BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Brief van aboutaleb

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 24 februari 2009 - 20:23   quote  deeplink  
He eindelijk eens een burgemeester die het opneem voor de grote groep welwillende supporters.En nu maar hopen dat die voetbalwetten er gauw komen des te sneller zijn we van dat zooitje schorem af..........
Kijk ik ben het er niet mee eens dat een burgemeester een dubbele paspoort heeft maar deze man toon tenminste zijn ballen in de strijd tegen de harde kern die het WEER verziekte voor een stel winkeliers in Rotterdam
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 24 februari 2009 - 20:55   quote  deeplink  
als ie zo goed was had ie dit moeten voorkomen ipv nu achteraf maatregelen aan te kondigen!
Natuurlijk moet er wat gedaan worden tegen dit srt dingen , maar straf degene die de zooi maken en niet gewoon complete dingen verbieden waardoor de goeie onder de kwade lijden!

200 man maakt rotzooi en wie wordt erop aangekeken: Feyenoord , wie mag geen publiek meer meenemen? Feyenoord , nou nou wat een fantastische burgemeesters zeg ! Nee pak t goed aan en arresteer die 200 , geef die een stadionverbod met meldingsplicht dat is aanpakken , en bij rellen in bijv. een weiland : als ze bezig zijn zet er een hek omheen en laat ze de gang gaan ruimt lekker op! Laat Abouboe zich verder vooral druk gaan maken om die andere 150.000 probleemjongeren in Rotterdam die elke dag criminele activiteiten uitvreten dan is hij een vent maar nee als een groep Marokaantjes wat flikt gaat ie een sociaal plan verzinnen om deze jongens op t juiste pad te krijgen......................
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 24 februari 2009 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 - 20:23 schreef antoniorijen het volgende:
He eindelijk eens een burgemeester die het opneem voor de grote groep welwillende supporters.En nu maar hopen dat die voetbalwetten er gauw komen des te sneller zijn we van dat zooitje schorem af..........
Kijk ik ben het er niet mee eens dat een burgemeester een dubbele paspoort heeft maar deze man toon tenminste zijn ballen in de strijd tegen de harde kern die het WEER verziekte voor een stel winkeliers in Rotterdam
Antonio lees het bericht van Jantje eens goed want dit is gelijk het juiste antwoord op jou topic.
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 24 februari 2009 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 - 20:23 schreef antoniorijen het volgende:
He eindelijk eens een burgemeester die het opneem voor de grote groep welwillende supporters.En nu maar hopen dat die voetbalwetten er gauw komen des te sneller zijn we van dat zooitje schorem af..........
Kijk ik ben het er niet mee eens dat een burgemeester een dubbele paspoort heeft maar deze man toon tenminste zijn ballen in de strijd tegen de harde kern die het WEER verziekte voor een stel winkeliers in Rotterdam
Je bedoeld die zelfde burgemeester die bij een anti Isreal demonstratie het toestond dat er met vuurwerk gegooid werd en Hamas Hamas liederen werden gezongen? Tja als half Marokaan zou ik er niks op tegen hebben. Het is tenslotte maar je geboren erfvijand die er wat toegewenst wordt.
Gewoon een hypocryte hondelul en voor de rest niks.
Dat ie lekker in 020 met zijn troetelmarokaantjes thee gaat drinken. Samen met dat andere gezwel Cohen.
Bokito
 Bokito - dinsdag 24 februari 2009 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 - 21:31 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Je bedoeld die zelfde burgemeester die bij een anti Isreal demonstratie het toestond dat er met vuurwerk gegooid werd en Hamas Hamas liederen werden gezongen? Tja als half Marokaan zou ik er niks op tegen hebben. Het is tenslotte maar je geboren erfvijand die er wat toegewenst wordt.
Gewoon een hypocryte hondelul en voor de rest niks.
Dat ie lekker in 020 met zijn troetelmarokaantjes thee gaat drinken. Samen met dat andere gezwel Cohen.
klink heel volwassen hoor,lekker gallen op z'n rotterdams.
maar wat mij betreft houden die zogenaamde stoere jongens nou maar eens op met dat achterlijke gedrag waarmee ze onze club naar de klote helpen.
want mocht je denken dat dat gedoe helpt om begrip te kweken en iets op te lossen dan geloof je wel heel erg in sprookjes
RuudN
 RuudN - dinsdag 24 februari 2009 - 21:44   quote  deeplink  
Deze man als burgermeester gaat het heel zwaar krijgen in zijn functie!!

hij maakt zichzelf erg populair.. na een aantal maanden in dienst tezijn getreden!!
Bokito
 Bokito - dinsdag 24 februari 2009 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 - 21:44 schreef RuudN het volgende:
Deze man als burgermeester gaat het heel zwaar krijgen in zijn functie!!

hij maakt zichzelf erg populair.. na een aantal maanden in dienst tezijn getreden!!
in tegenstelling tot mensen als Wilders, Sörensen en zo, is deze man aangesteld om dingen te regelen binnen de stad.
hij hoeft geen zieljes te winnen.
laat 'm maar een poosje z'n gang gaan. kijken of hij afbrand of niet.
als het echt een eikel is maakt hij zichzelf snel genoeg onmogelijk, maar nu nog niet....
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 24 februari 2009 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 - 21:48 schreef Bokito het volgende:

[..]

is deze man aangesteld om dingen te regelen binnen de stad.
Door wie?
Vast niet de Rotterdamse burgers.. Nee hij hoeft geen pvda zieltjes te winnen. Dat komt toch nooit meer goed
Bokito
 Bokito - dinsdag 24 februari 2009 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 - 22:08 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Door wie?
Vast niet de Rotterdamse burgers.. Nee hij hoeft geen pvda zieltjes te winnen. Dat komt toch nooit meer goed
ah, kijk. altijd wel een leefbare die reageert.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 24 februari 2009 - 22:13   quote  deeplink  
Hij had ze toen moeten oppakken en dan gewoon netjes via de regels voor geleiden, vind het erg raar dat Feyenoord en de knvb worden gebruikt als uitvoerders van eventuele gevolgen. Maarja als voetbalsupporter moet je alles maar accepteren.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 24 februari 2009 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 - 22:10 schreef Bokito het volgende:

[..]

ah, kijk. altijd wel een leefbare die reageert.

Herstel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 februari 2009 door Leon FR1908 --
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 24 februari 2009 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 - 22:10 schreef Bokito het volgende:

[..]

ah, kijk. altijd wel een leefbare die reageert.
Nee hoor, alleen maar iemand die de betuttelende christenkliek waar de pvda zich voor laat lenen een beetje beu is.
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 24 februari 2009 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 - 22:13 schreef hotjumper het volgende:
Hij had ze toen moeten oppakken en dan gewoon netjes via de regels voor geleiden, vind het erg raar dat Feyenoord en de knvb worden gebruikt als uitvoerders van eventuele gevolgen. Maarja als voetbalsupporter moet je alles maar accepteren.
Komt omdat er in weze geen strafbare feiten gepleegd zijn. De zogenaamde vernieling van het terras bestond uit 3 omgevallen stoelen, 1 tafel en een prullebak, Nadat een grote groep agenten de doorgang versperde werd er wat geduwd en getrokken.
De( hulp) officier van justitie zag hier geen aanleiding in om arrestatie's te laten verrichten. Kun je ze dus niet via justitie naaien, probeer je het toch via de KNJB.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 24 februari 2009 - 22:29   quote  deeplink  
nou dan zal ik maar op mijn snelheid gaan letten, want voor ik het weet ben ik mijn seizoenskaart kwijt.
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 24 februari 2009 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 - 22:29 schreef hotjumper het volgende:
nou dan zal ik maar op mijn snelheid gaan letten, want voor ik het weet ben ik mijn seizoenskaart kwijt.
Als je in een Seat rijdt wel.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 24 februari 2009 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 - 22:34 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Als je in een Seat rijdt wel.
Dat dan weer niet gelukkig.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 24 februari 2009 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 - 22:35 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dat dan weer niet gelukkig.
Seat Leon FR1908 is best mooi hoor hehehe
antoniorijen
 antoniorijen - woensdag 25 februari 2009 - 06:26   quote  deeplink  
Tja die hier het felst op reageren zegt al genoeg!! Maar ik ben blij dat deze burgemeester niet schroom om er iets aan te doen om dat schorem aan te pakken en als ik daardoor de komende 5 jaar niet naar 020 mag dat neem ik op de koop toe.

En ik ben het er ook wel mee eens dat ze beter die 200 hooligans kunnen oppakken, maar Aboutaleb heeft nu toch een DUIDELIJK signaal afgegeven !!!!!

En nu maar hopen dat de harde kern in de FOUT ga zodat ze achter de tralies gaan. Ik kan er niet op wachten................
antoniorijen
 antoniorijen - woensdag 25 februari 2009 - 06:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 - 21:09 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Antonio lees het bericht van Jantje eens goed want dit is gelijk het juiste antwoord op jou topic.
Ja daar heeft Jantje gelijk in en daar ben ik het ook wel mee eens , maar Aboutaleb moet toch ergens beginnen. Hij geeft ze gewoon een tweede kans ..... En dat we 5 jaar niet naar 020 mogen dat is jammer maar helaas en heel misschien worden die klote hooligans nu eens wakker geschud. En Aboutaleb moet gewoon door blijven gaan met maatregels nemen tot dat zooitje is uitgeroeid
hotjumper
 hotjumper - woensdag 25 februari 2009 - 08:48   quote  deeplink  
Collectief straffen voor de daden van een klein deel van een groep is een bewijs van onvermogen, onvermogen dat de lokale driehoek al vanaf het begin van dit verhaal ten toon heeft gespreid.

2005: Ajax supporters mogen het stadion niet in omdat er een trein gesloopt wordt, vervolgens laat men deze supporters op station stadion staan wat tot de nodige provocaties leid en relletjes op het stadionplein. Als ze die ajax supporters gewoon voor het eind van de wedstrijd weer had terug gestuurd was er waarschijnlijk niets aan de hand geweest. Ht geweld op het voorplein escaleerde pas nadat de ME te paard enige charges had uitgevoerd. (ze hadden met kordaat optreden ook de paar initiële onruststokers meteen kunnen oppakken).
Daarna nog eens het wederrechtelijk aanhouden van 800 personen enz. enz.

maarja die kant van het verhaal vergeet men voor het gemak maar even. want het zijn tenslotte maar voetbalsupporters.
WilleM1000
 WilleM1000 - woensdag 25 februari 2009 - 09:49   quote  deeplink  
Een heleboel supporters moeten is in de spiegel kijken en zich dan afvragen of ze eigenlijk wel supporter zijn. Deze zogenaamde supporters zien niet in dat ze Feyenoord alleen maar gigantische schade aan het toebrengen zijn. En als iemand er dan wat van zegd worden ze kwaad i.p.v. na te denken wat ze aan het doen zijn.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 25 februari 2009 - 10:25   quote  deeplink  
ik vind dat iederéén verantwoordelijk is voor zijn eigen daden en dus ook de consequenties daarvan moet dragen. ik vind het alleen belachelijk dat ik gestraft wordt voor wat andere doen. En dat gebeurt nu. Dat is niet de schuld van hooligans maar van degene die dit soort straffen uitdeelt.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 25 februari 2009 - 11:21   quote  deeplink  
En wie niet springt.....
hotjumper
 hotjumper - woensdag 25 februari 2009 - 11:43   quote  deeplink  
blijft lekker zitten
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 25 februari 2009 - 13:36   quote  deeplink  
Aboutaleb gaat het niet redden in Rotterdam. Als de autochtone Rotterdammer het voor het zeggen had gehad had hij deze functie nooit gehad. Aboutaleb doet hetzelfde als een hoop mensen hier en dat is iedereen over een kam scheren. Want die zogenaamde hooligans die aan spreekkoren doen zijn soms toch al bejaard. heb het zelf meegemaakt op R dat ik dacht "ik hou me een beetje rustig want misschien heeft die oude man naast me de oorlog wel meegemaakt" Dat heeft geduurt tot de eerste neus onderuitgeschoffeld werd en er luidkeels naast mij geroepen werd "had zijn nek moeten wezen van die K..... J...!!!!" Denk dat meer dan zestig procent van de supporters zich wel eens erg grof uit. Wat rellen betreft helemaal gelijk als dat hard word aangepakt. Ze moeten qua uitlatingen maar eens beginnen om die snavels te verbieden om zich Joden te noemen. Zij mogen wel een Israelische vlag en daar mogen wij niet op reageren?? Onzin. Als Aboutaleb zo'n vent is moet hij vijf jaar alle Albert Heijns in Rotterdam sluiten na dat voorval met de bal en de kakkerlak. Die ventjes die bij pro-Palestinademonstraties, leuzen roepen voor vijf jaar terug sturen naar hun eigen land. (liefst langer!!!!) Maar ja, dat zal ik wel weer verkeerd zien bij verschillende "voorbeeld" supporters hier.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5962
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Brief van aboutaleb









0.0076069