dat Stadion Feijenoord hier door de autoriteiten op aangesproken is en dat er boetes zullen worden opgelegd.

Als huurder van het stadion dient ook de club hierin haar verantwoordelijkheid te nemen. Om die reden heeft Feyenoord besloten dit verzoek middels deze website aan haar supporters bekend te maken. De club rekent op een ieders medewerking waarvoor bij voorbaat dank.

Bron: Feyenoord.nl
derq
 derq - dinsdag 24 februari 2009 - 12:54   quote  deeplink  
wel terecht, maarja...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 24 februari 2009 - 13:05   quote  deeplink  
inderdaad. Nu op de tribunes nog.
Bokito
 Bokito - dinsdag 24 februari 2009 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 - 13:05 schreef Stylzz het volgende:
inderdaad. Nu op de tribunes nog.
helemaal mee eens
ik rook niet, maar kom regelmatig na een wedstrijd doorgerookt thuis
afgezien van dat dit ongezond is, stink ik een uur in de wind naar van alles en nog wat, wat maar kan branden
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 24 februari 2009 - 21:37   quote  deeplink  
volgens mij is de tribune buiten in de openlucht en daar mag je toch gewoon roken of niet soms? Er is een jacht bezig op rokers : prima maar gaan de niet-rokers straks het tekort aan tax betalen die de overheid als inkomsten tekort komt als je nergens meer mag roken? Mijn voorstel : maak een paar rokers of niet-rokersvakken dan kan je zelf kiezen......... ben wel benieuwd hoe je t roken op de tribunes wilt tegenhouden................ mooi klusje voor Aboutaleb met zijn grote mond, haha
Bokito
 Bokito - dinsdag 24 februari 2009 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 - 21:37 schreef jantje 1974 het volgende:
volgens mij is de tribune buiten in de openlucht en daar mag je toch gewoon roken of niet soms? Er is een jacht bezig op rokers : prima maar gaan de niet-rokers straks het tekort aan tax betalen die de overheid als inkomsten tekort komt als je nergens meer mag roken? Mijn voorstel : maak een paar rokers of niet-rokersvakken dan kan je zelf kiezen......... ben wel benieuwd hoe je t roken op de tribunes wilt tegenhouden................ mooi klusje voor Aboutaleb met zijn grote mond, haha
als je als niet-roker tussen eenn klussie rokers zit , is er weinig sprake van openlucht, eerder van vervuilde lucht.
maar ok, ik heb niets tegen rokers en denk dat niet-rokenvakken misschien voor mij wel een goede oplossing zou kunnen zijn.
ik gun iedereen z'n slechte gewoontes, maar heb er liever niet zo veel last van (een beetje moet kunnen)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 24 februari 2009 - 21:44   quote  deeplink  
Wat een zeikerige hoerenzooi hier op de laatste topics.Flikker toch op joh stelletje kweetjes.Nog ff krijg toch echt het f8cking gevoel dat ik zondags naar de kerk ga.EN IK ROOK NIET EENS.
Als alle homo`s mietjes een kweetjes nou eens op de Zuid zijde gaan zitten zijn we daar ook weer vanaf.
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 24 februari 2009 - 21:46   quote  deeplink  
en die stink erwtensoep? en die mensen die stinken? en die stinkfrituurkarren? trouens Bokito : Apen stinken ook!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 24 februari 2009 - 21:50   quote  deeplink  
Broodje bal moeten ze ook eens mee kappen.Dat flauwe bier is ook wat hoor,komt alleen maar ellende van.Stel dan ook voor om alleen nog maar sandy of sneeuwwitje te schenken.
Ik heb ook last van mensen die groter zijn dan 1.85 oprotten met die lui....
Bokito
 Bokito - dinsdag 24 februari 2009 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 - 21:44 schreef Leon FR1908 het volgende:
Wat een zeikerige hoerenzooi hier op de laatste topics.Flikker toch op joh stelletje kweetjes.Nog ff krijg toch echt het f8cking gevoel dat ik zondags naar de kerk ga.EN IK ROOK NIET EENS.
Als alle homo`s mietjes een kweetjes nou eens op de Zuid zijde gaan zitten zijn we daar ook weer vanaf.
stoer gesproken , hoor
en nu maar snel naar bed.....
't is allang bedtijd
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 24 februari 2009 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 - 21:50 schreef Bokito het volgende:

[..]

stoer gesproken , hoor
en nu maar snel naar bed.....
't is allang bedtijd
neem jij dan je banaantje en dan je kooi in he!
Els
 Els - dinsdag 24 februari 2009 - 21:52   quote  deeplink  
Gedurende dit seizoen is er geen rookverbod voor zogenaamde 'open' stadions, vanaf volgend seizoen wel, dan mag er in geen enkel stadion meer gerookt worden. Arena en Gelredome hebben een probleempje, afgesloten ruimte als het dak dicht is, anders gewoon stadion, voor de duidelijkheid geldt daar dan ook al vanaf dit seizoen een rookverbod. In de horecaruimtes van elk stadion geldt een rookverbod, horeca, dus valt onder het bedoelde wetartikel. Betuttelend ja, maar niet meer terug te draaien.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 24 februari 2009 - 22:08   quote  deeplink  
sinds het rookverbod geldt heeft Feyenoord geen goede wedstrijd meer gespeeld, daar hoor dan weer helemaal niemand over....
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 24 februari 2009 - 22:08   quote  deeplink  
denk niet dat dat zomaar netjes gevolgd gaat worden......................
dus je mag straks niet blowen maar wel snuiven??????????????????????? ben benieuwd............

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 februari 2009 door jantje 1974 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 24 februari 2009 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 - 21:50 schreef Bokito het volgende:

[..]

stoer gesproken , hoor
en nu maar snel naar bed.....
't is allang bedtijd
Ik heb eerst in het leger gezeten .Daarna 2 jaar op de binnenvaart en de laatste 18 jaar in de betonbouw en bouw.Overal heerste er harde disipline en was er geen ruimte voor nette woorden.Ik ben opgegroeid in VOP een volksbuurt in Vlaardingen.Over het algemeen ga ik pas slapen als mijn kinderen onder de wol liggen.En stoere praat ja soms wel als ik moe wordt van moraalridders .Ik vind de naam Bokito dan ook niet passen bij jou .Ik vind de naam loekie wel iets voor jou....
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 24 februari 2009 - 22:10   quote  deeplink  
maak bokito'tje nou niet boos Leon , straks breekt ie nog los,hahahhahahaha
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 24 februari 2009 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 - 22:08 schreef jantje 1974 het volgende:
denk niet dat dat zomaar netjes gevolgd gaat worden......................
dus je mag straks niet blowen maar wel snuiven??????????????????????? ben benieuwd............
Gewoon pure wiet, valt niet onder de tabakswet.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 24 februari 2009 - 22:13   quote  deeplink  
Ik woon op de 14e verdieping en de lift is kapot.Zou die zo hoog kennen klimmen dan??????????Nee toch dat was toch die andere aap .Ding dong of zoiets.....
Bokito
 Bokito - dinsdag 24 februari 2009 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 - 22:08 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik heb eerst in het leger gezeten .Daarna 2 jaar op de binnenvaart en de laatste 18 jaar in de betonbouw en bouw.Overal heerste er harde disipline en was er geen ruimte voor nette woorden.Ik ben opgegroeid in VOP een volksbuurt in Vlaardingen.Over het algemeen ga ik pas slapen als mijn kinderen onder de wol liggen.En stoere praat ja soms wel als ik moe wordt van moraalridders .Ik vind de naam Bokito dan ook niet passen bij jou .Ik vind de naam loekie wel iets voor jou....
ik had het niet over je taalgebruik, maar de inhoud...
kom zelf ook uit een volksbuurt met enige achterstand, maar blijf wel m'n verstand gebruiken.
hoop dat dat bij "supporters" ook nog eens mee te maken.
kankeren, en er een teringzooitje van maken is makkelijk, maar oplossingen zoeken ,en een echte supporter zijn (suppport = steun) is voor veel mensen kennelijk te moeilijk.
ik heb nog geen idee bij welke categorie jij hoort.
een moraalridder ben ik zeker niet. wie wil roken moet dat zelf weten, maar daarom hoef ik het niet lekker te vinden
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 24 februari 2009 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 - 22:16 schreef Bokito het volgende:

[..]

ik had het niet over je taalgebruik, maar de inhoud...
kom zelf ook uit een volksbuurt met enige achterstand, maar blijf wel m'n verstand gebruiken.
hoop dat dat bij "supporters" ook nog eens mee te maken.
kankeren, en er een teringzooitje van maken is makkelijk, maar oplossingen zoeken ,en een echte supporter zijn (suppport = steun) is voor veel mensen kennelijk te moeilijk.
ik heb nog geen idee bij welke categorie jij hoort.
een moraalridder ben ik zeker niet. wie wil roken moet dat zelf weten, maar daarom hoef ik het niet lekker te vinden
dat je achterstand hebt wisten we wel , kom je toevallig uit Deventer?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 24 februari 2009 - 22:18   quote  deeplink  
dat wordt dus snuiven....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 24 februari 2009 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 - 22:16 schreef Bokito het volgende:

[..]

ik had het niet over je taalgebruik, maar de inhoud...
kom zelf ook uit een volksbuurt met enige achterstand, maar blijf wel m'n verstand gebruiken.
hoop dat dat bij "supporters" ook nog eens mee te maken.
kankeren, en er een teringzooitje van maken is makkelijk, maar oplossingen zoeken ,en een echte supporter zijn (suppport = steun) is voor veel mensen kennelijk te moeilijk.
ik heb nog geen idee bij welke categorie jij hoort.
een moraalridder ben ik zeker niet. wie wil roken moet dat zelf weten, maar daarom hoef ik het niet lekker te vinden
Nou helemaal mee eens en vind ik je bij deze geen snotaap meer.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Rookverbod in de Kuip









0.0078001